Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

  • 469 812
  • 2 997

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Kannattajakulttuuri -ketjussa taas kerran hyvää toistohuumoria rättien heiluttelusta pelin aikana.

Sivusilmällä huomion samaa.

Koska laiskuuttani en jaksa paneutua asiaan sen enempää en osaa sanoa mitkä on aitoja syitä, seurauksia ja mitkä ylimäärästä kitkaa. Kun kannattajaosastoilla Suomen kiekkoskenessä jotain eloa kuitenkin on niin luulis nyt jotenkin saatavan säällisiä ratkaisuja kaikkien kannalta.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP

redpecka

Jäsen
Haha, klassinen meininki torsoketjussa. Yritin jo pitää turpani moneen otteeseen kiinni, mutta kun aina ne saa minut vastaamaan. Tästä tulee varmaan mulle vielä viikon parin huili kun siellä on aivan liian kovia vastuksia mulle, joka ei ole järin hyvä näissä kiistelyissä ja siksi yritän olla menemättä, mutta kun paskiaiset ovat niin ovelia ja taitavia.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Haha, klassinen meininki torsoketjussa. Yritin jo pitää turpani moneen otteeseen kiinni, mutta kun aina ne saa minut vastaamaan. Tästä tulee varmaan mulle vielä viikon parin huili kun siellä on aivan liian kovia vastuksia mulle, joka ei ole järin hyvä näissä kiistelyissä ja siksi yritän olla menemättä, mutta kun paskiaiset ovat niin ovelia ja taitavia.
Erikoinen viesti. Eikai ihan normaalista ja asiallisesta keskustelusta pelikieltoa tule, vaikka olisikin eri mieltä toisen kanssa.
 

redpecka

Jäsen
Erikoinen viesti. Eikai ihan normaalista ja asiallisesta keskustelusta pelikieltoa tule, vaikka olisikin eri mieltä toisen kanssa.
Minä en ole itsestäni niin varma kun voi helposti lähteä laukalle ja kun jengi vainuaa sen, sinne tulee monesti lisää oneliner-löylynheittäjiä ja kohta olen kirjoittanut itseni solmuun ja pelikieltoon. Tosin, ei pikku pelikielto silloin tällöin vaarallista ole, muttei sitä nyt tieten tahtoen halua ottaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Minä en ole itsestäni niin varma kun voi helposti lähteä laukalle ja kun jengi vainuaa sen, sinne tulee monesti lisää oneliner-löylynheittäjiä ja kohta olen kirjoittanut itseni solmuun ja pelikieltoon. Tosin, ei pikku pelikielto silloin tällöin vaarallista ole, muttei sitä nyt tieten tahtoen halua ottaa.

No kovin hentoiseksi sanaisten vaihto jäi. Kävin ihan lukemassa. Nääs. Tuskin tulee penalttia in case epäselvää !!

TK
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Nyt on sanottava, että SaiPan osiossa alkaa kierrokset nousta niin, että on meinannut kahvit läikähtää näppäimistölle useamman kerran. Ikävää, että viihde rakentuu poskettoman huonojen esitysten päälle, mutta selkeästi se saa tiettyjen kirjoittajien ajatuksenjuoksun kukoistamaan.

Jossain vaiheessa kolmatta erää tupsahti näytölle tilasto, jonka mukaan Niemelä oli voittanut 0/11 kaksinkamppailua.

Nolla kappaletta kaksinkamppailuvoittoja yhdestätoista.

Nolla.

Arvatkaa mikä ei ole nolla? Niemelän/Niemisen/Nieriän/Pieriän vai kuka vittu olikaan, unohdin jo nimen tätä kirjoittaessa, sopimusvuosien määrä. Se on kaksi.

Puolustava peruspakki saatiin. Hyvä homma, hienosti meni. Perustekemistä, jämäkkä äijä. Ihan tulee 2006 ja SaiPan ns. Twin Towers mieleen. Siis sillä tavalla, että Niemelä orchestrated 0/11.

Hyvä SaiPa. Vuodet vaihtuu, dallaspullat maistuu. Nami maiskista kun on hyvää pullaa. Pelimanneille vaan vähän tsemppiä, niin kyllä se siitä. Tähtäin on pudo putoa putoamis pudo pudokas putoamiskars put puuh putoamispeikk krööh pu-do-tus-pe-leis-sä huhhuh tulihan se paskapuhe sieltä.

Linkin takana dallaspullien resepti (kerrankin täytettä on tarpeeksi!):
Dallaspullat
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Tarvitseeko Liiga Jokereita, vai päinvastoin-ketju näyttää muodostuneen jonkinasteiseksi terapiapaikaksi. Suht mielenkiintoisia purkauksia.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Tepsin peliesitykset ketjussa on menossa melkoinen performanssi. Jos minä lensin pihalle liian negatiivissävytteisestä kirjoittamisesta, niin odotan mielelläni @Moderaattorit tuomiota illan antiin. Legendaarinen negapetteri vs 1000 posipetteriä mittelee ihan tosissaan virtuaalipippelien koosta.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Vielä ei naisten salibandyn mm-kisat isoja kierroksia ole ottanut, mutta vähemmän ylpeänä olen jo itse ruokkinut päävalmentaja Kurroseen liittyvää kuittia ja myös antipatiani "maailman parhaaseen" Veera Kauppiin on löylyjä ottanut. Ei ole edes perheensä paras.

En ole ylpeä tästä, mutta kovasti menee ihon alle jälleen kerran. Povaan surullista viihdettä tämän aihealueen ympärille.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Liitteet

  • B48D3792-7B04-4A5A-B639-EA3BF9B0721C.jpeg
    B48D3792-7B04-4A5A-B639-EA3BF9B0721C.jpeg
    750,8 KB · kertaa luettu: 142

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Itse pysyn vielä ihan suht rauhassa, mutta parempi varmaan pistää palsta hetkeksi kiinni etten vietä joulukuuta pelikiellossa.
Täytyy myöntää, että olis kyllä itelläkin tuossa tilanteessa jäähy herkässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös