Cobalion taitaa olla marraskuun loppuun.Mitäs noilla raiditunneilla on tällä hetkellä legeinä?
Cobalion taitaa olla marraskuun loppuun.Mitäs noilla raiditunneilla on tällä hetkellä legeinä?
Haha, etsin tuota tehtävää kuukauden ja eilen löytyi. Nyt kun oli 4/5 niin tuli lähipuistoon mikäs muukaan kuin aerodactyl raidi.Pokestopeista mahdollisesti löytävässä tehtävässä "voita viisi raidia" on palkintona Aerodactyl.
Haha sama level itsekin ja kyllä meinaa välillä hirttää kiinni, tosin mukava että tässä pelissä on vihdoin haastetta :)PRKL on sitten oikeasti vakeita nuo Rocket Leaderit poislukien Cliff. Jäi Arlo ja Sienna vielä molemmat yritykseksi vaikka level 39.
PRKL on sitten oikeasti vakeita nuo Rocket Leaderit poislukien Cliff. Jäi Arlo ja Sienna vielä molemmat yritykseksi vaikka level 39.
Mä pääsen ihan just 37-tasolle. Varmaan olisin jo 40:llä jos en asuis täällä korvessa.
Eilen voitin Cliffin ja just äsken Arlon. Oon googletellu oikeat poksut taisteluun ja osalle vaihtanut paremmat attackit. Arlon voitin Mamoswine, Rhyperior ja Blaziken triolla. Mamoswinellä oli hyökkäyksenä Avalanche, sillä kerkesin just saada Arlon shieldit käytettyä. Sitten Rhyperiorilla loput Scytheristä ja melkein kokonaan Magnezone. Blaziken yhdellä hyökillä hakkasi loput Magnezonesta ja Scizorista. Omat shieldit käytin Mamoswinelle ja Blazikenille.
Kummallekkin kyl pitänyt vetää ainakin viisi taistelua, että löytynyt oikea järjestys ja oikeat pokemonit.
Ekaks vaan kannattaa saada sellainen millä saa vastustajan shieldit käytettyä.
Edit. Ja tänään voitin Sierrankin. Machamp, Gardevoir ja Metagross triolla. Oli taas oma hommansa löytää sopiva ensimmäinen. Vastassa oli Sneasel, Sableye ja Gardevoir.
Täällä kanssa taas yksi joka aktivoitunut pelailemaan pienen tauon jälkeen.
Parit kaverit olisi bonus 0934 3466 5325
Onko palstatoverit vielä kokeillut tuota GBL? Eli Go battle league.
Itselläni preseasonin tilastot näyttivät greatin ja ultran jälkeen 330 peliä joista 201 voittoa. Pisin voittoputki 8 ottelua ja stardustia tuli saatua 298k. Alun otteluiden jälkeen kun sain rankin, pääsin seiskaan ja sain ratingin 2712. Tavoitteenani oli nousta ysiin ennen masteria, joka vaati ratingin 3000. Lopulta monien lagien ja kirosanojen jälkeen saavutin pistemäärän 3045 ja rank 9.
Sitten tupsahti master league ilmoille ja tilastot muuttuivat 425GP & 210W. Voittoputki pysyi kahdeksassa ja stardustiakin kertyi vain 49k lisää. Olin tämän jälkeen rank 9 jonka rating oli 2688. Voitaisiin siis sanoa että vähän väärässä paikassa, kun vastaan tuli 7-8 rankilla olevia.
Viimeisellä viikolla kun kaikki liigat olivat avoinna, oli tavoitteenani jälleen nousta 3000 pisteen paremmalle puolelle pelaten pelkkää greatia, joka ikävä kyllä jäi pienestä kiinni. Lopputilastot 530 peliä, 288 voittoa, 14 pelin voittoputki, 449k stardustia ja rating 2932. Kaikki viimeisen viikon ottelut pelasin samalla tiimillä, johon kuului Meganium, Hypno ja Skarmory.
Samaa tiimiä olen myös käyttänyt tällä ensimmäisellä kaudella ja hyvin on toiminut. 45 peliä, 34 voittoa ja 64k dustia.
Pahoittelut jos teksti on sekavaa ja vaikeasti luettavaa. Itsellä lukihäiriön takia kirjaimet pomppivat riviltä toiselle pitkää tekstiä lukiessa tai kirjottaessa.
Itsekin tänään kävin katsastamassa miltä peli näyttää ja edelleen tuossa on se sama viehätys kuin ennen. Otin mä paikallisen gyminkin haltuun. Ehkä paras päivitys koskaan kuitenkin oli adventure sync, koska peli on hirveä akkusyöppö, joten on hyvä että kilometreja kertyy, vaikka peli ei olisi päällä. Viime kesän alussa laitoin Magikarpin buddyksi ja sillon oli n. 60 candya ja nyt niitä on 604.... kilometrejä tosin on 409.Nyt reippaan puolen vuoden tauon jälkeen pelin pariin palasin ja hyviä ja tervetulleita uudistuksia näköjään tullut
Juu itsekin punaisessa painelen. Minulla on tapana pelata Pogoa pari kuukautta erittäin aktiivisesti, sitten pitää parin kuukauden tauko ja sitten palaan aina pelin pariin, kun muutakaan tekemistä ei mieleen tule. Nytkin kaveri suostutteli lataamaan ja vähän mietin, että en tiedä jaksanko, mutta hyvältä näyttää ainakin tällä hetkellä peli omaan silmään. Siellä on viikottaisia haasteita ja kuukausittaisia bonuksia. Myöskin 40 lvl viimein alkaa häämöttää, kun 39 lvl puolenvälin tänään ylitin. Tavoitteena olisi turhia stressaamatta päästä 40 levulle ennen kuin pelin aloituksesta tulee kuluneeksi neljä vuotta. Näköjään 20.7. 2016 on tullut aloitettua, joten aikaa olisi vielä vähän päälle kaksi kuukautta. Noh katsoo mitä keksiiMissä tiimissä oot? Ite oon punasessa.
Itse taas pelaan ainoastaan kesällä ja alkusyksyllä, kun kelit vielä sallii. Ei tuota kylmällä jaksa pelata, kun näpit on jässä saman tien. Yksin en tätä hirveesti pelaa, että aina kysyn yhtä tai kahta kaveria kanssani pelaamaan.Juu itsekin punaisessa painelen. Minulla on tapana pelata Pogoa pari kuukautta erittäin aktiivisesti, sitten pitää parin kuukauden tauko ja sitten palaan aina pelin pariin, kun muutakaan tekemistä ei mieleen tule. Nytkin kaveri suostutteli lataamaan ja vähän mietin, että en tiedä jaksanko, mutta hyvältä näyttää ainakin tällä hetkellä peli omaan silmään. Siellä on viikottaisia haasteita ja kuukausittaisia bonuksia. Myöskin 40 lvl viimein alkaa häämöttää, kun 39 lvl puolenvälin tänään ylitin. Tavoitteena olisi turhia stressaamatta päästä 40 levulle ennen kuin pelin aloituksesta tulee kuluneeksi neljä vuotta. Näköjään 20.7. 2016 on tullut aloitettua, joten aikaa olisi vielä vähän päälle kaksi kuukautta. Noh katsoo mitä keksii
Battlet aukesivat viime viikolla ja olen itse tuota alle 1500 liigaa vedellyt. Onko tullut pelaajille omia lempparihahmoja kyseiseen sarjaan?
Kaikki viimeisen viikon ottelut pelasin samalla tiimillä, johon kuului Meganium, Hypno ja Skarmory.
Jaksokos porukka Festiä vetää? Itse ostin lipun ja tyytyväinen olin, vaikka tuo peli bugittikin melkoisesti .Jäi Palkiaa, Dialgaa ja Giratinaa kiinni, Gibleä ja Togeticiä luonnosta jne. SHadow Mewtwo(toivottavasti kukaan ei puhdistanut tuota)