Porin Ässät – kultaa keväällä 2013 videoita

  • 38 392
  • 94

Patamies#72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä osasikin olla loistava video. Suuressa liikutuksen tilassa tuon reilun kaksiminuuttisen olin. Ei paljon hienompaa mestaruustarinaa taida löytyä. Jo pelkästään viime kauden tarina on hieno. Siihen kun lisää puolivälierä tappiot, liigakarsinnat, 35 vuotta ja organisaation tilan muutamisen vuotta sitten, niin tarinasta tulee legenda.
 

Supra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Sattuko ketään tallentamaan The Lähetystä ratkaisevasta pelistä, alkujorinoineen kaikkineen? Jälkilähetyksiä on täällä jo jaettu, mutta tota ei tunnu löytyvän vaikka ympäriinsä kysellyt..
 

koiku69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Laitan nyt samaan vielä että: Game7 Ässät-Sport, jos joltakin löytyy tuo matsi vielä niin olisi helvetin hienoa katsoa se uusiksi!

Hieman vanhaa mutta menköön:

Täältä suunnalta pitäisi löytyä joltakin kiintolevyistä kyseinen Game7 jossa muistaakseni mukana vielä joitain haastatteluja matsin päätyttyä, esim Tammisen.

Pyrin kaivamaan sen esiin ja uppaamaan, toivottasti löydän vaan oikean levyn.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hieman vanhaa mutta menköön:

Täältä suunnalta pitäisi löytyä joltakin kiintolevyistä kyseinen Game7 jossa muistaakseni mukana vielä joitain haastatteluja matsin päätyttyä, esim Tammisen.

Pyrin kaivamaan sen esiin ja uppaamaan, toivottasti löydän vaan oikean levyn.

Jos vaan löytyy niin laita kaikki mitä löytyy tuosta pelistä. Kiitoksia jo valmiiksi ainakin hyvästä yrityksestä.
 

koiku69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Löytyihän se Ässät - Sport Game 7: mukana on kaikki lähetyksen alusta ennakkoraportteineen, mainoksineen ja Sihvosen terävät analyysit ovat myös mukana. Ottelun jälkeen myös kummankin päävalmentajan kommentit ;)

Melko suuri tiedosto on, mutta linkkiä saa kysellä allekirjoittaneelta, pyrin illan aikana saamaan sen "linjoille"
 

koiku69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viikonlopun aktiviteetit sun muut hidastaa prosessia, piti kaikille halukkaille pistää seuraava viesti yv:llä mutta minuutin väli olisi täytynyt kuulemma pitää eli tuosta:

Terve! Kyseinen peli löytyy, mutta täytyy vielä uudelleenkoodata avi:ksi kun on ihan omassa muodossaan, myös pitää pilkkoa tiedosto 2/3 osaan mutta laitan linkkiä sitten kun saan valmiiksi ja sopivan pilvipalvelimen löydän
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
DropBox on myös hyvä keino jakaa tiedostoja. Tosin se pitää olla puolin ja toisin asennettuna koneelle.
 

PataKoski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Blackhawks, Penguins
Nelonen Pro - Tulevat lähetykset:
ti 3.9 klo 22.00 SM-liiga: Tappara - ässät , 1. finaaliottelu (15.4.)
ke 4.9 klo 20.00 SM-liiga: ässät - Tappara, 2. finaaliottelu (17.4.)
to 5.9 klo 20.00 SM-liiga: Tappara - ässät, 3. finaaliottelu (19.4.)
pe 6.9 klo 20.00 SM-liiga: ässät - Tappara, 4. finaaliottelu (20.4.)
la 7.9 klo 10.15 SM-liiga: Tappara - ässät, 5. finaaliottelu (22.4.)
su 8.9 klo 12.45 SM-liiga: ässät - Tappara, 6. finaaliottelu (24.4.)
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nelonen Pro - Tulevat lähetykset:
ti 3.9 klo 22.00 SM-liiga: Tappara - ässät , 1. finaaliottelu (15.4.)
ke 4.9 klo 20.00 SM-liiga: ässät - Tappara, 2. finaaliottelu (17.4.)
to 5.9 klo 20.00 SM-liiga: Tappara - ässät, 3. finaaliottelu (19.4.)
pe 6.9 klo 20.00 SM-liiga: ässät - Tappara, 4. finaaliottelu (20.4.)
la 7.9 klo 10.15 SM-liiga: Tappara - ässät, 5. finaaliottelu (22.4.)
su 8.9 klo 12.45 SM-liiga: ässät - Tappara, 6. finaaliottelu (24.4.)

Papukaijamerkki sille joka nämä tallentaa ja laittaa jakoon. Itellä ei harmillisesti näy (vielä) Pro.
 

Kärmes1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kiivas yritys on tällä suunnalla. Ostin varta vasten ulkoisen muistin, mutta kikantin mulukku möi paskan, jota samsungi ei tunnistanut. Ei auta muistin kiikuttaminen liikkeeseen enää tän illan lähetykseen, mutta mikäli tikun kapasiteetti riittää, niin talteen tulee!
 

Kärmes1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onnistuiko joku saamaan eilisen finaaliuusinnan talteen? Minun yritys kusi, mutta nyt on releet kunnossa seuraavia ajatellen.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onnistuiko joku saamaan eilisen finaaliuusinnan talteen? Minun yritys kusi, mutta nyt on releet kunnossa seuraavia ajatellen.

Ruutu.fi osoitteesta löytyy tuo peli mutta perinteinen keino, millä noita on saanut tuolta ladattua, ei enään toimi. Täytyy katsoa jos jostain löytyis joku ohje, linuxilla vissiin onnistuis mutta eipä oo asennettuna kummallakaan koneella. Täytyy varmaan koittaa live-CD:ltä bootata jos sitä kautta.
 

JoukkueFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse Pääsen vihdoinkin nauhoittamaan finaalimatsin ja lisäämään siihen vielä Ahon selostuksen. Käytössäni on maksullinen Adobe captivate ohjelma. Netti on kuitenkin täynnä ilmaisia ruudunkaapausohjelmia, joilla pystyy tallentamaan kaiken mitä ruudulla tapahtuu.
 

JoukkueFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Näkyykö jollain 5. finaaliottelu ruudussa? minulla lukee, että videota ei vielä saatavissa.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Joo-o tuli tuo mestaruus DVD katseltua juuri läpi. Kyllähän siinä taas tuli märkää silmäkulmaan, kun Vellu luovutti maljaa Uusitalolle. On tullut kyllä tirauteltua varmaan seuraavan kymmenen vuoden edestä nyt tässä puolen vuoden sisään. Ehkä pian on varastot täynnä ja saa taas olla mies.

Tosin olen jo nyt varma, että perjantaina, kun näen mestaruusviirin nousevan kattoon, niin poru tulee taas. Tulee melkein jo kun edes ajattelee tilannetta, niin suuri asia tämä meikäläisellekkin on. Toivon mukaan se pelikin menisi hyvin, mutta ekat minuutit voi kyllä mennä ohi, kun ajatuksissaan tulee oltua.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Vielä kun ehtii, niin kiva mutustella näitä klippejä. Mestari vaihtuu ihan kohta. Lätkäjope teki hienoa duunia kun jaksoi videoita päivitellä tämän ketjun ensimmäiseen viestiin. Nautitaan nyt kun vielä voidaan. Itse ainakin nautin. Oli se sitten junttia tai mitä tahansa.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mä haluaisin jostain saada nuo kaikki finaalilähetykset studioineen päivineen. Olen sen verran outo äijä että vanhoistakin peleistä haluan nähdä studiot! :D

Kohta pitää varmaa neloselta alkaa kysymään että mihin hintaan ne myyvät tuollaisen paketin.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Mä haluaisin jostain saada nuo kaikki finaalilähetykset studioineen päivineen. Olen sen verran outo äijä että vanhoistakin peleistä haluan nähdä studiot! :D

Kohta pitää varmaa neloselta alkaa kysymään että mihin hintaan ne myyvät tuollaisen paketin.

Mulla on nelosen lähettämä game 6 ja Jussi Ahon selostamana ko. ottelu. kyllä niitä kelaillessakin virne naamalle tulee.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
youtubessa vielä finaalisarjaa. Tärkeimmät maalit ja mestaruuden juhlintaa. Jussi Ahon selostuksella. Ei tainnut vielä ollut täällä mainittu. Kiitokset koskiz. Ole kiltti ja tee näitä vastaavia klippejä tulevaisuudessakin!!! takaan, että katson kaikki klipit. Vielä ehtii mehustelemaan.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Finaalien lähetykset kokonaisuudessan kaikkien nähtäväksi ja heti! Pata on harvoin finaaleissa pelannut, olen varma että joku fiksu tiedosti tämän ja tallensi pelit. Jakoon vain!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös