Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Määrä korvaa laadun-mentaliteetilla ollaan selkeästi lähdetty latomaan vitsejä.Vitsiketjussa on vahva sisääntulo palstalle.
Määrä korvaa laadun-mentaliteetilla ollaan selkeästi lähdetty latomaan vitsejä.Vitsiketjussa on vahva sisääntulo palstalle.
Se mitä itse täältä vinkin saaneena luin niin oli neljä vitsiä ja kaikki ihan hyviä mielestäni. Kertokaa jos sama jatkuu. Aina tulen hyvistä vitseistä hyvälle tuulelle. Niin harvoin on aikaa nauraa kun.Määrä korvaa laadun-mentaliteetilla ollaan selkeästi lähdetty latomaan vitsejä.
Ai se missä Ilkaylta kysyttiin sen juomisesta?Luin otteluseurannasta @Breeze Harbour vitsin offline tuossa päivänä jonain. En jaksa yrittää hakea sitä jostain sieltä seasta, mutta kerro se uudestaan. Se oli hyvä.
Haha, miten tajusitkin. Ehkä ainoa vitsi minkä olet kertonut.Ai se missä Ilkaylta kysyttiin sen juomisesta?
"Dogan Gündogan"
Äkkiseltään ei muita tuu mieleen :D
Ennustan, että tässä tulee käymään vielä niin, että kun vitsillä tultiin sisälle, niin vitsillä myös lähdetään ulos.Määrä korvaa laadun-mentaliteetilla ollaan selkeästi lähdetty latomaan vitsejä.
Teemu Selänteen ketjussa on keskustelu alkanut lähteä lapasesta ihan mukavasti.
Eikös Sirpa tämän löylynheiton saanut aikaan. Teemu sitten löi lisää vettä kiukaalle näillä vassari ja reppana kommenteillaan.Mutta tällä kertaa Teemu aloitti, eikä Jatkiksen väki itse pakottanut väkisin oikeistoa ja vasemmistoa haastamaan riitaa toisilleen.
Nyt vasta osui silmään tämä ja nauratti, kun viestihistoria koostuu pelkästään vitseistä ja muista viesteistä vapaaseen keskusteluun. Yksi viesti löytyi kiekkokeskustelun puolelta ja se oli tämä, joka oli siis seurausta siitä, että oli joku nyttemmin jo poistettu pedofiilivitsi vahingossa lipsahtanut NHL-finaalien ketjuun.Vitsiketjussa on vahva sisääntulo palstalle.
Eikös Sirpa tämän löylynheiton saanut aikaan. Teemu sitten löi lisää vettä kiukaalle näillä vassari ja reppana kommenteillaan.
Vähän kyllä täytyy ihmetellä mikä tuossa on niin iso juttu?Pekka Jormakan ketjussa JYP:in puolella ainakin tapahtuu. Jäämme seuraamaan, meneekö keskustelu koko ketjun otsikosta neljännelle sivulle.
Siellä on vielä helvetin kaunis kesäpäivä ulkonakin menossa...Tasaisin väliajoin sitä saa ihmetellä, miten perkeleen tosissaan jotkut ottavat niinkin triviaalin asian kuin Jatkoajan keskustelupalstan. Useimmiten ajattelen tätä tuolla moderaattori-ketjussa, mutta saa sitä ajattelunaihetta näköjään muualtakin.
E. Enkä toki sano etteikö saisi tosissaan ottaa, sehän on hienoa että intohimoa löytyy.
Ilmeisti otsikko on nyt palautettu entiseen muotoon. Uutta satsia poppareita ei siis kannata tämän vuoksi enää valmistaa.Pekka Jormakan ketjussa JYP:in puolella ainakin tapahtuu. Jäämme seuraamaan, meneekö keskustelu koko ketjun otsikosta neljännelle sivulle.
Nyt ainakin tiedetään mikä on JYPin tulevaisuus.Ilmeisti otsikko on nyt palautettu entiseen muotoon. Uutta satsia poppareita ei siis kannata tämän vuoksi enää valmistaa.
Olisi hyvä, jos Suomessa pystyttäisiin vaikka seurojen puolesta ohjaamaan kannattajia debriefing-palveluiden äärelle odottamattomien ja traumaattisten pelaajasiirtojen aiheuttamien stressioireiden- ja tuntemusten käsittelemiseksi ja purkamiseksi.TPS:n Aron Kiviharju-ketju.
Nautin tästä.EM-jalkapallon liveseurannassa on orastavat painit Englannin mentyä finaaliin!
Alku on ainakin ollut mitä "lupaavin". Harmi, että olen itse muutaman päivän reissussa, enkä pysty seuramaan, mihin asti tämä väittely pääsee yltymään.Perjantai, käännytys- ja rajalaki meni läpi, niin voi olla potentiaalia jollekin väännölle?
Ite painun nukkumaan, niin huomenna pääsee lukemaan, saas nähä!Alku on ainakin ollut mitä "lupaavin". Harmi, etä olen itse muutaman päivän reissussa, enkä pysty seuramaan, mihin asti tämä väittely pääsee yltymään.
Taitaapi olla Moderaattoreiden lomat peruttu vähäksi aikaa.