Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

  • 469 711
  • 2 997

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Alkaa olla jo kovat piipussa kun Tamin ”monta peliä oot pelannu” korttikin lyöty pöytään.
Tämä on parasta olkiukkeilua kun keksii itse mielikuvituksellisia tulkintoja toisten teksteille
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämä on parasta olkiukkeilua kun keksii itse mielikuvituksellisia tulkintoja toisten teksteille
Puhut nyt omista harrastuksistasi olkiukkeiluna? Tiiätkö mitä toi termi meinaa? Mä en meinaan tiiä, mutta epäilen että se ei ole mitään positiivista, koska oon huomannut että toi on termi joka lyödään pöytään jos ei ihan kehdata vielä natsikorttia läväyttää, eka kokeillaan olkiukolla että auttaisko tää hiljentää noi jotka sanoo mun olevan väärässä ja tyhmä. Sit jos se ei auta ni ainoa vaihtoehto on enää natsikortti. Tai marttyyrin viitta.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Eipä tähän performanssiin voi muuta sanoa kuin että voi luoja paratkoon. Elämä on joko todella hankalaa, tai sitten harvinaisen helppoa jos energiaa riittää noinkin paljon täällä vänkäämiseen ja uhriutumiseen. Luulisi että sen saman energian voisi käyttää johonkin vähän nautinnollisempaan tai hedelmällisempään.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eipä tähän performanssiin voi muuta sanoa kuin että voi luoja paratkoon. Elämä on joko todella hankalaa, tai sitten harvinaisen helppoa jos energiaa riittää noinkin paljon täällä vänkäämiseen ja uhriutumiseen. Luulisi että sen saman energian voisi käyttää johonkin vähän nautinnollisempaan tai hedelmällisempään.
Mutta onneksi se on sitten hemmetin hyvin käytettyä energiaa seurata tapahtumia ja kommentoida täällä..
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Itse sanoisin, että enemmän kysymys siitä, että ei vaan osata ottaa taklausta vastaan.
Tästä kuvasta näkee selkeästi, että ensimmäinen osuma on suoraan päähän ja tullaan rintamasuuntaan nähden kuolleesta kulmasta.
 

Liitteet

  • IMG_20230327_095030.png
    IMG_20230327_095030.png
    21,9 KB · kertaa luettu: 303

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Käykää kattoo Scott "Moderator" Stevensin top10-video niin loppuu se itkeminen.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Nyt on sen verran ollut kansalaisilla seurattavaa, että näinköhän kohta alkaa popparihyllyt kumisemaan tyhjyyttään ympäri Suomea.

Onhan tässä saanut kyllä naurua päiviin, kun tuo kevätsää näyttää taas sitä ei-niin-kaunista puoltaan.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Trolli vauhdissa!

Hienosti irrotettu yksi lause asiakokonaisuudesta.

Jos kerran trolliksi haukut, niin käytkö tyhjentämässä pajatsoni vaikkapa vastaamalla noihin kysymyksiin, jotka tuolla ohitit kokonaan.

(Kukahan se trolli tässä on, kun ensin suggeroit kasaan väittelyn, ja yht'äkkiä meikäläinen tägätäänkin ihan muualle naureskelumielessä...)
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Satakunnassa tapahtuu, nyt on myllyt ihan kunnolla käynnissä. Kauden jälkipuinnista ei taida olla kyse.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Satakunnassa tapahtuu, nyt on myllyt ihan kunnolla käynnissä. Kauden jälkipuinnista ei taida olla kyse.
Äläkäähän nyt... siellä vain pojat keskustelee sivistyneesti... Välillä loukkaannutaan puolin ja toisin, mutta ulkokuori pidetään coolina... Keeping up Appearances, you know...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös