Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

  • 469 896
  • 2 997

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kysymyksiä modeille-ketjussa on aihioita.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Hallitusketjussa näköjään palstamme uusi tulokas pisti vielä näin yömyöhällä kiukaan kuumaksi.

Edit. Antaa olla, kirjoitusoikeudet on kuitenkin ihan mukavat olla olemassa.
 
Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Hallitusketjussa näköjään palstamme uusi tulokas pisti vielä näin yömyöhällä kiukaan kuumaksi.

Edit. Antaa olla, kirjoitusoikeudet on kuitenkin ihan mukavat olla olemassa.
Oletan että sama tuli Pakille näppikselle. Ei kannata kuukautta ottaa.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Oletan että sama tuli Pakille näppikselle. Ei kannata kuukautta ottaa.
Kysyin asiaa aikanaan modeilta - ellei käytäntö ole muuttunut, niin jonkun nimimerkin arvuuttelu toiseksi nimimerkiksi ei ole rangaistavaa. Sen sijaan arvuuttelu joksikin oikeaksi henkilöksi on.
 

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
Aika hyvää tahallaan väärinymmärtämistä ja keljuilua ja nauramista yhtä käyttäjää kohtaan ketjussa varmistuneet siirrot, kohtaan käyttäjää, joka ei ilmeisesti osannut ilmaista itseään. Niin paljon tykkäyksiä näille perskärpäsille sadellut, että kai se on todettava oma vajavaisuus. Menkää tekee popparinne. Ei tule ikävä.


 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Popparit esiin- ketju on nyt nimensä veroinen!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt vain on sellainen tilanne että Paavo M. Petäjä kertoo naama punaisena että en kerro kuka näistä minun oikealla puolella istuvista hiihtäjistä on käyttänyt dopingia, sen vain kerron että tiedän ja en kerro että sen etunimi alkaa J-kirjaimella ellei sitten Kari-Pekka tai siis joku asianomainen tahdo kertoa vaikkapa tekstiviestillä että Isometsä eikäku siis joku joka eilen hiihti ja on suomalainen ja Jari ja se on tuo ketä osoitan nyt sormella, niin siis että se ehkä on käyttänyt dopingia. Ja Kari-Pekka sanoisi että minä en sitten enää valmenna koska oli niin yllättävä juttu ja tekstiviestillä voin kyllä teille median ihmisille kertoa mutta julkisesti en kerro että Isometsä on dopingia vetäneet ja on ne Hartsat ja Myllylätkin, Immosen Janneltakaan mikään sauva katkennut, aivan kamoissa sekin tuolla painelee ja heitetään nyt vielä Virpi Kuitunen ja Milla Jauho junan alle kanssa, niin siis tätä en kyllä julkisesti kerro kenellekään, se on varma juttu, ens kerralla sitten vedetään sitä dopingia kaikki tuolla pihalla, minun autotalliini ette enää tule sitä ottamaan. Paavo vielä loppukaneetiksi kertoo että ei kerro että se vantaalaiselta huoltoasemalta löytynyt lääkärinlaukku on Kari-Pekan, tiedän kyllä kenen se on mutta en kerro ja nyt voidaan varmaan antaa tämän asian olla kun minun ja Kari-Pekan jutuista varmasti nyt jo riittävästi tiedätte vaikka ei me kerrotakaan mitään.

Tekstiviestillä kerrotaan kyllä sitten lisää.

Ja Isometsä olisi naama tonnin setelinä vieressä ja sanoisi että minulla ei oo tapana kertoa mitään kenellekään. Myllylää ei enää edes löydetä mistään.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Nyt vain on sellainen tilanne että Paavo M. Petäjä kertoo naama punaisena että en kerro kuka näistä minun oikealla puolella istuvista hiihtäjistä on käyttänyt dopingia, sen vain kerron että tiedän ja en kerro että sen etunimi alkaa J-kirjaimella ellei sitten Kari-Pekka tai siis joku asianomainen tahdo kertoa vaikkapa tekstiviestillä että Isometsä eikäku siis joku joka eilen hiihti ja on suomalainen ja Jari ja se on tuo ketä osoitan nyt sormella, niin siis että se ehkä on käyttänyt dopingia. Ja Kari-Pekka sanoisi että minä en sitten enää valmenna koska oli niin yllättävä juttu ja tekstiviestillä voin kyllä teille median ihmisille kertoa mutta julkisesti en kerro että Isometsä on dopingia vetäneet ja on ne Hartsat ja Myllylätkin, Immosen Janneltakaan mikään sauva katkennut, aivan kamoissa sekin tuolla painelee ja heitetään nyt vielä Virpi Kuitunen ja Milla Jauho junan alle kanssa, niin siis tätä en kyllä julkisesti kerro kenellekään, se on varma juttu, ens kerralla sitten vedetään sitä dopingia kaikki tuolla pihalla, minun autotalliini ette enää tule sitä ottamaan. Paavo vielä loppukaneetiksi kertoo että ei kerro että se vantaalaiselta huoltoasemalta löytynyt lääkärinlaukku on Kari-Pekan, tiedän kyllä kenen se on mutta en kerro ja nyt voidaan varmaan antaa tämän asian olla kun minun ja Kari-Pekan jutuista varmasti nyt jo riittävästi tiedätte vaikka ei me kerrotakaan mitään.

Tekstiviestillä kerrotaan kyllä sitten lisää.

Ja Isometsä olisi naama tonnin setelinä vieressä ja sanoisi että minulla ei oo tapana kertoa mitään kenellekään. Myllylää ei enää edes löydetä mistään.
Vitun norjalaiset pilasi kesäringinkin! Ei tätä soppaa selvitä kuin Jari Porttila.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Liigan voimasuhdeketjussa tanssiparia toisistaan hakevat tällä kertaa Pelicans ja Ilves. Vielä on ujosti lähdetty ensimmäiselle pelille, mutta let´s see.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Yksi pieni uutinen rakennushankkeiden jäätymisestä Helsingissä on saanut taas tulvaportit aukeamaan Helsinki -ketjussa. Ulkopuolisena tarkkailijana en voi kuin ihmetllä sitä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Padot aukesivat myös Liigan hokkarit naulaan -ketjussa. Mulla ei ole mielipidettä, muuten menisin hämmentämään.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En vaan pääse jyvälle tästä. Miksi en voisi painaa aamuvuoroa linjalla jossain tehtaalla ja illalla myydä jäätelöä toisella työnantajalla

Eihän tuossa olekkaan ongelmaa. Jos aamulla ohjelmoisit yritys A:ssa ja illalla painat yritys B:ssä koodia, voi siitä tulla hieman ongelmia.

Mutta samaa tulin tänne kirjoittamaan, onkohan tuossa parin päivänä tullut varmaan 5-6 sivua viestejä Ahokkaan ketjuun.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Valavuoren ketjussa ongelmia transsukupuolisten kanssa.
No ihan oikea ketju kun miettii ketjun päähenkilöä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Valavuoren ketjussa ongelmia transsukupuolisten kanssa.
No ihan oikea ketju kun miettii ketjun päähenkilöä.

Hyvää jankkaamista. Olenko jankannut? Missä olen jankannut? Tuli ihan eräs keskustelija mieleen.

Kuka on sanonut, että hyvää jankkaamista? Jankka? Jankutanko? Minulla on sanottavaa.

Mitä tulee itse asiaan, siitä tuskin tarvitse aikuisten väitellä.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Hyvää jankkaamista. Olenko jankannut? Missä olen jankannut? Tuli ihan eräs keskustelija mieleen.

Kuka on sanonut, että hyvää jankkaamista? Jankka? Jankutanko? Minulla on sanottavaa.

Mitä tulee itse asiaan, siitä tuskin tarvitse aikuisten väitellä.
Määrittele jankkaus.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ellei jopa oman keskustelupalstan. Lupaan rekisteröityä jos joskus Turhis foorumi avataan ihan vaan siksi että saan hommattua itselleni bannit sinne.

Olenko bannittanut?

Ko. foorumilla suvaittaisiin vain yksirivinen keskustelu ja kysymysmerkkejä pitää käyttää todella paljon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös