Pokemon Go – taskuhirviöiden uusi tuleminen?

  • 161 328
  • 788

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
Pokestopeista mahdollisesti löytävässä tehtävässä "voita viisi raidia" on palkintona Aerodactyl.
Haha, etsin tuota tehtävää kuukauden ja eilen löytyi. Nyt kun oli 4/5 niin tuli lähipuistoon mikäs muukaan kuin aerodactyl raidi.
Ei olisi voinut yhtään aikaisemmin raideihin tulla...
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
PRKL on sitten oikeasti vakeita nuo Rocket Leaderit poislukien Cliff. Jäi Arlo ja Sienna vielä molemmat yritykseksi vaikka level 39.
 

Hubacek

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Vegas Golden Knights, altavastaajat
PRKL on sitten oikeasti vakeita nuo Rocket Leaderit poislukien Cliff. Jäi Arlo ja Sienna vielä molemmat yritykseksi vaikka level 39.

Mä pääsen ihan just 37-tasolle. Varmaan olisin jo 40:llä jos en asuis täällä korvessa.
Eilen voitin Cliffin ja just äsken Arlon. Oon googletellu oikeat poksut taisteluun ja osalle vaihtanut paremmat attackit. Arlon voitin Mamoswine, Rhyperior ja Blaziken triolla. Mamoswinellä oli hyökkäyksenä Avalanche, sillä kerkesin just saada Arlon shieldit käytettyä. Sitten Rhyperiorilla loput Scytheristä ja melkein kokonaan Magnezone. Blaziken yhdellä hyökillä hakkasi loput Magnezonesta ja Scizorista. Omat shieldit käytin Mamoswinelle ja Blazikenille.

Kummallekkin kyl pitänyt vetää ainakin viisi taistelua, että löytynyt oikea järjestys ja oikeat pokemonit.
Ekaks vaan kannattaa saada sellainen millä saa vastustajan shieldit käytettyä.


Edit. Ja tänään voitin Sierrankin. Machamp, Gardevoir ja Metagross triolla. Oli taas oma hommansa löytää sopiva ensimmäinen. Vastassa oli Sneasel, Sableye ja Gardevoir.
 
Viimeksi muokattu:

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Mä pääsen ihan just 37-tasolle. Varmaan olisin jo 40:llä jos en asuis täällä korvessa.
Eilen voitin Cliffin ja just äsken Arlon. Oon googletellu oikeat poksut taisteluun ja osalle vaihtanut paremmat attackit. Arlon voitin Mamoswine, Rhyperior ja Blaziken triolla. Mamoswinellä oli hyökkäyksenä Avalanche, sillä kerkesin just saada Arlon shieldit käytettyä. Sitten Rhyperiorilla loput Scytheristä ja melkein kokonaan Magnezone. Blaziken yhdellä hyökillä hakkasi loput Magnezonesta ja Scizorista. Omat shieldit käytin Mamoswinelle ja Blazikenille.

Kummallekkin kyl pitänyt vetää ainakin viisi taistelua, että löytynyt oikea järjestys ja oikeat pokemonit.
Ekaks vaan kannattaa saada sellainen millä saa vastustajan shieldit käytettyä.


Edit. Ja tänään voitin Sierrankin. Machamp, Gardevoir ja Metagross triolla. Oli taas oma hommansa löytää sopiva ensimmäinen. Vastassa oli Sneasel, Sableye ja Gardevoir.

Sierra nyt kaadettu omana ryhmänä Machamp-Dialga-Metagross. Arloa en ole uudestaan vielä yrittänyt, :-)
 

Ralph

Jäsen
Cliff oli varsin helppo. Kahdesti olen kohdannut ja kahdesti voittanut ensimmäisellä yrityksellä. Arlon löytänyt myöskin kahdesti, mutta jättänyt taistelut kesken molemmilla kerroilla, kun ei tahtonut onnistua tai löytyä hyvää kolmikkoa. Nyt sitten aivan hetki sitten tuli ensi kertaa Sierra vastaan ja voitin kolmannella yrittämällä.

Lucariolla sain Sierran shieldit käytettyä hetkessä ja Lucario sai myös Sneaselin nurin. Lapras voitti nopeasti Lucarion, mutta voitin Laprasin Magnezonilla. Viimeisenä Sierralla oli Alakazam, joka voitti Magnezonin, mutta viimeistelin itse matsin Salamencella.

Arloa vastaan pitäisi kokeilla samaa Lucario-taktiikkaa eli nopeasti vastustajan shieldit käytettyä. Mutta muutoin en tiedä mitä käyttää. Pitäisi päästä näkemään mitä Arlolla on toisena ja kolmantena.

Giovannin ei pitäisi olla Arloa vaikeampi. Samalla Lucario-taktiikalla voittaa Persianin. Sitten toisena Giovannilla on aina joku kivi- tai maatyyppi, jota vastaan pitäisi vesityypillä pärjätä. Kolmantena sitten joku niistä ensimmäisen sukupolven legendalinnuista, joita vastaan Tyranitarin Stone Edge on todella vahva. Lucario, Vaporeon, Tyranitar -kolmikolla siis kohtaisin Giovannin, mutta ensin pitäisi Arlo pystyä voittamaan.
 

Ralph

Jäsen
Tänään löysin pitkästä aikaa taas Arlon ja nyt sen voitinkin, toisella yrittämällä. Ensin kokeilin kolmikkoa Lucario, Golem ja Salamence. Lucario voitti Scytherin odotetusti, mutta Arlon Gyarados oli niin perkeleen vahva, että siinä meni nurin Lucario ja sen jälkeen Golem sekä Salamence. Toisella yrittämällä tein sen muutoksen, että Golemin sijaan otin vesityyppi Gyaradosia vastaan hyvän sähkötyypin Magnezonen. Aloitin taas Lucariolla, mutta vaihdoin Magnezoneen juuri ennen kuin Scyther hävisi, jotta Magnezonen Zap Cannon pääsi latautumaan nopeasti Gyaradosta vastaan ja yksi Zap Cannon riittikin voittamaan sen. Kolmantena Arlolla oli Scizor, jota vastaan Zap Cannon latautui uudestaan ja melkein voitti sen. Scizor kaatoi Magnezonen, mutta hp oli niin lopussa, että Lucario sai sen nopeasti nurin.

Voitin siis Arlon samalla kolmikolla kuin Sierran eli Lucario, Magnezone ja Salamence. Mutta Salamencea en ehtinyt edes käyttämään lopulta, joten tulikin yllättävän helppo voitto. Nyt sitten etsimään ja voittamaan Giovanni ennen kuin vuosi vaihtuu.
 

Ralph

Jäsen
Nyt löytyi Giovanni ja voittohan sieltä irtosi muutaman yrityksen jälkeen. Aloitin Lucario, Vaporeon, Tyranitar -kolmikolla ja meinasin voittaa heti ensimmäisellä yrityksellä, kun Zapdosille jäi vain ihan vähän elämää jäljelle. Lucario oli lähellä voittaa Persianin lisäksi Rhydonin, joten vaihdoin toiseen ja seuraaviin yrityksiin Vaporeonin tilalle Togekissin. Pari seuraavaa yritystä meni mönkään, mutta lopulta Giovanni kaatui.

Lucario voitti Persianin ja käytti Giovannin molemmat kilvet. Samoin minun ensimmäinen kilpi meni siinä. Lucario teki hieman tuhoa Rhydonille ja Rhydonin voitettua tämän, tilalle tuli Togekiss. Togekiss oli yllättävän hyvä Rhydonia vastaan ja säästin Ancicent Powerin käyttöä. Kun Rhydonilla oli vain vähän elämää jäljellä, vaihdoin Tyranitarin taisteluun, jotta Stone Edge latautuisi mahdollisimman nopeasti. Sai iskettyä sen Zapdosiin ja Zapdos voitti Tyranitarin niin, että tämän elämä oli jo punaisella. Togekiss tuli sitten takaisin ja kun Ancient Power oli valmiiksi latautuneena, oli sillä helppo viimeistellä Zapdos.
 

