Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

  • 471 062
  • 3 009
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Eikö tuo ole paskapuhetta? Viestit voi nähdä ja ne voi myös raportoida. Muokkaushistoriankin voi nähdä.

Mähän oon ollut moderaattori.

En tällä foorumilla. Luulitteko jo hetken? Luulitteko? Luulitte. Pösilöt.
Tuskin luuli kukaan muu kuin.

Michael Jackson
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Olenko väärässä, jos sanon, että Jeren ketjussa ainoa pelikielto on tullut Semir Ben-Amorin kutsumisesta talebaniksi (mikä on toki törkeää).
On kyllä huikeaa jos näin on. Aika värikästä kieltä siinäkin ketjussa on ollut.
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Elokapinaa käsittelevässä ketjussa on ollut ihan kova tahti päällä viime päivien aikana. Hirvittävän raskasta luettavaa, joten omalla vastuulla.
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Eikö tuo ole paskapuhetta? Viestit voi nähdä ja ne voi myös raportoida. Muokkaushistoriankin voi nähdä.

Mähän oon ollut moderaattori.

En tällä foorumilla. Luulitteko jo hetken? Luulitteko? Luulitte. Pösilöt.
Sanoisin omana vaatimattomana mielipiteenä että @Turha Kaukalo olisi tälläkin forumilla moderaattorien eliittiä. Jos ei nouse hattuun niin sanotaan että "kaukalo-nimimerkeistä" ihan siellä kärjessä @Pekka kaukalon kanssa, tosin Pekkahan ei ole enää keskuudessamme.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tämä oli kieltämättä törkeä loukkaus kaikkia talebaneja kohtaan.

Heh. Naurattavat nämä tämmöiset. Aina. Eikö tätä muka ole jo ollut? Ihan sama, aina naurattaa. Joku sanoi joskus Jere Karalahtea apukoululaiseksi ja siihen toinen loihe, että eikö ole mitään rajaa apukoululaisten pilkkaamisessa. Se moite oli myös totta. Kuten talebani-vertaus. Talibani. Taliako ne panee? Heh.

- Kumman kanssa mieluummin lähtisit kaljalle, Semirin vai talibanin?
- Saisko rahana?
- Ei.
- No sitten se joka talia pani.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Barkovin ketjussa ihan hyvää vääntöä parhaillaan.
 

Ippenator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi, Ilves, Carolina, Colorado ja Florida
@Ippenator arvostaa ilmeisesti ihan kybällä Tappara taustaisia NHL pelaajia, samaa tavaraa tulee Laineenkin ketjuun
Jaa, olen kyllä ollut Laineen suurimpia faneja varmaankin tällä saitilla. Haukuttiin jopa usein jossain vaiheessa siitä, että hehkutin Lainetta liikaa. Nyt on tosin varsinkin viime kauden jälkeen ollut pakko sinänsä todeta, että Paten kehitys on polkenut paikallaan, tai joltain osin jopa taantunut. Todella iloinen olen kuitenkin, jos kääntää uransa uuteen nousuun. Olen vain sen takia tullut skeptiseksi, kun mielestäni hänellä on erityisen heikot fyysiset lahjat nimenomaan aivan huipputason jääkiekkoilijaksi. Tai ainakaan sellaiseksi kokonaisvaltaisesti peliä dominoivaksi pelaajaksi. Jos fysiikka ei tuosta enää merkittävästi kehity, niin voi silti olla oikeiden pelaajien kanssa jopa maailman paras maalintekijä joka tapauksessa, mutta sillon olisi kuitenkin varsin riippuvainen ketjukavereistaan. Eipä siinäkään mitään sinänsä kamalaa olisi.

Miten olen nyt sitten Lainetta kaltoin kohdellut? Käsittääkseni olen ollut juuri hänen suurimpia fanejaan, ja olen sitä toki vieläkin, mutta myös joutunut sen hänen tietyn rajallisuutensa nyt kuitenkin myöntämään.

Se myöskin tiedoksi, että pelaajien Liigataustalla ei ole minulle mitään merkitystä. Kannatan ensisijaisesti Suomen maajoukkuetta ja kaikki muut joukkueet tulevat minulle kaukana perästä.
 
Viimeksi muokattu:

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Meinasin sinne kommentoida, mutta laput on varmasti hitsattu silmien eteen sen verran tiiviisti ja polttoaineena vahvasti tunne, joten jätin väliin.

Eipä tuohon kannata lähteä, itsekin meinasin lähteä vastaamaan mutta toisaalta viikonloppunsa voi viettää muutenkin kuin vääntämällä voittavan pelaajan ominaisuuksista.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Siellä meni yhdellä kaverilla hieman tunteisiin tämän päivän Ässät - JYP -otteluketjussa.

No juu.

Pari minaa aikaa niin ei enää uskalla antaa jäähyjä jypille. Leppäalho vois kyl imee jonku neekeri 2 metristä kullia!
Banaania taitaa tulla kun palstalla on suvakkeja moderaattoreita
Kemell on homoseksuaali
kelatkaa et oisitte jyppi fanei. Imekää letkuu mä saa bännii
Kemell on homoseksuaali ja imee kalua
Vitu Jyväskyläläine persereikä tunge se su vammane murre su perseesee ja sytytä ittes tulee
Moutreyn ois pitäny vedellä se vitu Obrien tai Kemeli
 
Viimeksi muokattu:

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Siellä meni yhdellä kaverilla hieman tunteisiin tämän päivän Ässät - JYP -otteluketjussa.
Tuo on kyllä kieltämättä huonon häviämisenkin mittapuulla jo aika mykistävä suoritus. En ole kyllä tuollaista viestioksennustulvaa hetkeen missään nähnyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös