Yllättäen lähes kaikissa Trumppiin liittyvissä on vauhti päällä.
Mene toki lyömään lisää löylyä.
En mä ole kova saunoja.Mene toki lyömään lisää löylyä.
"Mit vittua?"Modeketjussa on aika hienoa mielensäpahoittamista.
Eikä kukaan edes kysele perusteluja.
Ehdotan, että modeketju siirretään löylyhuoneen puolelle. Lämmöt alkaa olla kohdillaan ja modet eivät ole edes saapuneet vielä ketjuun.Modeketjussa on aika hienoa mielensäpahoittamista.
Eikä kukaan edes kysele perusteluja.
Missäs ne sitten jatkavat vääntöjään, kun on bannit löylyyn?Ehdotan, että modeketju siirretään löylyhuoneen puolelle. Lämmöt alkaa olla kohdillaan ja modet eivät ole edes saapuneet vielä ketjuun.
Missäs ne sitten jatkavat vääntöjään, kun on bannit löylyyn?
Ei missään, mutta ehkä se olisi hyvä hetki yrittää kasvaa henkisesti.Missäs ne sitten jatkavat vääntöjään, kun on bannit löylyyn?
Tämä on jumalauta keskustelupalsta, jossa kirjoittaminen on täysin vapaaehtoista. Jos tänne kirjoittamisesta tulee paha mieli, niin miksi kiusata itseään?
Suosittelen peilin ostoa sitten.Ei mulle omista tuotoksista tulekaan koskaan paha mieli, vaan pelkästään muiden.
Sinne vaan ei kannata mennä muiden kuin Ässien tai Lukon kannattajien, koska ulkopuolisen eli väärinajattelijan on siellä taipumus saada molempien joukot kimppuunsa.Ässät-Lukko ketju on sekin ihan hyvä vaihtoehto tarvittaessa.
Sinne vaan ei kannata mennä muiden kuin Ässien tai Lukon kannattajien, koska ulkopuolisen eli väärinajattelijan on siellä taipumus saada molempien joukot kimppuunsa.
On kyllä jokseenkin hämmentävää keskustelua modeketjussa. En ole itse asiassa edes ihan varma mistä ja miksi siellä vängätään.
Kieltämättä jäin itsekin miettimään että mitä varten te aloitte siellä joukolla jauhamaan minusta ja käänsitte keskustelun pois aiheesta. Oletan, että se johtui siitä, ettei teillä todellakaan ollut sitä näyttöä moderoinnin epätasa-arvoisuudesta.Nyt ei kukaan enää muista mitä alkuperäinen keskustelu koski, kun kaikki fokus on spinnattu muihin asioihin.
Palstalla on tällä hetkellä menossa niin hämmentävää ja sameata settiä ympäriinsä, että tekisi mieli paskantaa vaatekomeroon.