Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

• 505 413
  • 3 202

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Yllättäen lähes kaikissa Trumppiin liittyvissä on vauhti päällä.

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat
Eräällä "kokoomuslaisella" hakkaa kierrokset rajoittimelle Perussuomalaisten ketjussa. Jollei itse vannoisi olevansa "kokoomuslainen" voisin veikata että on äänestänyt kyllä persuja.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
On kyllä jokseenkin hämmentävää keskustelua modeketjussa. En ole itse asiassa edes ihan varma mistä ja miksi siellä vängätään.

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
On kyllä jokseenkin hämmentävää keskustelua modeketjussa. En ole itse asiassa edes ihan varma mistä ja miksi siellä vängätään.

No nyt siellä vängätään yhden käyttäjän vassariudesta. Tuolla oli oikein hyvää keskusteluaihiota esillä palstan moderoinnin läpinäkyvyydestä ja tasapuolisuudesta, kunnes paikalle ratsasti yksi nimimerkki faktuaalisella julistuksellaan, että kaikki on hyvin. Nyt ei kukaan enää muista mitä alkuperäinen keskustelu koski, kun kaikki fokus on spinnattu muihin asioihin. Tuohon kohta voidaan odottaakin sitten moderaattoreiden pelin poikki viheltämistä, ja niin on tuokin orastanut (mielestäni ihan aiheellinen ja tärkeäkin) keskustelu moderoinnista saatu tukahdutetuksi.

Tätähän se usein on, puolin ja toisin.

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
On kyllä hieno teos tuo modeketju tämän päivän osalta. Ensin kuuluisa patient zero örveltää tutussa israel-ketjussa omaan tyyliinsä ja saa jatkaa vaikka on tilanne käsittelyssä ja sitten hänen lakeijansa laittaa oman shownsa pystyyn modeketjussa.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt ei kukaan enää muista mitä alkuperäinen keskustelu koski, kun kaikki fokus on spinnattu muihin asioihin.
Kieltämättä jäin itsekin miettimään että mitä varten te aloitte siellä joukolla jauhamaan minusta ja käänsitte keskustelun pois aiheesta. Oletan, että se johtui siitä, ettei teillä todellakaan ollut sitä näyttöä moderoinnin epätasa-arvoisuudesta.

Hyvin kyllä sopii tähän ketjuun se kauhistelu, että ilmaiseksi moderoidulla palstalla sorsitaan konservatiiveja mielipiteidensä takia, mikä olisi sitten jonkinlainen vakavakin asia. Maailman pienin viulu jne.

Mutta jatkakaa toki minusta keskustelua, jos se teitä lämmittää. Itseäni ei hetkauta pätkääkään. Tsemppiä!

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Jatkosarjan suuri runkosarjaveikkaus (sija 15)-ketju on saanut kirjoittajat, tai noh lähinnä kirjoittajan, ruotimaan SaiPan kokoonpanoa tulevalle kaudelle hieman inhorealistisemmin kuin mikä itse SaiPan kannattajien näkemys on.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy