Mainos
  • Joulurauhan julistus
    Huomenna, jos Moderaattorit suovat, on meidän Jatkoajan armorikas joulupäivä; ja julistetaan siis täten yleinen joulurauha, kehottamalla kaikkia tätä palstaa asiaankuuluvalla kirjoittelulla täyttämään sekä muutoin hiljaisesti ja rauhallisesti käyttäytymään sillä se, joka tämän rauhan rikkoo ja joulurauhaa jollakin laittomalla taikka sopimattomalla kirjoituksella häiritsee, on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka Moderaattorit ja säännöt kustakin rikoksesta ja rikkomuksesta erikseen säätävät.

Toivotamme kaikille Jatkoajan kirjoittajille sekä lukijoille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2025.

Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

• 521 734
  • 3 319

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Tasaisin väliajoin sitä saa ihmetellä, miten perkeleen tosissaan jotkut ottavat niinkin triviaalin asian kuin Jatkoajan keskustelupalstan. Useimmiten ajattelen tätä tuolla moderaattori-ketjussa, mutta saa sitä ajattelunaihetta näköjään muualtakin.

E. Enkä toki sano etteikö saisi tosissaan ottaa, sehän on hienoa että intohimoa löytyy.
Siellä on vielä helvetin kaunis kesäpäivä ulkonakin menossa...

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Liitteet

• IMG_7350.jpeg
    IMG_7350.jpeg
    661,3 KB · kertaa luettu: 132

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Perjantai, käännytys- ja rajalaki meni läpi, niin voi olla potentiaalia jollekin väännölle?

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Perjantai, käännytys- ja rajalaki meni läpi, niin voi olla potentiaalia jollekin väännölle?
Alku on ainakin ollut mitä "lupaavin". Harmi, että olen itse muutaman päivän reissussa, enkä pysty seuramaan, mihin asti tämä väittely pääsee yltymään.

Taitaapi olla Moderaattoreiden lomat peruttu vähäksi aikaa.

Viimeksi muokattu:

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Alku on ainakin ollut mitä "lupaavin". Harmi, etä olen itse muutaman päivän reissussa, enkä pysty seuramaan, mihin asti tämä väittely pääsee yltymään.

Taitaapi olla Moderaattoreiden lomat peruttu vähäksi aikaa.
Ite painun nukkumaan, niin huomenna pääsee lukemaan, saas nähä!

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Yllättäen lähes kaikissa Trumppiin liittyvissä on vauhti päällä.

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suzanne Hanrahan, Ogie Ogilthorpe
Eräällä "kokoomuslaisella" hakkaa kierrokset rajoittimelle Perussuomalaisten ketjussa. Jollei itse vannoisi olevansa "kokoomuslainen" voisin veikata että on äänestänyt kyllä persuja.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy