Pokerikeskustelu

  • 902 563
  • 6 377

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eli tänään kello 21:00 olisi turnaus, katsotaan saadaanko pelaajia.
sama meininki kuin viikko sitten, NL Hold'em, Freeze, 5$+0,5$.

Tournament's -> Private -> Scheduled ja sieltä löytyy.

pleksit's on sen nimi, ja salasana tuttu jatkis.
Eikun kaikki mukaan niin laitetaan raha taas kiertämään.
 

Järvätsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, NyR
Pleksi(t) kirjoitti:
Eli tänään kello 21:00 olisi turnaus, katsotaan saadaanko pelaajia.
sama meininki kuin viikko sitten, NL Hold'em, Freeze, 5$+0,5$.

Tournament's -> Private -> Scheduled ja sieltä löytyy.

pleksit's on sen nimi, ja salasana tuttu jatkis.
Eikun kaikki mukaan niin laitetaan raha taas kiertämään.


Mukana ollaan myös, tällä kertaa toivottavasti myös kone pelittää koko ajan, viimeksi kun annoin turnaukseen mukaan ilmaista rahaa.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
repe_joke kirjoitti:
http://www.pokernetwork.co.uk/games/handhistory/?gameCode=P4&handNumber=1613230108
http://www.pokernetwork.co.uk/games/handhistory/?gameCode=P4&handNumber=1613444328
Tuossa pari voitettua kättä, jotka näyttelivät suurta osaa stackin kasvattamisessa. Toisessa myönnän, että oli vähän tyhmää katsoa river vain suoran toivossa, mutta onneksi se tuli sieltä.
Nyt mä en ymmärrä ehkä jotain, mutta onko nuo linkit varmasti oikein. Ekassa sait riverillä täyskäden ja painelit ohitse. Toisessa sulla oli mun ymmärryksen mukaan pataväri ässän kanssa turnilla. Eli mitä tarkoitit tolla tyhmällä turnin katsomisella?
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Suosittelen käsien esillepanoa varten pokerhandia, jonka löytää osoitteesta www.pokerhand.org. Rekisteröinti onnistuu alle minuutissa ja sen jälkeen ei tarvitse muuta kuin copy pasteilla ja saa oddsitkin selville samalla ilman suurempaa vaivaa.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
JiVe kirjoitti:
Nyt mä en ymmärrä ehkä jotain, mutta onko nuo linkit varmasti oikein. Ekassa sait riverillä täyskäden ja painelit ohitse. Toisessa sulla oli mun ymmärryksen mukaan pataväri ässän kanssa turnilla. Eli mitä tarkoitit tolla tyhmällä turnin katsomisella?

Hitto olihan se väri, kun sitä muistelinkin, mutta kun noita linkkejä sirrittelin tänne laittaa, niin kohelsin katsoa väärin.
Turnin katsomisella tarkoitin sitä, että minulla ei ollut valmista peliä, ja silti maksoin flopin jälken korotuksen. Tosin korotus oli naurettavan pieni, joten sikäli sen katsominen oli ehkä perusteltua kun minulla oli kuitenkin suoran ja värin mahdollisuus, elikkä outteja kyllä riitti.

Ekassa kädessä kävin vain hiton moinen hillomunkki riverillä.
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Ja mukana ollaan. Piristävää pelailla välillä 'tuttuja' naamoja vastaan.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Messissä. Petollisella pentti1 nickillä. :)
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jossain vaiheessa voin tulla mukaan keräämään rahat parempaan talteen. Tänään ei vain onnistu. Teekuppi nickillä olen siellä nyt jonkun aikaa pyörinyt.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mä alan kohta katsomaan leffaa, mutta aika hyvä köörihän teillä on, tuun vähän observeeraa.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
pernaveikko kirjoitti:
Mä alan kohta katsomaan leffaa, mutta aika hyvä köörihän teillä on, tuun vähän observeeraa.
Jahas. Se oli sitten lyhyt leikki se... Ei pysty sanomaan, että montako jakoa kesti kun oli KK kädessä. Ennen floppia reissuteltiin jonkun kanssa ihan reippaasti. Ja tyhmästi sitten läksin mukaan värin vetoon flopissa. Nappulat keskelle ja riveriltä väri täyteen ja sitten ollaankin katsomassa peliä.

No onneksi siinä samalla tuli voitto 20$ sitngo-turneessa, niin se hieman laimentaa tuota tappiota.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jaa aloititte sitten 21 eikä 22. No ei se mitään, vain nopeat elävät. Huomenna paremmalla tuurilla uudelleen.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
JiVe kirjoitti:
Jahas. Se oli sitten lyhyt leikki se... Ei pysty sanomaan, että montako jakoa kesti kun oli KK kädessä. Ennen floppia reissuteltiin jonkun kanssa ihan reippaasti. Ja tyhmästi sitten läksin mukaan värin vetoon flopissa. Nappulat keskelle ja riveriltä väri täyteen ja sitten ollaankin katsomassa peliä.

No onneksi siinä samalla tuli voitto 20$ sitngo-turneessa, niin se hieman laimentaa tuota tappiota.

Ihan oikein pelasit. Olin samassa pöydässä ja täälläkin tiputtiin heti perään, tosin sillä erotuksella että pelasin surkeasti. Kovat jannut tippunu heti kättelyssä kun Noosekin toiseks viimeinen.
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kolmanneksi.
Aikamoista vuoristorataa oli, välillä hyvää peliä ja välillä pari kalliiksi tullutta ei niin viisasta ratkaisua. Ja ulos vähän hölmösti, heti kun varmistui rahasija niin tuli otettua vähän typerästi riskiä ja luotettua kärkipariin paskalla kickerillä. No eihän se riitä edes kolmen kesken.

Kova taisto menossa "hämähäkillä" ja "poutroksella".
 

Bird

Jäsen
Suosikkijoukkue
Urheilullisesti avoimet sarjat
Kokeiltu on nyt sitten tätäkin. Finaalipöytään asti selviydyin sätkimään, sitä kai voi pitää tyydyttävänä tuloksena elämän ensimmäisessä pokeriturnauksessa. Täytynee kokeilla joskus uudestaankin, jos sopivaan aikaan Jatkoajan turnaus osuu. Kiitokset kaikille osallistujille peliseurasta ja onnittelut palkintorahoille päässeille!
 

Nikoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Huhhuh, olipahan peli. Olin jo alkupöydässä menettää lähes koko stackini, kun löin all in kurkovitosella big blindistä. Kaikki olivat foldanneet buttonille asti ja button tuli vain maksamalla sisään. Ajattelin ryövätä blindit(blindit olivat jo suhteellisen korkeat stackiini nähden) ja vedin all in ja sieltä tuli nopea maksu ässäkurkolla. Riveriltä kaunis vitonen ja siitä alkoi nousu kohti koko turnauksen voittoa. Ilman tuota vitosta olisi stack jäänyt niin pieneksi että olisin todennäköisesti tippunut aika nopeasti tuon tapahtuman jälkeen.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
JWill kirjoitti:
Monesko Noose oli?

18, kuten tuossa ylhäällä kerroin.

Top pari ei kestänyt nut värivetoa vastaan ja pari hanskaa myöhemmin syöksy AT:lla KQ:ta vastaan haukkasi paskaa turnilla.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tää syö miestä. Neljä turnausta, neljä bad beat -tarinaa kerrottavana. Viimeisessä mulla etupositiossa KK, parin reissun jälkeen kaveri vetää all-in. Floppiin tietysti sydäntäsärkevä Qxx, kun kaverilla QQ kourassa. EKASSA FUCKIN JAOSSA. Life's a biaatch.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Ossi kirjoitti:
Tää syö miestä. Neljä turnausta, neljä bad beat -tarinaa kerrottavana. Viimeisessä mulla etupositiossa KK, parin reissun jälkeen kaveri vetää all-in. Floppiin tietysti sydäntäsärkevä Qxx, kun kaverilla QQ kourassa. EKASSA FUCKIN JAOSSA. Life's a biaatch.

Hitto kun en muista kenetkä itse tiputin viimeksi joko ekassa tai toisessa jaossa.
No kuitenkin minulle tuli täkäri riverilla -> all in. No toinen miettii, että mitähän siellä on ja päättää maksaa. Vastustajallakin oli muistaakseni joku peli siinä, mutta laulukuoroon kävi silti tie.

Mutta kyllä tuommonen ekassa jaossa tippuminen varmasti sylettää.
 

Nikoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
repe_joke kirjoitti:
Hitto kun en muista kenetkä itse tiputin viimeksi joko ekassa tai toisessa jaossa.
No kuitenkin minulle tuli täkäri riverilla -> all in. No toinen miettii, että mitähän siellä on ja päättää maksaa. Vastustajallakin oli muistaakseni joku peli siinä, mutta laulukuoroon kävi silti tie.

Mutta kyllä tuommonen ekassa jaossa tippuminen varmasti sylettää.

Mut taisit tiputtaa heti ensimmäisessä jaossa. Itse big blindinä checkaamalla mukaan, kädessä A8. Floppiin A8J, turnista T ja riveristä A. Pottiin oli pelattu jo sen verran rahaa, että täytyi katsoa tuo lopun all inisi, vaikka uskoin sinulta löytyvän AT:n tai AJ:n. Viimeinen kortti oli ristiässä ja koska flopissa oli ollut kaksi ristiä, oli myös mahdollista että olit pelannut pelkkää väriä, sekin oli osasyynä maksuun. Ässäkymppihän sinulta löytyikin.
 
Viimeksi muokattu:

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse olen pokeria pelaillut nyt vain noilla eri paikkojen bonusrahoilla. Todella mielenkiintoista ja olen koettanut lueskellakin vähän pelistrategiaa nettisivuilta, sekä katsellut todennäköisyyksiä.

Pelini on varmasti todella amatöörimäistä, mutta olisiko jotain vinkkejä aloittelijalle, että miten kehittyä ja mihin kannattaa kiinnittää huomiota. Tavoitteena olisi ehkä se, että pystyisi pelaamaan joskus sellaista pokeria, ettei suorilta mene kaikki rahat kaivoon. Ja olisihan noihin JA:n turnauksiinkin joskus kiva osallistua. Nyt ei viitsi kun peli niin alkutekijöissään.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Nikoa kirjoitti:
Mut taisit tiputtaa heti ensimmäisessä jaossa. Itse big blindinä checkaamalla mukaan, kädessä A8. Floppiin A8J, turnista T ja riveristä A. Pottiin oli pelattu jo sen verran rahaa, että täytyi katsoa tuo lopun all inisi, vaikka uskoin sinulta löytyvän AT:n tai AJ:n. Viimeinen kortti oli ristiässä ja koska flopissa oli ollut kaksi ristiä, oli myös mahdollista että olit pelannut pelkkää väriä, sekin oli osasyynä maksuun. Ässäkymppihän sinulta löytyikin.

AJ se sitten taisi olla. Itselläni oli muisti kuva KJ:sta, mutta ehkä sinä muistat sen paremmin. J oli varmasti, koska sinä vielä kysyit mitähän siellä on, ja se meni ihan nappiin. Sen jälkeen maksoitkin all innin.


Wiltordille pari linkkiä jotka olivat itselleni hyödyllisiä.

No-limit ohjeet:
http://www.pokerisivut.com/pokerikoulu/no_limit.html

Limit ohjeet:
http://www.pokerisivut.com/pokerikoulu/taysi_poyta.html

Short-handed ohjeet:
http://www.pokerisivut.com/pokerikoulu/short-handed.html

Ja ehkä tärkeimpänä jonkun lainen aloituskortti liuska:
http://www.pokerisivut.com/pokerikoulu/taulukko.html
Soveltuu:
9-10 pelaajan
texas hold'em limit
(fixed) pöytiin.

EDIT: Lisäystä tuohon "aloituskorttiohjelmaan", että ei tule väärinkäsityksiä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös