Pokerikeskustelu

  • 903 315
  • 6 377

Erkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset
Wilburg kirjoitti:
Olinkin unohtanut koko paffin pelitilin jämäeuroni. Mikäpä parempi tapa tuhlata nuo kuin tämä turnaus. Mukana siis ehkä maailman huonoimmalla nikillä:D

WOW, Dogi Turunen, tuosta ei voi erehtyä. :-D Perkele, pitäisi varmaan itse rekata nickiksi MarkkuPaukkunen4Ever, vain sillä voisi lyödä paremmaksi. Asiaa.

Kuten havaittavissa, itse paikalla ja pienessä sievässä, tottakai.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Olisin osallistunut mutta uudella, ja helppo käyttöisemällä paffin paska liittymällä ei saanut rahaa siirretty 5 minuutissa pelitililtä pokeritilille.

Paffi saa pitää paskansa, en aio tämän jälkeen niiiden firmaa käyttää edes vedonlyöntiin. Niin hieno ja helppo käyttöinen tuo uusittu sivusto on.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Livakkaniemi kirjoitti:
Tän jälkeen uusi ?
Kävisi uusi tai vaikka kaksikin uutta. Ehkä mielellään 8 minuutin blindien nousut kuin turbo. Tässä on kuitenkin enemmän kyse maineesta kuin rahasta.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Kivasti olin sitouttina turneen alun ja sitten tää olikin vielä turbo. Nooh, kai tässä vielä kerkee. :)
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Erkka kirjoitti:
WOW, Dogi Turunen, tuosta ei voi erehtyä. :-D Perkele, pitäisi varmaan itse rekata nickiksi MarkkuPaukkunen4Ever, vain sillä voisi lyödä paremmaksi. Asiaa.

Kuten havaittavissa, itse paikalla ja pienessä sievässä, tottakai.

Erehdyit, se oli mun nimimerkki. Ongamessa olen rekisteröitynyt niin moneen paikkaan ettei "laatunimimerkkejä" ole ihan joka kerta tullut mieleen.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
ööö.... Teen MTTn. Kyllä sieltä sen verran porukkaa tulee, ja samoihin aikoihin se starttaisi sittarin kanssa.

edit: en siis tee vielä, vaan sitten kun tuo lopahtelee.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ai se oli vahingossa turbo. No, annetaan anteeksi. Lottoomiseksi meni. Oli mulla 7 oikein, mutta se 2 hiukan häiritsi.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
22:20 alkaa seuraava.

edit: ja puolustellaan sen verran, että softa ei antanut periksi tehdä aikaisemmmin alkavaa.

edit2: ja pöydän nimi sprukts_
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Missäs nyt mennään? haluan päästä katsomaan sopulin naulat KJs:llä? Niin, ja olut on avattu, vai?
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Livakkaniemi kirjoitti:
Jaha toisena lauluun, ei ässä kestänyt.

Uusi pystyssä, 10 hengen sittari. Sama salasana.
Tällä kertaa ei turbo...
Turnauksen nimi ja sijainti. Että rekisteröityisi sitten oikeaan. Ei ainakaan vielä löytynyt Lapin miestä.

edit. ok Sopulin 22.20 alkava on OK
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Täysin jäässä koko pelin, mutta KK ja AA pelastivat homman. Kolmas sija ja rahaa mäyräkoiran verran. Kohta uutta suoleen.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mukana olisin/olen, jos nuo v*tun PAF:n sivut antaisivat siirtää rahaa PAF-tililtä pokerilompakkoon. Sivu vaan lataa ja lataa, mutta mitään ei tapahdu.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ehtiikö vielä antaa pikaopastusta, missä nuo turnaukset sijaitsevat? Ei vain löydy...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös