Mulla on yks tämmönen iskurepla valmiiksi keksittynä jota aion hautoa kärsivällisesti siihen päivään saakka ku saan vihdoin sanoa sen jollekin:
Onks noi sun silmäs valtameri koska mä taisin just hukkua niihin?
En sitte tiiä onko toi miten hyvä mutta sehän selviää vain kokeilemalla. Eipähän ole ainakaan mikään loppuunkulutettu klisee.
Täh, putosinko sarkasmi-ansaan mutta toi repliikkihän pyörii päivittäin radiomainoksessa joten ei se kovin uniikki ole. No, jos laini on vakavissaan heitetty niin tulipahan "varoitettua" että sen kuulee koko Suomen muijat päivittäin.Mullakin on yksi jota olen hautonut kärsivällisesti ja joka ei todellakaan ole mikään klisee:
"Onks sun vanhemmat simpukoita kun sä oot tommonen helmi?!"
Harmi että vaimo löytyy jo ennestään joten ihan hetkeen en replaa pääse käyttämään. Tiedä sitten että pitäisikö jopa erota pelkästään sen takia että pääsisi tämän uniikin lausahduksen jollekkin lausumaan.
"An pilluu, tiiän et sul on"
Toimii aina, ainakin unissa.
Mullakin on yksi jota olen hautonut kärsivällisesti ja joka ei todellakaan ole mikään klisee:
"Onks sun vanhemmat simpukoita kun sä oot tommonen helmi?!"
Harmi että vaimo löytyy jo ennestään joten ihan hetkeen en replaa pääse käyttämään. Tiedä sitten että pitäisikö jopa erota pelkästään sen takia että pääsisi tämän uniikin lausahduksen jollekkin lausumaan.
Ja ihan ihan oikeastihan se menee: "Vanhempasi lienevät simpukoita, koska sinä olet tuollainen herrrrrkkuperrrrse". Terveisin Juhani Kontiovaara.Oikeastihan tämä menee niin että "Onks sun vanhemmat simpukoita kun sä oot tommonen limanen vittu saatana?!"
Täh, putosinko sarkasmi-ansaan mutta toi repliikkihän pyörii päivittäin radiomainoksessa joten ei se kovin uniikki ole. No, jos laini on vakavissaan heitetty niin tulipahan "varoitettua" että sen kuulee koko Suomen muijat päivittäin.
Osuvasti vielä @banaaninviljelijä tykkäsi tästä sun heitosta. Hehhehheh...”Löytyykö tän näköiselle munanpesijää?” Toimi.