Pokerikeskustelu

  • 904 277
  • 6 377

jerry

Jäsen
Murmeli kirjoitti:
Oliko siellä bobbylla joku 15 outtia?

En jaksa edes laskea outteja, mutta kyllä niitä on ainakin 18 flopin jälkeen. Värin, suoran ja värisuoran veto molempiin päihin + parit omille korteille.

Sun moka kävi tossa:

klun99 checked
yZn bet - $50.00
bobby978 raised - $400.00

Oisit iskenyt kunnolla, tai sitten foldannut.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Kertokaas aloittelijalle, mitä tarkoittaa "check" ja "call" pokerissa?
 

jerry

Jäsen
Derby kirjoitti:
Kertokaas aloittelijalle, mitä tarkoittaa "check" ja "call" pokerissa?

Check = katsot, ei maksa mitään (olet jo maksanut tämän blindillä tai sitten kukaan ei ole korottanut)
Call = maksat sen hetkisen vedon mukaan

Saat kaupan päälle vielä:
Raise = Lyöt isomman panoksen
ReRaise = Lyöt isomman panoksen jonkun jo raisetettua

Lopuksi tärkein: Fold
Jos kerran häviät, niin älä häviä kaikkia, vaan luovuta ajoissa
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
jerry kirjoitti:
En jaksa edes laskea outteja, mutta kyllä niitä on ainakin 18 flopin jälkeen. Värin, suoran ja värisuoran veto molempiin päihin + parit omille korteille.

Nyt meni kyllä härän pyllyä. Väri 9 + suora 6, kahta paria vastaan ei taas muu käy kuin kolmoset. Kahdella parilla on neljä outtia suoraa ja väriä vastaan. Niukka suosikki OESFD on kahta paria vastaan muistaakseni.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Hauptmann kirjoitti:
Minunkin laskujeni mukaan 15 outtia eli todennäköisyys saada joku näistä on kaiketi n. 54 %. Lantinheittoa parista tuhannesta dollarista!

Muista myös kahden parin neljä vasta outtia väriä ja suoraa vastaan.

Nyt jaksoin kuin jaksoinkin tarkistaa tuon. Ero on lähes mitätön.

http://twodimes.net/h/?z=1665266
pokenum -h ac 8h - 9s ts -- 7c 8s as
Holdem Hi: 990 enumerated boards containing As 8s 7c
cards win %win lose %lose tie %tie EV
Ac 8h 491 49.60 499 50.40 0 0.00 0.496
Ts 9s 499 50.40 491 49.60 0 0.00 0.504
 

jerry

Jäsen
Jassåå

sopuli kirjoitti:
Nyt meni kyllä härän pyllyä. Väri 9 + suora 6, kahta paria vastaan ei taas muu käy kuin kolmoset. Kahdella parilla on neljä outtia suoraa ja väriä vastaan. Niukka suosikki OESFD on kahta paria vastaan muistaakseni.


Jaa se meni perseelleen, no ilmankos en pärjääkään noissa pöydissä.

Kai mä nyt Derbylle noi termit selitin suunnilleen oikein?
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Hauptmann kirjoitti:
Minunkin laskujeni mukaan 15 outtia eli todennäköisyys saada joku näistä on kaiketi n. 54 %. Lantinheittoa parista tuhannesta dollarista!
Noh, kyseessä oli $5 buy-in sit&go rounder -turnauksen eka kierros, joten ei tässä nyt ihan tonneilla pelattu :).

Kahta paria en osaa pelata laisinkaan. Tiedä sitten mikä tuo BB korotus flopin jälkeen oli mutta tuon korotuksen jälkeen luin kädessä olevan preflopissa slouvattu AQ, AJ ja tohkeissani odotin vieväni helpon potin.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Murmeli kirjoitti:
Noh, kyseessä oli $5 buy-in sit&go rounder -turnauksen eka kierros, joten ei tässä nyt ihan tonneilla pelattu :).

Kahta paria en osaa pelata laisinkaan. Tiedä sitten mikä tuo BB korotus flopin jälkeen oli mutta tuon korotuksen jälkeen luin kädessä olevan preflopissa slouvattu AQ, AJ ja tohkeissani odotin vieväni helpon potin.
Minäkin menin lankaan, kun luin vain sanat "real money".

Ja kaksi paria on kyllä minullekin hankala pelattava. Jotenkin juuri siinä kohtaa unohdan tsekata suoran ja värin mahdollisuudet tyystin. Mikä ihmeen pokeripsykologia tuonkin aiheuttaa?
 

Fosse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chelsea FC
Hah, äskeinen peli oli jo uutta itselle. Toisen pelaajan kanssa mennään pre-flop tilanteessa all-in ja molemmilta löytyy naulat. No parasta on se, että toinen saa siitä värin ja meikä häviää. Onneksi kyseessä oli vaan hätänen freeroll...
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huomenna sitten jatkuu Jatkoajan pokeriliiga, enemmän infoa Kierrätyskeskuksen ketjusta. Kaikki paikalle ja kunnon pelit pystyyn.
 

Aatos

Jäsen
Mulla olisi pieni ongelma, eli en pääse enää jostain syystä Paf -pokeripalveluun.
Ilmoittelee ongelmasta Java scrptin kanssa.

Kun lähtee lataamaan pokeripalvelua, joka aukeaa omaan ikkunaan ilmestyy vain valkoinen ruutu, jonka vasemmassa yläkulmassa punainen X.

Lisäksi alhaalla lukee LOADING JAVA APPLET FAILED.

Olen Javaa yrtiitänyt asentaa uudelleen, mutta ongelma ei poistu.

Kiitos jo etukäteen jos joku tietävä viitsii vaivautua vastaamaan.

Selain on Firefox, mutta eipä pelitä Operallakaan.
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aatos kirjoitti:
Mulla olisi pieni ongelma, eli en pääse enää jostain syystä Paf -pokeripalveluun.
Ilmoittelee ongelmasta Java scrptin kanssa.

Kun lähtee lataamaan pokeripalvelua, joka aukeaa omaan ikkunaan ilmestyy vain valkoinen ruutu, jonka vasemmassa yläkulmassa punainen X.

Lisäksi alhaalla lukee LOADING JAVA APPLET FAILED.

Olen Javaa yrtiitänyt asentaa uudelleen, mutta ongelma ei poistu.

Kiitos jo etukäteen jos joku tietävä viitsii vaivautua vastaamaan.

Selain on Firefox, mutta eipä pelitä Operallakaan.


Oletkos asentanut noscript laajennuksen Firefoxiin? Oletuksena tuolloin java on pois päältä. Oikeassa alakulmassa pitäisi olla sininen S. jota klikkaamalla voit valita "salli paf.fi" tai jotain sinne päin.

Toimiiko sivut Explorerilla?
 

Mr Scarface

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Viime aikoina on parillakin pokerisivustolla ollut aina iltaisin mahdotonta päästä serverille. Ilmeisesti kävijämäärät ovat 20.00 jälkeen, jatkuen 1.00 asti ja eteenpäin niin kovia. Mitään muuta syytä emme ole keksineet, sillä kaikki muut sivustot toimivat sakealla nopeudella.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Mr Scarface kirjoitti:
Viime aikoina on parillakin pokerisivustolla ollut aina iltaisin mahdotonta päästä serverille. Ilmeisesti kävijämäärät ovat 20.00 jälkeen, jatkuen 1.00 asti ja eteenpäin niin kovia. Mitään muuta syytä emme ole keksineet, sillä kaikki muut sivustot toimivat sakealla nopeudella.

Mitkä sivustot ovat kyseessä?
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Perhanan PAF kun vei eilen multa ja sadoilta (?) muilta rahat pokerista eikä ne ole tulleet vieläkään takaisin. Ei ole myöskään kuulunut PAF:ilta mitään vastausta tai selitystä. Isoa bonusta odotellessa.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
InSideHockey kirjoitti:
Perhanan PAF kun vei eilen multa ja sadoilta (?) muilta rahat pokerista eikä ne ole tulleet vieläkään takaisin. Ei ole myöskään kuulunut PAF:ilta mitään vastausta tai selitystä. Isoa bonusta odotellessa.
Ihmettelen kyllä suuresti miksi porukka tuolla pelaa. Clientti on aivan kauhea ja muitakin ongelmia riittää. Kyllä muillekin saiteille voi siirtää rahaa suoraan tililtä, jos ei korttia omista.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
moby kirjoitti:
Ihmettelen kyllä suuresti miksi porukka tuolla pelaa. Clientti on aivan kauhea ja muitakin ongelmia riittää. Kyllä muillekin saiteille voi siirtää rahaa suoraan tililtä, jos ei korttia omista.

Älä sano tuota kuitenkaan ääneen, itse sain melkoiset vihat niskaani samasta asiasta jokin aika sitten.
 

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
Ovatko ongelmat vain PAF:n clientissä vai ovatko muutkin saman verkon (pokerroom?) skinit bugien riivaamia?
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
moby kirjoitti:
Ihmettelen kyllä suuresti miksi porukka tuolla pelaa. Clientti on aivan kauhea ja muitakin ongelmia riittää. Kyllä muillekin saiteille voi siirtää rahaa suoraan tililtä, jos ei korttia omista.
Olen tässä viime päivät/viikot bonushuorannut savvypointsien toivossa eri saitteja ja kyllä tuo paffin clientin UI tuntuu parhaalta. Vaikka kuinka yrittää virittää niitä muita saitteja, niin ei vielä 500:n reikkikäden jälkeenkään tunnu hyviltä.

Kertokaapa mulle, että missä muissa clienteissa onnistuu täysin hiiretön peli?
 

radical

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim, Jyp, Ässät:)
Texas hold em

Itse oon hurahtanu pelaan kyseistä peliä netissä. On jopa tullut voittoja mutta puhutaan kymmenistä euroista.Itse pelaan party poker, PAF, everest poker (voitot tulleet lähinnä sieltä:)
 
Viimeksi muokattu:

Xantier

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄU
JiVe kirjoitti:
Kertokaapa mulle, että missä muissa clienteissa onnistuu täysin hiiretön peli?

Vissiin kaikissa ongamen clienteissä onnistuu. Itse tykkään myöskin tästä ominaisuudesta, mutta saitinvaihto on silti edessä. Kertokaapa minulle mihin, millä bonuksilla ja minkä takia.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Xantier kirjoitti:
Kertokaapa minulle mihin, millä bonuksilla ja minkä takia.
Samaa tietoa kaipaisin minäkin. PAF:lla on tullut tähän asti pelattua, mutta jos parempiakin paikkoja on olemassa, niin niistä olisi mukava kuulla. Ainoa "vaatimus" olisi, että rahojen siirtämisessä kortilta/Nordean tililtä pelitilille ei olisi juurikaan viivettä. Sillä olen tällä hetkellä tämän pokerin peluun kanssa oikeastaan "tuurijuoppo", eli pelattua tulee aika harvoin, mutta silloin kun pelivimma iskee, pitää päästä heti pelaamaan. Eikä jostain aloitusbonuksestakaan mitään haittaa tietenkään ole.
 

ApZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Beijing Nordic Vikings
Thornton kirjoitti:
Samaa tietoa kaipaisin minäkin. PAF:lla on tullut tähän asti pelattua, mutta jos parempiakin paikkoja on olemassa, niin niistä olisi mukava kuulla. Ainoa "vaatimus" olisi, että rahojen siirtämisessä kortilta/Nordean tililtä pelitilille ei olisi juurikaan viivettä. Sillä olen tällä hetkellä tämän pokerin peluun kanssa oikeastaan "tuurijuoppo", eli pelattua tulee aika harvoin, mutta silloin kun pelivimma iskee, pitää päästä heti pelaamaan. Eikä jostain aloitusbonuksestakaan mitään haittaa tietenkään ole.

Jos tuolla netissä haluaa pelata pokeria ja ottaa hyödyn irti noista eri bonuksista niin, aloitat tuon homman ihan alusta. Ensimmäiseksi erotat itsellesi omasta vapaasta pääomastasi ns. pelikassan.

Sen jälkeen menet osoitteeseen www.neteller.com ja avaat sinne accountin (dollaripohjainen tili). Avattuasi tilin upgreidaat tilisi suoraan premiumiksi rekisteröimällä suomalaisen pankkitilisi netelleriin. Eli periaatteessa ilmoitat Netelleriin tilinumerosi ja suomipankin SWIFT ja IBAN-koodit. Ne löytyvät esimerkiksi verkkotiliotteestasi. Netelleriin rekisteröitymisprosessi on todella helppo ja yksinkertainen, joten ei tarvitse pelätä sitä. Lisäksi ko. lafka on sen verran iso ja tunnettu etteivät ne kuse sua silmään tai pölli varojasi

Odotat pari päivää ja tsekkaat verkkopankkisi tiliotteen, jossa pitäisi näkyä talletus Netelleriltä. Tämän nähtyäsi, menet Netellerin sivuille ja loggaudut sisään. Sen tehtyäsi Neteller kysyy sinulta paljonko tehty talletus oli, johon vastaat antamalla talletuksen summan. Näin sinulla on toimiva pankkiyhteys välillä Suomipankki-Neteller. Tämän jälkeen voitkin siirtää alussa määritellyn summan (pelikassa) verran rahaa Neteller-tilillesi.

Tuon tehtyäsi sinulla on kiinteä pelikassa jota on huomattavasti helpompi "hoitaa" kuin että ottaisit aina rahaa käyttötililtäsi/luottokortiltasi. Siinä että laittaa rahaa aina tarvitessaan peliin voivat tappiot kasaantua tappiot yllättäviksi. Tuo kiinteä pelikassa varmistaa sen, että olet aina jonkun verran tutkalla siitä missä ollaan pelien sujuvuuden kannalta ja pelien sujuessa hyvin on kivempaa tietää oikeasti paljonko sitä on tehnyt massia pokeritaidoillaan. Lisäksi tuo Neteller-yhteys varmistaa sinulle sen nopean siiirron kaikille saiteille.

Mikäli sinulta ei vielä löydy tiliä Party Pokerilta, niin sen tulisi olla ensimmäinen saitti signautua. Kohtuuiso bonus, joka on helppo clearata ja vastustajien tasokaan ei päätä huimaa. Sinne siis tili ehdottomasti. Jos sinne haluaa vielä hiukan pelikassaa mukaansa, niin esimerkiksi partybacker (www.partybacker.com) tarjoaa 50+25$.

Mitä tulee muihin bonuksiin aloitteleville pelaajille, niin nuo Priman verkon (www.primapoker.com) tarjoamat 5x bonukset ovat kai parhaimpia bonuksien clearaamisen kannalta aloittelevalle pelaajalle, vaikka ne eivät isoja olekaan (yleensä 50$-200$). Tuo 5x tarkoittaa siis sitä, että yhteen bonusdollariin tarvitaan 5 rakekättä. Priman verkossa yhden rakekäden saa kun talo saa rakea yli 0.25$, mikä tarkoittaa että potti on ollut yli 5$. Helppoa saavuttaa esimerkiksi NL50-tasolla, mikäli no-limit on pelisi.

Lisää bonuksia ja erilaisia clearautumistaulukoita löytyy osoitteesta www.bonuswhores.com. Sieltä kannattaa eritoten tutustua sieltä löytyvään bonus whoring 101-opukseen.

Ps. Tuo Neteller-tili on muuten täysin ilmainen sinulle paitsi että ne veloittavat valuutanmuutoksista 1,9%. Eli jos siirrät 100€ suomipankin (euromääräinen) tililtä neteller-tilille (dollarimääräinen), niin kuluja menee se 1,9% summasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös