Pleksi(t) kirjoitti:Typerää peliä kaikenkaikkiaan, iso potti houkutti vähän turhan uhkarohkeaan tekoon ja oli oikeuskin ettei onnistunut.
E kirjoitti:... Ensimmäisessä pöydässä oli A, mulla kädessä Q... ja jollain oli sitten se patakunkku kädessä - riverillähän sieltä tuli se neljäs pata pöytään.
...
Kiitoksia jälleen kerran, huomenna illalla uudelleen (huomenna käy ehkä jopa paremmin myös oikeasti myöhään, jos joku haluaa)?
Ai niin, lauantain klo 18.00 turnaus on peruttu jonkun joulun takia.
E kirjoitti:Kiitoksia jälleen kerran, huomenna illalla uudelleen (huomenna käy ehkä jopa paremmin myös oikeasti myöhään, jos joku haluaa)?
Readit on kaikilla paperilla ja pelityyli scoutattu.. =)Afan kirjoitti:Jatkisturnausten sijoitustrendi näyttää kyllä huolestuttavalta: 3-6-16...
koukou kirjoitti:Readit on kaikilla paperilla ja pelityyli scoutattu.. =)
E kirjoitti:Tuo on muuten totta, että ainakin itsellä on jo useasta pelaajasta jonkinlainen käsitys olemassa. Itsestäni taas alkaa olla varmaan kaikilla ihan selkeä profiili
E kirjoitti:Kävisikö muuten kaikille se, että kysyisin Jatkoajan turnauksen järjestämistä NordicBetiltä? PAF kelpaa kyllä ihan hyvin minulle myös, mutta mieluummin vaikka Nordicille (siis Priman verkkoon). Se ainakin miellyttää itseäni enemmän ja asiakaspalvelu toimii - lisäksi ovat ainakin aikaisemmin järjestäneet privaattiturnauksiakin. Ajattelin itse joko suoraa turnausta, jossa buy-in vaikka 20 taalaa (jos se 50 pelaajaa saadaan, siinä on jo ihan mukavat voittopotit) tai sitten vaikka 5 satelliittia, joista jokaisesta 4 parasta finaaliin. Itse ehdottaisin finaalia tammikuun viimeiselle viikonlopulle (27.-28.) joko perjantai- tai lauantai-illaksi. Lauantaina tosin on liigakierros.
Pleksi(t) kirjoitti:Minulla kyllä vaihtelee pelityyli aivan älyttömästi, live-peleissäkin on siitä saanut kuulla. Välillä siitä hyötyy, mutta kieltämättä välillä voi tulla aika kalliiksikin. Näissä pienemmissä turnauksissa varsinkin tulee otettua vähän enemmän riskiä, ja pelattua "yleisölle".
13~ kirjoitti:Kaipa sitä voisi tänään pelata, oisko isompi buy-in mitään? Tai sama femma parilla rebuylla?
Afan kirjoitti:Sitten toinen juttu. Kokeillaanko vaihteeksi turnausta Priman verkossa (Nordicbetillä)?
Miten E ja muut näkevät tämän pelikavereiden tutuksi tulemisen noinniinkuin yleisesti ottaen. Yleisesti voisin arvata, että siitä on kokeneelle pelaajalle hyötyä että muut eivät häntä tunne vai onko enemmän hyötyä siitä että on saanut muodostettua itsestään jonkinlaisen kuvan vastustajille? Vaihteletteko te tarkoituksella nickiä maailman saiteilla pelatessanne?E kirjoitti:Tuo on muuten totta, että ainakin itsellä on jo useasta pelaajasta jonkinlainen käsitys olemassa. Itsestäni taas alkaa olla varmaan kaikilla ihan selkeä profiili, mikä huolestuttaa, koska ihan selkeästi olen tiettyihin yliaggressiivisiin peleihin sortunut - ja se kopsahtaa ja kovaa välillä.
dana77 kirjoitti:Vaihteletteko te tarkoituksella nickiä maailman saiteilla pelatessanne?
dana77 kirjoitti:Vaihteletteko te tarkoituksella nickiä maailman saiteilla pelatessanne?
Afan kirjoitti:En kannata suurempaa buy-iniä, sillä se nostaa porukan kynnystä osallistua. Itsellänikään JA-turnaukseen osallistumisen odotusarvo tuskin on positiivinen, kun mukana on sen verran kokeneempia ja parempia pelaajia. Viihdemielessä taas ei viitsi isoista rahoista pelata.
Sitten toinen juttu. Kokeillaanko vaihteeksi turnausta Priman verkossa (Nordicbetillä)? Aika monella tuntuu olevan tunnukset sinne. Siellä pelin seuraaminen on omasta mielestäni huomattavasti helpompaa selkeämmän toteutuksen ansiosta.
Netissä en ole kikkaillut, nickien vaihtuminen on ollut enemmän sattumaa kuin suunniteltua. Pelikaverit vaihtuu sitä vauhtia ettei kyllä muista enää hetken päästä keiden kanssa on pelaillut. Oikeassa elämässä olisi hyvä jos pääsisi välillä pöytään uudella naamalla. Omissa peleissä useasti ensimmäistä kertaa mukana ollut on päässyt heti rahoille, ja kun taas naama on tullut tutuksi on kaverin peli käynyt vaikeammaksi. Kavereiden jo tutuksi tullutta pelityyliäkin olisi ehkä helpompi käyttää hyväksi "ulkopuolisena".dana77 kirjoitti:Miten E ja muut näkevät tämän pelikavereiden tutuksi tulemisen noinniinkuin yleisesti ottaen.
....
Vaihteletteko te tarkoituksella nickiä maailman saiteilla pelatessanne?
Pleksi(t) kirjoitti:Näissä usein toistuvissa turnauksissa tuo 5$ on varmaan sopiva, mutta kerran viikkoon tai kerran kuussa voi olla aina isompi turnaus. Saako Nordicbetillä tehtyä myös privaattiturnauksia? Sinne voitaisiin kyllä siirtyä, pelataan tänään vielä PAF:filla niin ehtii porukat reagoimaan.
NordicBetillä olisi muuten 50%:n SignUp bonus myös.