Partyn 300k guaranteen sittarisatelliitti kuusi jäljellä, voittajalle paikka, toiselle omat pois.
Oikealla puolella istui aivan sekaisin oleva saksalainen, ei se maniac ollu, koska ne saattavat hyvinkin osata pelata. Aluksi annoin tuollekin respektiä ennen kuin sain riidit kuntoon.
Toivottavasti en ole paljoa avautunut hand historyista mitä ei ole tehty asiaankuuluvalla tavalla, koska se nyt vaan helpottaisi kaikkien elämää, mutta kuitenkin.
Seat 6 is the button
Seat 1: SB ( $3190 )
Seat 2: BB ( $2020 )
Seat 3: saksalainen ( $4230 )
Seat 4: pernaveikko ( $3100 )
Seat 5: ( $4900 )
Trny: 31678869 Level: 3
Blinds(50/100)
** Dealing down cards **
Dealt to pernaveikko [ 8d 8s ]
saksalainen raises [200]
pernaveikko is all-In [3100]
----------------------
Miniraise voisi hyvinkin olla iso pari, mutta tuossa sitä ei tarvinnut pelätä. Olin varma, että maksuja tulee riittävän usein hanskoilta mitä johdan tai ainakin olen coin flipissä. Jos olen perässä pahasti, niin sitten ei voi mitään, ei se riidejä huonoiksi tekisi. Olin nähnyt aika monta hanskaa ja se oli joutunut myös showdowniin pari kertaa, mikä vahvisti asian.
Olisiko minun pitänyt kuitenkin pelata tämä käsi normaalisti, tietäen, että tuolta vielä pinon saa? Riskinä siinä olisi ollut luonnollisesti se, että joku muu veisi sen. Tilanteeni oli erittäin hyvä, mutta niin kuin aina voitosta pelataan, joten itse en juurikaan tuota miettinyt. Ja nyt kun mietin vielä kirjoittaessa lisää olen entistäkin varmempi asiasta.
Se, että kyseessä oli satelliitti ei muuttane asiaa mitenkään, koska edelleen vain voitosta pelataan.