Mainos

Porin isit vs. Rauman iskät eli Harikkala ja Nielikäinen

• 12 809
  • 129

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti korkki
Ihan aikuisten oikeasti, jos tuomarit olisivat antaneet Nielikäisen ja Harikkalan tapella kunnolla niin mitähän sinä nyt selittäisit. Jotain säälittävää "Harikkala kompastui" juttuako? Eiköhän Harikkalakin saanut jo kerrasta sellaisen opetuksen ettei enää toista kertaa uskaltanut koettaa.

Tuomarien väliintulon ajoitus on aika mielenkiintoinen asia. En tarkkaan tiedä tuomarien ohjeistusta, mutta käsittääkseni "perinteisissä" avojään iskunvaihdoissa tuomari menee väliin viimeistään siinä vaiheessa, kun toinen osapuoli jää pahasti alakynteen. Harikkala-Nielikäinen-matsin kuvakoosteesta näkyy, että tuomarit tulevat väliin, kun Harikkala painaa Nielikäisen laitaa vasten. Harikkalalla oli siis tilanteen hallinta sillä hetkellä. Veikkaan, että ilman väliintuloa Pasi olisi ollut hetken kuluttua jäässä.
Olin itse paikalla ja oikein huvitti koko juttu: heti Nielikäisen kympin loputtua molemmat olivat jäällä ja kuinka ollakaan, aloituksesta kiekko Harikkalalle ja Nielikäinen karvaamaan. Itse nyhjäys oli niin nopeasti ohi, etten usko siinä ajassa kenenkään suurempia opetuksia saaneen.

Väitän, että poikien vastapalloniitti riitti molemmille vähäksi aikaa, eli ihan heti ei nähdä "rematchia".

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vaikka en ole mikään jääkiekko tappeluiden asiantuntia, niin kyllä tilanne oli sellainen että Harikkala aloitti, mutta ilmeisesti huomasi kykynsä heikoksi ja sitoi Nielikäisen. Nielikäinen ehti lyödä muutaman kerran ennen kuin Harikkala sitoi ja päästi tuomarit väliin. Vastaava ottelu kuin Helenius - Vopat menne talvena.

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti psychodad
Hyvä provo. Vaikea ymmärtää miten kellään porilaisella on varaa puhua tähän tyyliin jos teidän ykkösgooni ei pystynyt edes horjuttamaan Harikkalaa.

???????????ihmetys??????????

Vaikka olisin Saudi-Arabiasta, niin kai saan olla sitä mieltä, että tappelut ovat jääkiekossa hieno asia? Mitä merkitystä on sillä vaikka Harikkala olisi käsin tappanut Nielikäisen, ei se silti mielipidettäni muuta mihinkään suuntaan.

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Hearsay
Väittäisin, että 90% kiekkokaukalossa TAPPELEVISTA pelaajista on tehnyt sitä myös kaukalon ulkopuolella. Toisen ihmisen tahallinen lyöminen ei vain ole ihan luonnollista normaaliurheilijalle.

No nyt menee jo todella paksuksi. Miten ihmeessä voit väittää tuollaista? "on tehnyt"- saattaa tosin tarkoittaa myös ala-ja yläasteella käytyjä tappeluita, joihin on osallistunut 90% Suomen pojista ainakin jollain tasolla. Sitäkö tarkoitat?

Tiedän lukuisia NHL gooneja, jotka ovat kaukalon ulkopuolella mitä leppoisimpia miehiä, Marty McSorley hyvänä esimerkkinä. Toisaalta Teemu Selänteeltäkin voitaisiin kysyä kuinka monta ihmistä Tie Domi rusikoi vapaalla ollessaan. Täyttä paskapuhetta väittää kaukalotappelijoita normaalia väkivaltaisemmiksi ihmisiksi kentän ulkopuolella.

EDIT: Psykoisukille vielä: En halua olla lapsellinen, mutta lukolta ei löydy yhtään niin kovaa "tappelijaa" kuin esim. Pasi Nielikäinen on. Se on vaan kylmä fakta, joka lujimmankin lukkofanin pitäisi ymmärtää. Luepas se viestini vielä kerran ja mieti kuinka oleelliseen osaan viestini sanomaa takerruit. Olen edelleen sitä mieltä, että jääkiekkotappeluista saa ja voi pitää vaikka omasta joukkueesta ei "kovia jätkiä" löytyisikään. Viime kauden Ässistä ei yhtään hanskojenpudottajaa löytynyt, ehkä Gladia lukuunottamatta, mutta ei se silti minusta kiekkotappeluiden vihaajaa tehnyt, onneksi.

Viimeksi muokattu:

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti Näkkäri
???????????ihmetys??????????

Vaikka olisin Saudi-Arabiasta, niin kai saan olla sitä mieltä, että tappelut ovat jääkiekossa hieno asia? Mitä merkitystä on sillä vaikka Harikkala olisi käsin tappanut Nielikäisen, ei se silti mielipidettäni muuta mihinkään suuntaan.

Ilmeisesti et ymmärtänyt mitä sanoin. Sanoin sitä, että Ässien faneilla ei ole millään muotoa varaa sanoa ässien olevan jollain tavalla ylivertaisen fyysinen ja pelottava joukkue lukkoon verrattuna. Sitähän siinä quotessa juuri yritettiin sanoa.

EDIT: tarkistin vielä, eli siinä vihjataan niin että lukon fanina voi aina odottaa että omalle tulee noutaja tappelussa.

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Olisiko vanhan kunnon kylätappelun aika? Rauma (36 869) vs. Pori (76 189) Battle 2004 olisi ainakin minun nauhakokoelmani ehdoton helmi. Historian kirjoihin tämä taisto jäisi verisin kirjaimin muistoksi siitä, kuinka kaukaa Nivalasta saapunut kiekkoilija antoi kipinän uudelle sodalle.

JanJ vs. psychodad
kapa vs. L4E
Annuli vs. Hearsay
Seppo Mäkelä vs. Jari Levonen

Dr.Mengele

Jäsen
Suosikkijoukkue
PORIN ÄSSÄT, Pasi Peltonen, Pauli Levokari, RuosV
Hyvä idea, kun pirauttaa pari puhelinsoittoa niin saan ainakin meiltä ruosniemestä pari traktorinperäkärryllistä täysin hulluja tyyppejä. Koska olisi sopiva reikä kalenterissa että voidaan aloittaa?

Dr.Mengele

Jäsen
Suosikkijoukkue
PORIN ÄSSÄT, Pasi Peltonen, Pauli Levokari, RuosV
Noh, ehkäpä jätämme kylätappelut vähemmälle ja annamme Nielikäisten, Peltosten, Torkkien, Toivosten ja kumppanien hoitaa nämä asiat puolestamme kentällä.

Mutta olen samaa Näkkärin kanssa tappelut kuuluvat jääkiekkoon, pitivät raumalaiset siitä tai eivät...

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Näkkäri
Psykoisukille vielä: En halua olla lapsellinen, mutta lukolta ei löydy yhtään niin kovaa "tappelijaa" kuin esim. Pasi Nielikäinen on. Se on vaan kylmä fakta, joka lujimmankin lukkofanin pitäisi ymmärtää.

Lapsellisia te nimenomaan haluatte olla, te jauhatte jääkiekko palstalla asiaa, mikä ei liity edes jääkiekkoon.
Toiseksi olen sen tuolla aiemmin jo tuonut julki, kyllä Lukosta semmonen pelaaja löytyy, mä vaan luulen, ettei Tonto haluu liata käsiään tommoseen pelleen, kun ei ole mitään aihetta, tämä Nielikäinen, kun ei ole kenellekkään haitaksi, ainoastaan huvitukseksi.

Tappelut kuuluvat ehdottomasti jääkiekkoon, ja toivottavasti myös lukkolaiset pudottavat hanskojaan ensi kaudella.

Nielikäisen ja Harikkalan halailu tosin ei ollut tappelua lähelläkään, joten siitä ei tässä ketjussa kannata puhua.

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Viestin lähetti korkki
Ihan aikuisten oikeasti, jos tuomarit olisivat antaneet Nielikäisen ja Harikkalan tapella kunnolla niin mitähän sinä nyt selittäisit. Jotain säälittävää "Harikkala kompastui" juttuako? Eiköhän Harikkalakin saanut jo kerrasta sellaisen opetuksen ettei enää toista kertaa uskaltanut koettaa.

Voe että mie tikahdun kohta tähän nauruun. Sekulointi on aina niin yhtä mukavaa. Älkää nyt hyvät heimolaiset selittäkö, etteikö kukaan uskaltaisi koettaa pasin kanssa, saatikka pelkäisi häntä.

Ei kenenkään muun tarvitse todistella yhtään mitään, muuta kuin pasin. Eihän hän ilman suurta suutaan(lue pellen elkeitään) pelaisi edes liigassa! Tosin, jos on ansainnut paikan sillä, hyvä niin.

Lopuksi, molemmille pukareille jaan palkinnoksi oikein tappeluun sopivat halinallet!

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Lakaisija
Tappelut kuuluvat ehdottomasti jääkiekkoon, ja toivottavasti myös lukkolaiset pudottavat hanskojaan ensi kaudella.

Mä olen muutoman vuoden noita junnuja valmentanut, niin kuin osa täällä tietääkin ja missään kursseilla, eikä opetus materiaalissa ole ollenkaan mainintaa, kyseisestä lajista jääkiekon yhteydessä.

Oonko mä siis kuunnellut kursseilla huonosti ja lukenut kirjani huonosti, näin ollen olen pirun huono junnuvalmentaja, kun en ole osannu opettaa niille, että jääkiekossa kuuluu nyrkkeillä.

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti Näkkäri
EDIT: Psykoisukille vielä: En halua olla lapsellinen, mutta lukolta ei löydy yhtään niin kovaa "tappelijaa" kuin esim. Pasi Nielikäinen on. Se on vaan kylmä fakta, joka lujimmankin lukkofanin pitäisi ymmärtää. Luepas se viestini vielä kerran ja mieti kuinka oleelliseen osaan viestini sanomaa takerruit. Olen edelleen sitä mieltä, että jääkiekkotappeluista saa ja voi pitää vaikka omasta joukkueesta ei "kovia jätkiä" löytyisikään. Viime kauden Ässistä ei yhtään hanskojenpudottajaa löytynyt, ehkä Gladia lukuunottamatta, mutta ei se silti minusta kiekkotappeluiden vihaajaa tehnyt, onneksi.

Pidän Toni Porkkaa ylivertaisena tässä suhteessa, kunnes toisin todistetaan. Harikkalankin kanssa SeiskaPasilla oli ongelmia. Se on vaan kylmä fakta joka lujimmankin ässäfanin tulisi sisäistää.

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pidän Toni Porkkaa ylivertaisena tässä suhteessa, kunnes toisin todistetaan. Harikkalankin kanssa SeiskaPasilla oli ongelmia. Se on vaan kylmä fakta joka lujimmankin ässäfanin tulisi sisäistää.

Toni Porkka on ilman muuta liigan kovimpia tappelijoita mutta on rauhoittunut vanhemmiten. Porkkaa ei vain jostain syystä kukaan ole halunnut haastaa aikoihin... Epäilemättä Lukon paras hanskaus rintamalla.

Redcoat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät

Mitkä ne Porkan näytöt tältä saralta taas olivatkaan? Joku lukkofanien legenda karkuun juosseesta IFK-pelaajasta sekä itsensä Ilkka Sinisalon voittaminen tappelussa? Ai niin, ja lisäksi vielä aukottoman vedenpitävä päätelmä siitä, että kun Toni on pelannut 3 kautta AHL:ssä huikealla jäähykeskiarvolla 0,6 min/ottelu, niin aiiivan varmasti hän on siellä hakannut pari liigan kovinta poliisia ja pelottanut muutaman kivitalonkokoisen kaukalopugilistin vaihtoaitioon valmentajan selän taakse piiloon.

Kyllä sinunkin tulisi sisäistää se kylmä fakta, että edes häviö Harikkalalle (jollainen tuo tappelu ei siis ollut) ei muuttaisi sitä tosiasiaa, että Pasin meriitit tältä saralta ovat paremmat kuin Porkan vastaavat.

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti Redcoat
Mitkä ne Porkan näytöt tältä saralta taas olivatkaan? Joku lukkofanien legenda karkuun juosseesta IFK-pelaajasta sekä itsensä Ilkka Sinisalon voittaminen tappelussa? Ai niin, ja lisäksi vielä aukottoman vedenpitävä päätelmä siitä, että kun Toni on pelannut 3 kautta AHL:ssä huikealla jäähykeskiarvolla 0,6 min/ottelu, niin aiiivan varmasti hän on siellä hakannut pari liigan kovinta poliisia ja pelottanut muutaman kivitalonkokoisen kaukalopugilistin vaihtoaitioon valmentajan selän taakse piiloon.

Kyllä sinunkin tulisi sisäistää se kylmä fakta, että edes häviö Harikkalalle (jollainen tuo tappelu ei siis ollut) ei muuttaisi sitä tosiasiaa, että Pasin meriitit tältä saralta ovat paremmat kuin Porkan vastaavat.

Minä olen nähnyt kun Porkka tappelee, olen myös nähnyt kun Nielikäinen "tappelee". Sinä voit katsella netistä jotain englanninliigan epävirallisia tilastoja, jotka muuten perustuvat aina yhden ihmisen näkemykseen asiasta. Minä luotan siihen mitä omin silmin näen.

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Näkkäri
No nyt menee jo todella paksuksi. Miten ihmeessä voit väittää tuollaista? "on tehnyt"- saattaa tosin tarkoittaa myös ala-ja yläasteella käytyjä tappeluita, joihin on osallistunut 90% Suomen pojista ainakin jollain tasolla. Sitäkö tarkoitat?

Tiedän lukuisia NHL gooneja, jotka ovat kaukalon ulkopuolella mitä leppoisimpia miehiä, Marty McSorley hyvänä esimerkkinä. Toisaalta Teemu Selänteeltäkin voitaisiin kysyä kuinka monta ihmistä Tie Domi rusikoi vapaalla ollessaan. Täyttä paskapuhetta väittää kaukalotappelijoita normaalia väkivaltaisemmiksi ihmisiksi kentän ulkopuolella.

Tuo 90% on toki tuulesta temmattu, minulla ei ole mitään tilastoja asiasta. Kaikilla jääkiekkoa pelaavilla pitää olla sen verran adrenaliinia veressä, että oikea suora lähtee spontaanisti naapurin lättyyn, kun tarpeeksi ärsytetään. USEIMMILLE pelaajille riittää isku per mies ja tuomarit väliin. Tällaisia nujakoita mahtuu joka otteluun.
Oma rotunsa ovat sitten nämä "katujen kasvatit" joilla em. tilanteessa naksahtaa päässä ja hanskat tippuvat. Haastaminen paljain nyrkein käytävään matsiin kertoo tekijästään sen, että sitä on tehty ennenkin.

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Todennäköisesti SM-liigan kunnioitetuin tappelujen välttelijä löytyy nykyisin Ilveksen riveistä, meinaan Helenius

En haluaisi kenenkään lukkolaisen joutuvan hänen kanssaan hanskatusten, en edes Porkan tai Toporowskinsaan. Mielestäni tappelut eivät ole itseisarvo, vaan hyvä liikkuva ja jännittävä peli, jossa tunteetkin käyvät tietyllä tavalla kuumana niin katsomossa kuin kentälläkin.

Pari lainausta ala' Helenius

http://www.jokerit.com/haastattelut/28092003helenius.html
http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?sivu=kolumnit&id=1310

"-SM-liigassa tilanne on tietysti aivan erilainen, mutta kyllä täältäkin muutama kova kaveri löytyy. Lista on lyhyt ja sen muodostavat Heleniuksen ohella Shayne Toporowski, Roman Vopat, Tony Mäkiaho ja Pasi Nielikäinen, jos Pasi sopimuksen liigaan saa.
- Helenius HPK:n Mäkiahosta: kaveri, jolla oli paljon samanlaisia mietteitä tappeluista kuin mulla.
- Ilmeisesti kovin missä pannuun tuli oli Georges Laraque, Edmontonin tappelija. Se on semmoinen 190 senttiä pitkä ja painaa varmaan 125 kiloa. Siinä Heleniuksen poikaa vietiin kuin pässiä narusta. En ollut lähelläkään lyömistä ja taju meinasi lähteä. Se jäi kyllä mieleen opettavaisena kokemuksena.
- Eihän tänne Suomeen ole tappelemaan tultu. Koskaan ei voi sanoa ei, mutta erittäin raaka tapaus pitää olla, että meikäläinen rupeaa enää tappelemaan. Tappelut on tapeltu, täällä yritän kehittää kiekollista puolta."

Taitaa vain olla niin, että liigan kovimmat tappelijat välttelevät tietoisesti ja julkisesti noita nyrkkitappeluja. Kuka sitä tahallaan tai edes vahingossa haluaa esimerkiksi vahingoittaa toista. Kai se on sitä iän tuomaa viisautta...

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Minun mielestäni taas Peltosen Pasi on kovempi kuin Porkka, mutta ei ole Pelekään tapellut enää muutamaan vuoteen...

Hei, musta tuntuu että tää on nyt taas mennyt sellaiselle meen isi - teen isi linjalle.

Lujimpienkin lukkofanien on käsitettävä se fakta että Harikkala EI USKALTANUT ottaa uusintaa finaalissa vaikka Pasi olisi mielellään ottanutkin, siinä ei tiedä miten käy. Koska tiedän että psykoisä inttää seuraavaksi Harikkalan taklauksesta niin toteampa vaan että myös samanlainen kylmä fakta oli se että Kuparinen ajeli aivan samoin Torkin eli ei sekään lukkoa tee tippaakaan fyysisemmäksi muutakuin psykoisin mukaan. Otapa joskus ne kusenkeltaiset piilolinssit (ja ole paikan päällä katsomassa pelejä) niin voit sitten kirjoitella omia kylmiä faktojasi...

EDIT: Niin jäi se sanomatta että suurin osa noista NHL-tappelijoista on muuten heidän tuntemien ihmisten mukaan todella reiluja ja mukavia ihmisiä. Moni kovanaama mm. jakaa rahaa lastensairaaloille sun muille hyville asioille. Ihmisinä he ovat erilaisia kuin jäällä mutta täällä eivät kaikki tunnu käsittävän sellaisia asioita.

PS: On muuten ikävää ettei raumalla ole yhtään sen luokan julkkista että voitaisiin edes mainita Seiskassa. Täältä maakunnan pääkaupungista on lähtöisin kuitenkin sen verran että lähes joka seiskassa joku on (niinkuin se nyt sitten olisi joku meriitti)...

Viimeksi muokattu:

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti korkki
PS: On muuten ikävää ettei raumalla ole yhtään sen luokan julkkista että voitaisiin edes mainita Seiskassa. Täältä maakunnan pääkaupungista on lähtöisin kuitenkin sen verran että lähes joka seiskassa joku on (niinkuin se nyt sitten olisi joku meriitti)...

Sinun kannattaa lukea myös Alibia: Suomessa rikollisiksi luokiteltujen moottoripyöräjengien "nokkamiehistä" suuri osa on kotoisin Porista. Tämä on fakta, voit varmistaa asian Porin rikospoliisilta.

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti korkki
Lujimpienkin lukkofanien on käsitettävä se fakta että Harikkala EI USKALTANUT ottaa uusintaa finaalissa vaikka Pasi olisi mielellään ottanutkin, siinä ei tiedä miten käy.

Ja mistäs sinä tämän tiedät? Ehkä Nielikäinen ei uskaltanut? Ehkä kumpaakaan ei kiinnostanut? Se että SINÄ VÄITÄT että Harikkala tuossa perääntyi ei asiasta tee totta. Se että SINÄ VÄITÄT Nielikäisen voittaneen tappelun ei siitä tee totta. Opi jo tämä, nämä asiat eivät ole mitään "musta tuntuu" juttuja. Jos haluat väittää Harikkalan kieltäytyneen tappelusta, esitä todisteet tai sulje suusi. Olettamuksien esittäminen faktana on jokseenkin rasittavaa.

Olen iloinen että porin jääkiekkoelämässä on edes jotain mikä menee lukon edelle, eli näkyvyys seiskassa. Kannattaa tilata kestona, niitä on kiva sitten lueskella keväällä kun me jännäämme tahollamme playoffeja.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Ei helvetti..... pitäkää hiekkalaatikkonne.

Oletteko te oikeesti aikuisia ihmisiä, osan olen nähnyt ja näyttivät aikuisilta, mutta..... ja MOLEMMINPUOLIN !!!!

Animal

Jäsen
Voi kiesus sentään...

Vittu mitä itkemistä. Kuten joku sanoi keskustelu tämän otsikon alla kulkee parhaillaan "meidän isi on vahvempi kuin teidän isi"... Huvittavinta tässä kaikessa on se, että nyt nämä samat itkijät, jotka vinkuivat jo pitsiturnaus -otsikon alla, jatkavat samaa valitusvirttään täällä.

Otsikkohan oli Tappelut kaudella 2004-2005, ja nyt ollaan yksi mitättömän nuhjauksen takia saatu viisi sivua tekstiä aikaan.

Sen verran voidaan sanoa, että Nielikäinen on onnistunut jo nyt tehtävässään: Lukkofanit kiukuttelee ja Ässäfanit ylistää. Tyly faktahan on se, että JOS Nielikäinen pelaisi kettupaidassa niin tilanne olisi aivan päinvastoin... Ai niin, unohdin. Lukossahan Nielikäisen olisi mahdotonta päästä pelaamaan, kun "se on niin paska, että sen ei kuuluisi pelata edes liigassa"

Kuuluvatko tappelut jääkiekkoon? Eivät ehkä sääntökirjan mukaan, mutta osa peliä ne ovat ehdottomasti...

Porkkaa olen aikaisemminkin kuullut kovaksi jätkäksi väitettävän, mutta jonkun taitokiekko-Sinisalon piekseminen ei nyt hirveästi tätä kovan jätkän mainetta nosta, pikemminkin päin vastoin... Olisi kyllä mukava tietää, että minkälaisten herrojen kanssa mies on matsannut esim. AHL:ssa tai DEL:ssa

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Re: Voi kiesus sentään...

Viestin lähetti Animal
Porkkaa olen aikaisemminkin kuullut kovaksi jätkäksi väitettävän, mutta jonkun taitokiekko-Sinisalon piekseminen ei nyt hirveästi tätä kovan jätkän mainetta nosta, pikemminkin päin vastoin... Olisi kyllä mukava tietää, että minkälaisten herrojen kanssa mies on matsannut esim. AHL:ssa tai DEL:ssa

Tossa taannoin pyysin nimim. Cairnsilta, kun sillä on tämä tilastopuoli hallussa, jos viitsisi postata tänne Tonton ulkomaankausien tilastoja, mutta ei ole vielä ehtinyt, lupasi kyllä laittaa. Sittenhän nuo nähdään.

Redcoat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ja mistäs sinä tämän tiedät? Ehkä Nielikäinen ei uskaltanut? Ehkä kumpaakaan ei kiinnostanut? Se että SINÄ VÄITÄT että Harikkala tuossa perääntyi ei asiasta tee totta. Se että SINÄ VÄITÄT Nielikäisen voittaneen tappelun ei siitä tee totta.

Et tainnut nähdä tuota tilannetta?

Kyseiset tapahtumat voidaan tulkita kahdella jokseenkin yhtä uskottavalla tavalla:

1) Harikkala ei halunnut/uskaltanut ottaa uusintaottelua.
2) Hän tahtoi hankkia Nielikäiselle jäähyn (missä onnistuikin).

Siitä ei ollut epäilystä (tämän voinee allekirjoittaa kuka tahansa kyseisen episodin nähnyt katsoja), että Nielikäinen olisi mitä ilmeisimmin ollut halukas uusintaan, vaikka hän joutuikin Harikkalan haluttomuuden vuoksi tyytymään yhteen iskuun ilman hanskojen pudottamista.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy