Pokerikeskustelu

  • 899 567
  • 6 377

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Pelataanko tänään klo 20.00 PAFfilla? Ainakin itselle aika sopisi erittäin hyvin, liigaakin pelataan vain yksi ottelu.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
lintu kirjoitti:
Isolla stackilla pitää pelata agressiivisesti ainakin mun pelifilosofian mukaan. Isolla stackilla pystyt ryöstämään isojakin potteja ennen floppia hyvällä pelillä.
Täältä olen "oppinut", että jos stack on pieni niin pitää alkaa pelaamaan agressiiivisesti ettei BB kasva suhteettoman suureksi. Eikö silloin loogista olisi stackleaderinä pelata passiivisesti ja antaa BB:n kasvaa liian isoksi muille pelaajille?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
dana77 kirjoitti:
Täältä olen "oppinut", että jos stack on pieni niin pitää alkaa pelaamaan agressiiivisesti ettei BB kasva suhteettoman suureksi. Eikö silloin loogista olisi stackleaderinä pelata passiivisesti ja antaa BB:n kasvaa liian isoksi muille pelaajille?
Itsekin etsin kultaista keskitietä, ettei final tablessa/rahasijojen lähellä käy kylmät. Jos passivoittaa peliään liian aikaisin, voi yhtäkkiä huomata olevansa short stack, kun viimeiset taimenet pöydästä on saatu syötyä. Tietysi ison pinon kanssa on helpompi taktikoida, mutta sen saamiseksi ja pitämiseksi pitää tehdä töitä. Vaikeinta tämä on silloin, kun showdownit on minimissä. Ei ole meinaan kovin kiva vetää aggressiivisesti sellaista vastaan, joka hyökkää vain monstereilla. Oma pelinlukuni ei ainakaan ole vielä sillä asteella, että pystyisin profiloimaan kavereita, kun kortit näytetään äärimmäisen harvoin.
 

Nikoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
E kirjoitti:
Pelataanko tänään klo 20.00 PAFfilla? Ainakin itselle aika sopisi erittäin hyvin, liigaakin pelataan vain yksi ottelu.

Pelataan vaan. Tein turnauksen, jonka nimi on Poutros' ja salasana jatkis. Hinta 5.5$ ja alkaa klo 20.00. Katotaan saako sinne ketään näin lyhyellä varoitusajalla
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
dana77 kirjoitti:
Täältä olen "oppinut", että jos stack on pieni niin pitää alkaa pelaamaan agressiiivisesti ettei BB kasva suhteettoman suureksi. Eikö silloin loogista olisi stackleaderinä pelata passiivisesti ja antaa BB:n kasvaa liian isoksi muille pelaajille?

Uskoisin, että kirjoitit eri mitä tarkoitit. Ei siis missään tapauksessa passiiviisesti, mutta tiukasti voi pelata. Noin sinänsä isoa stakia käytetään kaikenlaisiin huimiin manöövereihin, mutta ei ne pienissä peleissä ole tarpeellisia eikä usein edes mahdollisia.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Nikoa kirjoitti:
Pelataan vaan. Tein turnauksen, jonka nimi on Poutros' ja salasana jatkis. Hinta 5.5$ ja alkaa klo 20.00. Katotaan saako sinne ketään näin lyhyellä varoitusajalla
Mä tuun ainakin. Kauankos nämä on teillä yleensä kestänyt n. about? Pitäiskö jotain erityistä mun tietää etiketistä tms?
 

Erkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset
Nikoa kirjoitti:
Pelataan vaan. Tein turnauksen, jonka nimi on Poutros' ja salasana jatkis. Hinta 5.5$ ja alkaa klo 20.00. Katotaan saako sinne ketään näin lyhyellä varoitusajalla

Tuskin montaa, mutta pelataan pois siitä huolimatta. Mukana ollaan.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Gags kirjoitti:
Mä tuun ainakin. Kauankos nämä on teillä yleensä kestänyt n. about? Pitäiskö jotain erityistä mun tietää etiketistä tms?

Pelaajamäärästä ja pelin tiukkuudesta/aggressiivisuudesta riippuen turnaukset on kestäneet tunnista ylöspäin. Eiköhän alle 10 hengen turnaus saataisi pelattua tunnissa kasaan. Jos taas pelaajia on sellainen 20+, saattaa mennä kaksikin.

Etiketti on siisti pukeutuminen, lasillinen punaviiniä ja paksu sikari. Kielenkäyttö on vapaata, mutta pakollista, ellei sitten halua olla hiljaa. Eli siis ihan normaalit nettipokerisäännöt. Pöydässä tosin ollaan puhuttu suomea ja savoa, englantia kun ei ymmärtämissyistä tatvitse käyttää.

Ja mukana siis ollaan, 20.00 aloitetaan. Ja lisää mahtuu mukaan, nyt oli neljäs ilmoittautuja.
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mukana myös, toivottavasti sujuu pelit paremmin kuin eilen.
 

Erkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset
E kirjoitti:
Etiketti on siisti pukeutuminen, lasillinen punaviiniä ja paksu sikari. Kielenkäyttö on vapaata, mutta pakollista, ellei sitten halua olla hiljaa. Eli siis ihan normaalit nettipokerisäännöt.

Pitää tosin muistaa, että näissä Jatkiksen turnauksissa liputetaan suvaitsevaisuuden puolesta. Itse olen pariin otteeseen pukeutunut naiseksi ja onpa sitä vissiin kerran neekerinäkin esiinnytty. Uskon, että tämän tyyppinen hämäysstrategia on avain menestykseen näissä peleissä.

Jaaha, parin minuutin päästä starttaa ja (likainen) tusina kasassa. Hyvä hyvä.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Arvatkaa mitä tekivät aloittelijalle? Jättivät viimeiseksi, perkeleet. Joku Pentti siellä yritti säikytellä mut veks kun mulla on kaksi paria, reissaamalla mut ulos flopin jälkeen, no mähän katoin. Showdownissa kaveri veti riverillä suoran. Epistä.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Gags kirjoitti:
Arvatkaa mitä tekivät aloittelijalle? Jättivät viimeiseksi, perkeleet. Joku Pentti siellä yritti säikytellä mut veks kun mulla on kaksi paria, reissaamalla mut ulos flopin jälkeen, no mähän katoin. Showdownissa kaveri veti riverillä suoran. Epistä.

Ikävää.

Oli mulla outteja :)

EDIT: Superrigged, putosin QQ v AK pari jakoa myöhemmin.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Gags kirjoitti:
Arvatkaa mitä tekivät aloittelijalle? Jättivät viimeiseksi, perkeleet. Joku Pentti siellä yritti säikytellä mut veks kun mulla on kaksi paria, reissaamalla mut ulos flopin jälkeen, no mähän katoin. Showdownissa kaveri veti riverillä suoran. Epistä.

Lohdutukseks! Et ollu viimenen. Mä tipuin toisessa pöydässä ennemmin kuin sinä. Nyt oli minun kohtaloni Anna K. QQ:ta vastaan tylysti ulos. Tahtoo illalla revanssin.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Noose kirjoitti:
Ikävää.

Oli mulla outteja :)

EDIT: Superrigged, putosin QQ v AK pari jakoa myöhemmin.

Sinäkö se olitkin, ois pitänyt arvata. Onko noissa pöydissä jengillä aina noin kovat laput? Ei siellä isoilla pareilla pärjää mihinkään.
 

Afan

Jäsen
Mikko78 kirjoitti:
Tahtoo illalla revanssin.

Sama. Pitkään sinnittelin mukana, mutta kuudenneksi jäin. Jäi hampaankoloon - jollainen on konkreettisestikin hampaan lohjettua päivällä - kun pelasin pari kättä todella huonosti alkupuolella ja pelimerkit hupenivat pahasti.

Kertaakaan en ole tosin penalle hävinnyt... :)

EDIT: Sijoitussarja JA-turnauksissa: 3-6-16-5-15-6-6
 
Viimeksi muokattu:

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei sitten ihan putkeen mennyt, alkoi hyvin mutta alamäki alkoi kun erehdyin hölmösti antamaan -Sark-:ille ilmaisen flopin vaikka oli KA kädessä. Siinä kädessä meni puolet pelimerkeistä enkä yhtään kunnon pottia onnistunut enää voittamaan. Ulos pelistä sitten jouduttiin 66:sella kun mukaan tuli kaksi isompaa käsiparia ja suorakin jäi yhden päähän.
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Neljäntenä ulos AQs:llä -Sark-in 88:a vastaan.
Jos tänään on vielä pelejä niin voisin tulla mukaan.
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
22.30 alkaa turnaus, salasana tuttu jatkis. Sillä varauksella, että mä osasin fiksata sen oikein.

edit: ja osasin, olipa kumma.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kun kerran innokkaita näyttää löytyvän ja minullakin on rahaa vielä yhteen turnaukseen niin kymmeneltä alkaa Gleb_'s tournament. Samat vanhat asetukset ja salasana.

edit: Liian hidas, poistan oman turnaukseni.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Pitäs kai taas osallistua johonkin turneeseen. Alkuilta oli pyhitetty täysin auton huollolle ja pesulle, joten turnaus jäi väliin. Viime turnauksessa tuli jo ensimmäinen rahasijoitus 2. Kokemattomuuttani sössin finaalissa pelimerkit vastustajalle. Myöskin silloin vallinnutta kännitilaa syytän aiheellisesti ;) Omapahan oli munaukseni.

Neljä turnausta on plakkarissa ja lisää tulee toivottavasti.
 

Siili

Jäsen
Solomon kirjoitti:
22.30 alkaa turnaus, salasana tuttu jatkis. Sillä varauksella, että mä osasin fiksata sen oikein.

edit: ja osasin, olipa kumma.

Voisihan tuota tulla aloittelijana kokeilemaan. Toimiiko tuo kun tilini on bettsonilla? Ei ole niin tuttuja nämä yksityisturnaukset, mutta ainakin private-turnauslistassa näkyy tuo turnaus.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Siili kirjoitti:
Voisihan tuota tulla aloittelijana kokeilemaan. Toimiiko tuo kun tilini on bettsonilla? Ei ole niin tuttuja nämä yksityisturnaukset, mutta ainakin private-turnauslistassa näkyy tuo turnaus.

Pitäs toimia. Joten tervetuloa!
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Solomon kirjoitti:
22.30 alkaa turnaus, salasana tuttu jatkis. Sillä varauksella, että mä osasin fiksata sen oikein.

edit: ja osasin, olipa kumma.

Jaa milläs nimellä mä sitä turnausta sitten etsin? Pahvilla ilmeisesti kuitenkin?
 

Erkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset
Siili kirjoitti:
Toimiiko tuo kun tilini on bettsonilla? Ei ole niin tuttuja nämä yksityisturnaukset, mutta ainakin private-turnauslistassa näkyy tuo turnaus.

Jebu, Betssonin kautta itsekin noita jauhan. Sinne vaan. Itsekin mukana ja turnauksen nimihän on Solomon88´s.

edit: uskomattoman hidas
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös