Yleisön pyynnöstä huolimatta vielä yksi bad-beat -tarina. Paikkana Nordic, tai Ossin peliluola, jos ihan tarkkoja ollaan. Neljä jäljellä, kolmelle nimellinen korvaus menetetystä vapaa-ajasta. Pelimuoto siis NL-sittari. Blindit tässä vaiheessa 400/800. UTG fold, minä korotan, SB foldaa. BB laittaa all-in. Minulla 6k stäkki hänen reilua 3k vastaan. Ko. pelaaja veteli pitkin iltaa Ax-roskalla all-inejä ja onnistui kasvattamaan mukavan potinkin välillä, kun sattui osumaan kickereille ja väreille. Siispä katson, kun oli ATo kourassa. Ja A7o sieltä paljastui, kuten toivoinkin. Hiukan riskaabeli call, mutta luotto kaverin pelityyliin oli vahva. Flop 653, turn 4. Mulla kivaa. That's poker.
Kierrosta myöhemmin 2k jäljellä UTG:ssa, QJo käteen. Nopea analyysi: "ei kestä pino blindeja, jos ei napsahda". Joten all-in. BB katsoo 4k stäkillä, T9 vastassa. Ilme kirkastui, mutta synkkeni hetki myöhemmin, kun flop tyrkkäsi K9x. Ei hätää, suora mahdollinen, vielä on toivoa. Ja turnista se T tipahtikin. Mutta eihän tämä olisi mikään kunnon bad-beat -itkuvirsi, ellei river vetäisi mattoa jalkojen alta. Enpä ole kertaakaan kironnut niin lujaa nettipokerin takia, kun se 9 ilmestyi ruudulle. "You finished 4th place". Yhden ohivedon kestän vielä, mutta kaksi parin minuutin sisään oli tällä kertaa liikaa. Ja kun se puolivarmalta näyttänyt rahasijakin liukeni kuin sinkkiämpäri NHL:n kusitesteissä, olin aika valmis tapaus.