Voi taas tosiaan lisäillä molempiin. Heti special research tehtävässä tarvitaan.Itellä pari nickiä joskin toista pelataan tyttären kanssa yhdessä.
Heitelkääs siis pyyntöjä 9523 9342 1402 ja 3365 1415 1114 tunnuksille
Voi taas tosiaan lisäillä molempiin. Heti special research tehtävässä tarvitaan.Itellä pari nickiä joskin toista pelataan tyttären kanssa yhdessä.
Heitelkääs siis pyyntöjä 9523 9342 1402 ja 3365 1415 1114 tunnuksille
Voi taas tosiaan lisäillä molempiin. Heti special research tehtävässä tarvitaan.
Oli kyllä ja kermana kakun päällä mun Piplup palkintomonni oli iv 98%. Aion säästää sen Piplup community day:hin joka lienee ensi talvena.Uusi special research aikamoinen dusti ja expi kaivos. Helppoja tehtäviä isoilla palkinnoilla.
Kantsii laittaa myös nimimerkille @Smitty#41 viestiä, koska hän taitaa pelata myös aktiivisesti.Alettiin taas pelaamaan ja nyt on noita tehtäviä joihin tarvitsee 3 kaveria. Onnistuisiko tätä kautta? Tunnus on 0411 2438 9005. Balounille laitoin jo kutsut! Kiitos!
Juu, aktiivisuuden puutteesta ei pääse mua moittimaan (tänään vaivaiset 22 kilsaa tuli painettua menemään fillarilla). Alkaa vaan toi kaveritila olee kohta täynnä kun sain eilen päivään mennessä sellaiset 31 uutta kaveripyyntöä pistettyäni koodini jakoon. Toki jätin yhden paikan tulevia mahdollisia tradeilijoita varten, niin voin jonkun vaikka väliaikaisesti ainakin lisätä jos on muuten vaikeuksia löytää kolmea uutta frendiä.Kantsii laittaa myös nimimerkille @Smitty#41 viestiä, koska hän taitaa pelata myös aktiivisesti.
Onko tossa pelissä jokin raja noihin muuten? Nimim 58 kaveria tuossa pelissä :DJuu, aktiivisuuden puutteesta ei pääse mua moittimaan (tänään vaivaiset 22 kilsaa tuli painettua menemään fillarilla). Alkaa vaan toi kaveritila olee kohta täynnä kun sain eilen päivään mennessä sellaiset 31 uutta kaveripyyntöä pistettyäni koodini jakoon. Toki jätin yhden paikan tulevia mahdollisia tradeilijoita varten, niin voin jonkun vaikka väliaikaisesti ainakin lisätä jos on muuten vaikeuksia löytää kolmea uutta frendiä.
200 on raja.Onko tossa pelissä jokin raja noihin muuten? Nimim 58 kaveria tuossa pelissä :D
Jep, juurikin näin! Unohtui minulta mainita viestissäni.Mainittakoon tässä kohtaa, jos asia oli jollekin muulle kuin mulle epäselvä, että nuo "add friend"-tehtävät saa tehtyä myös jo olemassa olevan frendin poistamalla ja uudelleen lisäämällä. Friendship level säilyy ennallaan tässä tapauksessa.
Ovat mahdollisia ja tuntuvat tulevan todella helposti. Ollaan keskiviikossa ja minulla on nyt kolme Farfecth'dia ja kaksi Kangaskhania. Mr. Mime ja Tauros tulleet myös, mutta Mr. Mimeja nyt oli löytänyt luonnosta jo kasan sekä kaveri treidannut jenkeistä napatun Taurosin. Mutta Kangaskhan ja Farfetch'd olivat kyllä kiva lisä PokeDexiin.Molemmin puolisesti voisi lahjoja lähetellä, kun nuo regional pokemonit ilmeisesti nyt mahdollista saada noista kavereilta saaduista 7 kilometrin munista.
Osaisiko joku auttaa miten Eeveestä saa Espeonin? Missasin sen sakura jutun kun kehitin väärään aikaan. Ja joku neuvoi että kun kehittää samalla kun kävelyttää, ei toiminut. Pitäisikö olla nimi sakura ja kävelyksessä? Sekä päiväsaikaan.. Kiitos!
Pokestopeista mahdollisesti löytävässä tehtävässä "voita viisi raidia" on palkintona Aerodactyl.Onko jotain tehtävää mistä saisi tuon aerodactylin. Mulla on se tehtävä tekemättä, missä se pitäs napata, oon nyt 3kk yrittäny semmosta löytää mut ei vain löydy nykyään villejä lentoliskoja