palle fontän
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- RDS
Major Julli kirjoitti:Mitä tulee siihen, että pelkääkö two-barrel bluffia, niin oletan että pöydässä ollaan valmiita samanlaisiin moveihin kuin itse. Sittareissa ja turnauksissa kumminkin bluffataan useammin kuin rahapöydissä, koska sijoitus ratkaisee, ei kasan koko. Olen noissa pikkusittareissakin (max 5$) voitolla, vaikka näitä settejä onkin viimeaikoina mennyt käteen. Taidan kuitenkaan syyllistyä jonkinlaiseen yliajattelu ongelmaan, elikkä Sklanskyn mukaan ajattelen tasoilla 2-3 pöydissä, joissa vihu pyörii 0-1 tasoilla. Olen lukenut alan kirjallisuutta viime aikoina, ja varsinkin Sklanskyn NL teoria ja käytäntö on antanut ehkä liikaakin tasoja peliin, kuvittelen pelaavani NL100:taa, vaikka oikeasti istun NL10/25 pöydissä.
Puhutaanko tässä nyt .10/.25 ja .5/1 -blindeistä? Puhut mielestäni kyllä puppua, sillä NL 1/2:ssa pystyy pelaamaan voitollisesti tasolla 1, 2 löytyy hyviltä pelaajilta. 3 on jo sellaista, että vastassa pitää olla tasolle poikkeuksellisen hyvä pelaaja ja takana useita yhteisiä käsiä - yleensä siis turhaa.