Posilaari

  • 798 787
  • 4 043

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Ehkäpä tässä on yks niitä Kantolan vahvuuksia ja syitä "miksi tätä roikotetaan mukana" kun muuten joukkue on näitä posken kääntäjiä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
Ala ketjussa + yv.ssä maalin edessä. Sitä mihin itse odotinkin. Viimeinkö on paikallaan?

Toivottavasti on, sillä aika paikallaan oli tänään.
+ Sheriffin hommat hoitui. Viimein.
 

KalPamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ala ketjussa + yv.ssä maalin edessä. Sitä mihin itse odotinkin. Viimeinkö on paikallaan?

Toivottavasti on, sillä aika paikallaan oli tänään.
+ Sheriffin hommat hoitui. Viimein.
Kannatan, todella hyvä tänään. Vaan kun Toma tajuisi vihdoin tuon että ei Kaitsu enää mihinkään kakkos-kolmos ketjuun kannata laittaa. Mutta tossa nelosessa ja kakkos yveellä maalin edessä todella hyvin hoiti tontin!
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Hmm, jännä nähdä oliko Machon poistuminen nyt jollain tapaa parantuneen peli-ilmeen taustalla. Joku tuossa hommassa mätti nyt jo jonkin aikaa, toivotaan, että se oli pahanilmanlintu, joka läksi omatoimisesti lentämään. Toki Miettistäkin varmasti Machon tilanne ja mahdolliset oikuttelut kyrpineet jo pidemmän aikaa. No, ensi viikolla vastassa Kerho, Ilves ja Pelsut, joten nähdään kääntyikö kelkka vai oliko kyseessä vain tilapäinen suonenveto.
 

Slaninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
Tänään ei olla kyllä toistaiseksi annettu Ässille MITÄÄN palaa! Ollaan hallittu, tehty paikoista ja tapettu useimmat Ässien maalintekopaikkojen rakennukset. Yksi kauden parhaista ensimmäisistä 23 minuuteista nyt ainakin. Ja Kantola on ollut loistava
Kantola ei ollut loistava mutta ei enää koko ajan umpisurkea.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Rissanen 11+26=37

Jatkosoppari olis ihan kiva. Vai oliko Mullikan juttu fake and hetero?
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Rissanen 11+26=37

Jatkosoppari olis ihan kiva. Vai oliko Mullikan juttu fake and hetero?
Näitä ei ilmeisesti voi KalPan osalta julkaista, koska pitää olla kahvipöytäkeskustelut hengissä myös toukokuussa. Näin olen itse asian ymmärtänyt ja tältä palstalta paljon tälle myös "tukea" saanut. Mitä sitä turhaa mitään julkaisemaan, koska kesäkuussa kokoontuu jälleen yhteistyökumppanit Tahkolla ja siellä voidaan Rissasen soppari julkaista aivan älyttömänä ryöstönä. Totuus lienee se, että Rissanen hakee vielä parempaa sopparia jostain muualta. Sissonsin option julkaisu tulisiko vaikka pääsiäisenä? "Pääsiäisen lahja kannattajille, Sissonsin optio on käytetty" Näihin tammi-helmikuun aikoihin kait pitäisi alkaa optioita lyömään lukkoon.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Oli kyllä ilo katsoa vaihteeksi tuollaista peliä. Tätä olen odottanut ja myönnän, että itsellä oli usko mennyt jo moneen kertaan. Tätä lisää kiitos.
Jotenkin haluan nähdä eilisen suunnannäyttäjänä eli tappio ois vienyt taistoon 10. sijasta ja nyttemmin tullaan kyllä täysin pelaamaan paikasta kuuden sakkiin.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Mitä teet Kasper Puutio? Miksi ei voi tehdä yksinkertaisia ratkaisuja..
 

Zibbazubba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kapanen-Görtz toimii.

En pitäs tyhmänä ideana laittaa Oliver laituriksi ja ykköskenttä muotoon O.Kapanen-Rissanen-Görtz.

Sentterit Rissanen-Räsänen-Lantta-Immonen.
 

Brentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon keltamustat
Näyttää, että ollaan passivoiduttu (voi toki olla vain Ilveksen peliä jonka vaihde pienentyy ensimmäisen vartin jälkeen). Hyvin ollaan VIELÄ silti puolustettu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös