Tämä tuli niin suurena yllätyksenä että monokkeli putosi shamppanjalasiin.
Olen tarkoituksella jättänyt Liigan kaikki ketjut mahdollisimman pienelle huomiolle jo vuosien ajan, koska siellä tuntuu olevan aina semmoisia nimimerkkejä, jotka eivät halua mitään muuta kuin haistattaa paskat kaikille sekä haastaa riitaa. NHL:n puolella on huomattavasti rauhallisempi meininki, vapaasta puolesta puhumattakaan.Jessus sentään, että tuo liigan voimasuhteet 22-23-ketju on raskasta luettavaa. Poikkesin sattumalta lukemaan viimeisten päivien viestejä, ja meinasi ihan happi loppua. Jatkakaa vaan.
Yksi iso osasyy sille, miksi kesä olisi ehkä ihan hyvä aika ottaa pieni aikalisä jääkiekosta.
Yleensä liigankin puolella painottuu pääasiassa tiettyjen nimeltämainitsemattomien joukkueiden kohdalle. Päätelkööt jokainen itse mihin viittaan.Olen tarkoituksella jättänyt Liigan kaikki ketjut mahdollisimman pienelle huomiolle jo vuosien ajan, koska siellä tuntuu olevan aina semmoisia nimimerkkejä, jotka eivät halua mitään muuta kuin haistattaa paskat kaikille sekä haastaa riitaa. NHL:n puolella on huomattavasti rauhallisempi meininki, vapaasta puolesta puhumattakaan.
Joku päivä myös eksyin kyseiselle sivulle, enkä jaksanut kovin kauaa lukea. Tietääpä nyt, ettei edes kannata yrittää.Jessus sentään, että tuo liigan voimasuhteet 22-23-ketju on raskasta luettavaa. Poikkesin sattumalta lukemaan viimeisten päivien viestejä, ja meinasi ihan happi loppua. Jatkakaa vaan.
Yksi iso osasyy sille, miksi kesä olisi ehkä ihan hyvä aika ottaa pieni aikalisä jääkiekosta.
Jessus sentään, että tuo liigan voimasuhteet 22-23-ketju on raskasta luettavaa. Poikkesin sattumalta lukemaan viimeisten päivien viestejä, ja meinasi ihan happi loppua. Jatkakaa vaan.
Joo, nyt on puoli Jatkista sotatantereella keskenään. Jotenkin keveämpää tyytyä poppareihin ja sivustaseuraamiseen, ei nyt jaksa eikä ole mitään mielenkiintoa alkaa vääntämään yhtään kenenkään kanssa mistään.Bileprinsessan ketjussa kova meno päällä jo toista päivää.
Sota on jo hävitty. Ääripäät keskenään nahistelevat eikä tolkun ihmisen tolkuille mielipiteille ole enää tilaa somessa. Tolkun ihmiset vetäytyvät kun eivät enää jaksa. Somessa on sisällissota jossa molemmat puolet ovat jo häviäjiä.Joo, nyt on puoli Jatkista sotatantereella keskenään. Jotenkin keveämpää tyytyä poppareihin ja sivustaseuraamiseen, ei nyt jaksa eikä ole mitään mielenkiintoa alkaa vääntämään yhtään kenenkään kanssa mistään.
Sota on jo hävitty. Ääripäät keskenään nahistelevat eikä tolkun ihmisen tolkuille mielipiteille ole enää tilaa somessa. Tolkun ihmiset vetäytyvät kun eivät enää jaksa. Somessa on sisällissota jossa molemmat puolet ovat jo häviäjiä.
Oho, tulipas poppariketjuun kyyninen luovutusmentaliteettia huokuva yleistyspostaus.
Jep, näin on. Taidan itsekin siirtyä nyt tänne katsomon puolelle, ennen kuin alkaa nuo ruokajuomat vaikuttamaan. Kirjoitusoikeudet jatkossakin tänne on kuitenkin ihan kiva juttu.Bileprinsessan ketjussa kova meno päällä jo toista päivää.
Vetoan siihen, että Olavi näytti tosi jurriselta tai darraiselta. Eikä siinä nyt mitään vahinkoa tapahtunut.Mun suosikki tältä päivältä oli @nummenkallio Olavi Uusivirta sekoilu. @Hamu sekoilut repeilyttää myös!
Se on ihan jees... Mees nyt kattoo sitä Shiraz Lanea, kun minä olen estynytVetoan siihen, että Olavi näytti tosi jurriselta tai darraiselta. Eikä siinä nyt mitään vahinkoa tapahtunut.
Kiitos, kävin jo Kantsussa katsomassa Litkua. Nyt tuntuu siltä, että voisin olla kotona vain ja kuunnella hyvässä nousussa Måneskinia. Mutta ehtiihän tässä. Olen toki tuon Viinikujan sen sata kertaa nähnyt.Se on ihan jees... Mees nyt kattoo sitä Shiraz Lanea, kun minä olen estynyt
Perjantai ja kalsarit jalassa.Nyt se Marin-ketju veti tähän astiset pohjat, kun palstan ykkösvänkääjät pääsivät vauhtiin.
Sulla on mennyt tunteisiinNyt se Marin-ketju veti tähän astiset pohjat, kun palstan ykkösvänkääjät pääsivät vauhtiin.
Sulla on mennyt tunteisiin