Paras ohiveto
Ohivedoista on ollut puhetta täällä, tuskailumielessä. Mutta en ole pahemmin havainnut raportteja omista ohivedoista, vaikka tuosta hieman nolosta ja ilahduttavasta fiiliksestä kaikki enemmän pelanneet ovat varmasti nauttineet.
Itse muistan viime ajoilta parhaiten yhden pöydän sittarissa suorittamani vetäisyn. Pelaajia oli neljä, ja rahoille pääsi kolme, eli bubblessa oltiin. Olin toisena tai kolmantena, kohtuullisissa asemissa, hieman turhautuneena ja ahneena kuitenkin. Kaveri edellä oli pari kertaa vienyt blindini varastushenkisesti. Nyt päätin puolustautua KQ:lla. Ennen floppia korottelut, ja pikkukortteja sisältäneeltä flopilta all-in. AA:han siellä oli kädessä, olin ahneuttani ja aggreuttani törmännyt seinään. Mutta mutta, turn antoi K:n, ja river hukutti tyypin Q:lla. Vaikka panokset eivät olleet kovat, mahtoi silti tympiä tuollainen tippuminen.
Se pitää muuten PAFin clientistä sanoa, että all-init hieman hidastettuine jakoineen ja prosentteineen ovat mielestäni hyvät. Kaikki softat eivät tätä käsittääkseni "osaa".