Mä kävin rassismiketjussa viiden minuutin verran. Se oli pitkä aika. Piti oikein ettiä ovatko modet noottia viljelleet ja olivathan he! No onhan täällä alaikäisiä, joita pitää suojella kiusaamiselta mutta kyllä se on vittu jos aikuista ihmistä ei voi kurmuuttaa takinkäännöstä ja jyrkistä mielipiteistä. Takinkäännössähän ei ole mitään pahaa, mutta olisi kenties hyvä myöntää, että taisin olla aika pösilö joskus eikä mennä itkemään modeille että voi kun mua kiusataan, sillä en minä muista nähneeni tuollaista käyttäjän suojelua aiemmin, vaikka vastaavia tilanteita kyllä on riittänyt ja riittää. Kyllähän tuota erästäkin thainaisten ihailijaa roikotettiin jaloista sillalta oikein urakalla, mutta oliko ketjunoottia. Tai GloryHunteria futis- ja Kanada-ketjuissa? Häntähän saa ihan vapaasti sanoa GloryHunteriksi. Esimerkkejä riittää. Ja kyllähän me tiedämme, kuka tämä nimimerkki ns. oikeasti on vaikkemme sitä saakaan sanoa ja tiedämme mikä hänen suhteensa on Jatkoaikaan, joten väkisinkin tulee mieleen, kyllä, että opelle on käyty itkemässä. Naurettavaa. Vai onko tämä nimimerkki sanonut tuolla jossain, että haistakaa modet vittu, ei mua tartte suojella? Se olisi hyvä, jos olisi sanonut. Hyvähän se on rähistä erivapauksilla.