Pokauslauseet

  • 260 632
  • 810

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Todella. Tämän ketjun otsikko on kyllä nykymuodossaan väärin. Näiden juttujeen perusteella otsikko voisi olla esimerkiksi "Urpoimmat ja moukkamaisimmat jutut, joita minä tai kaverini olemme kännissä heittäneet naisille."

Mutta eipä mitään. Jatkakaa.

No itse ymmärsin tämän ketjun idean olevan juurikin naisille kohdistetut "surkuhupaisimmat äpäröinnit" -sarjaa. Itse ainakin omat vähemmät hienot hetket ilmaisin tällä periaatteella tänne.

Onnittelen kyllä vilpittömästi joka ainoaa one-linereilla oikeasti naista saavaa mahtisonnia.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No itse ymmärsin tämän ketjun idean olevan juurikin naisille kohdistetut "surkuhupaisimmat äpäröinnit" -sarjaa. Itse ainakin omat vähemmät hienot hetket ilmaisin tällä periaatteella tänne.

Onnittelen kyllä vilpittömästi joka ainoaa one-linereilla oikeasti naista saavaa mahtisonnia.

No voihan se olla noinkin. Tosin ainakin tuolla ketjun alkupuolella on enemmänkin sellaisia köpsöjä ja sympaattisia juttuja, jotka joskus toimivat, mutta useimmiten ei. Eikä se nyt minua mitenkään älyttömästi riivi, vaikka suoranaisia törkeyksiäkin tänne listattaisiin, mutta kun niiden tarkoitus on kai etupäässä loukata kuin edes etäisesti muistuttaa mitään iskemiseen viittaavaa.

Ja kyllähän sitä naista on tullut saatua jopa ihan ilman mitään sanallista kommunikointia.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Onnittelen kyllä vilpittömästi joka ainoaa one-linereilla naista saavaa mahtisonnia.

Pari vuotta sitten laivalla oltiin porukalla ja mukana oli myös minulle yksi tuntematon nainen, joka on minua kuutisen vuotta vanhemman naispuolisen kaverin samanikäinen paras kaveri. Toinen kaveri sitten heitti tälle uudelle tuttavuudelle, että minä tulen saamaan varmasti, koska varustelu. Naureskelin asialle silloin ja pidin hauskaa kaverien kanssa ja niin vain uni koitti laivan kuppilan pöytään. Jossain vaiheessa tämä uusi tuttavuus kävi herättämässä minut ja totesi, että nyt on parempi mennä hyttiin. No minähän tottelevaisena lähdin nukkumaan varsin heikossa hapessa. Tämä nainen jopa riisuikin minut, enkä pistänyt vastaan ja kömmin petiin. Olihan se melkoinen yllätys, kun muija riisuikin itsensä ja kävi ottamaan suihin ja hyppäsi päälle.
Summa summarum; en olisi kaivannut välttämättä seksiä siinä tilassa, joten voinen todeta että kaveri heitti onelinerin mun puolesta ja kohde raiskasi minut. Minusta oli ihan järkeenkäypää, että seurueeseen kuulunut herättää minut baarin pöydästä ja vie nukkumaan. Oli kyllä muutenkin kohtalaisen legendaarinen reissu. Jälkeenpäin on tullut naureskeltua asialle.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
voinen todeta että kaveri heitti onelinerin mun puolesta ja kohde raiskasi minut.

Itselläni kävi takavuosina vähän samanlainen juttu. Olimme Ruotsissa keikalla kera rokkibändin ja yhden, silloin suhteessa olleen, bändin jäsenen kylkeen liimautui melko viehkeä ruotsalaisneitonen. Kaveri sitten totesi, että varattuna miehenä ei nyt ala mihinkään touhuihin, mutta jos meisseliä haluat, niin tämä bändin toinen jäsen (siis minä) voi auttaa. Ja kyllähän sekin vaihtoehto tietysti tytölle kelpasi.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Summa summarum; en olisi kaivannut välttämättä seksiä siinä tilassa, joten voinen todeta että kaveri heitti onelinerin mun puolesta ja kohde raiskasi minut. Minusta oli ihan järkeenkäypää, että seurueeseen kuulunut herättää minut baarin pöydästä ja vie nukkumaan. Oli kyllä muutenkin kohtalaisen legendaarinen reissu. Jälkeenpäin on tullut naureskeltua asialle.

Haluaisin nähdä kyllä tämän episodin käänteisen variaation, jossa kaksi nuorta humalaista naista nuokkuu laivalla, toinen tyttö kertoo paikalla olevalle miehelle, että hänen kaverinsa on hyvä pano. Mies sitten vähän herättelee, vie hyttiin, hieraisee vähän haaroväliä ja antaa mennä.

Mikähän olisi todennäköisyys, että tästä ei seuraisikaan kaksoisstandardin mukainen raiskaus- tai hyväksikäyttösyyte vaan nuoren naisen huvittunut muistelu nettipalstalla hyviä muistoja jättäneestä reissusta, jolloin tuli pidettyä hauskaa, törmättyä hyvään kundiin ja saatua hytissä munaa vaikka ei sitä siinä tilassa olisi kaivannutkaan. Veikkaisin todennäköisyyden olevan yksi sadasta.

Pointtini on tässä asiassa tuo kaksoisstandardi. Sama juttu, jos vaikkapa 15-vuotias poika harrastaa seksiä naapurin 19-vuotiaan opiskelijatytön kanssa ja 15-vuotias tyttö harrastaa seksiä naapurin 19-vuotiaan opiskelijapojan kanssa. Pojan mielestä kokemus on mahtava, hänen kavereidensakin mielestä se on mahtavaa ja jos hänen isänsä kuulisi asiasta, niin hänkin luultavasti ajattelisi mielessään, että onpas hänen poikansa kova jätkä, selvästi tullut isäänsä. Tytönkin mielestä kokemus voi olla mahtava, kenties kaveritkin ovat kateellisia, mutta jos tytön vanhemmat kuulevat asiasta, niin seurauksena on raiskaus ja/tai hyväksikäyttösyyte sekä kirkuvat lööpit, jotka hokevat pedofiiliä.

Täytyy varmasti kokeilla joskus tuota laivapokausmetodia. Vedän kovat kännit ja pyydän jotain ystävää kehumaan ohi kulkeville naisille "isoa varustusta" (mikä olisi silkkaa mainospuhetta, eihän tässä Vanhan Lenin mitoissa olla). Sitten vain sammumaan baarin pöytään siinä toivossa, että herään suihinottoon valmiiksi riisuttuna. Ja erityisesti siinä toivossa, että suihinottaja on nainen eikä karvainen kirgisialainen, joka on matkalla Pohjanmaalle painin piirimestaruuskisoihin harjoittelemaan junttaa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Pointtini on tässä asiassa tuo kaksoisstandardi. Sama juttu, jos vaikkapa 15-vuotias poika harrastaa seksiä naapurin 19-vuotiaan opiskelijatytön kanssa ja 15-vuotias tyttö harrastaa seksiä naapurin 19-vuotiaan opiskelijapojan kanssa. Pojan mielestä kokemus on mahtava, hänen kavereidensakin mielestä se on mahtavaa ja jos hänen isänsä kuulisi asiasta, niin hänkin luultavasti ajattelisi mielessään, että onpas hänen poikansa kova jätkä, selvästi tullut isäänsä. Tytönkin mielestä kokemus voi olla mahtava, kenties kaveritkin ovat kateellisia, mutta jos tytön vanhemmat kuulevat asiasta, niin seurauksena on raiskaus ja/tai hyväksikäyttösyyte sekä kirkuvat lööpit, jotka hokevat pedofiiliä...

Hyvä kirjoitus kokonaisuudessaan, mutta erityisesti tässä lainaamassani kohdassa tiivistät loistavasti tämän kaksoisstandardin paradoksin.

Itselläni on myös varsin monta hyvää laivamuistoa.

Jotenkin mieleeni on jäänyt parhaiten itseäni muutaman vuoden nuorempi misu (Musta Nuoli& co HUOM! --> ei alle 18 vuotias ;) )
joka vaikutti todella ujolta, mutta hetken päästä kysyikin kovalla äänellä:

Siis milloin me nyt lähdetään sinne hyttiin panemaan?

Olin tästä varsin hämmentynyt, mutta tein kuitenkin työtä käskettyä. Tapaus jäi kaverieni mieleen ja vuosienkin jälkeen naureskelevat tapausta, lähinnä siksi, että tyttö meinasi ääntelyllään herättää koko laivakäytävän. Muistaakseni myös ilmoitti, että kaikki muut asennot käyvät, mutta päälle hän ei jaksa kiivetä.

Jotta ei menisi brassailuksi, niin mainittakoon, että itselläni on tapauksesta ristiriitaiset muistot: humalatilastani huolimatta pippeli saatiin kyllä ylös, mutta laukeaminen osoittautuikin jo liian vaikeaksi.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Jotta ei menisi brassailuksi, niin mainittakoon, että itselläni on tapauksesta ristiriitaiset muistot: humalatilastani huolimatta pippeli saatiin kyllä ylös, mutta laukeaminen osoittautuikin jo liian vaikeaksi.

Sama homma se oli minullakin. Eli raiskauksen tunnusmerkit täyttyivät senkin suhteen, että raiskaaja tyydytti tarpeensa, mutta itselläni ei siinä tilassa mitään jakoa. Elämä on.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Sama homma se oli minullakin. Eli raiskauksen tunnusmerkit täyttyivät senkin suhteen, että raiskaaja tyydytti tarpeensa, mutta itselläni ei siinä tilassa mitään jakoa. Elämä on.

Pitäisi varmaan varata laivareissu, kun näitä tapauksia enemmänkin lukee. Kenties sitä tulisi kylmästi raiskatuksi jonkun seksinnälkäisen nuoren naikkosen toimesta. Voisin sitten muistella tätä traumatisoivaa hyväksikäyttöä ja kehoni luvatonta käyttöä seksuaalisen ahdistelijan tarpeiden tyydyttämiseen
vielä vuosia raukea hymy kasvoillani.

Sen jälkeen voisin marssia kadulla yhden miehen Lutkamarssia ja protestoida sitä, että pelkkä humalatila ja provokatiiviset vaatteet (t-paita ja farkut) eivät saa olla mikään peruste raiskaamiselle, ja miehen "ei" tarkoittaa aina "ei", vaikka mies sanoisikin sillä hetkellä, että "ei, älä missään nimessä lopeta". Isoon kylttiin vielä sitten teksti, jossa hoettaisiin, että raiskaus on aina väkivaltarikos eikä seksiä.

Tähän päälle todettakoon, että oikeat raiskaukset ovat aina tuomittavia. Joka naisella on oikeus kulkea vaikka Kaisaniemen puistossa yöllä ilman, että puskasta hyökkää lauma rikastuttavia pakkorakastelijoita ja joka mummolla, teinillä ja marjanpoimijalla on oikeus liikkua turvassa ilman, että joku sarjaraiskaaja Ruumensaari tulee ja raiskaa hengiltä.

Mutta jos ei naista känniyön jälkeen miellytä vieressä kuorsaavan miekkosen naama, alkaa muuten kaduttaa tai halutaan kostoa/rahallista kompensaatiota, niin ei silloin ole oikeutta väittää tulleensa raiskatuksi. Ja jos tuo laivaepisodi olisi tosiaan tapahtunut toisin päin, niin eipä siinäkään olisi mitään raiskausta tapahtunut, vaikka luultavasti tuomioistuin olisikin tuominnut aloitteelliselle osapuolelle (miehelle) isot korvaukset maksettavaksi. Jos kännisten ihmisten seksisessiot ja "nyt hei pannaan"-episodit olisivat raiskauksia, niin tämän maan kansalaisista iso osa olisi saanut alkunsa juhannus- ja jouluöiden massaraiskauksien tuloksina.

Nykylinjahan vähän on se, että jos mies haluaa naisen kanssa seksiä harrastaa, niin on parempi käydä ensin poliisilaitoksella puhaltamassa nollat ja vaatia naisenkin puhaltavan, sen jälkeen varmistaa naisen henkkarit, varmistaa, että seksiä ennen tavataan jossain todistajien läsnäollessa treffeillä ja sen jälkeen laaditaan sopimus seksin harrastamisesta kolmena kappaleena ja kenties taltioidaan ääninauhalle osa tilanteesta. Vasta tämän jälkeen voi olla suht varma, että on turvassa rahanahneudelta, kostomentaliteetilta tai krapula-aamun katumukselta seksin suhteen.

Tämä ylläoleva vuodatus toiminee varmasti erittäin hyvänä pokauspuheena tilanteessa kuin tilanteessa. Ei ihme, ettei ole naisia joka sormelle viime aikoina näkynyt.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Naisasiat-ketjusta poimin tämän, jolla luulisi lohkeavan:

"Lihaa vai kanaa?"
 

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Samein silmin todettu "Käynks mä usein täällä?".

Toimii jos toimii.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Fuck me if I'm wrong but isn't your name Gretchen?
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Lause jota en käyttänyt, mutta nauratti omassa päässä. Laivalla käytävällä ohi käveli kahdeksan tummaa kaunotarta, kotimaasta ei mitään hajua. Mietin siinä, että tohon kun suomalainen juntti menisi viereen ja heittäisi, että "mitäs kieltä me tänään opetellaan".
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
"Kuulun Raumam Boikiin."

Joku voisi kaivaa taas tämän netin syövereistä esille. Nauratti niin paljon, että oli pakko laittaa tänne.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
"Kuulun Raumam Boikiin."

Joku voisi kaivaa taas tämän netin syövereistä esille. Nauratti niin paljon, että oli pakko laittaa tänne.
Ole hyvä.

Mun mielestä erinomaisen hyvä repla, vähän luulen että tyttö teki elämänsä virheen kun ei lähtenyt (jos nyt oletetaan että ko. naissankari tosiaan oli Boikki).

P.s. en oo kyseinen jamppa.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Mun mielestä erinomaisen hyvä repla, vähän luulen että tyttö teki elämänsä virheen kun ei lähtenyt (jos nyt oletetaan että ko. naissankari tosiaan oli Boikki).
Vähän luulen, että nyt ollaan omakohtaisen kokemuksen syvää rintaääntä lainattu.

Paras pokauslause on edelleen se perinteinen:"Hei." Parempaan en ole kyennyt, koska olen kovin mielikuvitukseton.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ole hyvä.

Mun mielestä erinomaisen hyvä repla, vähän luulen että tyttö teki elämänsä virheen kun ei lähtenyt (jos nyt oletetaan että ko. naissankari tosiaan oli Boikki).

P.s. en oo kyseinen jamppa.

Mun ymmärtääkseni naiset ei noin yleisesti ottaen ole kovinkaan innoissaan, jos joku äijä tulee esittelemään ankkuritatuointejaan ja puhumaan jääkiekosta.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mun ymmärtääkseni naiset ei noin yleisesti ottaen ole kovinkaan innoissaan, jos joku äijä tulee esittelemään ankkuritatuointejaan ja puhumaan jääkiekosta.
WHAT?! Ja sä kerrot tän vasta nyt???

e. Pokauslauseista vielä sen verran, että tuokin naisihminen olisi 99,9% varmuudella avannut saksensa jos iskureplana olisikin toiminut "kuulun Rauman Lukon edustusjoukkueeseen." Eikä tartte varmaan olla edes mikään liigajoukkue, luulisin että ihan joku kakkosdivarijoukkuekin käy vielä, ainakin jos ei ole turhan kranttu.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Sivusta seurasin, taisi olla poika Marty fani, tyttö ei ilmeisest tiennyt henkilöä, ainakin melko auki jäi monttu. "Ei taida tytölllä olla käsitystä Brodeurin mailapelaamisesta"
 

lomapäivä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins & Ilves
"Voinko kysyä sulta kolme kysymystä?"
"Okeei"
"Oonko mä sun mielestä hyvännäkönen?"
"(Mikä tahansa muu kun täysin negatiivinen vastaus)"
"Onko sulla poikaystävää?"
"Eei oo"
"No mikä on sun tekosyy ettet pussais mua nyt?"

Ja sit vaan... Go for it.

PS. Toi viimenen lause toimii myös yksinään normaalin, intiimin keskustelun jälkeen jossain baarin nurkassa.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
"Voinko kysyä sulta kolme kysymystä?"
"Okeei"
"Oonko mä sun mielestä hyvännäkönen?"
"(Mikä tahansa muu kun täysin negatiivinen vastaus)"
"Onko sulla poikaystävää?"
"Eei oo"
"No mikä on sun tekosyy ettet pussais mua nyt?"

Ja sit vaan... Go for it.

PS. Toi viimenen lause toimii myös yksinään normaalin, intiimin keskustelun jälkeen jossain baarin nurkassa.

Futisforumilla nämä.

Mies ottaa homman haltuun ja pussaa kun haluaa, ei siinä mitään kysellä. Vanha Len jättää tuon askelman välistä ja näyttää suoraan dikkinsä.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Muinoin, kauan aikaa sitten, olimme ryhmalla Kaivolla ja valomerkki oli melkeen siina. Mina sitten kysymaan kaikilta, etta "Mihins mennaan tasta?" Johon yksi (johon olin ihastunut siihen aikaan) ilmoitti, etta "En tieda noista muista, mutta ma tuun sun luo".

Aha.

No, sen jalkeen olen yrittanyt samaa itsekin, mutta jostain syysta se ei enaa toiminut. Mikakohan siina oli, etta se toimi just silloin Kaivolla?
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
"Hei ämmä mun mälliä et purematta niele"

Toimii etenkin Ekbergillä istuvan Lenita Airiston tyyppisen seurapiirimadamen kanssa kommunikoitaessa.
 

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä voisi olla myös "Pitäisikö itkeä vai nauraa" -ketjun tasoa, mutta laitetaan nyt tänne varoittavaksi esimerkiksi.

Perjantaina tuli oltua hyvässä hiprakassa. Ehkä liiankin hyvässä. Naisia tuli ja meni (kavereideni mukaan), mutta tämä viimeinen naikkonen ennen pilkkua, se jäi ikäväkyllä mieleen ja varsinkin se mitä sanoin hänelle. Juttu luisti ja pikkuhiljaa alettiin tekemään lähtöä samaan osoitteeseen, kunnes heitin ilmoille kommentin sen kummempia miettimättä, joka ei yllättäen poikinut lisäpisteitä naisen suunnalta. "Vittu sä olit helppo", kuului humalaisen Tonnyn suusta ja kämmenen poskelleen sai. Siihen jäin sitten yksin suu auki ihmettelemään, että mikä sai mut sanomaan tuon. Tuli muuten aika nopeasti sellanen "eieieieieiei" -fiilis tuon kommentin jälkeen.

Älkää tehkö samaa virhettä, tulee typerä ja juntti olo. Tai voihan tuota kokeilla, mutta en suosittele.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Minnesota Pro Sports
Hey, have you ever tried Finnish sausage before? ;)

Pikkuyön tunteina Victorious Secretkin alkaa nimimerkkinsä alkuosan mukaisesti tuntea itsensä voittamattomaksi mäotansuttässäjanyt-urooksi. 'Foreignerina' ulkomailla elämisessä tulee tietenkin omaa erilaisuutta tuotua esille enemmän tai vähemmän puolihuolimattomasti. Tällä kertaa tosin itsetunto, tai veren alkoholiprosentti, taisi olla jo hieman liiankin korkealla. Ei toiminut jenkkilän likkaan yllä oleva virke, joka tosin taisi tulla ulos suusta muodossa "Heaf, häääveeee öööö tröööd Findish soosisse befföörrr? *drunkface*".

Noh, ensi kerralla jätetään Jäger kotiin ja hiotaan strategiakuvioita jälleen askel pidemmälle.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös