Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

  • 498 226
  • 3 159

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Modeketjusta puuttuu vain jonkun julistus: Minä olen Jatkoaika!
Ei se kaukana ole, kun Team Moderatorsin saunakaveri/sylikoira saa jatkaa manifestiaan kurinpitokäsittelyn aikanakin ympäri Vapaan puolen keskustelua. Toivottavasti itsellekin suodaan tällainen tulevaisuudessa.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kieltämättä jäin itsekin miettimään että mitä varten te aloitte siellä joukolla jauhamaan minusta ja käänsitte keskustelun pois aiheesta. Oletan, että se johtui siitä, ettei teillä todellakaan ollut sitä näyttöä moderoinnin epätasa-arvoisuudesta.

Ei me kyllä oikeastaan oltaisi sun spinnailujasi tarvittu alunperinkään sinne, mutta onnistuit kuitenkin tavoitteessasi; ketju on lukukelvotonta tauhkaa. Mietinpä vain, että tuokin keskustelu soljui mukavasti eteenpäin, vaikka mielipiteissä oli eroja. Jostain syystä sinun ilmaantuminen keskusteluun muutti sen täysin.

Mutta syy on toki ihan varmasti meissä muissa.

Ei se kaukana ole, kun Team Moderatorsin saunakaveri/sylikoira saa jatkaa manifestiaan kurinpitokäsittelyn aikanakin ympäri Vapaan puolen keskustelua. Toivottavasti itsellekin suodaan tällainen tulevaisuudessa.

Ei varmasti suoda, ellet aio muuttaa maailmankuvaasi.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Huumori saa lisää kierroksia kun nyt mode-ketjussa tulee vuorotellen viestiä missä naureskellaan että kaikilla on samat säännöt ja vuorotellen palstaisä jatkaa kirjoittamista vaikka "kurinpitokäsittely on käynnissä" :D

Tälle modetyöskentelylle nauraa aidanseipäätkin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ei me kyllä oikeastaan oltaisi sun spinnailujasi tarvittu alunperinkään sinne, mutta onnistuit kuitenkin tavoitteessasi; ketju on lukukelvotonta tauhkaa.
Höpsis, se meni tuollaiseksi kun siellä eivät eräät lukeneet kun useampikin kirjoitti auki, että esim. tässä kurinpitokäsittelyn aikaisessa kirjoittelussa ei ole mitään tavallisesta poikkeavaa, kuten moderaattoritkin kirjoittivat. Tai että modetäppä aiheuttaisi ilmaista työtä tekeville modeille hankaluuksia palstalla. Tai että todellisuudessa pelikiellot jaetaan palstakäytöksen perusteella.

Mutta ei, mikään ei tartu, vaan kun on kerran päätetty, että kyse on maailmankuvasta niin siinä pysytään. Ja päälle parit ad hominem -kyseenalaistukset. Mikäs siinä, mutta ei tuo nyt mitenkään mun piikkiini mennyt.

Kokonaan oma juttunsa on se, että oletettavasti aikuiset ihmiset ulisevat siellä viestitolkulla siitä, miten keskustelupalstan moderointi on syrjivää. Ihan oikeasti, kohta joku heittää vielä että "mitään ei saa enää sanoa". Miten kaikki tämä voi olla noin iso asia?
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mietinpä vain, että tuokin keskustelu soljui mukavasti eteenpäin, vaikka mielipiteissä oli eroja. Jostain syystä sinun ilmaantuminen keskusteluun muutti sen täysin.

Mutta syy on toki ihan varmasti meissä muissa.

No, tämä uudestaan. Samat nimimerkit siellä kirjoittelivat ennen ja jälkeen sinun performanssiasi, mutta sinulla ei ollut osaa eikä arpaa varsinaisen keskustelun aiheen hukkumiseen offtopicin alle?

edit. Siellä tosiaan muutkin nimimerkit olivat eri mieltä meidän muutaman äänekkään moderoinnin kyseenalaistajan kanssa, mutta keskustelu pysyi kivasti aisoissa. Kunnes sinä saavuit. Any thoughts?

(Tägätään tähän nyt ulkomuistista @Tjapalala ja @NakkiFakiiri ainakin, noin niinkuin esimerkkinä asiallisesta keskustelusta.)

Kokonaan oma juttunsa on se, että oletettavasti aikuiset ihmiset ulisevat siellä viestitolkulla siitä, miten keskustelupalstan moderointi on syrjivää. Ihan oikeasti, kohta joku heittää vielä että "mitään ei saa enää sanoa".

Tuollahan nimenomaan moni halusi sanoa asioita ja tuoda omia näkemyksiään esille, kunnes sinä ratsastit paikalle ja ilmoitit, että kaikkien muiden mielipiteet ja näkemykset on paskaa paitsi sinun.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Tuollahan nimenomaan moni halusi sanoa asioita ja tuoda omia näkemyksiään esille, kunnes sinä ratsastit paikalle ja ilmoitit, että kaikkien muiden mielipiteet ja näkemykset on paskaa paitsi sinun.
Jos sinä sen näin olet tulkinnut, niin paha kait tässä on sen enempää yrittää asiaa avata. Kuten sanottu, tsemppiä!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Älkää nyt vittu tänne tuoko sitä vääntöä!!
Olen viimeksi ollut Jatkoajan yhdeksänneksi "paras" kirjoittaja, eli kuunnelkaa ja totelkaa minua!!
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Älkää nyt vittu tänne tuoko sitä vääntöä!!
Olen viimeksi ollut Jatkoajan yhdeksänneksi "paras" kirjoittaja, eli kuunnelkaa ja totelkaa minua!!

Älä yritä. Poppariketjua kun luet, niin taatusti tykkäät draamasta!

Sitäpaitsi minä olin koulussa kerran nelosluokan pituushyppyskaban yhdeksäs, eli on mullakin hauista tässä asiassa! (se kymmenes kaatui ja nyrjäytti nilkkansa ekassa hypyssä)
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tiivistäkää joku tuo draama 1-2 lauseeseen. Oon kova popparien ystävä, mutta en nyt oikein pääse kärryille mitä on tapahtunut.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joku huudellut kaukalossa asiattomuuksia ja tuomari ei ole antanut siitä rangaistusta. Epäilyä on että tuomari vetää kotiinpäin.
Ja ylipäätään tuomarilinjaa halutaan muutoksia. Osa pitää tuomarilinjaa liian löysänä ja poukkolevana, osa tykkää antaa poikien pelata -linjasta. Vahvaa epäilyä myös joidenkin suosimisesta. Eli aivan samaa settiä kuin Liigan tuomaritoimintaa koskevassa keskustelussa joka vuosi.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pari nimimerkkiä ovat loukkaantunut moderaattoreiden toiminnasta, samanmieliset tukevat heitä ja ovat näkevinään salaliittoja. Perus "modet ovat perseestä" keskustelu taas kerran.
Erittäin kapea-alainen ja asenteellinen tulokulma sulla. Itse en ole huomannut kenenkään loukkaantuneen. Lopulta varsin asiallista keskustelua ja esityksiä moderointilinjan muutoksista.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Joku huudellut kaukalossa asiattomuuksia ja tuomari ei ole antanut siitä rangaistusta. Epäilyä on että tuomari vetää kotiinpäin.
+Saanut joskus aieminkin jäähyä saman ketjun perseilystä ja muistaakseni joskus ketjubänninkin kuukaudeksi. Näiden jälkeen sama meno jatkui täsmälleen samanlaisena lisättynä jatkuvilla henkilökohtaisilla hyökkäyksillä jos ei ole hänen kanssaan samaa mieltä että vain israelia pitää syyttää kaikesta.

Näiden jälkeen kaveri joutuu vihdoin kurinpitokäsittelyyn mutta saa jatkaa silti kirjoittelua ympäri palstaa.

Mutta Paavo M. Petäjän sanoin "Korostan että tämä on vasta epäily" :D
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oho. Ei ollut tarkoitus heittää lisää vettä kiukaalle, mutta kyllä aamullakin popparit maistuvat.
Heitä popparit roskiin ja tule osallistumaan keskusteluun. Sama kehotus muillekin. Mielenkiintoinen palstaa koskeva keskustelu on moderaattorit -ketjussa käynnissä. Silti uusia ja raikkaita näkemyksiä kaivataan.
 

Animal

Jäsen
Kokonaan oma juttunsa on se, että oletettavasti aikuiset ihmiset ulisevat siellä viestitolkulla siitä, miten keskustelupalstan moderointi on syrjivää. Ihan oikeasti, kohta joku heittää vielä että "mitään ei saa enää sanoa". Miten kaikki tämä voi olla noin iso asia?
Tästä olisi esitettävissä ihan käytännön esimerkkejä, että mikäli yksittäisen kirjoittajan mielipiteet eivät vastaa palstan moderoinnin/hallinnon mielipiteitä tai arvomaailmaa, niin "ongelma" ratkaistaan viime kädessä sillä, että väärinajattelija lähtee. Esimerkkejä en tietenkään voi julkisesti esittää, koska se tarkoittaisi todennäköisesti kirjoitusoikeuksien poistoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös