Rammstein puhuttaa edelleen. Valitettavasti "ei ne mitään tehnyt oo vittu" -henkilöt ovat jo häipyneet, mutta tämä toinen puoli jatkaa yhä. Sellaiset "katotaan että mitä tässä on ja tehdään johtopäätökset sitten" -tyypit eivät heitä juuri estele hyvesignaloinnissa. Tämä on ihan yleinen juttu, persuista ei saa hyvää komiikkaa kun ne on niin yksioikoisia, mutta hyviksistä on iloa pidempään kun heidän on vain vittu pakko vängätä.
Joo, olet oikeassa. Olen itse tuota hyvesignalointia harrastanut Rammstein-ketjussa sitkeästi, joskin nyt alkaa jo kisaväsymys iskeä. En tehnyt hyvesignalointiani siksi, että pitäisin Till Lindemannin touhuja casting directoreineen mitenkään epäilyttävänä, vaan juuri siksi että voisin juurikin signaloida omaa hyvyyttäni ja korkeaa moraaliani.
Itse asiassa toivoin salaa, että tästä hyvesignaloinnistani seuraisi minulle jotain hyvää esim. naispuolisilta Rammstein-faneilta saatujen kehujen muodossa, mutta aika hiljaista on ollut. Tietysti täällä on se huono kun tämä on tosi maskuliininen palsta ja suurin osa kirjoittajista on miehiä. Ehkä pitäisi mennä kokeilemaan Rammsteinin Redditiin tai johonkin jos hyvesignalointi purisi siellä paremmin.