V-man kirjoitti:
..Kassa nyt 670,90$. Viikon se otti. Aloitin 10NL pöydistä, muutaman kympin kassalla siirryttiin 25NL tasolle ja jossain 200$ paikkeilla siirryin pelaamaan 50NL shortstackia (35$ buy-innillä). Viimeiset sataset tuli multitablaamalla 50NL tasolla. Bonareita tuossa on vain 25$ joten grindatahan siinä sai. 100$ bonari lävähtää tuohon päälle koristeeksi kunhan Ongame saa systeeminsä toimimaan.
Aika hyvin pelattu, täytyy sanoa. Olenkin ketjua seurannut jonkun verran ja lukenut tarinaasi;) Tosin varmasti on ollut korttikin suotuisaa tuolla ajanjaksolla, ei siitä mihinkään pääse. Tästä päästäänkin siihen, että Ongame tuntuu olevan taas itselleni täysi painajainen. En ole Paffin alkuaikojen jälkeen saanut koskaan hommaa pyörimään, enkä etenkään nyt betssonilla, jossa oli tarkoitus bonuksen ja rb:n myötä alkaa pelaamaan tosissaan.
Peli on vaan jäätävän kaameaa, joku yksittäinen hyvä hetki ja sitten mennään taas päivätolkulla samaa rataa, sittareissa lennetään ulos (tai menetetään lähes koko stäkki) jatkuvasti niissä paikoissa, kun palkintosijoja aletaan ratkomaan. Tiedän, että tämä saattaa olla (ja varmaan onkin) vaan varianssia, mutta ei pysty käsittämään miten jatkuvasti selkeästä johtoasemasta jäädään lopulta kakkoseksi. Kun tätä on jatkunut todella pitkään. Olen pelannut lukuisilla eri saiteilla ja pakko sanoa että tähän Ongameen on tullut tympäännyttyä jo paljon aiemminkin. Pakko on vaan kai nytkin hakata päätä seinään ja koittaa todistaa omat harhaluulot vääriksi..
Harvemmin harrastan tätä whinetystä, koska sen verran on tullut jo pelattua että laskut ja nousut on koettu ja niiden kuuluminen peliin tiedostetaan. Yleensä on riittänyt ihan "oma peli" siihen, että tilastokummajaiset kääntyvät lopulta taas voitoksi.
Mutta tuntuu käsittämättömältä, kuinka yksi ja sama verkko voi potkia näin rajusti päähän. Parhaana esimerkkinä toimikoon 1/2 fixed, jossa olen hävinnyt viimeiseen kahteen viikkoon lähes jokaisen flopatun setin tai suoran. Käpättyä kierrosta mennään läpi ja todetaan kuinka toisen n. flopin 2% muuttuu lopulta voitoksi. Heh, varmaan huvittavaa lukea, mutta päähäni nyt vaan sattuu koko ajatus viime aikojen peleistä. Eilen limitissä koin jo muutaman ohivedon riverillä yhdeltä ja samalta jampalta, kunnes tuli illan kruunu. Itsellä SB:llä AQs, ei limppaajia. ko. janari BB:llä lopulta 33:lla. Lyön, toinen 3bets, minä lyön vielä kerran. floppi QQT ja tykitellään läpi.. turn joku roska neljäs pata ja itselle nyt myös nuttivärin veto. Taas panostelu läpi saakka. River 3 ei pataa ja panostelu läpi ja tyyppi näyttää tuon pocket 3's. Tämä oli jo niin liikaa illan muutenkin taas niin paskoille peleille, että lähellä oli ettei näyttö lentänyt pöydältä. Mielessä kävi mennä isoon pöytään tuhoamaan (tai tuplaamaan) loppu bankrolli, mutta sammutin kiltisti koneet.
Alkutalletus on edelleen jäljellä ja 100% max. 100$ bonus parin päivän päässä, rb tulossa myös. Jos minulla on vielä rollia kun nuo ylimääräiset tulee kassaan, nostan kyllä kytkintä. Ongame on ainakin minulle liian rigged nyt jo reilun vuoden kokemuksella. Eilisten pelien huikeutta kuvasti vielä se, kuinka istuin samalla jakkaralla OH PL25 shorttiringissä liki kaksi tuntia, enkä saanut ensimmäistäkään settiä! pelasin/katsoin n. 40-50 parillista lähtökättä, ei floppiin osunut, eikä niissä mitkä ilmaiseksi sai katsoa tai mitkä muut pelasi läpi asti olisi osunut. Tällaiset pokeripäivät on niin ihania, ei voi muuta sanoa. Etenkin kun niitä tulee reilusti enemmän kuin niitä hyviä. Siitä olen tyytyväinen, että pää on pysynyt aika hyvin "ehjänä" noissa sessioissa, ja olen kyennyt suht hyvin minimoimaan tappiot enkä ole pelannut erityisen huonosti missään vaiheessa. Oman huonon pelin pystyn tunnistamaan, mutta juurikin johtoasemasta hävityt isot potit eivät tätä ole.
En tosiaan tiedä miten nousta tästä montusta, jäädäkö uskomaan salaliittoteoriaan Ongame vs. minä, vai alkaako multitablettamaan todella pieniä pelejä (NL/PL10 ja 0.25 fixed) pelaten äärimmäisen TAG:ia.. Pelailen nyt muutaman satasen kassalla (joo laskennallisesti ehkä liian pieni) lähinnä OH PL25 ja HE NL15 ja PL25. Sitä mietin että miksen pelaa enää heavenilla ja nordicilla, missä pelit on oikeasti luistaneet..