Pokerikeskustelu

  • 902 369
  • 6 377

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Onko muuten kellään ongelmia saadan PAFfin clientti futaamaan? Itsellä toimii browser-versio ilman ongelmia mutta kun yritän logata clientilla sisään niin tulee aina invalid username/password jne jne vaikka olen noin 30 kertaa yrittänyt varmasti oikeilla tunnareilla. Olen asentanut uudestaan mutta ei auta ei.
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Mulla toimii paffin clientti ilman ongelmia jo varmaan toista viikkoa putkeen.

Pelaajista Guogaa on jollain tavalla hauska katsoa, kun se vaan on niin kreisi. En kyllä ihmettele ollenkaan että joitain ukko ärsyttää ihan perkeleesti. Seuraavassa 2 peräkkäistä jakoa, ensin Matusow ja sitten Fuat Can vs. Tony G. "What a joke". Huikeeta.

http://www.youtube.com/watch?v=fjAA_HNbINo
 
Viimeksi muokattu:

Aln

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hmm... oikeestaan kaikki high stakes pokerin ammattilaiset on hyviä persoonia. Negrenaun, Hansen, Laak ja didiididid... Antonio Esfendiari. Siinä tyypit joiden peliä on kiva seurata.

Season3:sta odotellessa.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Heittäkääs omia taktiikoitanne PAFin 10-hengen sittareihin, itse pelailen 10-30$ turnauksia vaihtelevalla menestyksellä.
 

Fosse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chelsea FC
Onhan saletisti hemmetin hyvä jakso luvassa illan WPT turnauksessa:

"SubTV:n pokerilähetykset jatkuvat tänään erikoisjaksolla klo 23.00-00.45. Vastakkain ovat kahden TV-ohjelman, American Chopperin ja Trading Spacesin, avainhenkilöt. American Chopperin puolesta pelaavat Paul Teutel Senior, Mikey Teutel ja Paul Teutel Junior. Trading Spacesin joukkueessa pelaavat Carter Oosterhouse, Amy Wynn Pastor ja Joe Farrell. Parranpärinä ohjelmantekijöiden pelitaidoista oli ennen peliä voimakasta. Illalla sitten nähdään kuka (vai ei kukaan) TV-tähdistä osaa pokeria pelata."
Lähde: http://www.pokeritieto.fi/#2664

Edit: No onhan tuo jo aivan kauheata paskaa! Sälli kysyy Harmanilta apuja riverin jälkeen, kun kädessä on hukkaan menny suoran veto ja kaks muuta on jo AI. Hoh-hoijaa, aattelin ettei noita Hollywood jaksoja pahempaa kuraa voi olla, mutta olin väärässä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
Ensimmäinen jako ja Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.

Kohta pitää mennä suihkuun. Tunnen itseni jo nyt likaiseksi.

Pitää varmaan katsoa jotain muuta. Ei hyvänen aika sentään..
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Meikäläinen voisi mennä koska tahansa noiden chopper-veikkojen kanssa samaan pöytään elleivät he olisi noin saakelin isoja. Hyvään tarkoitukseenhan nuo rahat menevät mutta ei tuo mitään pokeria ole.
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Joo. Onhan toi Mickey aika älytön jätkä, mutta melkein huikeempi oli toi timpuri-ämmä joka sano haastattelussa että "Mickey vaan tunki rahaa potteihin vaikka sillä oli kädessä pelkkää paskaa". No, tais itsekin maksaa niillä ässillään ittensä pihalle kahdessa jaossa ilman ainuttakaan osumaa.

Aika kaukana tosiaan on pokerista toi touhu. Yleensä näitä on kiva katsella, mutta toi ei ole enään edes hauskaa.
 

Fosse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chelsea FC
Pihvi kirjoitti:
Joo. Onhan toi Mickey aika älytön jätkä, mutta melkein huikeempi oli toi timpuri-ämmä joka sano haastattelussa että "Mickey vaan tunki rahaa potteihin vaikka sillä oli kädessä pelkkää paskaa". No, tais itsekin maksaa niillä ässillään ittensä pihalle kahdessa jaossa ilman ainuttakaan osumaa.

Aika kaukana tosiaan on pokerista toi touhu. Yleensä näitä on kiva katsella, mutta toi ei ole enään edes hauskaa.
Noh, sanohan Vince ja Mike, että kaverilla on hyvät pokerivaistot. Ja just oli hävinny kurkohailla ässänelosille... :)
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Fosse kirjoitti:
Noh, sanohan Vince ja Mike, että kaverilla on hyvät pokerivaistot. Ja just oli hävinny kurkohailla ässänelosille... :)
Eipäs vähätellä. Oli sillä ässäpari.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Pihvi kirjoitti:
Joo. Onhan toi Mickey aika älytön jätkä, mutta melkein huikeempi oli toi timpuri-ämmä joka sano haastattelussa että "Mickey vaan tunki rahaa potteihin vaikka sillä oli kädessä pelkkää paskaa". No, tais itsekin maksaa niillä ässillään ittensä pihalle kahdessa jaossa ilman ainuttakaan osumaa.

Aika kaukana tosiaan on pokerista toi touhu. Yleensä näitä on kiva katsella, mutta toi ei ole enään edes hauskaa.

Vaimo (joka ei oikeasti ymmärrä pokerista mitään) katsoi kanssani tänään tämän jakson - melkein ensimmäinen jakso koskaan, jonka hän katsoo. Hän kysyi monta kertaa, miten ihmeessä tuo pelaa noin. Hän olisi noussut tuosta pöydästä joko pahasti ohivedettynä tai voittajana.

Ei tuossa ollut pokerin kanssa mitään tekemistä.

Katsotaan nyt tässä, miten Bossin verkko tänä yönä pelaa (pitää saada reikkikäsiä, että pääsee freerolliin Helsinki Freezeoutin main event -paikkaa tavoittelemaan).
 

greatLeo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Spurs
Paras ohiveto

Ohivedoista on ollut puhetta täällä, tuskailumielessä. Mutta en ole pahemmin havainnut raportteja omista ohivedoista, vaikka tuosta hieman nolosta ja ilahduttavasta fiiliksestä kaikki enemmän pelanneet ovat varmasti nauttineet.

Itse muistan viime ajoilta parhaiten yhden pöydän sittarissa suorittamani vetäisyn. Pelaajia oli neljä, ja rahoille pääsi kolme, eli bubblessa oltiin. Olin toisena tai kolmantena, kohtuullisissa asemissa, hieman turhautuneena ja ahneena kuitenkin. Kaveri edellä oli pari kertaa vienyt blindini varastushenkisesti. Nyt päätin puolustautua KQ:lla. Ennen floppia korottelut, ja pikkukortteja sisältäneeltä flopilta all-in. AA:han siellä oli kädessä, olin ahneuttani ja aggreuttani törmännyt seinään. Mutta mutta, turn antoi K:n, ja river hukutti tyypin Q:lla. Vaikka panokset eivät olleet kovat, mahtoi silti tympiä tuollainen tippuminen.

Se pitää muuten PAFin clientistä sanoa, että all-init hieman hidastettuine jakoineen ja prosentteineen ovat mielestäni hyvät. Kaikki softat eivät tätä käsittääkseni "osaa".
 

efektimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
greatLeo kirjoitti:
Se pitää muuten PAFin clientistä sanoa, että all-init hieman hidastettuine jakoineen ja prosentteineen ovat mielestäni hyvät. Kaikki softat eivät tätä käsittääkseni "osaa".

Tästä tulikin mieleeni, että milla verkolla on mielestänne paras softa? Itse tykkään kyllä tuosta PAFfinkin käyttämästä softasta. Esim. se että hiiren rullalla saa nostettua panosta on erittäin hyvä ominaisuus, samoin kuin se että voi halutessaan pelata funtionäppäimillä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
efektimies kirjoitti:
Tästä tulikin mieleeni, että milla verkolla on mielestänne paras softa? Itse tykkään kyllä tuosta PAFfinkin käyttämästä softasta. Esim. se että hiiren rullalla saa nostettua panosta on erittäin hyvä ominaisuus, samoin kuin se että voi halutessaan pelata funtionäppäimillä.
PAFfin klunssi on ihan ok, tykkään varsinkin ulkoasusta, kun ottaa avatarit pois. Mutta FullTiltin softa saa oman ääneni. Selkeä, siisti, multitablettamista helpottava "put me here" - ja sokerina pohjalla upein "last hand" -toiminto. Lobbykin on todella pitkälle mietitty.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
PAFin softa on aivan hirveä. En pysty mitenkään pelaamaan tuollaisella paskalla.

Paras softa on b2b-verkossa, toiseksi paras Partylla (tosin pinnat putosi hieman kun autohotkeyn bet3/4 ja betpot lakkasivat toimimasta) ja kolmantena tuo Full Tiltin.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
greatLeo kirjoitti:
Ohivedoista on ollut puhetta täällä, tuskailumielessä. Mutta en ole pahemmin havainnut raportteja omista ohivedoista, vaikka tuosta hieman nolosta ja ilahduttavasta fiiliksestä kaikki enemmän pelanneet ovat varmasti nauttineet..

Pokerihuoneen jokin MTT menossa. Kaikki muut ovat kipanneet minuun asti ja päätän viedä blindit reissaamalla A9 taskussa. BB osottaa vastarintaa reissaamalla uudelleen ja polleana lyön kolikot keskelle. Kortit auki ja vihu näyttää AK herttaa eli minulle näytti tulleen noutaja mutta mitä vielä. Riverillä pöytään napsahti neljäs risti jolloin tajuan saaneeni aikamoisen runnerin ysilläni joka oli luonnollisesti risti. Sättiin tuli vielä kommentti oc this is B2B ja minä reiluun johtoon. Pääsin vielä finaalipöytään käytännössä tuon käden ansiosta joka jäi kyllä ikuisesti mieleen.

Tuleehan sitä itsekin monesti upottua riverillä kuten eilen jolloin reissasin shortissa KQ 4xbb ja mukaan lähtenyt vihu vie potin riverillä suorallaan. Mukaan lähti 7Ts. They were suited.. Mutta eihän noille mitään ikinä voi. Hammasta purren grindaamaan ja odottamaan lainan takaisin ottamista.

Leon kanssa samaa mielti FullTiltin softasta. Shortissa saa aina istua ns. keskellä pöytää mistä tykkään todella paljon.
 

greatLeo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Spurs
Noose kirjoitti:
PAFin softa on aivan hirveä. En pysty mitenkään pelaamaan tuollaisella paskalla.

Tätähän on täällä hoettu, ja suunnilleen ainoana perusteluna on ollut "ne kamalat avatarit, iik, ne tulee mun uniin". Muitakin syitä olisi kiva kuulla.

Partyn softa on ok, tosin raisen määrän säätäminen ja pikanäppäimet aiheuttivat hankaluuksia. Lisäksi se näyttää melkoiselta lelulta, ja lobby on riemunkirjava. Muista ei ole pahemmin kokemuksia.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
greatLeo kirjoitti:
Tätähän on täällä hoettu, ja suunnilleen ainoana perusteluna on ollut "ne kamalat avatarit, iik, ne tulee mun uniin". Muitakin syitä olisi kiva kuulla.

Slaideri on aivan avuton ja ulkoasu on karmea. Siinä ne pääsyyt.

Se riittää kyllä mulle softan teilaamiseen.

EDIT: Ai niin, kyllä Bossin verkon softat ovat vielä karmeampia kuin Ongamen. Yli kolmen pöytän pelaaminen on täysin mahdotonta.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Parempi PAFfin slaideri on kuin Partyn. Partyn ainoa hyvä puoli imho on skaalautuvat ikkunat.
 

Tuplahuuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalapa
AA-kerhoon!

Taas tuli todistettua, että jos saat ässät käteen niin kannattaa suosiolla kipata. Olin napilla ja käteen ko. kortit, pienellä pelikassalla (315) pelaaja 5 paikalla löi all-in. 6 paikka maksoi, korotin vielä varalta (1100) ja kutos paikka maksoi. Sitten flopissa 776 kaikki erimaata. Löin all-in (1100) ja kaveri maksoi 9-3:llä. Turni 5, riveri 8.

Edellisessä turnauksessa tuli kolmesti turpaan ässillä, vaikka olen niilla lyönyt rankasti yleensä.

Mutta eihän siinä... Elämä on!
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Tosiaan tuo autohotkeyn kuseminen partyllä pudottaa käytettävyyttä sen kanssa huomattavasti. Sama kaveri on duunannut tukea myös usealle muulle saitille, täytyykin testata FullTiltillä kunhan jaksan virittää.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä niillä ässilläkin saa rahaa tehtyä. Klik.

Hsp 2:sta on tullut tässä katseltua ja on kyllä kehujensa veroinen ohjelma. Mukava katsella välillä tavallista rinkiä turnausten sijaan ja ihmetellä miten porukka paiskoo meikäläisen vuosipalkan kokoisia betsejä. On ne hurjia. Muutenkin hyvää läppää koko ajan kuten Negreanun muistaakseni Minh Lyn matkiminen ja esimerkki jossa joutui tulkkaamaan Brunsonille kaverin puheita.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
http://www.pokernetwork.co.uk/games/handhistory/?gameCode=P4&handNumber=1440955428

Tässä loistava esimerkki siitä, mitenkä minä häviän rahani pokerissa. Tämä ihan pohja siihen aikaisempaan keskusteluun, kun kerroin uskoni horjuvan siihen että pokeri on taitopeli.
En väitä edes pelanneeni kättä täydellisesti, mutta silti tuo sylettää. Ja juurikin noiden käsien takia en haluaisi pelata ns. heikkoja pelaajia vastaan.

P.S. Ässät pitivät vähän aikaisemmin, ja toivat 10$ voittoa ;)

P.S.S. Ja siis näitä tämmöisiä on jostain syystä tuntunut sattuvan turhan paljon viime aikoina.
Mutta kait se vielä tulevaisuudessa helpottaa.
 
Viimeksi muokattu:

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
repe_joke kirjoitti:
Tässä loistava esimerkki siitä, mitenkä minä häviän rahani pokerissa. Tämä ihan pohja siihen aikaisempaan keskusteluun, kun kerroin uskoni horjuvan siihen että pokeri on taitopeli.
En väitä edes pelanneeni kättä täydellisesti, mutta silti tuo sylettää. Ja juurikin noiden käsien takia en haluaisi pelata ns. heikkoja pelaajia vastaan.

Kerran itsekin epäilet pelanneesi käden puutteellisesti, uskon pokeriin taitopelinä tulisi horjumisen sijaan vahvistua.

Turnilla suorastaan houkuttelit vihun vetämään suoransa. Kun pakassa oli tälle mahdollisesti kahdeksan hyvää korttia, heikko pelaaja kannattaa ensimmäiseksi tunnistaa peilistä ja sitten panostaa ensi kerralla vastaavassa tilanteessa rutkasti enemmän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös