Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

  • 469 833
  • 2 997

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sulla taitaa olla. Mistä päättelit, että olisin palstan johtavaa piilodemaria tarkoittanut?

Tosivänkääjää ja vänkääjä10 siellä oli jäänyt ikuiseen looppiin.
Helppo päätellä kun tietää teidän anolsisten "ajattelutavan"
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sulla on kyllä pahasti mennyt tuo demarivittuilu ihon alle :)
Joskus kun lukee mulle osoitettuja (vittuilu)viestejä ja katsoo kuka niistä on tykännyt niin jatkuvasti sieltä pomppaa Creed Bratton nimi esiin.
 

Alejandro

Jäsen
Nyt se Marin-ketju veti tähän astiset pohjat, kun palstan ykkösvänkääjät pääsivät vauhtiin.
Nauratti eilen, kun nukkumaan mennessä katsoin päivän aikana tulleen kymmeniä sivuja kyseiseen ketjuun. Ihmettelen, jos suurimmat viestihirmut voivat käydä töissä tai olla perheen kanssa normaalissa vuorovaikutuksessa. Päivästä toiseen kellon ympäri kauhea meno päällä.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Nauratti eilen, kun nukkumaan mennessä katsoin päivän aikana tulleen kymmeniä sivuja kyseiseen ketjuun. Ihmettelen, jos suurimmat viestihirmut voivat käydä töissä tai olla perheen kanssa normaalissa vuorovaikutuksessa. Päivästä toiseen kellon ympäri kauhea meno päällä.

Tätä mietin usein noiden somehihhuleiden kohdalla. Moni vielä päivystää jokaisen median uutissivujen kommenttikenttiä ja eilen esim. Olavi Uusivirran sometilejä, että pääsisi öyhöilemään/puolustamaan. Yhden kaverini mies tällainen, eli en täysin palkatuksi trolliksi veikkaisi.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Nauratti eilen, kun nukkumaan mennessä katsoin päivän aikana tulleen kymmeniä sivuja kyseiseen ketjuun. Ihmettelen, jos suurimmat viestihirmut voivat käydä töissä tai olla perheen kanssa normaalissa vuorovaikutuksessa. Päivästä toiseen kellon ympäri kauhea meno päällä.

No sehän riippuu ihan työnkuvasta. Töissä sitä minäkin olen viimeiset 5h ollut, mutta konkreettista duunia joutunut tekemään ehkä sen vartin edestä. Kyllä tässä helposti pystyisi spämmäämään useammankin ketjun täyteen...
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
No sehän riippuu ihan työnkuvasta. Töissä sitä minäkin olen viimeiset 5h ollut, mutta konkreettista duunia joutunut tekemään ehkä sen vartin edestä. Kyllä tässä helposti pystyisi spämmäämään useammankin ketjun täyteen...
Missä olet töissä? Minäkin haluan tuollaisen työn. Ette satu rekrytoimaan juuri nyt?
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Missä olet töissä? Minäkin haluan tuollaisen työn. Ette satu rekrytoimaan juuri nyt?

Yksityisessä hälytyskeskuksessa. Eikä ole just avonaisia paikkoja.

Toki, vastapainoksi on sitten kyllä niitäkin päiviä, ettei ehdi edes ajatella Jatkoaikaa tai mitään muutakaan mediaa. On mulla kyllä sellaisia duunikavereita, jotka siitä huolimatta kykenisivät spämmäämään monta ketjua täyteen kamaa...
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Yksityisessä hälytyskeskuksessa. Eikä ole just avonaisia paikkoja.

Toki, vastapainoksi on sitten kyllä niitäkin päiviä, ettei ehdi edes ajatella Jatkoaikaa tai mitään muutakaan mediaa. On mulla kyllä sellaisia duunikavereita, jotka siitä huolimatta kykenisivät spämmäämään monta ketjua täyteen kamaa...
Joo ja minullehan sattui pieni lukuvirhe. Puhuitkin viidestä tunnista etkä viidestä vuodesta.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Oi, sellainen olisi kyllä ihannetyö. Toisaalta, eikös sillä jollain virkamiehellä tuollainen ollutkin? Paitsi että sen ei tarvinnut tehdä edes sitä varttia.
Valastarkkailijan pesti valtion leivissä olisi kyllä aika optimi. Tähyilisi välillä merelle ja nostaisi 10 000€ kk palkkaa. Mursut eivät kuuluisi omaan toimenkuvaan, koska niitä näköjään eksyy myös Itämerelle. Valaan ilmestyttyä näkökenttään voisin konsultoida jotain muuta tahoa joka saisi homman hoitaa. Samalla voisi toimistossa ottaa uuden kupin kahvia todeten sen, että kyllä näitä valaita eksyy myös meidän nurkille.

Saksassa oli joku valtion virkamies joka eläkkeelle jäätyään myönsi sen, että ei ole tehnyt 30 vuoteen yhtään mitään. Silti Saksan valtio otti uuden henkilön hänen virkaansa. Varmasti ei uudella virkamiehellä ollut isot sappaat täytettävänä.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nauratti eilen, kun nukkumaan mennessä katsoin päivän aikana tulleen kymmeniä sivuja kyseiseen ketjuun. Ihmettelen, jos suurimmat viestihirmut voivat käydä töissä tai olla perheen kanssa normaalissa vuorovaikutuksessa. Päivästä toiseen kellon ympäri kauhea meno päällä.
Joillakin on hirmuinen pätemisen tarve, sitä en lähde arvailemaan mistä moinen johtuu. Samat tyypit ovat spesialisteja mm. Koronan, rokotusten, Ukrainan sodan, NATOn ja Haminan mursun pelastamiseen liittyvissä asioissa. Kaikki hoituu ilmaiseksi nettipalstalla omien, epäilemättä hyvin tärkeiden, töiden ohessa. Marinin ketjussa tiedetään PM:n asiat pilkulleen.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tätä mietin usein noiden somehihhuleiden kohdalla. Moni vielä päivystää jokaisen median uutissivujen kommenttikenttiä ja eilen esim. Olavi Uusivirran sometilejä, että pääsisi öyhöilemään/puolustamaan. Yhden kaverini mies tällainen, eli en täysin palkatuksi trolliksi veikkaisi.
Itselläni työ välillä, että ei mitään tekemistä, mutta en nyt jaksa päivystää mitään ketjuja, kunhan sitä yhtä -Par excellence- ketjua katsoo ja lässyttää sinne.
P.S.99+
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Itselläni työ välillä, että ei mitään tekemistä, mutta en nyt jaksa päivystää mitään ketjuja, kunhan sitä yhtä -Par excellence- ketjua katsoo ja lässyttää sinne.
P.S.99+

Jep, itsekin olen ollut toki konttorirottana niin, että työt meni aika tehokkaasti ja aika kului… ööö… Kiloklubi-foorumilla ja ircissä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eiköhän suurin osa tietotyöläisistä pysty spämmäämään Jatkikseen aina kun haluaa. Ihan sama oletko konttorilla vai kotona.

Tämän kuun ajan on ollut kyllä hankalaa, kun tuli uusi työntekijä, joka majailee välillä huoneessani. On kyllä nainen, enkä usko että on sen kummemmin kiinnostunut jääkiekosta, mutta parempi ottaa varman päälle. Muutaman kerran hän on jo tullut selän taakse, kun olen spämmännyt Jatkikseen. Pahinta tässä on se, että jos hän oikeasti kirjoittaisi tänne, niin ei hän missään nimessä sitä paljastaisi.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Miksi se on aina samat kirjoittajat kun spämmäävät ketjut tukkoon? Ennen näitä viitattomia sankareita oli sen verran että omille aiheilleen riitti omat vääntäjät mutta modeviikate on heilahtanut sen verran että nyt näemme performanssitaidetta tutuilta kavereilta.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Miksi se on aina samat kirjoittajat kun spämmäävät ketjut tukkoon? Ennen näitä viitattomia sankareita oli sen verran että omille aiheilleen riitti omat vääntäjät mutta modeviikate on heilahtanut sen verran että nyt näemme performanssitaidetta tutuilta kavereilta.
Heillä sattuu olemaan eniten aikaa ja eniten halua päästä väittelemään toisten käyttäjien kanssa. Tuollaisia tapauksia on kaikilla keskustelupalstoilla, joten Jatkoaika ei ole poikkeus.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Miksi se on aina samat kirjoittajat kun spämmäävät ketjut tukkoon? Ennen näitä viitattomia sankareita oli sen verran että omille aiheilleen riitti omat vääntäjät mutta modeviikate on heilahtanut sen verran että nyt näemme performanssitaidetta tutuilta kavereilta.

Otaksun tämän viittaavan (ainakin) minuun ja Marin-ketjuun.. Nythän tuolla Marin-ketjussa on oikeasti hyvä pöhinä, siis pääosin positiivisessa mielessä.. Ei siellä mitään isompia ylilyöntejä ole tapahtunut kenenkään toimesta, ja jankkaaminen on loppujen lopuksi aika vähälle jäänyt. Tokihan meillä monilla on vakiintunut se oma mielipide, jota sitten monesti puolustetaan kynsin ja hampain, mutta nythän tuo on varsin lukukelpoista kamaa esim. tämän päivän osalta. Okei, yksi matematiikkavääntö meinasi vähän lipsua, mutta kerrankos tuota...

Ja ihan aidosti olen tänään seurannut ihmetellen, että moni räjähdysherkkä argumentti ja vasta-argumentti on sitten päätynyt jopa yhteiseen konsensukseen(!). Kuinka usein Löylyn ketjuissa nähdään ilman moderaattorien väliintuloa sitä, että vastakkaiset mielipiteet löytävät kultaisen keskitien? Mun mielestä melko harvoin...
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Otaksun tämän viittaavan (ainakin) minuun ja Marin-ketjuun.. Nythän tuolla Marin-ketjussa on oikeasti hyvä pöhinä, siis pääosin positiivisessa mielessä.. Ei siellä mitään isompia ylilyöntejä ole tapahtunut kenenkään toimesta, ja jankkaaminen on loppujen lopuksi aika vähälle jäänyt. Tokihan meillä monilla on vakiintunut se oma mielipide, jota sitten monesti puolustetaan kynsin ja hampain, mutta nythän tuo on varsin lukukelpoista kamaa esim. tämän päivän osalta. Okei, yksi matematiikkavääntö meinasi vähän lipsua, mutta kerrankos tuota...

Ja ihan aidosti olen tänään seurannut ihmetellen, että moni räjähdysherkkä argumentti ja vasta-argumentti on sitten päätynyt jopa yhteiseen konsensukseen(!). Kuinka usein Löylyn ketjuissa nähdään ilman moderaattorien väliintuloa sitä, että vastakkaiset mielipiteet löytävät kultaisen keskitien? Mun mielestä melko harvoin...
Huonosti sitä yksikseen saa väännön aikaan joten ei ollut varsinaisesti teikäläiselle kohdistettu. Huomasin vain että tällä viikolla on "väännetty" mm Loirin ketjussa ja muutamassa löylyhuoneen ketjussa ja aikalailla samoilla kokoonpanoilla.

Edit. Ja nyt siis Marin-ketjussa.

Tuli mieleen Seinfeldin standup jossa mies kertoi lapsena pohtineensa miten sanomalehdillä käy aina hirveä munkki kun jos olisi yksikin uutinen vielä tapahtunut niin olisi tarvittu uusi kokonainen sivu josta osa jää sitten tyhjäksi. Samoin tämä Marin keissi tuli sopivasti kun muut väännöt saatiin kerralla maaliin.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Huonosti sitä yksikseen saa väännön aikaan joten ei ollut varsinaisesti teikäläiselle kohdistettu. Huomasin vain että tällä viikolla on "väännetty" mm Loirin ketjussa ja muutamassa löylyhuoneen ketjussa ja aikalailla samoilla kokoonpanoilla.

Joo, ja saatoin olla väärässäkin tuon matematiikkaosion suhteen...

Kyllä mä saan yksinänikin kunnon väännöt aikaiseksi, mutta viimeksi lähdettiin siitä molemmat jäähylle samaan aikaan, niin koitan välttää jatkossa...
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Niin ehkä teidän mielestä, jotka jaksatte vääntää siellä päivästä toiseen yötä päivää.

Niin no, vääntäminen toki on terminä moniulotteinen. Mun mielestä tänään ollaan PÄÄOSIN pysytty ihan asialinjalla puolin ja toisin, ja keskusteltu (väännetty) aika pitkälti mielipide-eroista. Nehän ne varmaan meitä erottaakin, kun faktoista tunnetusti on vaikea kiistellä. Ja kyllähän koko keskustelupalstan rikkaus on ne eri näkökulmat. Kyllä mua ainakin vituttaisi lukea pelkästään ketjua, jossa vaikkapa @Creed Bratton sanoo jotain, ja saa kauhean määrän tykkäyksiä ja "samaa mieltä"-kommentteja, ja minä vastaan siihen erilaisella näkemyksellä ja sama toistuu minun kohdalla.

Nythän näin ei ole ollut (tämän päivän osalta), vaan jengi on oikeasti perustellut ja keskustellut asiallisesti eriävistä näkökulmista. Ja tosiaan harvinaisen hyvin on saatu löydettyä se ratkaisu ilman kauheita jankkauksia.

edit. @Creed Bratton esimerkiksi, koska mun mielestä meidän kohdalla kävi juuri noin aiemmin.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Niin no, vääntäminen toki on terminä moniulotteinen. Mun mielestä tänään ollaan PÄÄOSIN pysytty ihan asialinjalla puolin ja toisin, ja keskusteltu (väännetty) aika pitkälti mielipide-eroista. Nehän ne varmaan meitä erottaakin, kun faktoista tunnetusti on vaikea kiistellä.
Minä ainakin ihan ilolla olen lukenut tänään sitä ketjua. Pahimmat ylilyönnit on jäänyt pois, vaikka itse sorruinkin höpisemään turhailuviestin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös