Zibbazubba
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa
Tähän todennäkösyys on hyvin pieni. Toki oli viime kaudellakin kun kuusi peliä oli jäljellä.Kautta jäljellä 19 peliä.
Tähän todennäkösyys on hyvin pieni. Toki oli viime kaudellakin kun kuusi peliä oli jäljellä.Kautta jäljellä 19 peliä.
Hyvää taistelua on ollut. Epäilen kyllä, että ei kestetä loppuun asti. Olen kyllä mielelläni väärässä.Toistaiseksi virtuaalinen hattu nostettu joukkueelle, hyvin poijjaat ryskää tilanteesta huolimatta. Ainoa miinus on tuo selostaja... raskasta kuunnella, kun se fanittaa aina KalPan vastustajaa.
Enemmänkin koen asian niin ettei kalpa ole mertsille juurikaan tuttu joukkue eikä näin osu hänen tutkaansa = vaikuttaa vaistomaisesti selostukseenHyvää taistelua on ollut. Epäilen kyllä, että ei kestetä loppuun asti. Olen kyllä mielelläni väärässä.
Mun mielestä Mertsi selostaa ihan puolueettomasti. Jostakin syystä hän ei KalPasta tykkää, mutta mä en sitä selostamisesta huomaa.
No ei se ihan niin paha ole, kuin jos vastassa olisi pelsut. Erän loppua kohden alkoi jo hiukan antamaan siimaa kalpallekin. Kai nämä on korva-asioita, miten kukakin kuuntelee ja kuulee..Hyvää taistelua on ollut. Epäilen kyllä, että ei kestetä loppuun asti. Olen kyllä mielelläni väärässä.
Mun mielestä Mertsi selostaa ihan puolueettomasti. Jostakin syystä hän ei KalPasta tykkää, mutta mä en sitä selostamisesta huomaa.
Sympaattinen sika-KalPa.Varmaan puoli Tamperetta ja muu Suomi toivoo Kalpan voittoa, kun vielä TV-peli.
Kyllä. Nyt keskityttiin siihen mitä jo eilen Tomalta olisin halunnut nähdä, mutta sitä ei saatu. Eli sopeutettiin pelityyli vastustajan ja vallitsevan tilanteen mukaisesti.Epäharhakiekkoa!