Tämä on parasta olkiukkeilua kun keksii itse mielikuvituksellisia tulkintoja toisten teksteilleAlkaa olla jo kovat piipussa kun Tamin ”monta peliä oot pelannu” korttikin lyöty pöytään.
Tämä on parasta olkiukkeilua kun keksii itse mielikuvituksellisia tulkintoja toisten teksteilleAlkaa olla jo kovat piipussa kun Tamin ”monta peliä oot pelannu” korttikin lyöty pöytään.
En mä oo saanu vähään aikaan mitään penaltia?Sellaista se on kun palstan kiehtovin hahmo saa rankkua
Puhut nyt omista harrastuksistasi olkiukkeiluna? Tiiätkö mitä toi termi meinaa? Mä en meinaan tiiä, mutta epäilen että se ei ole mitään positiivista, koska oon huomannut että toi on termi joka lyödään pöytään jos ei ihan kehdata vielä natsikorttia läväyttää, eka kokeillaan olkiukolla että auttaisko tää hiljentää noi jotka sanoo mun olevan väärässä ja tyhmä. Sit jos se ei auta ni ainoa vaihtoehto on enää natsikortti. Tai marttyyrin viitta.Tämä on parasta olkiukkeilua kun keksii itse mielikuvituksellisia tulkintoja toisten teksteille
Semmosta se on kun on nobody...En mä oo saanu vähään aikaan mitään penaltia?
Mutta onneksi se on sitten hemmetin hyvin käytettyä energiaa seurata tapahtumia ja kommentoida täällä..Eipä tähän performanssiin voi muuta sanoa kuin että voi luoja paratkoon. Elämä on joko todella hankalaa, tai sitten harvinaisen helppoa jos energiaa riittää noinkin paljon täällä vänkäämiseen ja uhriutumiseen. Luulisi että sen saman energian voisi käyttää johonkin vähän nautinnollisempaan tai hedelmällisempään.
Totta kai, koko päivän olen täällä vain silmä kovana päivystänyt, seurannut ja odotellut Sinun viestejäsi, mistä arvasit?Mutta onneksi se on sitten hemmetin hyvin käytettyä energiaa seurata tapahtumia ja kommentoida täällä..
Onnea @heavy (feat. Mainos-Harri) - oot kyllä nimimerkkisi ansainnut...Mutta onneksi se on sitten hemmetin hyvin käytettyä energiaa seurata tapahtumia ja kommentoida täällä..
Onnea @heavy (feat. Mainos-Harri) - oot kyllä nimimerkkisi ansainnut...
Yrität siis sanoa, että moderaattorit käyttivät kirjoituskieltoa ikään kuin pumppuna?Tämä on parasta olkiukkeilua kun keksii itse mielikuvituksellisia tulkintoja toisten teksteille
Kohtuuttoman kova pelikielto.Yrität siis sanoa, että moderaattorit käyttivät kirjoituskieltoa ikään kuin pumppuna?
Itse sanoisin, että enemmän kysymys siitä, että ei vaan osata ottaa taklausta vastaan.Kohtuuttoman kova pelikielto.
Tästä kuvasta näkee selkeästi, että ensimmäinen osuma on suoraan päähän ja tullaan rintamasuuntaan nähden kuolleesta kulmasta.Itse sanoisin, että enemmän kysymys siitä, että ei vaan osata ottaa taklausta vastaan.
Käykää kattoo Scott "Moderator" Stevensin top10-video niin loppuu se itkeminen.
Metsa Man kertoo ihan tieteellisesti, että miten ne popparit tehdään:Nyt on sen verran ollut kansalaisilla seurattavaa, että näinköhän kohta alkaa popparihyllyt kumisemaan tyhjyyttään ympäri Suomea.
Onhan tässä saanut kyllä naurua päiviin, kun tuo kevätsää näyttää taas sitä ei-niin-kaunista puoltaan.
Yrität siis sanoa, että moderaattorit käyttivät kirjoituskieltoa ikään kuin pumppuna?
Tämä on törkeä väite, sillä yksi moderaattoreista on...
Oscar Pistorius
Trolli vauhdissa!
Äläkäähän nyt... siellä vain pojat keskustelee sivistyneesti... Välillä loukkaannutaan puolin ja toisin, mutta ulkokuori pidetään coolina... Keeping up Appearances, you know...Satakunnassa tapahtuu, nyt on myllyt ihan kunnolla käynnissä. Kauden jälkipuinnista ei taida olla kyse.