Porin Ässät – kultaa keväällä 2013 videoita

  • 38 333
  • 94

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ei oo tullut videoita/audioita fiilisteltyä ihan just. Mutta just äsköttäin kävi mielessä 5. finaalin painekattila ja jännitys.

Ne alivoimatilanteet. Kiekot katsomoon. Nyt tilastoista tarkistettuna alivoimat 55.24, 58.00, 73.13, 96.57, 98.27. Kaks vikaa Niemi ja Marttinen kisko limppua pitkin Hakametsän lehtereitä.

Oli siinä Ässilläkin jatkoilla yv kahdesti, mutta muistikuvien mukaan sitä vain odotti tuskaisena lopullista niittiä noiden alivoimien aikana. Pitkiä, pitkiä sekunteja.
 

Ainapata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eipä jaksa tämä pohjalla tarpominenkaan harmittaa kun nämä mestaruus muistot palautuu aina huonoilla hetkillä mieleen. Mielessä vaan käy miten ammattitaidoton ja surkea johto meillä on ollut ja on edelleen kun tuo hype onnistuttiin sössimään totaalisesti parissa vuodessa. Johdon päätöksistä ja totaalisesti ammattitaidon puutteesta tämä rämpiminen kertoo. Ymmärtäisivät nyt vaan itse häipyä takavasempaan ennen kuin koko seura on nurin. Ja hankkisivat sen ulkopuolisen omistajan hyvin äkkiä.
 

Esteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️
Hassua, että juuri äsken fiilisteltyäni noita aikoja ja tultuani tänne, oli uusi viesti tullut tähän viestiketjuun. Ei noistakaan hetkistä ole kuin karvan vajaa kuusi vuotta aikaa... kuusi vuotta aikaa tämän seuran historian yhdestä suurenmoisimmista saavutuksista ja tarinoista.

Ei tästä saa tarpeekseen millään. Vuodet kuluvat, mutta tämä ei haalistu ollenkaan. Ei haalistu koskaan.

Easy.
Tasaisen vauhdin taulukolla 29 vuotta seuraavaan mestaruuteen. Silloin sullakin on vaimo ja lapsia, auto, kesämökki ja anoppi. Moni asia ehtii hieman haalistua, mutta rakkaus seuraan ei katoa.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Eipä jaksa tämä pohjalla tarpominenkaan harmittaa kun nämä mestaruus muistot palautuu aina huonoilla hetkillä mieleen. Mielessä vaan käy miten ammattitaidoton ja surkea johto meillä on ollut ja on edelleen kun tuo hype onnistuttiin sössimään totaalisesti parissa vuodessa. Johdon päätöksistä ja totaalisesti ammattitaidon puutteesta tämä rämpiminen kertoo. Ymmärtäisivät nyt vaan itse häipyä takavasempaan ennen kuin koko seura on nurin. Ja hankkisivat sen ulkopuolisen omistajan hyvin äkkiä.

Hypen nopea loppuminen johtui aika oleellisesti siitäkin, että mestaruuden jälkeen parhaimmistoa vietiin sekä itään että länteen. Kun joukkueesta lähtivät Raanta, Armia, Savinainen, Heshka, Ryan ja kumppanit, niin menestysputken jatkumiselle syntyi kyllä tiettyjä rajoitteita. Näin on tapahtunut monelle muullekin joukkueelle tuollaisen menestyspiikin jälkeen. Huippujoukkueiden pelaajat kiinnostavat maailmalla. Ja noista siirroista taisi tulla jotain rahaakin Ässille. Ässille tapahtui sama asia myös vuoden 2006 menestyksen jälkeen eli toiminta heikkeni ja keväällä 2009 oltiin karsinnoissa.

Varmaan Ässät on tehnyt viime vuosina aika paljon vääriä ratkaisuja, jotka ovat johtaneet esimerkiksi tämän nykyisen kauden kaltaisiin pohjanoteerauksiin. Itse olen seurannut nyt Ässiä yli 40 vuotta ja tämän kaltaisia kausia on ollut ennenkin. 2000-luvun alussa esimerkiksi joukkue pelasi todella huonosti ja seuran johtoa kuulusteltiin poliisin toimesta liittyen veroepäselvyyksiin. Negatiivinen julkisuus oli silloin suurempaa kuin tällä kaudella ja Ässät oli lööpeissä esillä tasaiseen tahtiin. Tästäkin kuitenkin selvittiin.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Miten ihmeessä ässät sössi tuon mestaruuden? Sillä tavalla mitali tuli, että markkinoinnissa tuota olisi voinut hyödyntää vaikka kuinka paljon. Muistamme kaikki ne legendaarisen hävettävät mest-arit hupparit...
2010-2013 kerättiin joka kausi yli 100 pistettä ja oltiin sijoilla 2-5.
Tuota ei sitten mestaruuden jälkeen pystytty jatkamaan.
Amatöörit saatana!
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olisiko kellään finaalien lähetykset tallessa? Vai mistä ne pitäisi hommata? Olisi mahtavaa päästä katsomaan pelit kokonaisuudessaan.
Pakko ne jollain on olla, olivat sentään viihtyisimmät finaalit vähään aikaan.
Nehän taidettiin ensi kauden alussa esittää kaikki uusintana, eiköhän viimeistään silloin joku älynnyt tallettaa.
Video jakoon!
 

Pata-Ässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
West Coast Titans
Miten ihmeessä ässät sössi tuon mestaruuden? Sillä tavalla mitali tuli, että markkinoinnissa tuota olisi voinut hyödyntää vaikka kuinka paljon. Muistamme kaikki ne legendaarisen hävettävät mest-arit hupparit...
2010-2013 kerättiin joka kausi yli 100 pistettä ja oltiin sijoilla 2-5.
Tuota ei sitten mestaruuden jälkeen pystytty jatkamaan.
Amatöörit saatana!

Ei Ässät mestaruutta sössinyt, se voitettiin hienosti.

Jatkuvuus puuttui muutenkin kuin menestyksen osalta. Päävalmentaja ja molemmat apuvalmentajat vaihtuivat mestaruuskauden jälkeen, joten siltä osin lähdettiin täysin puhtaalta pöydältä seuraavaan kauteen.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mää luulin, että tämä ketju nostettiin ylös parantamaan meidän fanien itsetuntoa tältä kaudelta tahi raumlaisse muistukseksi, että kauan on viime kerrasta aikaa heillä.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mää luulin, että tämä ketju nostettiin ylös parantamaan meidän fanien itsetuntoa tältä kaudelta tahi raumlaisse muistukseksi, että kauan on viime kerrasta aikaa heillä.
Voin tietenkin puhua vain omasta puolestani, mutta minä herätin tämän ketjun ainoastaan siksi, että kevään 2013 finaalit saadaan ihmisten näkyville.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mistä mahtaisi nähdä kokonaisuudessaan finaaliottelun? Onko tästä olemassa mitään kaupallista dvd:tä yms?

Mestaruusvuonna tehtiin mestaruuden kunniaksi dvd, jossa paljon pelikoosteita runkosarjasta ja tietysti playoff vaihe vaiheelta läpikäytynä. Finaalit Tapparaa vielä laajemmin esitettynä. Kuvatallenteissa on taustalla Jussi Ahon selostus, mikä oli
hyvä idea. Finaalien tallenteissa kuullaan kommentaattorina Juha Jyrkkiötä. Sitä en nyt muista tarkkaan, että onko dvd:llä viimeinen finaali kokonaisuudessaan, koska itselläni on yhä se dvd, mutta viimeisestä katselukerrasta on aikaa.

Dvd pitää sisällään myös torijuhlan, musiikkivideoita (Isomäen legenda jne.) ja Antti Rannan haastattelun. En tiedä, onko tämä dvd vielä ostettavissa esimerkiksi seuran verkkokaupasta.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Semmoinen paljastus vielä, että mulla on meidän vanhalla digiboksilla se kuudes ja ratkaiseva finaali vuodelta 2013 kokonaisuudessaan. Koko peli ja kaikki pelin jälkeiset juhlallisuudet ovat mukana. Lähetys päättyy mukavasti siihen, kun pelaajat suihkuttavat kuohujuomia ympäri pukukoppia.

Peli tuli tuolloin 24.4.2013 joko Neloselta tai Jim-kanavalta jälkilähetyksenä. Toimii kyllä edelleen superhyvin, koska onhan sitä ihan kiva katsella, kun porilainen joukkue ryntää jäälle pelin loputtua juhlimaan mestaruutta. Unohtamatta esimerkiksi sitä, kun Vellu ojentaa Kanada-maljan Ville Uusitalolle. Eli siis aivan klassikkokamaa kokonaisuudessaan.

Itse olen varjellut tätä tallennetta kuin Graalin maljaa ja jotenkin se on onnistunut pysymään kaikki nämä vuodet tallessa meidän digiboksilla. Edes meidän perheen suhteellisen suurehko naisväki (vaimo ja viisi tyttöä) ei ole onnistunut poistamaan tätä aarretta omien prinsessaohjelmiensa tieltä. Tietyt asiat tässä maailmassa on ilmeisesti luotu kestämään.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Itse olen varjellut tätä tallennetta kuin Graalin maljaa ja jotenkin se on onnistunut pysymään kaikki nämä vuodet tallessa meidän digiboksilla. Edes meidän perheen suhteellisen suurehko naisväki (vaimo ja viisi tyttöä) ei ole onnistunut poistamaan tätä aarretta omien prinsessaohjelmiensa tieltä. Tietyt asiat tässä maailmassa on ilmeisesti luotu kestämään.

Ihan vitun surrealistista.
 

Patalogo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät #90 #96
Semmoinen paljastus vielä, että mulla on meidän vanhalla digiboksilla se kuudes ja ratkaiseva finaali vuodelta 2013 kokonaisuudessaan. Koko peli ja kaikki pelin jälkeiset juhlallisuudet ovat mukana. Lähetys päättyy mukavasti siihen, kun pelaajat suihkuttavat kuohujuomia ympäri pukukoppia.

Peli tuli tuolloin 24.4.2013 joko Neloselta tai Jim-kanavalta jälkilähetyksenä. Toimii kyllä edelleen superhyvin, koska onhan sitä ihan kiva katsella, kun porilainen joukkue ryntää jäälle pelin loputtua juhlimaan mestaruutta. Unohtamatta esimerkiksi sitä, kun Vellu ojentaa Kanada-maljan Ville Uusitalolle. Eli siis aivan klassikkokamaa kokonaisuudessaan.

Itse olen varjellut tätä tallennetta kuin Graalin maljaa ja jotenkin se on onnistunut pysymään kaikki nämä vuodet tallessa meidän digiboksilla. Edes meidän perheen suhteellisen suurehko naisväki (vaimo ja viisi tyttöä) ei ole onnistunut poistamaan tätä aarretta omien prinsessaohjelmiensa tieltä. Tietyt asiat tässä maailmassa on ilmeisesti luotu kestämään.


Good for you. Niinhän tuo oli meilläkin, mutta helevetin Topfieldin kovalevy petti ja tallennukset katosi. Mulla ollut 2 Topfieldiä ja molemmista kovalevyt porsinut... en tiedä olisiko niitä tiedostoja pystynyt joku palauttamaan. Ei tullut silloin aikanaan kysyttyäkään. Olen sittemmin päässyt jo vitutuksesta yli (; seuraavan mestaruuden "nauhat" kyllä varmuuskopiodaan useamman kerran (:
 

frodo

Jäsen
Good for you. Niinhän tuo oli meilläkin, mutta helevetin Topfieldin kovalevy petti ja tallennukset katosi. Mulla ollut 2 Topfieldiä ja molemmista kovalevyt porsinut... en tiedä olisiko niitä tiedostoja pystynyt joku palauttamaan. Ei tullut silloin aikanaan kysyttyäkään. Olen sittemmin päässyt jo vitutuksesta yli (; seuraavan mestaruuden "nauhat" kyllä varmuuskopiodaan useamman kerran (:
Olen kokenut täysin saman kohtalon. Topfieldille tallensin omaan kansioon niin ettei ainakaan vahingossa kukaan poista. Vitutus oli kohtalainen kun huomasin kaikkien tallennusten vain kadonneen. En ole hävittänyt boxia, koska haluan vielä selvittää onko näitä tiedostoja mahdollista palauttaa.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Semmoinen paljastus vielä, että mulla on meidän vanhalla digiboksilla se kuudes ja ratkaiseva finaali vuodelta 2013 kokonaisuudessaan. Koko peli ja kaikki pelin jälkeiset juhlallisuudet ovat mukana. Lähetys päättyy mukavasti siihen, kun pelaajat suihkuttavat kuohujuomia ympäri pukukoppia.

Peli tuli tuolloin 24.4.2013 joko Neloselta tai Jim-kanavalta jälkilähetyksenä. Toimii kyllä edelleen superhyvin, koska onhan sitä ihan kiva katsella, kun porilainen joukkue ryntää jäälle pelin loputtua juhlimaan mestaruutta. Unohtamatta esimerkiksi sitä, kun Vellu ojentaa Kanada-maljan Ville Uusitalolle. Eli siis aivan klassikkokamaa kokonaisuudessaan.

Itse olen varjellut tätä tallennetta kuin Graalin maljaa ja jotenkin se on onnistunut pysymään kaikki nämä vuodet tallessa meidän digiboksilla. Edes meidän perheen suhteellisen suurehko naisväki (vaimo ja viisi tyttöä) ei ole onnistunut poistamaan tätä aarretta omien prinsessaohjelmiensa tieltä. Tietyt asiat tässä maailmassa on ilmeisesti luotu kestämään.
Minullakin muistaakseni on vielä sen aikainen läppäri tallella ja siellä pitäisi olla koko lähetys. Alkujuonnoista samppanjan ruiskimiseen.

Hyvä kun otit puheeksi, täytyy kai kaivaa se konevanhus jostain vintiltä ja katsoa lähteekö käymään ja sitä kautta siirtää koko paska pilveen, jotta pysyy sitten tallessa vastakin :)

Tuo mestaruus-DVD toki tuli silloin aikanaan hankittua heti ja sitähän tässä on ainakin kerran vuoteen katseltu pienissä simoissa ja vuodatettu onnen kyyneleitä :D Oli se vaan hieno kevät!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös