Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

• 547 957
  • 3 492

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Miten (oletettavasti) aikuiset ihmiset jatkavat vääntää jostain, mitä netin keskustelupalstalla saa nimettömänä vängätä? Itsekin kyllä kaipaan jotain uutta harrastusta, mutta heille sellainen kyllä tekisi hyvää.

Kyllä omiin silmiin ainakin @Noppa10 painaa pitkää päivää tällä palstalla monessa ketjussa. Alkaa vanha porilainen TosiVänkääjäkin jäämään kakkoseksi, kun noppa löytää vänkäämisen aiheita melkein ketjusta kuin ketjusta.

Itse myös suosittelisin harrastusta tai vaikka tyttö/poikaystävää.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Satakunnan paikallinen. Pöhinä jatkuu seuraavalla tasolla.

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuo jälkimmäinen voi tuottaa suurimmille vänkääjille vaikeuksia. Harrastuksia suosittelen itsekin etsimään.

Modeketjun, kuten monen muunkin ketjun suhteen voi olla terveellistä ja toisinaan silmiä avaavaakin hyödyntää palstan ominaisuuksia ja kurkata miten oma kontribuutio suhteutuu ketjun ahkerimpiin kynäniekkoihin. Itse olen näköjään runoillut moderaattoreista peräti 94 viestin verran, mikä tuntuu jokseenkin paljolta vaikka palstaura onkin pitkähkö .

Mitään asiaa saldollani ei silti ole edes kärkikahinoihin. Yli 400 moderaattoriviestin veteraaneja sen sijaan ei ole kuin kolme, ja heistä kolmas olet sinä, arvon @Nelfor . Silti mieleeni muistuu lähinnä järkipainotteinen ja asiallinen kontribuutiosi modekeskustelun kuohuissa.

Mutta tsekatkaapa huviksenne. Kyllä tuolla aika korkeilla sijoituksilla keikkuu sellaisiakin nimimerkkejä joita kovasti kummastuttaa kuinka jotkut jaksavat tuhlata aikaansa modeketjussa. Täälläkin ansaitusti mainitut vänkääjät ovat sitten jonkin verran alempana kunniataulukossa, mutta kuitenkin aktiivisimpien joukossa.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Modeketjun, kuten monen muunkin ketjun suhteen voi olla terveellistä ja toisinaan silmiä avaavaakin hyödyntää palstan ominaisuuksia ja kurkata miten oma kontribuutio suhteutuu ketjun ahkerimpiin kynäniekkoihin. Itse olen näköjään runoillut moderaattoreista peräti 94 viestin verran, mikä tuntuu jokseenkin paljolta vaikka palstaura onkin pitkähkö .

Mitään asiaa saldollani ei silti ole edes kärkikahinoihin. Yli 400 moderaattoriviestin veteraaneja sen sijaan ei ole kuin kolme, ja heistä kolmas olet sinä, arvon @Nelfor . Silti mieleeni muistuu lähinnä järkipainotteinen ja asiallinen kontribuutiosi modekeskustelun kuohuissa.

Mutta tsekatkaapa huviksenne. Kyllä tuolla aika korkeilla sijoituksilla keikkuu sellaisiakin nimimerkkejä joita kovasti kummastuttaa kuinka jotkut jaksavat tuhlata aikaansa modeketjussa. Täälläkin ansaitusti mainitut vänkääjät ovat sitten jonkin verran alempana kunniataulukossa, mutta kuitenkin aktiivisimpien joukossa.
Pääosin siinäkään ketjussa ei vängätä, vaan keskustellaan ihan asiallisesti. Itse laske vänkäämiseksi lähinnä sen, että ei edes yritetä keskustella, vaan homma menee lähinnä vittuiluksi ja henkilökohtaisuuksiin menemiseksi.

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Minulla on ollut joitakin aktiivisempia vaiheita täällä Vapaan puolen keskusteluissa ja muistan, että pahimmillaan tuli melkein päivät päivitysnappia hakattua ja että tiettyjen nimimerkkien tyyli veti lasit heti huuruun. Nyt kun on ollut mielenkiintoa melkein pelkästään tuonne lätkäpuolelle, Vapaan viime aikojen kommellukset (Vuoden jatkoaikalainen, itsemurha- ja modeketju) ovat herättäneet hiukan epäuskoista huvittuneisuutta, kun erehdyin kurkistamaan.

Eiköhän se taas joskus koita päivä, kun paahdan taas itsekin yhtä tosissani täällä. Ei pidä siis kavuta liian korkealle norsunluutorniin.

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pääosin siinäkään ketjussa ei vängätä, vaan keskustellaan ihan asiallisesti. Itse laske vänkäämiseksi lähinnä sen, että ei edes yritetä keskustella, vaan homma menee lähinnä vittuiluksi ja henkilökohtaisuuksiin menemiseksi.

Ehdottomasti ja siksi mainitsinkin että sinun kontribuutiostasi on lähinnä asiallinen ja järkevä vaikutelma. Mutta aikaa se asiallinenkin modekeskustelu kysyy ja on siinä lievästi humoristinenkin alavire jos suositellaan muille harrastuksia jonkun ketjun perusteella vaikka olisi itse ylivoimaisesti aktiivisempi samassa keskustelussa. Ihan kuten tuli jossain kohtaa hieman kuitattua eräälle aidosti erittäin suuresti arvostamalleni nimimerkille tämän ihmeteltyä miksi Marin kiinnostaa pääministeriytensä jälkeenkin, oltuaan itse ylivoimaisesti aktiivisin Marin-ketjun kirjoittaja tuona aikana.

Mutta tämä nyt täysin hyväntahtoisena kommenttina. Korkeintaan pikku näpäytys ja virnistys päälle eikä mitään poikittaista selkään!

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ehdottomasti ja siksi mainitsinkin että sinun kontribuutiostasi on lähinnä asiallinen ja järkevä vaikutelma. Mutta aikaa se asiallinenkin modekeskustelu kysyy ja on siinä lievästi humoristinenkin alavire jos suositellaan muille harrastuksia jonkun ketjun perusteella vaikka olisi itse ylivoimaisesti aktiivisempi samassa keskustelussa. Ihan kuten tuli jossain kohtaa hieman kuitattua eräälle aidosti erittäin suuresti arvostamalleni nimimerkille tämän ihmeteltyä miksi Marin kiinnostaa pääministeriytensä jälkeenkin, oltuaan itse ylivoimaisesti aktiivisin Marin-ketjun kirjoittaja tuona aikana.

Mutta tämä nyt täysin hyväntahtoisena kommenttina. Korkeintaan pikku näpäytys ja virnistys päälle eikä mitään poikittaista selkään!
No tässä ketjussa olen kyllä tietoisesti hyvin humoristisella vaihteella liikenteessä. Eri ketjuilla on oma juttunsa. Ja ihan sallittua on mun aktiivisuudesta tai töhöilyistä vääntää läppää myös.

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Satakunnan paikallinen. Pöhinä jatkuu seuraavalla tasolla.
Pari sivua pystyi lukemaan ja loppui voimat. Ilmeisesti jonkinlainen kilpailu kuka keksi pahimman solvauksen toista palstalaista tai hänen joukkuettaan kohtaan. Raumalla syntyneenä tuossa peitsien kalistelussa pitäisi kai olla puolikin valittuna, mutta ei pysty tuossa touhussa olemaan kenenkään puolella.

Andromeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Persujen ketjussa löylyhuoneessa syödään kasviksia ja lihaa vuoronperään. Varmasti laihtuu jokainen lukijakin, on sen verran hengästyttävä keskustelunaihe Tynkkysen nillityksestä kasvisruuasta aikaansaatuna.

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Persujen ketjussa löylyhuoneessa syödään kasviksia ja lihaa vuoronperään. Varmasti laihtuu jokainen lukijakin, on sen verran hengästyttävä keskustelunaihe Tynkkysen nillityksestä kasvisruuasta aikaansaatuna.

Käyt ensin vähän heittämässä lisää löylyä kiukaalle, ja tulet sen jälkeen tänne raportoimaan?

No kukin tyylillään.

Andromeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Käyt ensin vähän heittämässä lisää löylyä kiukaalle, ja tulet sen jälkeen tänne raportoimaan?

No kukin tyylillään.
Sulla on sitten asiaa jokaiseen ketjuun. Toki tiedostin, että itse mukana olen persuketjussa, mutta miksi se estäisi infoamasta porukkaa siitä missä tapahtuu. On sielä muitakin kirjoittajia kuin minä. Vähemmistössä liene olen.

Logiikkansa kullakin.

Andromeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Jep. Jostain syystä sinunkin nimimerkkisi esiintyy niissä ihan samoissa ketjuissa. Eli asiaa tuntuu olevan itse kullakin.
Se on kiva, että on yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Mutta miksi oot niin negatiivinen? Tässä poppari-ketjussakin on tarkoitus kertoa missä juttua menossa, eihän tässä mitään negailua tarvita.

Että porukka löytää seuraamaan ja kommentoimaan halutessaan, ei mulla muuta syytä ole täällä infota.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ei kulla muuta, muttaboikeasti tässä just syön poppareita samalla, kun katson töllöstä peliä ja tätä lueskelen.

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kävin SaiPa:n osiota äsken selailemassa eilisten viestien osalta. Kerrotko tarkemmin tästä porilaisten närästä SaiPa- ketjussa ja vaikka vielä tarkemmin, mikä ketju kyseessä?
Raipen stintti -ketjussa. Turha yrittää väittää vastaan ja puolustaa omiaan, siellä ne viestit ovat!

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Raipen stintti -ketjussa. Turha yrittää väittää vastaan ja puolustaa omiaan, siellä ne viestit ovat!
Kävin selaamassa kyseisen ketjun viestit eilisen pelin aikana ja sen jälkeen kirjoitettuja. Niitä oli pari sivua. Siellä oli kirjoittamassa omien havaintojen mukaan yksi nimimerkki Ässien kannattajana. Ilmenikö tämä porilaisten närä tämän yhden nimimerkin viesteistä vai menikö minulla jotain ohi?

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ilmenikö tämä porilaisten närä tämän yhden nimimerkin viesteistä vai menikö minulla jotain ohi?
Ilmenee, selkeästi meni tappio tunteisiin. Ässien omassa osiossa oli myös tunteet "lievästi" sanottuna kuumana, kun käytettiin ala-arvoista kieltä seksuaalivähemmistöistä tappion hetkellä.

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ilmenee, selkeästi meni tappio tunteisiin. Ässien omassa osiossa oli myös tunteet "lievästi" sanottuna kuumana, kun käytettiin ala-arvoista kieltä seksuaalivähemmistöistä tappion hetkellä.
Nyt oli kyse porilaisten närästä SaiPa:n osiossa. Sinun viestistä sai käsityksen, että siellä olisi useampikin käynyt aukomassa päätään. Kyse oli YHDEN nimimerkin muutamasta viestistä. Nyt yrität vielä kääntää keskustelun Miro Karjalaisen huuteluun tuomarille. Aika ala-arvoista.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tunteet olivat tietenkin pinnassa Ässien osiossa, mutta tuohon ala-arvoiseen kielenkäyttöön eivät syyllistyneet palstalaiset, vaan päinvastoin pelaajan ala-arvoista kielenkäyttöä on paheksuttu.

Ettei nyt sentään ihan mitä vaan poppareiden toivossa täälläkään kannata kirjoittaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy