Pokemon Go – taskuhirviöiden uusi tuleminen?

  • 161 309
  • 788
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Niin ensin meni toista viikkoa tuossa ditto tehtävässä, pari päivää ennen Magikarp tehtävää jos oli evolvannut juuri tuon.. :D
Voin paljastaa, että sit kun joskus pääset Celebi-tehtävään asti ni yks task siinä on että pyöritä stoppi seitsemänä päivänä putkeen. Mua vitutti toi kohta niin, et huiputin peliä ja siirsin vikana päivänä kolmelta kellon Uuden-Seelannin aikaan, siellä kun oli jo vaihtunut vuorokausi :D Pelkäsin aluks että kellokusetuksesta räpsähtäis soft bannit mutta ei vaikuttanut onneksi mitenkään.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Uutta special researchiakin pukkaa Halloweenin kunniaksi. Spiritombia metsästetään ja tällä kertaa ei tarvitse suorittaa kuin kaksi kolmen taskin kierrosta. Halloween-eventti kestää kuun vaihteeseen asti ja vastaan on tullut ristiriitaista tietoa siitä, katoaako tämä research tuolloin vai jääkö se voimaan jos sitä ei ole ehtinyt suorittaa, joten parempi varmaan olisi hoitaa nuo tämän kuun puitteissa. Spoilerissa taskit:

Step 1:
Catch 10 Ghost-type Pokemon
Make 8 Great Throws
Use 108 berries to help catch Pokemon

Step 2:
Catch 10 Dark-type Pokemon
Spin 8 PokeStops you haven't visited before
Catch 108 Pokemon

Step 3:
Catch Spiritomb

Sikälikin kannattanee hoitaa hommat tässä kuussa, että Halloween-eventin aikana Ghosteja ja Darkeja löytyy luonnosta paljon enemmän.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Uusi special research aikamoinen dusti ja expi kaivos. Helppoja tehtäviä isoilla palkinnoilla.
Oli kyllä ja kermana kakun päällä mun Piplup palkintomonni oli iv 98%. Aion säästää sen Piplup community day:hin joka lienee ensi talvena.

Saiko jengi muuten miten hyvin eilen shiny Raikouta? Me vedettiin 16 raidia ja sain 3 eli ihan hyvin meni tuo eventti itsellä.
 

Ilmapallo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, PuiU
Alettiin taas pelaamaan ja nyt on noita tehtäviä joihin tarvitsee 3 kaveria. Onnistuisiko tätä kautta? Tunnus on 0411 2438 9005. Balounille laitoin jo kutsut! Kiitos!
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Kantsii laittaa myös nimimerkille @Smitty#41 viestiä, koska hän taitaa pelata myös aktiivisesti.
Juu, aktiivisuuden puutteesta ei pääse mua moittimaan (tänään vaivaiset 22 kilsaa tuli painettua menemään fillarilla). Alkaa vaan toi kaveritila olee kohta täynnä kun sain eilen päivään mennessä sellaiset 31 uutta kaveripyyntöä pistettyäni koodini jakoon. Toki jätin yhden paikan tulevia mahdollisia tradeilijoita varten, niin voin jonkun vaikka väliaikaisesti ainakin lisätä jos on muuten vaikeuksia löytää kolmea uutta frendiä.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Minun koodi 4317 2376 1257 saa lisäillä! Lisäilen sen verran mitä sopii, että ei kannata suuttua jos en hyväksy :)
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Juu, aktiivisuuden puutteesta ei pääse mua moittimaan (tänään vaivaiset 22 kilsaa tuli painettua menemään fillarilla). Alkaa vaan toi kaveritila olee kohta täynnä kun sain eilen päivään mennessä sellaiset 31 uutta kaveripyyntöä pistettyäni koodini jakoon. Toki jätin yhden paikan tulevia mahdollisia tradeilijoita varten, niin voin jonkun vaikka väliaikaisesti ainakin lisätä jos on muuten vaikeuksia löytää kolmea uutta frendiä.
Onko tossa pelissä jokin raja noihin muuten? Nimim 58 kaveria tuossa pelissä :D
 

MainMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mainittakoon tässä kohtaa, jos asia oli jollekin muulle kuin mulle epäselvä, että nuo "add friend"-tehtävät saa tehtyä myös jo olemassa olevan frendin poistamalla ja uudelleen lisäämällä. Friendship level säilyy ennallaan tässä tapauksessa.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Mainittakoon tässä kohtaa, jos asia oli jollekin muulle kuin mulle epäselvä, että nuo "add friend"-tehtävät saa tehtyä myös jo olemassa olevan frendin poistamalla ja uudelleen lisäämällä. Friendship level säilyy ennallaan tässä tapauksessa.
Jep, juurikin näin! Unohtui minulta mainita viestissäni.
 

Tekila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Täällä kanssa taas yksi joka aktivoitunut pelailemaan pienen tauon jälkeen.

Parit kaverit olisi bonus 0934 3466 5325
 

Pablito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Real Madrid, Toronto Maple Leafs
Oma trainer koodi olisi tässä: 7303 8629 4827

Saa lisäillä. Molemmin puolisesti voisi lahjoja lähetellä, kun nuo regional pokemonit ilmeisesti nyt mahdollista saada noista kavereilta saaduista 7 kilometrin munista.
 

Ralph

Jäsen
Molemmin puolisesti voisi lahjoja lähetellä, kun nuo regional pokemonit ilmeisesti nyt mahdollista saada noista kavereilta saaduista 7 kilometrin munista.
Ovat mahdollisia ja tuntuvat tulevan todella helposti. Ollaan keskiviikossa ja minulla on nyt kolme Farfecth'dia ja kaksi Kangaskhania. Mr. Mime ja Tauros tulleet myös, mutta Mr. Mimeja nyt oli löytänyt luonnosta jo kasan sekä kaveri treidannut jenkeistä napatun Taurosin. Mutta Kangaskhan ja Farfetch'd olivat kyllä kiva lisä PokeDexiin.
 

Rairama

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL & Vaasan Sport
Täällä myös innostuttiin pelaamaan uudelleen viime joulun aikoihin, jonka jälkeen peli ollut oikeestaan joka päivä päällä. Peliä uudelleen ladattaessa olin levelillä 24 ja ensimmäisen kaverini hankin vasta 32 levelillä. Siihen asti tasonnosto tapahtui vanhalla ja alkuperäisellä tavalla, eli ns. Evolvaussessiolla :D
 

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
Itsekin nyt innostunut taas pelaamaan. Meikäläisen leveli on tosiaan 38 ja kavereita saisi tulla lisää! Pyrin laittamaan päivittäin lahjoja


Mun koodi on 1248 3927 2984 saa addailla jos haluaa :).
 

Ilmapallo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, PuiU
Osaisiko joku auttaa miten Eeveestä saa Espeonin? Missasin sen sakura jutun kun kehitin väärään aikaan. Ja joku neuvoi että kun kehittää samalla kun kävelyttää, ei toiminut. Pitäisikö olla nimi sakura ja kävelyksessä? Sekä päiväsaikaan.. Kiitos!
 

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Osaisiko joku auttaa miten Eeveestä saa Espeonin? Missasin sen sakura jutun kun kehitin väärään aikaan. Ja joku neuvoi että kun kehittää samalla kun kävelyttää, ei toiminut. Pitäisikö olla nimi sakura ja kävelyksessä? Sekä päiväsaikaan.. Kiitos!

Eeveen kanssa pitää 10km kävellä ja evolvoida se vasta sitten. Muistaakseni piti olla vielä kaverinakin evolven aikaan. Päivällä saa Espeonin ja yöllä sen pimeysversion. Muista pitää hyvä GPS yhteys silloin, että peli tajuaa oikeasti onko päivä vai yö.
 

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
Onko jotain tehtävää mistä saisi tuon aerodactylin. Mulla on se tehtävä tekemättä, missä se pitäs napata, oon nyt 3kk yrittäny semmosta löytää mut ei vain löydy nykyään villejä lentoliskoja
 

Ralph

Jäsen
Onko jotain tehtävää mistä saisi tuon aerodactylin. Mulla on se tehtävä tekemättä, missä se pitäs napata, oon nyt 3kk yrittäny semmosta löytää mut ei vain löydy nykyään villejä lentoliskoja
Pokestopeista mahdollisesti löytävässä tehtävässä "voita viisi raidia" on palkintona Aerodactyl.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös