Pokauslauseet

  • 260 627
  • 810

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Silloisessa BA:ssa kaveri kävi kysymässä ”löytyykö tän näköiselle Elvikselle munanpesijää”. Löytyi, naimisissakin ovat olleet -98 alkaen.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mulla on yks tämmönen iskurepla valmiiksi keksittynä jota aion hautoa kärsivällisesti siihen päivään saakka ku saan vihdoin sanoa sen jollekin:

Onks noi sun silmäs valtameri koska mä taisin just hukkua niihin?

En sitte tiiä onko toi miten hyvä mutta sehän selviää vain kokeilemalla. Eipähän ole ainakaan mikään loppuunkulutettu klisee.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Mulla on yks tämmönen iskurepla valmiiksi keksittynä jota aion hautoa kärsivällisesti siihen päivään saakka ku saan vihdoin sanoa sen jollekin:

Onks noi sun silmäs valtameri koska mä taisin just hukkua niihin?

En sitte tiiä onko toi miten hyvä mutta sehän selviää vain kokeilemalla. Eipähän ole ainakaan mikään loppuunkulutettu klisee.

Mullakin on yksi jota olen hautonut kärsivällisesti ja joka ei todellakaan ole mikään klisee:

"Onks sun vanhemmat simpukoita kun sä oot tommonen helmi?!"

Harmi että vaimo löytyy jo ennestään joten ihan hetkeen en replaa pääse käyttämään. Tiedä sitten että pitäisikö jopa erota pelkästään sen takia että pääsisi tämän uniikin lausahduksen jollekkin lausumaan.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Sillon kun kävin baareissa vako mielessä niin ei ollut mitään iskurepliikkejä. Juteltiin pari tuntia kivoja ja mentiin nussimaan. En tiedä onko maailma muuttunut. Pitäis varmaan testata. Tai no, Turussa tuo on edeleen helppoa.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mullakin on yksi jota olen hautonut kärsivällisesti ja joka ei todellakaan ole mikään klisee:

"Onks sun vanhemmat simpukoita kun sä oot tommonen helmi?!"

Harmi että vaimo löytyy jo ennestään joten ihan hetkeen en replaa pääse käyttämään. Tiedä sitten että pitäisikö jopa erota pelkästään sen takia että pääsisi tämän uniikin lausahduksen jollekkin lausumaan.
Täh, putosinko sarkasmi-ansaan mutta toi repliikkihän pyörii päivittäin radiomainoksessa joten ei se kovin uniikki ole. No, jos laini on vakavissaan heitetty niin tulipahan "varoitettua" että sen kuulee koko Suomen muijat päivittäin.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
En ole ikinä käyttänyt tiedostetusti minkäänlaisia iskurepliikkejä. Samalla linjalla ja tyylillä on menty kuin edellä @Vanha Len. Olemme aika lailla saman ikäluokan jörniskelijöitä, joten liekö tuo ihmekään.

Naisasioissa ei puhumisen merkitystä voi kylläkään liiaksi korostaa. Harva meistä on sellainen adonis, että nainen on kuin kypsää viljaa, jos vähän kohti sattuu katsomaan. Ja adoniksellekin saattaa tulla ajoittain seinä eteen saamahommissa, jos puheenparren viljely ei luontaisiin leipälajeihin juuri kipenen vertaa lukeudu.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Parhaimmat ja parhaimmat, hyvännäköiselle naiselle lausuttuna:
"Sä oot niin saatanan ruma, että et varmaan saa mulla seisomaan. Lähdetään testaamaan!?"

Tällä iskurepliikillä on todistettavasti saatu. Pitää olla ihan kohtalainen itseluottamus, että tuota edes uskaltaa kokeilla. Mikäköhän oli todennäköisyys, että se toimii?

Toinen ihan kova oli tanssipaviljongin lipunmyyntijonosta kesätansseista jo poistuvalle täysin tuntemattomalle neidolle huudahdettu.

"Neiti! Sä et varmaan osaa tanssia, kun olet jo lähdössä pois?"
"En niin"
"Hyvä, en mäkään, mennään"

Ja sitten mentiin. Jannut jäivät ihan tovin verran ihmettelemään, että mihin se katosi... päiväksi.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Vanha klassikkohan on tanssilattialla esitettynä:

"Noin lihavaksi naiseksi sä hikoilet yllättävän vähän"
 

RexHex

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Mullakin on yksi jota olen hautonut kärsivällisesti ja joka ei todellakaan ole mikään klisee:

"Onks sun vanhemmat simpukoita kun sä oot tommonen helmi?!"

Harmi että vaimo löytyy jo ennestään joten ihan hetkeen en replaa pääse käyttämään. Tiedä sitten että pitäisikö jopa erota pelkästään sen takia että pääsisi tämän uniikin lausahduksen jollekkin lausumaan.

Oikeastihan tämä menee niin että "Onks sun vanhemmat simpukoita kun sä oot tommonen limanen vittu saatana?!"
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
"Hei nääks sä ton magneetin meidän välis? Se vetää mua sua kohti"

Jollain on varmaan ollut vitusti naisia ja yksi iskurepliikki. Mulla se on suunnilleen toisinpäin.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Oikeastihan tämä menee niin että "Onks sun vanhemmat simpukoita kun sä oot tommonen limanen vittu saatana?!"
Ja ihan ihan oikeastihan se menee: "Vanhempasi lienevät simpukoita, koska sinä olet tuollainen herrrrrkkuperrrrse". Terveisin Juhani Kontiovaara.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Täh, putosinko sarkasmi-ansaan mutta toi repliikkihän pyörii päivittäin radiomainoksessa joten ei se kovin uniikki ole. No, jos laini on vakavissaan heitetty niin tulipahan "varoitettua" että sen kuulee koko Suomen muijat päivittäin.

Sanotaan nyt näin, ettei kannata vaihtaa sarkasmitutkaan pattereita vaan vaihtaa koko laite.

Tuo esittämäni laini on varmasti maailman kulunein, samoin kuin @Breeze Harbour n vastaava. Tämä siis pienenä kuittina Breezelle.

:)
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Yhden kerran olen testannut klassikkoa, alkukesällä 2019. Pääsin tällä vähintäänni pussailemaan tanssilattialla. Pirniškahommista en korrektina sääkerismiehenä puhele vaikka olisi ollutkin joskus.

Kuitenkin, pudotin lattialle muutamia jääpaloja homovissystäni tai oliko Jägerbattery, ihan sama. Sitten polkaisin jääpalat murskaksi, ja daami kysyi toivotusti että "mitä helvettiä nää teet?" Vastaus: "rikon jään meijän väliltä ähhihi".
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
-"Katos, katos. Mun taikakelloni sanoo että sulla ei oo pikkareita jalassa..."
-"No heh heh, kyllä itseasiassa on..."
-"Katos peijooni, tää onkin tunnin etuajassa."
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nuorna miesnä seurasin muutaman kerran kaverini pokailua.
Markka-aikana keräsi kavereilta nipun viiden markan seteleitä ennen ravinteliin menoa.
Paikan päällä katseli ympärilleen ja lähti ensimmäistä morsmaikkua kohti ja kysäisi: Mennäänkö panee?
Jos tuli pakit, iski vitosen tytön/naisen kouraan todeten, ettei ennenkään ole rukkasia ilmaiseksi ottanut.
Tämä jatkui... ei tietääkseni koskaan jäänyt ilman tätä "pokauslausetta" käyttäessään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös