Oliko se joku raumalainen(?) työmyyrä joka suolsi samantyylistä ala-arvosta paskaa jossain Ässät- Lukko ketjussa?Tuo on kyllä kieltämättä huonon häviämisenkin mittapuulla jo aika mykistävä suoritus. En ole kyllä tuollaista viestioksennustulvaa hetkeen missään nähnyt.
Nyt taisi Pori pistää tässä asiassa paremmaksi ja viedä tämän mittelön.Oliko se joku raumalainen(?) työmyyrä joka suolsi samantyylistä ala-arvosta paskaa jossain Ässät- Lukko ketjussa?
Jep, voisivat vaan keskittyä niihin hitsauspullojen tyhjentämiseen.Nyt taisi Pori pistää tässä asiassa paremmaksi ja viedä tämän mittelön.
Nyt taisi Pori pistää tässä asiassa paremmaksi ja viedä tämän mittelön.
Atu lähe vittuun jo!!!!!!
Pavol Skalicky on homoseksuaali ja tsekkiläinen katuhuora
Homo on syntiä
LEPPÄALHO IME NEKRUN KULLIA
Michael Jolykin vois mennä takas kerää puuvillaa ja vittuu liigasta
Setänen on homoseksuaali
Mietin ihan täysin samaa. Viestit melkein kuin kopioita tämäniltaisista.Nimimerkki @Lepatiik :n menosta tuli kyllä erehdyttävästi mieleen tämä tapaus:
Tunnusten rekisteröimisellä on n. vuosi väliä ja tuo kyseinen performanssi nähtiin marraskuussa 2020. Ei nyt ihan osu siihen hahloon, mutta tälleen syksyn pelejä kuitenkin.Mietin ihan täysin samaa. Viestit kuin kopioita tämäniltaisista.
Lähinnä lapsellista. Saahan tuollakin hetken huomiota, mutta ehkä kannattaisi kasvaa aikuiseksi ennen seuraavaa yritystä. Meno kuin yläasteen röökiringissä.Aikamoista liejua ja lehmänpaskaa.
Tuli kanssa mieleen ihan yläkoulun tarkkiskovikset, jotka uhoavat keskenään pihan nurkassa energiajuoman päristessä nupissa. Jutut ainakin yhtä älykkäitä.Meno kuin yläasteen röökiringissä.
Sattuu silmiin lukea tuollaista tekstiä.Oppikaa nyt vihdoin, että "jyväskyläläinen" ja vastaavat kirjoitetaan pienellä!
Jaa, heppu on päättänyt vähän hämmentää palstalla. Huvinsa kullakin.Kui vitu kaua kestää antaa ne bännit.
Siinä meni 31 minuuttia kauemmin kuin ajattelit. Sä et olekaan ihan niin palstaguru joksi olin jo sut päässäni julistanut.Analyysini on, että nimimerkki @Lepatiik tekee vielä pitkän ja värikkään uran palstapersoonana, eli hän ottaa halutessaan viiltävän älykkäästi kantaa ottelutapahtumiin, ainakin huomisaamuun noin klo 7:24 saakka. Ellei joku ikävästi laita luovaa kirjoittajaa tätä ennen väliaikaiselle.
Guruominaisuuksia minulla on aika niukan puoleisesti, mutta mistä tuo 31 minuuttia kauemmin tulee? Modejen porttikieltotiedote on leimattu jo ennen seiskaa, kun minä uumoilin pyrinnössä vierähtävän kotvan pidempään.Siinä meni 31 minuuttia kauemmin kuin ajattelit. Sä et olekaan ihan niin palstaguru joksi olin jo sut päässäni julistanut.
Se oli mun exelin vika. Kovasti tilastotieteilin mutta sekään ei tänä aamuna onnistunut.Guruominaisuuksia minulla on aika niukan puoleisesti, mutta mistä tuo 31 minuuttia kauemmin tulee? Modejen porttikieltotiedote on leimattu jo ennen seiskaa, kun minä uumoilin pyrinnössä vierähtävän kotvan pidempään.
Mielestäni olivat suotta hätäisiä ilmiselvän asian kanssa. Siinä olisi ollut passeli hetki ottaa vielä toinenkin kuppi kahvia, ja tutkailla josko veljeämme jänöä näkyisi puutarhassa. Lepattajan ehtii poistella palstalta tähdellisempien jänesasioiden jälkeenkin. Hiljaahan tuo aamusella oli, kenties krapulaansa potemassa. Siis hitsari, ei jänö. Ei siis olisi ollut kiire poistaa oikeuksia akuutin mouhokohtauksen keskeyttämiseksi.
Kauhean penseästi nyt suhtaudutaan ilmeisen nuoreen ihmiseen, joka on löytänyt sen oman juttunsa ja on vain avoin siitä.