Tekila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Täällä kanssa taas yksi joka aktivoitunut pelailemaan pienen tauon jälkeen.

Parit kaverit olisi bonus 0934 3466 5325


Taas mahtuisi muutamat uudet ystävät. Vanhat tuntuvat olevan talviteloilla vielä.
Battlet aukesivat viime viikolla ja olen itse tuota alle 1500 liigaa vedellyt. Onko tullut pelaajille omia lempparihahmoja kyseiseen sarjaan?
 

Hubacek

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Vegas Golden Knights, altavastaajat
Sellainen vinkki, että jos ei meinaa voittaa sitä ekaa pokemonia noita leadereitä vastaa, niin kannattaa aloittaa taistelu toisella pokemonilla millä on tarkoitus ja vaihtaa se heti ekan iskun jälkeen oikeaan. Lataa nopeammin charged attackit noin. Sen ekan attackin lataus on hitaampi kuin seuraavien.
 

Rairama

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL & Vaasan Sport
Onko palstatoverit vielä kokeillut tuota GBL? Eli Go battle league.

Itselläni preseasonin tilastot näyttivät greatin ja ultran jälkeen 330 peliä joista 201 voittoa. Pisin voittoputki 8 ottelua ja stardustia tuli saatua 298k. Alun otteluiden jälkeen kun sain rankin, pääsin seiskaan ja sain ratingin 2712. Tavoitteenani oli nousta ysiin ennen masteria, joka vaati ratingin 3000. Lopulta monien lagien ja kirosanojen jälkeen saavutin pistemäärän 3045 ja rank 9.
Sitten tupsahti master league ilmoille ja tilastot muuttuivat 425GP & 210W. Voittoputki pysyi kahdeksassa ja stardustiakin kertyi vain 49k lisää. Olin tämän jälkeen rank 9 jonka rating oli 2688. Voitaisiin siis sanoa että vähän väärässä paikassa, kun vastaan tuli 7-8 rankilla olevia.
Viimeisellä viikolla kun kaikki liigat olivat avoinna, oli tavoitteenani jälleen nousta 3000 pisteen paremmalle puolelle pelaten pelkkää greatia, joka ikävä kyllä jäi pienestä kiinni. Lopputilastot 530 peliä, 288 voittoa, 14 pelin voittoputki, 449k stardustia ja rating 2932. Kaikki viimeisen viikon ottelut pelasin samalla tiimillä, johon kuului Meganium, Hypno ja Skarmory.

Samaa tiimiä olen myös käyttänyt tällä ensimmäisellä kaudella ja hyvin on toiminut. 45 peliä, 34 voittoa ja 64k dustia.

Pahoittelut jos teksti on sekavaa ja vaikeasti luettavaa. Itsellä lukihäiriön takia kirjaimet pomppivat riviltä toiselle pitkää tekstiä lukiessa tai kirjottaessa.
 

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Onko palstatoverit vielä kokeillut tuota GBL? Eli Go battle league.

Itselläni preseasonin tilastot näyttivät greatin ja ultran jälkeen 330 peliä joista 201 voittoa. Pisin voittoputki 8 ottelua ja stardustia tuli saatua 298k. Alun otteluiden jälkeen kun sain rankin, pääsin seiskaan ja sain ratingin 2712. Tavoitteenani oli nousta ysiin ennen masteria, joka vaati ratingin 3000. Lopulta monien lagien ja kirosanojen jälkeen saavutin pistemäärän 3045 ja rank 9.
Sitten tupsahti master league ilmoille ja tilastot muuttuivat 425GP & 210W. Voittoputki pysyi kahdeksassa ja stardustiakin kertyi vain 49k lisää. Olin tämän jälkeen rank 9 jonka rating oli 2688. Voitaisiin siis sanoa että vähän väärässä paikassa, kun vastaan tuli 7-8 rankilla olevia.
Viimeisellä viikolla kun kaikki liigat olivat avoinna, oli tavoitteenani jälleen nousta 3000 pisteen paremmalle puolelle pelaten pelkkää greatia, joka ikävä kyllä jäi pienestä kiinni. Lopputilastot 530 peliä, 288 voittoa, 14 pelin voittoputki, 449k stardustia ja rating 2932. Kaikki viimeisen viikon ottelut pelasin samalla tiimillä, johon kuului Meganium, Hypno ja Skarmory.

Samaa tiimiä olen myös käyttänyt tällä ensimmäisellä kaudella ja hyvin on toiminut. 45 peliä, 34 voittoa ja 64k dustia.

Pahoittelut jos teksti on sekavaa ja vaikeasti luettavaa. Itsellä lukihäiriön takia kirjaimet pomppivat riviltä toiselle pitkää tekstiä lukiessa tai kirjottaessa.

Minä kokeilin tuota preseasonilla ja huomasin, että lagiin liittyviä ongelmia oli aina silloin tällöin. Huomasin, että sain itseni vain vihaiseksi tuolla systeemillä vaikka sinänsä ihan hyvin stardustia onkin palkinnoksi GBL:ssä. Päätin lopettaa tuon osan pelaamisen ja mitä olen lukenut niin ei lagiongelma vieläkään ole ratkennut. Ehkäpä joskus palaan tuonkin pariin sitten kun homma rullaa paremmin.
 

Hubacek

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Vegas Golden Knights, altavastaajat
Sain muutamalta täyteen tuon Best friends-tason (Kiitti @Teukka Teräs ) , joten taas saa muut lisätä kaveriks. Tavoite saada vaan tuo Best friend-taso jotta saa sen 100000 XP. Lähes päivittäin lähetän lahjoja.

Edit. Helpottaa tietenkin.... (poistettu loppuviesti)

Edit2. Poistin tuon koodini toistaiseksi. 10 kaveria jo tullut, pitää rauhoittaa tilanne hetkeksi. Kiitos
 
Viimeksi muokattu:

Hubacek

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Vegas Golden Knights, altavastaajat
Sori, vahingossa Pokemon-käyttäjä vaskitsa (tjsp) hylkäsin kaveripyynnön. Laitappa uudestaan, ei ollut tarkoitus. Tiedot tuossa edellisessä viestissä
 

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
Jos joku tarvitsee uusia kavereita nii minut voi lisätä: 1248 3927 2984

Nyt reippaan puolen vuoden tauon jälkeen pelin pariin palasin ja hyviä ja tervetulleita uudistuksia näköjään tullut
 

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Nyt reippaan puolen vuoden tauon jälkeen pelin pariin palasin ja hyviä ja tervetulleita uudistuksia näköjään tullut
Itsekin tänään kävin katsastamassa miltä peli näyttää ja edelleen tuossa on se sama viehätys kuin ennen. Otin mä paikallisen gyminkin haltuun. Ehkä paras päivitys koskaan kuitenkin oli adventure sync, koska peli on hirveä akkusyöppö, joten on hyvä että kilometreja kertyy, vaikka peli ei olisi päällä. Viime kesän alussa laitoin Magikarpin buddyksi ja sillon oli n. 60 candya ja nyt niitä on 604.... kilometrejä tosin on 409.

Missä tiimissä oot? Ite oon punasessa.
 

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
Missä tiimissä oot? Ite oon punasessa.
Juu itsekin punaisessa painelen. Minulla on tapana pelata Pogoa pari kuukautta erittäin aktiivisesti, sitten pitää parin kuukauden tauko ja sitten palaan aina pelin pariin, kun muutakaan tekemistä ei mieleen tule. Nytkin kaveri suostutteli lataamaan ja vähän mietin, että en tiedä jaksanko, mutta hyvältä näyttää ainakin tällä hetkellä peli omaan silmään. Siellä on viikottaisia haasteita ja kuukausittaisia bonuksia. Myöskin 40 lvl viimein alkaa häämöttää, kun 39 lvl puolenvälin tänään ylitin. Tavoitteena olisi turhia stressaamatta päästä 40 levulle ennen kuin pelin aloituksesta tulee kuluneeksi neljä vuotta. Näköjään 20.7. 2016 on tullut aloitettua, joten aikaa olisi vielä vähän päälle kaksi kuukautta. Noh katsoo mitä keksii
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Parastahan tuossa on nyt ollut se että peliä pystyy myös "kotisohvalta" pelaan nykyään joten tulee useammin pelattua, toki tämä ei siis pelin itsensä tarkoitus mutta itse esimerkiksi asun semmoisessa paikassa että lähettyvillä ei ole juurikaan mitään ja jossain kohti ei edes kotitalosta saanut yhtään pokemonia, nyt niitä ilmestyy lähettyville ja sitten kun pistää sen "luren" jolla pokemonit tulee lähettyville niin pystyy myös kotoa käsin pelata ja myös esim. lahjoja ja tehtäviä ilmestyy itsestään.
 

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Juu itsekin punaisessa painelen. Minulla on tapana pelata Pogoa pari kuukautta erittäin aktiivisesti, sitten pitää parin kuukauden tauko ja sitten palaan aina pelin pariin, kun muutakaan tekemistä ei mieleen tule. Nytkin kaveri suostutteli lataamaan ja vähän mietin, että en tiedä jaksanko, mutta hyvältä näyttää ainakin tällä hetkellä peli omaan silmään. Siellä on viikottaisia haasteita ja kuukausittaisia bonuksia. Myöskin 40 lvl viimein alkaa häämöttää, kun 39 lvl puolenvälin tänään ylitin. Tavoitteena olisi turhia stressaamatta päästä 40 levulle ennen kuin pelin aloituksesta tulee kuluneeksi neljä vuotta. Näköjään 20.7. 2016 on tullut aloitettua, joten aikaa olisi vielä vähän päälle kaksi kuukautta. Noh katsoo mitä keksii
Itse taas pelaan ainoastaan kesällä ja alkusyksyllä, kun kelit vielä sallii. Ei tuota kylmällä jaksa pelata, kun näpit on jässä saman tien. Yksin en tätä hirveesti pelaa, että aina kysyn yhtä tai kahta kaveria kanssani pelaamaan.

Mulla vaan level 26, tosin tähän vaikuttaa se, että mulla oli syyskuusta 2016 heinäkuun loppuun 2018 kestävä tauko pelin parissa. Tällä missä asun ei hirveästi gymejä oo, eikä muutenkaan paljon pelaajia, koska ihmisiäkään ei ole hirveästi.

Mä alotin pokemon-urani 26.7.2016, joten jos 26.7.2020 mennessä pääsis levulle 30 nii se ois hyvä saavutus.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Battlet aukesivat viime viikolla ja olen itse tuota alle 1500 liigaa vedellyt. Onko tullut pelaajille omia lempparihahmoja kyseiseen sarjaan?

Kaikki viimeisen viikon ottelut pelasin samalla tiimillä, johon kuului Meganium, Hypno ja Skarmory.

Minä olen Great Leaguessa vedellyt kolmikolla Skarmory-Umbreon-Victreebel. Ihan hyvin noilla menee. Lähes järjestään se 3/5 voittoa tulee aina. Välillä 4/5 ja muutaman kerran on täydet 5/5 heilahtanut myös.

Victreebelistä tykkään. Sillähän on koko pelin kovin fast moven DPS Razor Leafilla. Mitäänhän Victreebel ei kestä, mutta ei tarvitsekaan, koska se silppuaa Azumarilin, Swampertin, ym muut vesityypit muutamassa sekunnissa. Myös yllättävän yleinen Stunfisk taitaa tykätä höpöä Victreebelistä. Vaikka vastustaja yrittäisi äkkiä vaihtaa sellaisen pois, ehtii tämä yleensä viedä suurimman osan vihollisen kestoista pois.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Tappara vs Pelicans
  • 2.36
  • 3.50
  • 2.84
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös