Pokerikeskustelu

  • 902 214
  • 6 377

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Tuli sitten tehtyä tili tuonne ray:lle, ja varasin "oman" niccini ennenkuin joku muu kerkiää :)

Urpon näköisiä pelaajahahmoja näkyy olevan tarjolla, luultavasti jää käyttämättä.
Viikonloppuna voisi olla aikaa kokeilla minkälaista peliä on tarjolla.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
En yleensä pelaa Frolleja, mutta niitä on nyt niin paljon tarjolla tuolla Ray:lla, että pakko oli hieman kokeilla. Yli 3h sai tahkota 100e frollia, mutta voitto ja 25e ilmaista irtosi. Onhan se tietysti sanomattakin selvää, että ensimmäinen yli 400 henkilön turnausvoitto on frolli, jolla ei saa juuri mitään :D
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Suhteelisen paljon ihmiset tuntuu call nappia tuolla painavan vaikka kädessä olisi mitä ja korotus vaikka kuinka ainakin käteispelien 1/2 snt pöydissä. Hyvinkin voi tehdä tiliä jos osaa kalastella, mutta taidan minäkin omilla taidoilla vain täyttää muiden tilejä. Noh katsotaan ja tutkitaan.

Perjantai ja lauantai ilta voi olla semmoisia että kannattaa paikalle tulla :)
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Naurattaa RAY:n mainos pokerisivustoa koskien (näkyy Jatkoajassakin):"Ilmaiset pokeriturnaukset riskeeraamatta mitään."

Nettipokerin freerollit ovat monta vuotta vanha keksintö. Onko RAY keksinyt pyörän uudelleen? Naurattaa myös se, että RAY:n nettipokeritilillä ei voi olla yli 5000 €. Jos tilin saldo menee yli 5000€, niin ylimenevä osuus menee automaattisesti nostoon pankkitilille aikaisin seuraavana aamuna. On kuulemma sisäasiainministeriön määräys. Moni muukin asia naurattaa RAY:n nettipokerissa, mutta kaiken huvituksen keskellä pitänee kokeilla sitä jossain vaiheessa. Tunnukset olen jo luonut sinne, mutten ole pelannut jakoakaan. Voi siinä olla jotain hyvääkin, kuten helppo raha palkkapäivinä ja viikonloppuisin.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Jos joku haluaa mennä RAY:n tänään kello 20.00 alkavaan freerolliin, joka on salasanan takana (potissa 2.000e), niin se salasana on: joulukuu
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Mistäs pirusta sen freerollin tuolta Rayn sivuilta oikein löytää? Ekaa kertaa sivuilla surffailen...
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Eilen onnistuin saamaan sm-skabojen main-eventtiin lipun ja samalla satuin pudottamaan Jasper Pääkkösen ulos joten joku Power pokerin huppari pitäis jossain välissä tipahtaa postista.

Joten ainakin kaikki 33$ turneet ja toi main event tulee pelattua. Yritän varmaan jonkun satelliitin pelata jotta sais muutaman 100$ turneenki pelattuun kun niihin ei viitti suoraan ostaa sisään.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos joku haluaa mennä RAY:n tänään kello 20.00 alkavaan freerolliin, joka on salasanan takana (potissa 2.000e), niin se salasana on: joulukuu
Kiitoksia vinkistä. Eipä kauaa itsellä nokka tuhissut tuossa turneessa. :) Kaksi kertaa QQ kädessä ja kaksi ohivetoa 77:aa ja AQ:ta vastaan. Harmi, noh ehti tuossa jotenkuten tottua tuohonkin clientiin.
 

eleven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montréal Canadiens
Joo kiitoksia tosiaan vinkistä, oli kyllä houkutteleva turnaus kun 1100 joukosta 100 saa 20 €. Itse putosin sillä ärsyttävimmällä aloituskädellä eli AA:lla. Betsasin keskipositiosta, CO:lta vihu korotti All-in. Siltä löytyy TJ ruutua ja heti flopilla pamahtaa pöytään 3 ruutua. Sijoitus taisi olla 360.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Jonkin verran olen nyt pelaillut noita "hyvän tahdon pelejä", ja pikku käteispeleissä porukka (osa) lähtee kyllä todella paskoilla korteilla maksamaan.

Vielä kun lopettavat tuon typerän ohi vetämisen, niin tuo on vallan viihtyisä paikka.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Pokerisaiteista ja ohivedoista on tullut mieleeni yksi vainoharhainen ajatus. Olen pelannut tappiollisesti pokeria satunnaisesti jo vuosia muutamalla tunnetulla urheiluvedonlyöntisivustolla. Usein kun pokeria alkaa pelaamaan ja yrittää pelata mahdollisimman järkevästi, pelissä voittaa aluksi pitkänkin aikaa ja korttikin käy välillä kuin järjestetysti. Esim. 4 pöytää auki samaan aikaa ja niistä 3:ssa samanaikaisesti ässäpari kädessä !!! Tai JQ samaan maata monessa pöydässä samaan aikaan... No, kukaan ei mene mistään ohi, setit ja värit pitävät, huonosti pelatut pienet väritkin pitävät kun vastustajat maksavat millä sattuu.

Kuinka ollakaan seuraavassa sessiossa seuraavana päivänä on käynyt mm. näin: Kädessä 10-10, korotan ennen floppia 3-4 kertaa bb. Floppiin 10-2-K, vastustaja lyö all-in ja näyttää 10-K:n, tottakai tulee vielä lopussa K lisää... Jo seuraava jako ja saan 9-9 käteen, taas korotukset ennen floppia ja 1 vastustaja maksaa. Ja tämä vastustaja on pelannut äärimmäisen tiukasti aina kun häntä vastaan olen pelannut. Floppiin 2-8-9. Korotan potillisen ja vastustaja lyö kylkeen ja maksan. Turnilla tulee 8 eli mulla on saletit. Lyön alle puoli pottia, koska haluan vastustajan mukaan ja hän lyökin all-in ja näyttää kädessään 6-8:n. Rivellä tulee 8 ja hän saa neloset. Ei näissä nyt mitään sen erikoisempaa, mutta kun edellisenä päivänä keräämäni rolli, joka on yhteensä tasolle n. 25 kertaa buy-in, häviää illan aikana kokonaan ! Sillä edellä mainitut sairaat kädet, joissa menen johdossa all-in tai muuten vain korotuksiin, jatkuvat niin kauan, kunnes rahani loppuvat ! Ko. urheiluvedonlyöntiä pääasiassa myyvä saitti on varmasti profiloinut minut todella sairaaksi ongelmapelaajaksi, sillä tällaisissa tilanteissa tapanani on laittaa rahaa pankista lisää ja lyödä ne tiltissä seuraavana kellonaikana alkaviin urheilupeleihin. Näin olen toiminut koko peliurani, jonka takia pelaaminen ei itselleni sovikaan ja olen pakottanut itseni pelitaukoihin lukitsemalla silloin tällöin tilejäni.

Mutta tästä päästäänkin siihen, että voiko jotkut saitit tehdä tahallaan niin, että antavat ongelmapelaajille hyviä kokemuksia esim. pokerista antamalla jatkuvasti superkäsiä ja ohivetoja, jolloin mahdollisesti jo hiipunut uhkapelikipinä saadaan taas syttymään ja sitten laitetaan nopealla tahdilla mitä uskomattomimmat ohivedot kehiin, jotta tuo tiltti pistäisi kaverin laittamaan lisää rahaa tilille ja pelaamaan niitäkin pelejä, joista oikeasti jää sivuston pitäjillekin kunnolla tuottoa...

Tämä epäilys johtuu siitä, että tuo em. tilanne on toistunut aina kun jonkinmoisen tauon jälkeen olen alkanut pelaamaan. Ei siinä, kyllähän pokerissa voi tulla vaikka kuinka pitkiä bad beat ja down swing-jaksoja ilman rigged-epäilyksiäkin, mutta pistää ihmettelemään kuinka peräjälkeisillä saleteilla superkäsillä homma kaatuu järjestään voittoputken jälkeen... No, ehkä nousu jatkuisi jos kassa kestäisi. Mielestäni joku 100 x buy-in on kuitenkin kokemuksieni mukaan vaatimus !!! Vaikka ammattilaisten mielestäkin 20-25 kertaa se on aika keskiarvo, toki tasosta riippuen.

Voisiko kuitenkin ongelmapelaajien ruokkiminen olla jonkinmoinen toimintamalli vedonvälittäjillä ?
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Voisiko kuitenkin ongelmapelaajien ruokkiminen olla jonkinmoinen toimintamalli vedonvälittäjillä ?

Ongelmapelaajat pelaa, voittivat sitten välillä tai ei. Tottakai paskinkin pelaaja voittaa aina silloin tällöin, se vaan kuuluu poksuun.

Mutta noihin systemaattisiin voittoputki/tappioputki fiksauksiin en usko, tai ehkä Absolute pokerilla ja Ultimatebetillä nyt mikä vaan taitaa olla mahdollista.
 
Viimeksi muokattu:

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Minkälaisia kokemuksia Jatkoaikalaisilla muuten on pokerissa voittamisen mahdollisuuksien kehittymisestä vuosien saatossa ? Pelit ovat koventuneet luonnollisesti, mutta lähinnä kysymys onkin että kuinka paljon ja onko eroa eri pelifirmojen välillä ? Kuinka rajallisilla taidoilla pärjäsi esim. 4-5 vuotta sitten verrattuna tähän päivään ?

Itse olen havainnut että jopa alimmilta tasoilta käteispöydissä löytyy yllättävän hyviäkin pelaajia ja itse joutuu olemaan se ohivetoa toivova paisti usein. Sitten taas toisena päivänä ja kellonaikana (taitaa ratkaista vuorokauden aika melko paljon ?) löytyy vailla minkäänlaisia pelitaitoja tuuriaan kokeilevia maksukoneita ja tilttaavia suhareita.

Alkavatko helpon rahan ajat kuitenkin olla lopullisesti ohi ja jo alempienkin tasojen pelaajat laskevat pottikertoimia ja noudattavat orjallisesti jotain ohjelähtökäsi-taulukoita ?
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Floppiin 2-8-9. Korotan potillisen ja vastustaja lyö kylkeen ja maksan. Turnilla tulee 8 eli mulla on saletit. Lyön alle puoli pottia, koska haluan vastustajan mukaan ja hän lyökin all-in ja näyttää kädessään 6-8:n. ?

Sulla ei ollut saletit turnilla. Riverillä helkatin huono tuuri, mutta noita tapahtuu aina joskus.

Olen pelannut voitollista pokeria "taskurahoilla" noin nelisen vuotta. Viimeisenä vuotena olen myös huomannut, että myös pienilimittisissä pöydissä taso on koventunut. Nyt pelailen silloin tällöin 20 dollarin sittareita tai monipöytäturnauksia - täysin ajankuluksi ja vielä toistaikseksi pikkusittareissa pelaan voittavaa peliä. Olen turnauspelaaja ja rahapöytiin tyylini ei sovellu.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Sulla ei ollut saletit turnilla. Riverillä helkatin huono tuuri, mutta noita tapahtuu aina joskus.

Aivan. Olisi itse asiassa tuossa vaiheessa pitänytkin laskea vihun käsi 8-8:ksi, koska vastassa oli kuitenkin äärimmäisen tiukasti pelaava kaveri, joka pelaa ilmeisesti samaan aikaan korkeampien tasojen pöytiä myös. Toki tuo alin setti olisi myös ollut mahdollinen, jonka turnin kasi sitten täyskädeksi olisi muuttanut. Mutta itse olen kyllä tuollaisissa tilanteissa (parhaalla mahdollisella täyskädellä) voimaton kippaamaan mahdollisia nelosia vastaan, oli oddsit ja vastustaja yms. muuttujat millaisia tahansa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Aivan. Olisi itse asiassa tuossa vaiheessa pitänytkin laskea vihun käsi 8-8:ksi, koska vastassa oli kuitenkin äärimmäisen tiukasti pelaava kaveri, joka pelaa ilmeisesti samaan aikaan korkeampien tasojen pöytiä myös. Toki tuo alin setti olisi myös ollut mahdollinen, jonka turnin kasi sitten täyskädeksi olisi muuttanut. Mutta itse olen kyllä tuollaisissa tilanteissa (parhaalla mahdollisella täyskädellä) voimaton kippaamaan mahdollisia nelosia vastaan, oli oddsit ja vastustaja yms. muuttujat millaisia tahansa.
Jos vihu pelasi keskimäärin tiukkaa (eli voidaan ehkä lukea hyväksi pelaajaksi), se joko luki sinut flopilla väärin (AKs tms.) ja/tai oli huomannut lyönneissäsi heikkoutta ja iskun paikan. Varsinkin turnin alle puoli pottia houkuttelee joskus vastaavaan muuviin pelkällä ilmallakin. Saattoi jopa ajatella sinun olevan pienissä lämmöissä tai jotain. Luuli todennäköisesti kuitenkin olleensa jo tuossa vaiheessa edellä, vaikka olisikin laittanut sinut alunperin myös yliparille. Ilman turnin toista kasia olisi varmaan uskonut ja kipannut lyöntisi. Been there, done that.

Menipäs levelöinniksi.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Jos vihu pelasi keskimäärin tiukkaa (eli voidaan ehkä lukea hyväksi pelaajaksi), se joko luki sinut flopilla väärin (AKs tms.) ja/tai oli huomannut lyönneissäsi heikkoutta ja iskun paikan. Varsinkin turnin alle puoli pottia houkuttelee joskus vastaavaan muuviin pelkällä ilmallakin. Saattoi jopa ajatella sinun olevan pienissä lämmöissä tai jotain. Luuli todennäköisesti kuitenkin olleensa jo tuossa vaiheessa edellä, vaikka olisikin laittanut sinut alunperin myös yliparille. Ilman turnin toista kasia olisi varmaan uskonut ja kipannut lyöntisi. Been there, done that.

Menipäs levelöinniksi.

Ja vielä tarkemmin ajateltuna, jos vastassa olisi ollut löysänlainen kaveri, niin kalkut keskellä jo flopilta, niin ei olisi tarvinut antaa mahdollisuuksia puolibluffiin joka lopulta muuttuu riverin jälkeen saleteiksi. Mutta toki jatkossakin aion yrittää vastaavassa tilanteessa kärkisetillä saada lisää merkkejä pottiin vastustajalta, vaikka sieltä voi vielä ohi tullakin :)
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Menipäs levelöinniksi.

Tuskinpa pikkulimiteissä kukaan ajattelee noin syvällisesti.

Voisko joku kertoa kuinka usein käy tämä tilanne: 2 sittaria samanaikaisesti päällä. Molempiin pöytiin yhtä aikaa aloituskädeksi AA turnauksen keskivaiheilla. Floppiin 1 vihu mukaan ja olin käytännössä sitoutunut pottiin kummassakin pöydässä ja kun kortit näytettiin vastustajalla oli setti mun AA :ta vastaan.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tuskinpa pikkulimiteissä kukaan ajattelee noin syvällisesti.
Ainakin minä ajattelen. Ja kerta toisensa jälkeen kiroan, että "ei ikinä enää näitä muuveja pikkulimittien calling stationeja vastaan!". Joskus tosin riidit osuvat kohdilleen ja on kippaamaan pystyvä vihu samaan aikaan vastassa. Siksi tuota aina jaksaa yrittää.
Voisko joku kertoa kuinka usein käy tämä tilanne: 2 sittaria samanaikaisesti päällä. Molempiin pöytiin yhtä aikaa aloituskädeksi AA turnauksen keskivaiheilla. Floppiin 1 vihu mukaan ja olin käytännössä sitoutunut pottiin kummassakin pöydässä ja kun kortit näytettiin vastustajalla oli setti mun AA :ta vastaan.
Aina silloin tällöin.
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Missään en ole ennen kokenut vastaavia ohivetoja kuin parissa testaamassani turnauksessa RAY:lla (pelailen nykyään pelkkiä turnauksia). Ihan sama onko AA vai KK ja korotuksesta riippumatta porukka maksaa aina jollain 6 9:llä lopputuloksen ollessa jatkuvalla syötöllä suora tai väri vastustajalle. Full Tiltissä turnausrahaa kertyy koko ajan positiivisesti--> korotuksilla kovilla käsillä on jotain merkitystä....
 

tuomari-70

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
Parhaat savvybonarit

Osaako kukaan listata tämän hetken parhaita Pokersavvyn bonareita. Savvyjuha ei enää taida näitä missään päivitellä? Ja tuonne on tullut tosi paljon uusia bonuksia ja kiva olisi alkaa taas niitä pelaamaan.


Tasona on nl.25-.50.
 

Theone

Jäsen
Osaako kukaan listata tämän hetken parhaita Pokersavvyn bonareita. Savvyjuha ei enää taida näitä missään päivitellä? Ja tuonne on tullut tosi paljon uusia bonuksia ja kiva olisi alkaa taas niitä pelaamaan.

Mitä olen lukenut kirjoituksiasi tässä ketjussa, niin varmasti tiedät itse parhaiten mitä bonareita tuolla tarjotaan. Nätisti laitoit myös tuon linkin viemään sivulle josta ohjautuu suoraan liittymissivulle. Miksi et linkittänyt pääsivulle?

Olet näköjään poistanutkin allekirjoituksestasi tuon sivuston mainoksen.

Kauan olitkin mainostamatta tuota saittia.

Anteeksi jos pahoitin mielesi, mutta minua vain vituttaa tuollaiset viestit. Pokeritieto ja Pokerisivut ovat jo täynnä tätä kuraa, joten pyydän, älä aloita sitä täällä. Noilla sivustoilla tulevat Betfairpetet tai savvypasit linkittämään samoja mainoksia. Pidetään edes jatkoaika siistinä. Jookos?

Mielestäni vastaavista viesteistä voisi antaa jo pelikieltoa.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pokersavvy on ihan perseestä.

Isosti sama. Tuo mainonta ja edes maininta koko hommasta alkaa vituttamaan aivan huolella.

e: komppia myös edelliselle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös