Aika samanlaista kuin se missä 10 menee kuminpalan perässä jäällä metallinpalat kengissä ja komposiittinen keppi käsissäOn se jännä miten paljon jengiä kiinnostaa, kun autot ajelevat jonossa rataa ympäri sunnuntaisin.
Tuleeko Formula-osiosta kakkua ja sakkoa saatana?
Saatana juu, piti lenkille lähteä kisan jälkeen mutta taitaa formulan ajamiseksi mennä.Vaikka formuloiden kauden viimeinen osakilpailu päättyi tovi sitten, niin veikkaan, että tätä kisaa ajetaan palstalla vielä todella pitkään yöhön asti
Olen. Mitä sitten?Etkös sinä ole ollut koko kauden ihan niitä aktiivisimpia jäseniä tuolla liveseurannan puolella?
No siinä valossa tuo viestisi näytti vähän samalta kuin joku jääkiekkofani tulisi play-offien jälkeen huutelemaan, kuinka ei ole mitään järkeä katsella kun kymmenen miestä luistelee kumisen lätkän perässä ympäri kaukaloa.Olen. Mitä sitten?
Ehkäpä on olemassa pieni mahdollisuus sille, että saattoi olla sarkasmin poikasta mukana tuossa viestissä. Oletin sen olevan aika selvää niille, jotka ovat tuota ketjua seuranneet :)No siinä valossa tuo viestisi näytti vähän samalta kuin joku jääkiekkofani tulisi play-offien jälkeen huutelemaan, kuinka ei ole mitään järkeä katsella kun kymmenen miestä luistelee kumisen lätkän perässä ympäri kaukaloa.
Tutkani on siis vain epäkunnossa. Rupesin myös epäilemään, että olen nähnyt unta sinun ja @Roger Moore välisistä formulaväännöistä. Se olisi jo ollut liikaa.Ehkäpä on olemassa pieni mahdollisuus sille, että saattoi olla sarkasmin poikasta mukana tuossa viestissä. Oletin sen olevan aika selvää niille, jotka ovat tuota ketjua seuranneet :)
Kisa näkemättä ja en tiedä tuloksia saati kilpailun tapahtumia. Olisi siis luonnollinen valinta mennä tuonne illaksi vänkäämään.Vaikka formuloiden kauden viimeinen osakilpailu päättyi tovi sitten, niin veikkaan, että tätä kisaa ajetaan palstalla vielä todella pitkään yöhön asti
Suoraan varikolta vaan kisaan mukaan. Pätevä keskustelija saa äkkiä kyllä muut kiinni ja mitä äsken kurkkasin sinne, niin ihan heti ei ruutulippu heilu.Kisa näkemättä ja en tiedä tuloksia saati kilpailun tapahtumia. Olisi siis luonnollinen valinta mennä tuonne illaksi vänkäämään.
Kävin vilkaisee täytyy tyytyä vanhan kunnon tv-chatin kommenttiin. Taustalla.Suoraan varikolta vaan kisaan mukaan. Pätevä keskustelija saa äkkiä kyllä muut kiinni ja mitä äsken kurkkasin sinne, niin ihan heti ei ruutulippu heilu.
Nykyään ei kyllä tiedä, onko joku tosissaan vai trollaako. Se on masentavaa. Tai oikeastaan se vie mielenkiinnon, jos saa arvailla, että onko toi keskustelukumppani tosissaan vai ei.
Tuli vaan mieleen.
No siinä valossa tuo viestisi näytti vähän samalta kuin joku jääkiekkofani tulisi play-offien jälkeen huutelemaan, kuinka ei ole mitään järkeä katsella kun kymmenen miestä luistelee kumisen lätkän perässä ympäri kaukaloa.
Toisaalta, onko sillä väliä. Se mitä toinen sanoo on hänen mielipiteensä/luonne/tapa. Ainut mitä itse pystyy ja kannattaa tehdä on reagoida kirjoitettuun viestiin ajattelematta metatason sävellyksiä. Ihan sama pyöriikö joku lattiallaan kjäh kjäh, mä trollaan ja toi ei tajuu. Sitten jos rupee haittaamaan omaa elämää mahdollinen idiootti niin ignoroi fyysisesti tai henkisesti tapauksen. Tai jos kokee velvollisuudekseen aina oikaista faktat disinformatiolta kuntoon niin sinne vaan (tosin vastapuoli varmaan näkee tämän trollauksena ja raportoi). Intternetissä riittää peltoa.Nykyään ei kyllä tiedä, onko joku tosissaan vai trollaako. Se on masentavaa. Tai oikeastaan se vie mielenkiinnon, jos saa arvailla, että onko toi keskustelukumppani tosissaan vai ei.
Tuli vaan mieleen.
Toisaalta, onko sillä väliä. Se mitä toinen sanoo on hänen mielipiteensä/luonne/tapa. Ainut mitä itse pystyy ja kannattaa tehdä on reagoida kirjoitettuun viestiin ajattelematta metatason sävellyksiä. Ihan sama pyöriikö joku lattiallaan kjäh kjäh, mä trollaan ja toi ei tajuu. Sitten jos rupee haittaamaan omaa elämää mahdollinen idiootti niin ignoroi fyysisesti tai henkisesti tapauksen. Tai jos kokee velvollisuudekseen aina oikaista faktat disinformatiolta kuntoon niin sinne vaan (tosin vastapuoli varmaan näkee tämän trollauksena ja raportoi). Intternetissä riittää peltoa.
Saako kysyä, kun poppariketjussa ollaan, että mihin viittasit tuolla jutulla ettei tiedä trollataanko? Olisi kiva käydä kurkkaamassa ja katsoa kykenisikö itsekään ideaaliin..Tuo on tietenkin ideaali. En minä siihen pysty.
Tämä viesti taisi olla trollausta, koska itsehän edustat tässä suhteessa sitä pahinta mahdollista osastoa.Nykyään ei kyllä tiedä, onko joku tosissaan vai trollaako. Se on masentavaa. Tai oikeastaan se vie mielenkiinnon, jos saa arvailla, että onko toi keskustelukumppani tosissaan vai ei.
Tuli vaan mieleen.
Annan kymmenen pustettä ja papukaijamerkin.monta pistettä saan tästä?
Niin tai eihän ne ole omien sanojensa mukaan Hamiltonin puolella. Aina on se perinteinen "En ollut kummankaan puolella, mutta..." ja sitten se perinteinen ulina siitä miten nyt Hamiltonia kiusattiin ja mestaruus ryöstettiin.Hamiltonin fanipojilla kohta viikon kestänyt ulina Formula1 kausi 2021 ketjussa.