efektimies
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Saipa
Onkos muilla Party ihan tuhannen jumissa vai vaan mulla. Mihinkään ei pääse, eikä tilin saldo päivity oikeaksi sitten millään.
Major Julli kirjoitti:Mulla oli 1:7 tod. näk saada flopille jamppa ilman ässää pöytään...
Major Julli kirjoitti:Onko tänään muuten jatkis-pöytää paffilla?
Solomon kirjoitti:Mä pystytin vitosen turnauksen alkavaksi 21.30.
Rapukäsi kirjoitti:Mikäs on salasana? Tulen mukaan, jos toinen turnaus loppuu ajallaan/tipun ulos siihen mennessä.
sopuli kirjoitti:Ja höpöö höpöö.. :) Edes setti ei ole noin todennäköinen puhumattakaan siitä, että floppi pitäisi olla ilman ässää. Veikkaisin, että n. 1:10 on oddsit.
Rapukäsi kirjoitti:Ensimmäinen jatkoajan pokkaturnaus sitten edessä.
Tommy kirjoitti:~ kaksi kertaa pokeria netissä aikaisemmin pelannut tuli mukaan.
BREASTS!
Niin ja todistan kaikille että tämä on tuuripeli.
Major Julli kirjoitti:Kortteja 52, joista omat tiedät JJ ja kaverin arvaat AA. Jäljellä 48 korttia, joista saa 17296 erilaista floppia. Niistä erilaisia jätkäfloppeja 2116, joista 184 AJ-floppeja. Näin jää jäljelle 1932 floppia, joka on itseasiassa 1:8, eikä 1:7. Voipi olla että on laskuvirhe, joten laitan toimitukset palstan matemaatikkojen tarkastettavaksi:
48:n kortin pakasta erilaisia kolmen yhdistelmiä = combin(48;3) = 17296.
Yhden jampan floppeja kaksi kertaa (jäljellä olevat jampat) =2 * combin(46;2) = 2070.
Kahden jampan floppeja 46 kpl
Ässäjamppoja 4*46kpl = 184 kpl
= (2070+46-184)/(17296-2070-46+184) = 1:8
Solomon kirjoitti:Nakyy olevan 25 pelaajaa joten varmaan niista irtoaa toiseenkin.
Ah, en ymmarra mita vittua taala aakkosia vaistelen.
InSideHockey kirjoitti:Ei ole varmaan koskaan käynyt kortti näin huonosti. 23, 34, 27, 36, 29, 38, 46.. aivan sairasta.
Romppanen kirjoitti:Perkele, myöhästyin viis sekuntia. Jos otatte uuden turneen, niin ilmotus palstalle, mmmkay?
Solomon kirjoitti:Ei niillä kaikilla tarvi pelata!
InSideHockey kirjoitti:No enhän mä pelannut tietenkään kertaakaan noilla paitsi kerran pikkublindistä.