Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
Grilliasetus puoli tuntia?Paloi popparit mikroon, prkle...
Grilliasetus puoli tuntia?Paloi popparit mikroon, prkle...
Ei se kaukana ole, kun Team Moderatorsin saunakaveri/sylikoira saa jatkaa manifestiaan kurinpitokäsittelyn aikanakin ympäri Vapaan puolen keskustelua. Toivottavasti itsellekin suodaan tällainen tulevaisuudessa.Modeketjusta puuttuu vain jonkun julistus: Minä olen Jatkoaika!
Kieltämättä jäin itsekin miettimään että mitä varten te aloitte siellä joukolla jauhamaan minusta ja käänsitte keskustelun pois aiheesta. Oletan, että se johtui siitä, ettei teillä todellakaan ollut sitä näyttöä moderoinnin epätasa-arvoisuudesta.
Ei se kaukana ole, kun Team Moderatorsin saunakaveri/sylikoira saa jatkaa manifestiaan kurinpitokäsittelyn aikanakin ympäri Vapaan puolen keskustelua. Toivottavasti itsellekin suodaan tällainen tulevaisuudessa.
Eikös siellä jo ole, @McTorso ainakin hyvin lähellä oli jo.Modeketjusta puuttuu vain jonkun julistus: Minä olen Jatkoaika!
Moderaattoreilla todennäköisesti ei koska modeketju ei ole mennyt lukkoon vielä. Ymmärrän kyllä, että miksi ei ole, viihdyttävää seurata, että kuka haisee ja mille.Paloi popparit mikroon, prkle...
Kuka ja missä ketjussa joku on näin kirjoittanut?Kerrot vaan että paskoit housuusi kännissä niin nou hätä.
Höpsis, se meni tuollaiseksi kun siellä eivät eräät lukeneet kun useampikin kirjoitti auki, että esim. tässä kurinpitokäsittelyn aikaisessa kirjoittelussa ei ole mitään tavallisesta poikkeavaa, kuten moderaattoritkin kirjoittivat. Tai että modetäppä aiheuttaisi ilmaista työtä tekeville modeille hankaluuksia palstalla. Tai että todellisuudessa pelikiellot jaetaan palstakäytöksen perusteella.Ei me kyllä oikeastaan oltaisi sun spinnailujasi tarvittu alunperinkään sinne, mutta onnistuit kuitenkin tavoitteessasi; ketju on lukukelvotonta tauhkaa.
Mietinpä vain, että tuokin keskustelu soljui mukavasti eteenpäin, vaikka mielipiteissä oli eroja. Jostain syystä sinun ilmaantuminen keskusteluun muutti sen täysin.
Mutta syy on toki ihan varmasti meissä muissa.
Kokonaan oma juttunsa on se, että oletettavasti aikuiset ihmiset ulisevat siellä viestitolkulla siitä, miten keskustelupalstan moderointi on syrjivää. Ihan oikeasti, kohta joku heittää vielä että "mitään ei saa enää sanoa".
Jos sinä sen näin olet tulkinnut, niin paha kait tässä on sen enempää yrittää asiaa avata. Kuten sanottu, tsemppiä!Tuollahan nimenomaan moni halusi sanoa asioita ja tuoda omia näkemyksiään esille, kunnes sinä ratsastit paikalle ja ilmoitit, että kaikkien muiden mielipiteet ja näkemykset on paskaa paitsi sinun.
Älkää nyt vittu tänne tuoko sitä vääntöä!!
Olen viimeksi ollut Jatkoajan yhdeksänneksi "paras" kirjoittaja, eli kuunnelkaa ja totelkaa minua!!
Joku huudellut kaukalossa asiattomuuksia ja tuomari ei ole antanut siitä rangaistusta. Epäilyä on että tuomari vetää kotiinpäin.Tiivistäkää joku tuo draama 1-2 lauseeseen. Oon kova popparien ystävä, mutta en nyt oikein pääse kärryille mitä on tapahtunut.
Tiivistäkää joku tuo draama 1-2 lauseeseen. Oon kova popparien ystävä, mutta en nyt oikein pääse kärryille mitä on tapahtunut.
Ja ylipäätään tuomarilinjaa halutaan muutoksia. Osa pitää tuomarilinjaa liian löysänä ja poukkolevana, osa tykkää antaa poikien pelata -linjasta. Vahvaa epäilyä myös joidenkin suosimisesta. Eli aivan samaa settiä kuin Liigan tuomaritoimintaa koskevassa keskustelussa joka vuosi.Joku huudellut kaukalossa asiattomuuksia ja tuomari ei ole antanut siitä rangaistusta. Epäilyä on että tuomari vetää kotiinpäin.
Erittäin kapea-alainen ja asenteellinen tulokulma sulla. Itse en ole huomannut kenenkään loukkaantuneen. Lopulta varsin asiallista keskustelua ja esityksiä moderointilinjan muutoksista.Pari nimimerkkiä ovat loukkaantunut moderaattoreiden toiminnasta, samanmieliset tukevat heitä ja ovat näkevinään salaliittoja. Perus "modet ovat perseestä" keskustelu taas kerran.
+Saanut joskus aieminkin jäähyä saman ketjun perseilystä ja muistaakseni joskus ketjubänninkin kuukaudeksi. Näiden jälkeen sama meno jatkui täsmälleen samanlaisena lisättynä jatkuvilla henkilökohtaisilla hyökkäyksillä jos ei ole hänen kanssaan samaa mieltä että vain israelia pitää syyttää kaikesta.Joku huudellut kaukalossa asiattomuuksia ja tuomari ei ole antanut siitä rangaistusta. Epäilyä on että tuomari vetää kotiinpäin.
Heitä popparit roskiin ja tule osallistumaan keskusteluun. Sama kehotus muillekin. Mielenkiintoinen palstaa koskeva keskustelu on moderaattorit -ketjussa käynnissä. Silti uusia ja raikkaita näkemyksiä kaivataan.Oho. Ei ollut tarkoitus heittää lisää vettä kiukaalle, mutta kyllä aamullakin popparit maistuvat.
Tästä olisi esitettävissä ihan käytännön esimerkkejä, että mikäli yksittäisen kirjoittajan mielipiteet eivät vastaa palstan moderoinnin/hallinnon mielipiteitä tai arvomaailmaa, niin "ongelma" ratkaistaan viime kädessä sillä, että väärinajattelija lähtee. Esimerkkejä en tietenkään voi julkisesti esittää, koska se tarkoittaisi todennäköisesti kirjoitusoikeuksien poistoa.Kokonaan oma juttunsa on se, että oletettavasti aikuiset ihmiset ulisevat siellä viestitolkulla siitä, miten keskustelupalstan moderointi on syrjivää. Ihan oikeasti, kohta joku heittää vielä että "mitään ei saa enää sanoa". Miten kaikki tämä voi olla noin iso asia?