Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

  • 469 758
  • 2 997

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
On täällä muutakin menossa. Yksi nimimerkki päätti sitten avata yksityisen ryhmäkeskustelun mihin minutkin tagattu vaikka en ole kommentoinut paskaakaan siinä ketjussa.
Ainakin joku on roudannut 50k edestä kamaa työpaikalta kotiin ja on seuraavaksi työsuojeluvaltuutettu.
Siihen riitti näköjään se, että sattui peukuttamaan ko. nimimerkin kommenttia arvostelleen kirjoittajan vastausta.

Ainakin minä jätän tällaiset viestit ihan ilman huomiota, sitähän tämä nimimerkki hakee näillä tempuillaan.

Toivon myöskin, että @Moderaattorit ovat hereillä tämän tapauksen suhteen.
 

Big Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, IPK, Manchester United, San Jose Sharks, NFL
Siihen riitti näköjään se, että sattui peukuttamaan ko. nimimerkin kommenttia arvostelleen kirjoittajan vastausta.

Ainakin minä jätän tällaiset viestit ihan ilman huomiota, sitähän tämä nimimerkki hakee näillä tempuillaan.

Toivon myöskin, että @Moderaattorit ovat hereillä tämän tapauksen suhteen.
Varmaan nyt tämänkin viestin peukuttajat lisätään ryhmäkeskusteluun. Noh, sama periaate itselläni, en jaksa noihin sen enempää reagoida.
 

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Saimme myös kutsun ryhmäkeskusteluun persoonallisuushäiriöistä. Valitettavasti emme ole itsemme kanssa riittävän samaa mieltä, jotta voisimme osallistua.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sininen, valkoinen ja punainen?

Heh-heh. Otan takkini.
Eikös ne ollu enemmän tätä old school -koulukuntaa? Tai no koko väriympyränhän ne silloin aikoinaan pelasivat läpi pelipaitojensa värien kanssa, enkä muista millä väreillä ne venäläisten kavereidensa kanssa touhusivat, mutta luulisi että näillä?
 

Liitteet

  • Capture.JPG
    Capture.JPG
    21,8 KB · kertaa luettu: 72

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En ole väittänyt heitä ihmisiksi?

Kysymysmerkki lauseeni lopussa antaa minulle syytesuojan mahdollisia vastaväitteitä kohtaan. Asianajajani näin kehotti, sillä ei tänne ilman edunvalvojaa uskalla enää kirjoittaa.
Väitätkö, että olen kehittynyt ihminen? Raportoin, saan rikepisteen, tykkään, ignoroin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Rammstein puhuttaa edelleen. Valitettavasti "ei ne mitään tehnyt oo vittu" -henkilöt ovat jo häipyneet, mutta tämä toinen puoli jatkaa yhä. Sellaiset "katotaan että mitä tässä on ja tehdään johtopäätökset sitten" -tyypit eivät heitä juuri estele hyvesignaloinnissa. Tämä on ihan yleinen juttu, persuista ei saa hyvää komiikkaa kun ne on niin yksioikoisia, mutta hyviksistä on iloa pidempään kun heidän on vain vittu pakko vängätä. Harmi, että palstalta on kengitty pois pari todella vahvaa inttäjää, heillä olisi ollut tuolla paljon työtä tehtävänä. Schollin mielipidekin olisi ollut mukava kuulla.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Rammstein puhuttaa edelleen. Valitettavasti "ei ne mitään tehnyt oo vittu" -henkilöt ovat jo häipyneet, mutta tämä toinen puoli jatkaa yhä. Sellaiset "katotaan että mitä tässä on ja tehdään johtopäätökset sitten" -tyypit eivät heitä juuri estele hyvesignaloinnissa. Tämä on ihan yleinen juttu, persuista ei saa hyvää komiikkaa kun ne on niin yksioikoisia, mutta hyviksistä on iloa pidempään kun heidän on vain vittu pakko vängätä. Harmi, että palstalta on kengitty pois pari todella vahvaa inttäjää, heillä olisi ollut tuolla paljon työtä tehtävänä. Schollin mielipidekin olisi ollut mukava kuulla.
Täytyy sanoa, että aikamoisella ennakkoasenteella luet tuota keskustelua, jos tämä lainattu teksti on oma tulkintasi tilanteesta kyseisessä ketjussa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Täytyy sanoa, että aikamoisella ennakkoasenteella luet tuota keskustelua, jos tämä lainattu teksti on oma tulkintasi tilanteesta kyseisessä ketjussa.

Kyllä on.

Ennakkoasenteeni siis on, että on "persuja" ja "hyvesignaloijia", jotka yllättävän vähän kykenevät muokkaamaan näkemyksiään todellisuutta vastaavaksi. Se on lähtöpiste ja valitettavan usein siihen myös jäädään.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä on.

Ennakkoasenteeni siis on, että on "persuja" ja "hyvesignaloijia", jotka yllättävän vähän kykenevät muokkaamaan näkemyksiään todellisuutta vastaavaksi. Se on lähtöpiste ja valitettavan usein siihen myös jäädään.
Minun ennakkoasenteeni on, että jokainen joka nostaa "persut" ja "hyvesignaloinnit" esiin tässä yhteydessä, on jo lähtökohtaisesti ihan pihalla.

On se saatana kun pitää poliittiset asenteet ja terminologiat työntää esiin joka vitun keskustelussa.

Joskus voisi yrittää keskustella itse aiheesta ja siinä kyseisessä ketjussa, eikä taivastella asiaa toisaalla, kun selvästi on itselläkin sanottavaa aiheeseen. Suosittelen kokeilemaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ou nou. Joku taitaa olla kanssani eri mieltä. Kyllä on kamalaa. Silti ei kiinnosta keskustella. Vittuilu sitten erikseen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Poppariketju on nimensä veroinen.

Minä olin tätä vinkumassa aikoinaan, varmasti oli muitakin. Kun mulla oli se ikuinen ketjunavauskielto. Täältä on hyvä käydä katsomassa, että mitä ne nyt ovat saaneet aikaan. Poikien (Antti Rinteen äänellä: ja -tyttöjen!) juttuja on joskus niin mukava lukea. Kirjoitin erään määreen edellisen lauseen, joka on virke, alkuun mutta otin sen pois, ettei tule "keskustelua".
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Rammstein puhuttaa edelleen. Valitettavasti "ei ne mitään tehnyt oo vittu" -henkilöt ovat jo häipyneet, mutta tämä toinen puoli jatkaa yhä. Sellaiset "katotaan että mitä tässä on ja tehdään johtopäätökset sitten" -tyypit eivät heitä juuri estele hyvesignaloinnissa. Tämä on ihan yleinen juttu, persuista ei saa hyvää komiikkaa kun ne on niin yksioikoisia, mutta hyviksistä on iloa pidempään kun heidän on vain vittu pakko vängätä. Harmi, että palstalta on kengitty pois pari todella vahvaa inttäjää, heillä olisi ollut tuolla paljon työtä tehtävänä. Schollin mielipidekin olisi ollut mukava kuulla.
Älä sotke schollia tähän ideologiseen paatokseesi!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös