Pokemon Go – taskuhirviöiden uusi tuleminen?

  • 161 411
  • 788

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Jos ton Suicunen kävis hakemassa jossain vaiheessa. Yhtä kokeilin ja karkas pirulainen. Onneks sentään Mewtwo jäi ex-raidissa kiinni. 12 palloa sain ja viimeisellä suostui jäämään. Pikkusen oli jännitystä mukana heitoissa. Silti varmaan 5 excellenttiä ja 5 greateja. Kaks palloa meni metsään, ku kissa hyppäs yllättäen.

Kissan IVkin ihan ok 88,9. Tytär sai omansa neljänteen palloon. IV 93,3.
 

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Vieläkö tämä peli pitää otteessaan? Sain kutsun ex-raidille kokeilemaan MewTwon nappaamista ja taidanpa siellä pyörähtää ja katsoa näkyykö tuttuja kasvoja.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Vieläkö tämä peli pitää otteessaan? Sain kutsun ex-raidille kokeilemaan MewTwon nappaamista ja taidanpa siellä pyörähtää ja katsoa näkyykö tuttuja kasvoja.
Talvella oon ite pelannut suhteessa melko vähän. Käyn silti oikeastaan päivittäin raideilla ja otan sillon tällön jokusen salin alas. Frendiltä sunnuntaina saatu kosketuskynä lisäsi taas hieman motivaatiota tähänkin aktiviteettiin kylmällä ilmalla.

Mewtwo-kutsuja on plakkarissa kolme mutta eilen olin niiden (harvojen?) joukossa joka jäi kokonaan ilman. Eipä tuo mua silti juurikaan haittaa. Oisin varmaan saanut sen kutsun jonnekin huitsinnevadaan kun se taisi olla tämänkertaisen aallon teemana...
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Ei tuu talvella pelattua oikeestaan yhtään, mutte kesällä olis tarkotus lähtee metälle
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
No kyllä tulee päivittäin pelattua ainakin hieman. Nyt talvella toki meno hyytynyt ja raidaaminen käytännössä loppunut kokonaan. Kyllä mä vielä vähän aikaa tässä puristan vaikka väkisin, kun on tuo taso 40 enää noin 650k pisteen päässä. Sitten saattaa motivaatio tippua, kunnes keväällä/kesällä palanee takaisin. Saas nähdä innostuisiko noista tulevista questeista? Millaisia sitten lienevätkään?

Ex raid passeja en ole vielä saanut :/.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Ihan hyvin tämä on päivittynyt ja lisännyt hieman mielenkiintoa. Varsinkin researchit.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihan hyvin tämä on päivittynyt ja lisännyt hieman mielenkiintoa. Varsinkin researchit.

Joo nuo tehtävät on ainakin lisännyt mielenkiintoa, nyt tuli treidausmahdollisuus myös mutta itselle ehkä hieman turha, mielummin kerätä itse ne mitä puuttuu kun alkaa vaihdella. Varsinkin kun ei oikein halua muiden kanssa peliä pelata vaan yksin. Tuntuu myös että pelaajamäärä on kasvanut tai sitten ne aktiiviset on vieläkin aktiivisempia ollut, ainakin jos viimekesään vertaa, tosin silloin ei niin paljon tullutkaan mätettyä.
 

Juha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oi Lahti On!
Vieläkö joku kehtaa tunnustaa pelaavansa tätä?

Eilen tuli uusi Special Research jonka toisessa vaiheessa tarvitsee kolme uutta pelinsisäistä kaveria. Varmaan ne löytäisi kaupungiltakin, mutta kävisikö tätä kautta kuitenkin helpommin :-)

Olisin siis kiinnostunut saamaan tarvittavat uudet kaverit jotta saan tehtävää eteenpäin. Ota yhteyttä yyveellä jos voit ja haluat autttaa. Vaivanpalkaksi en oikein voi luvata muuta kuin pelinsisäisiä lahjoja. Ja lupaan toki myös poistaa kaveruuden heti kun kriteerit on täyttyneet.


Asia kunnossa, uudet kaverit löytyneet.
 
Viimeksi muokattu:

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Samalla asialla mäkin olen. Frendejä pitäisi saada kun kukaan tosielämän tuttu ei tätä pelaa (tai ainakaan tunnusta).

Jos olet samassa veneessä, lähetä kaveripyyntö. EDIT: Kavereita löytyi, kiitos heille. Poistin koodini.
 
Viimeksi muokattu:

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Selailin noita myöhempiä research taskeja, ja siellä on tehtävänä lähetellä lahjoja ja treidata, eli niitä kavereita ei kannata heti poistaa kun tuo kakkosvaiheen task on suoritettu. @Juha
 

Larionov #8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Selailin noita myöhempiä research taskeja, ja siellä on tehtävänä lähetellä lahjoja ja treidata, eli niitä kavereita ei kannata heti poistaa kun tuo kakkosvaiheen task on suoritettu. @Juha
Treidaukseen kaverit pitää olla läheltä. Etänä ei onnistu millään.
Lahjoja pitää vissiin jossain vaiheessa lähettä about 20, joten kavereita kannattaa olla enemmän kuin kolme. Yksi lahja per päivä.
 

Juha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oi Lahti On!
Selailin noita myöhempiä research taskeja, ja siellä on tehtävänä lähetellä lahjoja ja treidata, eli niitä kavereita ei kannata heti poistaa kun tuo kakkosvaiheen task on suoritettu. @Juha

Kiitos tiedosta! Täytyy jatkoa ajatellen yrittää pitää mahdollisimman paljon kavereita, niinpä laitoin myös sulle kaveripyynnön :-)
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Itellä pari nickiä joskin toista pelataan tyttären kanssa yhdessä.

Heitelkääs siis pyyntöjä 9523 9342 1402 ja 3365 1415 1114 tunnuksille
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Mä jaksoin innostua noista field researcheista ehkä just parin päivän verran. Sillon kun kesäkuun jälkimmäisellä puoliskolla kävi selväksi, että seuraavat kolme kuukautta legeraideissa tulee olemaan Regice, Registeel ja Regirock niin intoni lopahti niin, että heinäkuussa pelitunnit jäi suht vähille.

Onneksi sitten elokuussa tuli tuo kauan odottamani Celebi special researchiin. Kyseinen research olikin lopulta aika helppo, lähinnä pitkästyttävä, kun kakkos- ja kutosvaiheissa piti kerätä streakeja että pääsisi eteenpäin. Myönnän kusettaneeni molempien vaiheiden viimesenä päivänä peliä siirtämällä puhelimeni kellon hetkeksi Uuden-Seelannin aikaan. Celebihän pystyy matkustamaan ajassa, joten eikös tuota voisi sanoa teeman soveltamiseksi. *hymiö*

En koe loukanneeni pikku huijauksellani ketään. Loppujen lopuksi jokainen joka vähän jaksaa nähdä vaivaa, saa kyllä Celebi-tehtävän valmiiksi ennemmin tai myöhemmin. Mä päätin vetää mutkia suoriksi, kun en ole ehkä se kärsivällisin individuaali.

Kahen viikon päästä tosiaan Regirock poistuu raideista. Toiveissa olisi, että sen jälkeen tekisi paluun joko Groudon tai Rayquaza shiny-version kera. Tän hetken raideista kiinnostaa lähinnä Machamp ja Kirlia sekä eventin ajan "dustipankkina" Tyranitar. Tajusitteko muuten, että sääboostattu Tyranitar star piecen kanssa tekee lähes 7 500 stardustia per raidi mikäli saat otuksen kiinni? Kymppimunakin tekee star piecellä jostain 6 400:sta lähes 10 000:een, mikäli sattuu sellaisen stopilta saamaan.

Tää stardust event on pistänyt mut taas pitkästä aikaa "grindaamaan" oikeastaan ensimmäistä kertaa sitten keväisen tupla salibadge eventin. Sillon grindattiin salivoittoja ja raideja. Nyt pyrin maksimoimaan joka päivä dustit, niin että maanantain jälkeen ois kahen miljoonan edestä tähtipölyä ja saisi muutaman ikuisuusprojektin vihdoin ja viimein upattua.

Ai niin, toi treidaus on musta kyllä tosi jees ominaisuus. Itse kun en todennäköisesti vielä vähään aikaan pääse matkustelemaan Euroopan rajojen ulkopuolelle, niin regional dexin saaminen täyteen on tärkein tavoitteeni treidaamisen suhteen, nyt kun sain treidattua Unown-mitalin hopealle (kaikkia kirjaimia tuskin tulen ikinä saamaan).

Torkoal, Heracross ja Tropius saatu. Illumisesta ja Tauroksesta diilit tehty ja kaverin kanssa ultra friendiyttä odottamassa. Vielä kun löytyisi Relicanthin luovuttaja jostakin, niin siinähän se sitten olisikin dexi niinsanotusti valmis ulkomaan monneja myöten.

EDIT: Tänään sain diilin Relicanthistakin! Gen 4:n julkaisua odotellessa :D
 
Viimeksi muokattu:

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Tarvetta olisi friendeille noitten tehtävien takia. Lisätkää 8211 8473 7075 . Lähettelen aktiivisesti lahjoja. Mitään muuta en sinänsä tarvitse kun tosiaan tehtävien takia listoille enemmän kavereita. Kiitos!
 

Kaidekuningas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, #16, #87
Tarvetta olisi friendeille noitten tehtävien takia. Lisätkää 8211 8473 7075 . Lähettelen aktiivisesti lahjoja. Mitään muuta en sinänsä tarvitse kun tosiaan tehtävien takia listoille enemmän kavereita. Kiitos!

Täällä sama. Laittelin kutsuja tulemaan. Laitoin myös tossa ylempänä oleville tunnuksille kutsut. Tehtävien suorittaminen mielessä.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Ja nuo kaverithan kannattaa pitää ja lähetellä jatkossakin, saa ihan hyvin noita potioneita jne mutta samalla lähetetyistä tulee exp:tä
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Pakko vielä nostaa esille, että tuo kaveruuksien kehittämisellä expaaminen vietiin Nianticin toimesta ihan älyttömyyksiin. Jos vedät yhdellä lucky eggillä esimerkiksi viisi ultra friendausta niin puoli milliä expaa sataa kertalaakista laariin.

Ja mitä noihin itemeihin tulee, niin mulle on kertynyt lahjoja availemalla nyt yli 200 max potionia. Kaikki muut potionit meneekin tällä hetkellä roskikseen. Tuolla määrällä pärjää, vaikka mäiskisi vähän enemmänkin saleja.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Kiitos niille kaikille jotka lisänneet friendilistalle! Sain tehtävän tehtyä. Paljonko frendejä voi olla listoilla?
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Varhaisia mielipiteitä gen 4 tulosta? Itselle oikein tervetullut lisä peliin ja todennäkösesti viimenen sukupolvi joka jaksaa vielä innostaa keräilemään. Generaatiot 5-7 alkavat itselle olla jo tuikituntemattomia ja mitä vakoillut internetistä, niin pokemonit siellä järjestään tyhmän/oudon näköisiä.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Varhaisia mielipiteitä gen 4 tulosta? Itselle oikein tervetullut lisä peliin ja todennäkösesti viimenen sukupolvi joka jaksaa vielä innostaa keräilemään. Generaatiot 5-7 alkavat itselle olla jo tuikituntemattomia ja mitä vakoillut internetistä, niin pokemonit siellä järjestään tyhmän/oudon näköisiä.

Itsellä hyytynyt nyt kelien kylmettyä mutta pitää katsella. Toinen tietenkin ollut että tehtävät on viimeaikoina myös vähän juminut. Magicarp tehtävässä ollaan oltu aika kauan, niitä kun ei nyt vähään aikaan näkynyt ja kilometrejä tarvitsisi toista kymmentä vieläkin lisää :D
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Itsellä hyytynyt nyt kelien kylmettyä mutta pitää katsella. Toinen tietenkin ollut että tehtävät on viimeaikoina myös vähän juminut. Magicarp tehtävässä ollaan oltu aika kauan, niitä kun ei nyt vähään aikaan näkynyt ja kilometrejä tarvitsisi toista kymmentä vieläkin lisää :D
Heh. Jos Mew questia tarkoitat niin se Magikarp-tehtävä oli kyl kelju niitä kohtaan joilla oli karkit vähissä. Itse olin onneksi kerännyt ja säästänyt sellaset päälle 800 karkkia, niin no sweat mulle. Se nappaa Ditto puolestaan oli todellinen pain in the ass. Meni useampi päivä siinä jumittaessa ja silloinkin vastustajatiimin kaveri joutui hälyttämään mulle diton, joka hengasi tämän kotipihassa :D
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Heh. Jos Mew questia tarkoitat niin se Magikarp-tehtävä oli kyl kelju niitä kohtaan joilla oli karkit vähissä. Itse olin onneksi kerännyt ja säästänyt sellaset päälle 800 karkkia, niin no sweat mulle. Se nappaa Ditto puolestaan oli todellinen pain in the ass. Meni useampi päivä siinä jumittaessa ja silloinkin vastustajatiimin kaveri joutui hälyttämään mulle diton, joka hengasi tämän kotipihassa :D

Niin ensin meni toista viikkoa tuossa ditto tehtävässä, pari päivää ennen Magikarp tehtävää jos oli evolvannut juuri tuon.. :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös