Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

  • 469 747
  • 2 997

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Rammstein puhuttaa edelleen. Valitettavasti "ei ne mitään tehnyt oo vittu" -henkilöt ovat jo häipyneet, mutta tämä toinen puoli jatkaa yhä. Sellaiset "katotaan että mitä tässä on ja tehdään johtopäätökset sitten" -tyypit eivät heitä juuri estele hyvesignaloinnissa. Tämä on ihan yleinen juttu, persuista ei saa hyvää komiikkaa kun ne on niin yksioikoisia, mutta hyviksistä on iloa pidempään kun heidän on vain vittu pakko vängätä.

Joo, olet oikeassa. Olen itse tuota hyvesignalointia harrastanut Rammstein-ketjussa sitkeästi, joskin nyt alkaa jo kisaväsymys iskeä. En tehnyt hyvesignalointiani siksi, että pitäisin Till Lindemannin touhuja casting directoreineen mitenkään epäilyttävänä, vaan juuri siksi että voisin juurikin signaloida omaa hyvyyttäni ja korkeaa moraaliani.

Itse asiassa toivoin salaa, että tästä hyvesignaloinnistani seuraisi minulle jotain hyvää esim. naispuolisilta Rammstein-faneilta saatujen kehujen muodossa, mutta aika hiljaista on ollut. Tietysti täällä on se huono kun tämä on tosi maskuliininen palsta ja suurin osa kirjoittajista on miehiä. Ehkä pitäisi mennä kokeilemaan Rammsteinin Redditiin tai johonkin jos hyvesignalointi purisi siellä paremmin.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Itse asiassa toivoin salaa, että tästä hyvesignaloinnistani seuraisi minulle jotain hyvää esim. naispuolisilta Rammstein-faneilta saatujen kehujen muodossa, mutta aika hiljaista on ollut.
Tämä on vähän sama juttu, minkä takia rokkijätkät on bändissä. Sitten kun niitä kehuja saat tuhansittain, niin veikkaan että siellä seassa saattaa olla ainakin yksi joka dollarinkuvat silmissään kertoo medialle sinun lähettäneen dickpicejä ympäriinsä. Muista sitten, että et laita lakimiesarmeijaa liian aikaisin liikkeelle tai se on todennäköisesti merkki syyllisyydestäsi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Joo, olet oikeassa. Olen itse tuota hyvesignalointia harrastanut Rammstein-ketjussa sitkeästi, joskin nyt alkaa jo kisaväsymys iskeä. En tehnyt hyvesignalointiani siksi, että pitäisin Till Lindemannin touhuja casting directoreineen mitenkään epäilyttävänä, vaan juuri siksi että voisin juurikin signaloida omaa hyvyyttäni ja korkeaa moraaliani.

Itse asiassa toivoin salaa, että tästä hyvesignaloinnistani seuraisi minulle jotain hyvää esim. naispuolisilta Rammstein-faneilta saatujen kehujen muodossa, mutta aika hiljaista on ollut. Tietysti täällä on se huono kun tämä on tosi maskuliininen palsta ja suurin osa kirjoittajista on miehiä. Ehkä pitäisi mennä kokeilemaan Rammsteinin Redditiin tai johonkin jos hyvesignalointi purisi siellä paremmin.
Mä oon varma, että onnistut!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Haluatteko oletetut aikuiset tähänkin ketjuun punaisen munalukon?
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jääkiekko ja rasismi -ketjussa melkoinen show. Taitaa tulla yhdelle sankarille lyhyt palstaura tätä menoa.

Sieltä voisi tahtova käydä kuittaamassa kuukauden penaltin. Jotenkin ainakin mulle tulee palstaa lukiessa vähän väliä mieleen, että tossahan olisi kuukaudelle tilaus. Lienen ainoa.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Sieltä voisi tahtova käydä kuittaamassa kuukauden penaltin. Jotenkin ainakin mulle tulee palstaa lukiessa vähän väliä mieleen, että tossahan olisi kuukaudelle tilaus. Lienen ainoa.
Kyllä tässä selvät aihiot löytyy.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Nyt meiltä vietiin Rammstein-ketju pois :(
 

Lankershim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Detroit Red Wings, Los Angeles Dodgers
Liiga-osion Pandoran lipas-ketju alkaa olla jo sen sortin junttaamista, että ei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Ottamatta sen kummemmin kantaa itse keissiin, molemmilta puolin alkaa olla panokset ja voimat loppu, mutta silti joko nuijitaan Pelicans ja Jordan maan rakoon, tai haukutaan vastavuoroisesti muut joukkueet ja heidän fanikuntansa pataluhaksi uudestaan ja uudestaan. Argumentiksi riittää mikä tahansa höpölöpö-onelineri tai vanhojen kaivelu. Iso virtuaalipeukku niille harvoille, jotka ovat suht asiallisesti käsitelleet siirtoa, oli sitten mieltä mitä tahansa.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
Vasemmistosiipi liikkuu aika vahvasti politiikka-ketjuissa. Poppareihin kannattaa katsoa hyvät dressingit valmiiksi, koska joka suunnasta tulee tänä viikonloppuna :)
Tämä on kyllä hellyttävää taas. Tietty johtuneen osakseen siitä, että Suomalaisia on kohdeltu taas väärin.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Liiga-osion Pandoran lipas-ketju alkaa olla jo sen sortin junttaamista, että ei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Ottamatta sen kummemmin kantaa itse keissiin, molemmilta puolin alkaa olla panokset ja voimat loppu, mutta silti joko nuijitaan Pelicans ja Jordan maan rakoon, tai haukutaan vastavuoroisesti muut joukkueet ja heidän fanikuntansa pataluhaksi uudestaan ja uudestaan. Argumentiksi riittää mikä tahansa höpölöpö-onelineri tai vanhojen kaivelu. Iso virtuaalipeukku niille harvoille, jotka ovat suht asiallisesti käsitelleet siirtoa, oli sitten mieltä mitä tahansa.
Ei tuohon kehtaa tökkiä edes pitkällä tikulla. Äsken luin ketjua, ja ihmeissäni katselin, että edes rikepisteitä ei ole ainakaan vielä jaettu. Aineksia olisi.
 

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Vasemmistosiipi liikkuu aika vahvasti politiikka-ketjuissa. Poppareihin kannattaa katsoa hyvät dressingit valmiiksi, koska joka suunnasta tulee tänä viikonloppuna :)

No koita nyt kestää. Mutta onneksi tämä vasemmistosiipi (johon itsekin kuulun) on aika pieni. Varmasti yli 90% Jatkoaikalaisista vannoo rakkautta Petteriä ja Riikkaa kohtaan - kuten aidon jääkiekosta kiinnostuneen kuuluukin. Tämä miesten laji ei onneksi ole yleisesti ottaen mitään vasemmistoa kannattavien pellejen touhua. Mutta ehkä pieni valitus vielä voidaan sallia, sillä olihan oikeistosiiven 4 vuotta kestänyt valitus Sanna Marinistakin suht megalomaanisella tasolla?
 

redpecka

Jäsen
On muuten viihdyttävää settiä, eka kerta itellä kun politiikka alkanu kiinnostaa kunnolla.
Olen kanssa myöhäisherännyt. Sannan bilettämistä kiittäminen kun minua alkoi politiikka kiinnostaa. Toivottavasti tuo Orpo vetää Teatterin jatkoilla ilman paitaa jonkun aitolehden kanssa ettei orastava politiikanseuraamiseni vain loppuisi.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Soini taisi sanoa joskus ekan jytkyn aikoihin, että politiikka on palannut. Siinä hän oli kyllä oikeassa. Ehkä siihen vaikuttaa sekin, että ennen ei "alustoja" ilmaista itseään ollut kuin sanomalehden yleisönosasto, tai torikahvila. Mutta ihan hyvää vääntöä saadaan aikaan ympäri Jatkoaikaa. HIFK, Jokerit ja Nordis yhtenä, Pelicansin pelaajakauppa, Jääkiekko ja rasismi-ketju ja veikkaan, että muuallakin viritellään. :)
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Hyvä vääntö Jokeri-osiossa siitä onko Karlsson palkintonsa ansainnut, vai ei. :)
Aihioita on myös kun voi kommentoida moderaattorien tjsp toimintaa.
Pitääpä tsekata tuo Jokeri -ketju.
Ei kylläkään yllätä yhtään, että siellä missä mukamas maailman legendaarisin seura on on aihioita poppareille.
Tekiskö oman ketjun TPS-kasvatille Alec Martinezille?
Kun kerran Karlsson tuo noin paljon pöhinää!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös