Unibetin pokeri on kyllä 100 % varmasti rigged. Urheiluvedonlyönti ja Pokeri ovat siellä täysin sidoksissa toisiinsa. Et voi voittaa Pokerista, jos olet voittanut urheiluvedonlyönnistä ja taas voitat pokerista, jos muissa vedoissa on tullut tehtyä kuoppaa.
Lisäksi siellä on ilmeisesti tuotoista pulaa, koska lähes jokaisessa kädessä rake nousee todella korkealle, koska kortit annetaan pelaajille niin, että jaossa mukana oleville esim. 2:lle pelaajalle annetaan molemmille loistokortit myöhemmin kertomallani tavalla. Tällaista ei ole tapahtunut samanlaisella jatkuvalla syötöllä muilla saiteilla, joissa olen pelannut. AA, KK, QQ käsillä et tee mitään Unibetin pokerissa, vaikka saisit all-inillä vain yhden vastustajan jatkoille. Sen sijaan 2-7s, 9-7o ja vastaavat kädet ovat rautaa ja kannattaa pelata aina, koska väri ja suora annetaan lähes joka jaossa tuollaisille käsille. Tottakai näin tapahtuu usein, jos flopin katsojia on useita, mutta Unibetillä 6 hengen pöydissä tuo on jaosta toiseen jatkuvaa, jotta lafka saa mahdollisimman ison reikin joka jakoa kohti. En kyllä ymmärrä miten tuo pitkässä juoksussa voi innostaa ketään pelaamaan siellä, kun pelaajia ei muutenkaan kovin paljoa ole. Ja vastukset ovat vaihtuneet lähestulkoon kokonaan muutaman viikon sisällä samalla tasolla. Mutta meno on hämmentävää aina kun siellä pelailee. Itsekin olen toki saanut värejä ja settejä aivan uskomattomaan tahtiin jossain vaiheessa. Varmaan 25 väriä tuli muutaman minuutin sisällä (pelasin 6 pöytää samaan aikaan ja samaan aikaan oli urheiluveto menossa pieleen) ja joka toisesta parista tuli jo flopilla setti... Ulkomaisilla keskustelupalstoilla on kirjoitettu jonkin verran samasta asiasta.
Esimerkiksi 3 viimeisen päivän aikana olen saanut AA:n 16 kertaa ja hävinnyt niillä 13 kertaa, kun vain 3:lla kerralla vastustaja on kipannut ja 13 kerralla mennyt ohi esim. 7-6:lla saanut suoran, 7-4:lle, joista toinen kortti ristiä, saanut värin riverillä, lisäksi 2 kertaa KK sai 3:n K:n ja kerran QQ kolmannen Q:n. Äsken meni sitten pelitili tyhjäksi tiltissä kun oli AKs ruutua. Floppi oli A-K-10, all-in, 2 vihua vastassa, toisella 7-7 ja toisella A-9, joista 9 herttaa, flopin A ja K olivat herttaa, kuten sitten turnin ja riverinkin kortit ja tuo vihu sai takaoven värin. Ja tilttiin ajoi edeltävä jako, jossa mulla oli K-K ja vastustajalla 5-9, floppi K-5-5, all-init ja seuraava kortti 5.
Heads-uppissa taasen yksi vastustaja vei multa 7 buy-iniä, kun sai ihmeellisiä yhden kortin värejä riverillä ylipariani vastaan useaan kertaan jne. jne. Tämä tapahtui, koska voitin eilen huomattavan summan urheiluvedonlyönnistä. Silti piti mennä vielä kerran kokeilemaan, voiko tuo todella olla niin, että nyt pokeriin häviää kun muualta on voittanut, jotta Unibet saisi uuden talletuksen minulta vedonlyöntiin. Kolmien hävittyjen naulojen jälkeenkään en kuitenkaan lopettanut, vaan sitten kaikki meni lopulta edellä mainitulla tavalla. Mutta onneksi kaikki all-in kädet olin sentään johdossa... Harmi vaan kun Unibet ei antanut kotiuttaa rahoja, kun olin tiltissä sitäkin jo yrittämässä. Väittivät että olen tehnyt siirron viimeisin tunnin sisällä, vaikka siitä on jo vuorokausia aikaa, kun rahaa siirtelin. Näin saivat sitten menettämään kaikki rahat.
No joo, ehkä tämä on taas vain huonon pelaajan valitusta, niinhän sitä sanotaan että rigged=huono pelaaja, mutta Unibetillä en lähiaikoina kyllä pelaile yhtään mitään. Missään muualla ei viikkojen otoksissa ole johtopareista vedelty vastaavalla tavalla ohi ja kun ottaa huomioon aikaisemmat kokemukset Unibetistä, niin sama linja on toistunut. Kaikilla on keinonsa kerätä rahaa.