Avattaisko ketju: Sipsit esiin - poppariketjussa tapahtuu.Pitääkö tässä ottaa jo popparit esiin poppariketjussa?
Avattaisko ketju: Sipsit esiin - poppariketjussa tapahtuu.
Jossain vaiheessa menee jo syömäkelvottomaksi.Tai sitten vaan "suolaa suolaa, enemmän suolaa!"
Aika koomista settiä kyllä. Vaikea ymmärtää, että mistä tuollainen kumpuaa.Otteluseurannassa läks vain yhdeltä lapasesta. Onneksi muut on fiksuja ja ei mene siihen mukaan.
Melkoisen törkeästi haki kanansiivellä taas pääosumaa. Ei ihme jos keskustelua syntyy.Siellä on taas Jatkoajan virallinen suosikkipelaaja Jacob Trouba melkein osunut päähän melkein kyynärpäällä... ja taas mennään rottailuketjussa.
"vähintään 20-30 pelin pelikielto" jo mainittu!
Taidanpa laittaa maissinjyvät mikroon.
Tämän ketjun nimi "Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!" Jatkoajassa tapahtui ja otin popparit esiin. Jos jaksaisin jokaista 2 minuutin kyynärpäätaklausta spekuloida rottailuketjussa niin pitäisi varmaan ottaa loparit töistä. Mutta hyppää vaan Hartti manhen selkään ja suuntaa sinne rottaketjuun, jos haluat itse keskustella tilanteesta. Minä nautin nyt poppareista.Melkoisen törkeästi haki kanansiivellä taas pääosumaa. Ei ihme jos keskustelua syntyy.
Piditkö itse ihan ok taklauksena? Nautitko tuollaisista tilanteista?
Eipä mitään, jää ihmeessä nauttimaan poppareista ja ota ihmeessä vaikka pari siipeä siihen kylkeen kun tunnut tulkintani mukaan niistäkin pitävän.Tämän ketjun nimi "Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!" Jatkoajassa tapahtui ja otin popparit esiin. Jos jaksaisin jokaista 2 minuutin kyynärpäätaklausta spekuloida rottailuketjussa niin pitäisi varmaan ottaa loparit töistä. Mutta hyppää vaan Hartti manhen selkään ja suuntaa sinne rottaketjuun, jos haluat itse keskustella tilanteesta. Minä nautin nyt poppareista.
Kiitos. Onko ne hanhen- vai kanansiipiä?Eipä mitään, jää ihmeessä nauttimaan poppareista ja ota ihmeessä vaikka pari siipeä siihen kylkeen kun tunnut tulkintani mukaan niistäkin pitävän.
Näköjään Barkov on käynyt kusemassa ainakin yhden kirjoittajan muroihin.Hirmu lupaavasti kuplii Barkovin ketjussa.
Muutamia sen tason idiootteja tuossa keskustelussa pyörii, että eihän siitä voi mitään hyvää seurata.Muutamat nimimerkit käyvät enemmän tai vähemmän kuumina Seksuaalinen häirintä-ketjussa. Sellainen tunne on selkäpiissä, että jossain vaiheessa punakynä tulee taas näkymään tuossa ketjussa.
95% ketjuun kirjoittaneista on ihan järkiporukkaa, mutta muutama kaveri hämmentää soppaa ihan päättömillä ajatuksillaan.
Vuoren varmasti joku jo pois potkittu veijari.Sashan ketjuun on ihan turha kirjoitella mitään järkipuhetta. Emt onko toi yksi trolli vai...
Aina Hulk Hoganin puolella.Barkovin ketjua luin pari viimeistä sivua ja fiilis on sama, kuin katsoisi Wrestlemaniaa. En yhtään tiedä, että kenen puolella olisin. Niin sekavaa meno oli siellä.
Nyt tilanne on kehittynyt siinä määrin että on laitettu jo selkeästi kakkosvaihde silmään.Eräs sankari taisi päästä pelikiellosta ja ainakin ensimmäinen viesti on taas "lupauksia" herättävä, katsotaanpa mihin Barkovin ketju taas kehittyy.