Hassua, että juuri äsken fiilisteltyäni noita aikoja ja tultuani tänne, oli uusi viesti tullut tähän viestiketjuun. Ei noistakaan hetkistä ole kuin karvan vajaa kuusi vuotta aikaa... kuusi vuotta aikaa tämän seuran historian yhdestä suurenmoisimmista saavutuksista ja tarinoista.
Ei tästä saa tarpeekseen millään. Vuodet kuluvat, mutta tämä ei haalistu ollenkaan. Ei haalistu koskaan.
Eipä jaksa tämä pohjalla tarpominenkaan harmittaa kun nämä mestaruus muistot palautuu aina huonoilla hetkillä mieleen. Mielessä vaan käy miten ammattitaidoton ja surkea johto meillä on ollut ja on edelleen kun tuo hype onnistuttiin sössimään totaalisesti parissa vuodessa. Johdon päätöksistä ja totaalisesti ammattitaidon puutteesta tämä rämpiminen kertoo. Ymmärtäisivät nyt vaan itse häipyä takavasempaan ennen kuin koko seura on nurin. Ja hankkisivat sen ulkopuolisen omistajan hyvin äkkiä.
Pakko ne jollain on olla, olivat sentään viihtyisimmät finaalit vähään aikaan.Olisiko kellään finaalien lähetykset tallessa? Vai mistä ne pitäisi hommata? Olisi mahtavaa päästä katsomaan pelit kokonaisuudessaan.
Miten ihmeessä ässät sössi tuon mestaruuden? Sillä tavalla mitali tuli, että markkinoinnissa tuota olisi voinut hyödyntää vaikka kuinka paljon. Muistamme kaikki ne legendaarisen hävettävät mest-arit hupparit...
2010-2013 kerättiin joka kausi yli 100 pistettä ja oltiin sijoilla 2-5.
Tuota ei sitten mestaruuden jälkeen pystytty jatkamaan.
Amatöörit saatana!
Voin tietenkin puhua vain omasta puolestani, mutta minä herätin tämän ketjun ainoastaan siksi, että kevään 2013 finaalit saadaan ihmisten näkyville.Mää luulin, että tämä ketju nostettiin ylös parantamaan meidän fanien itsetuntoa tältä kaudelta tahi raumlaisse muistukseksi, että kauan on viime kerrasta aikaa heillä.
Siis ratkaisevan finaalin Porissa vai ihan minkä vaan noista 6:sta pelistä vai jokaisen?Mistä mahtaisi nähdä kokonaisuudessaan finaaliottelun? Onko tästä olemassa mitään kaupallista dvd:tä yms?
Ratkaisevan finaalin.Siis ratkaisevan finaalin Porissa vai ihan minkä vaan noista 6:sta pelistä vai jokaisen?
Mistä mahtaisi nähdä kokonaisuudessaan finaaliottelun? Onko tästä olemassa mitään kaupallista dvd:tä yms?
Itse olen varjellut tätä tallennetta kuin Graalin maljaa ja jotenkin se on onnistunut pysymään kaikki nämä vuodet tallessa meidän digiboksilla. Edes meidän perheen suhteellisen suurehko naisväki (vaimo ja viisi tyttöä) ei ole onnistunut poistamaan tätä aarretta omien prinsessaohjelmiensa tieltä. Tietyt asiat tässä maailmassa on ilmeisesti luotu kestämään.
Ihan vitun surrealistista.
Semmoinen paljastus vielä, että mulla on meidän vanhalla digiboksilla se kuudes ja ratkaiseva finaali vuodelta 2013 kokonaisuudessaan. Koko peli ja kaikki pelin jälkeiset juhlallisuudet ovat mukana. Lähetys päättyy mukavasti siihen, kun pelaajat suihkuttavat kuohujuomia ympäri pukukoppia.
Peli tuli tuolloin 24.4.2013 joko Neloselta tai Jim-kanavalta jälkilähetyksenä. Toimii kyllä edelleen superhyvin, koska onhan sitä ihan kiva katsella, kun porilainen joukkue ryntää jäälle pelin loputtua juhlimaan mestaruutta. Unohtamatta esimerkiksi sitä, kun Vellu ojentaa Kanada-maljan Ville Uusitalolle. Eli siis aivan klassikkokamaa kokonaisuudessaan.
Itse olen varjellut tätä tallennetta kuin Graalin maljaa ja jotenkin se on onnistunut pysymään kaikki nämä vuodet tallessa meidän digiboksilla. Edes meidän perheen suhteellisen suurehko naisväki (vaimo ja viisi tyttöä) ei ole onnistunut poistamaan tätä aarretta omien prinsessaohjelmiensa tieltä. Tietyt asiat tässä maailmassa on ilmeisesti luotu kestämään.
Olen kokenut täysin saman kohtalon. Topfieldille tallensin omaan kansioon niin ettei ainakaan vahingossa kukaan poista. Vitutus oli kohtalainen kun huomasin kaikkien tallennusten vain kadonneen. En ole hävittänyt boxia, koska haluan vielä selvittää onko näitä tiedostoja mahdollista palauttaa.Good for you. Niinhän tuo oli meilläkin, mutta helevetin Topfieldin kovalevy petti ja tallennukset katosi. Mulla ollut 2 Topfieldiä ja molemmista kovalevyt porsinut... en tiedä olisiko niitä tiedostoja pystynyt joku palauttamaan. Ei tullut silloin aikanaan kysyttyäkään. Olen sittemmin päässyt jo vitutuksesta yli (; seuraavan mestaruuden "nauhat" kyllä varmuuskopiodaan useamman kerran (:
Minullakin muistaakseni on vielä sen aikainen läppäri tallella ja siellä pitäisi olla koko lähetys. Alkujuonnoista samppanjan ruiskimiseen.Semmoinen paljastus vielä, että mulla on meidän vanhalla digiboksilla se kuudes ja ratkaiseva finaali vuodelta 2013 kokonaisuudessaan. Koko peli ja kaikki pelin jälkeiset juhlallisuudet ovat mukana. Lähetys päättyy mukavasti siihen, kun pelaajat suihkuttavat kuohujuomia ympäri pukukoppia.
Peli tuli tuolloin 24.4.2013 joko Neloselta tai Jim-kanavalta jälkilähetyksenä. Toimii kyllä edelleen superhyvin, koska onhan sitä ihan kiva katsella, kun porilainen joukkue ryntää jäälle pelin loputtua juhlimaan mestaruutta. Unohtamatta esimerkiksi sitä, kun Vellu ojentaa Kanada-maljan Ville Uusitalolle. Eli siis aivan klassikkokamaa kokonaisuudessaan.