Pokauslauseet

  • 260 789
  • 810

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kerran (v. 2003, joten laitetaan nuoruuden piikkiin) sanoin yhdessä narikkajonossa noin puoli neljän aikoihin aamuyöllä edessäni olevasta 179 cm pitkästä naisesta, jolla oli vieläpä korkokengät jaloissa, takanani olleelle kaverilleni: "onpa kyllä vitun pitkä flamingo". Se edelläni ollut nainen kuuli sen ja siitä se meidän kolmen viikon suhde sai alkunsa. (minä sitten jätin hänet)

No tuossahan kumpikin pääsi toteuttamaan fantasiaan. Sä sait panna vaalenpunaista lintua ja leidi tyydytti halunsa nuoreen ja pieneen kundiin. Tosin miehen susta tekee se, että lemppasit haahkan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
No tuossahan kumpikin pääsi toteuttamaan fantasiaan. Sä sait panna vaalenpunaista lintua ja leidi tyydytti halunsa nuoreen ja pieneen kundiin. Tosin miehen susta tekee se, että lemppasit haahkan.
Ei ollut haahka vaan flamingo. Tuo haahka-osuus on sinun scholl-puutteestasi johtuvaa turhanpäiväistä turhauman purkua, jonnekin ne siemenet on sitten purettava. Itse asiassa se flamingo vonkasi minua monta kertaa mutta en antanut kertaakaan. Siihen oli silloin erinäisiä syitä, joita en tässä käy mainitsemaan. Naisen ulkonäkö se syy ei ollut.

Mieleeni eniten painui tuon tapauksen kohdalla se, kun baarista jatkuneilla jatkoilla kaverini osti aamulla kahdeksan tienoilla kännispäissään netin kautta 8500 eurolla osakkeita. En muista mitä osakkeita mutta mitä se tähän kuuluu.

Toinen mieleeni jäänyt seikka oli se, kun se kyseinen flamingo oli sitten vappuna minun ja kavereittensa kanssa ja päihitin ne kaverit Trivial Pursuitissa, vaikka he olivat pareittain minua vastaan. Joitain bändityyppejä ne olivat, joku Scandinavian Music Group oli kuulemma heidän bändinsä.

Olipa jännää.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Itse asiassa se flamingo vonkasi minua monta kertaa mutta en antanut kertaakaan.

Kolmen viikon suhde teillä kuitenkin oli. Mulla oli nuoruudessani naisten kanssa...miten sen sanoisi...hieman seksuaalisempia suhteita eivätkä ne kestäneet välttämättä edes kolmea viikkoa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kerran tuossa Sammonkadun (Tampere) Siwassa eräs... oluesta pitävä miespuolinen (en minä) tokaisi nuorelle ja kohtuu nätille kassamyyjälle "Minä Tarzan, sinä Jane". Ei tuottanut toivottua? tulosta kyllä tämä ja ainoa mikä hiljaisuuden rikkoi, oli minun yskäisy repeämistä estääkseni.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
"Ootko sä Orava?".
"Jaa miten niin?"
"Kun sulla on noin iso pesä."
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Kerran tuossa Sammonkadun (Tampere) Siwassa eräs... oluesta pitävä miespuolinen (en minä) tokaisi nuorelle ja kohtuu nätille kassamyyjälle "Minä Tarzan, sinä Jane". Ei tuottanut toivottua? tulosta kyllä tämä ja ainoa mikä hiljaisuuden rikkoi, oli minun yskäisy repeämistä estääkseni.

Niin, toimiakseen tämän olisi pitänyt mennä näin:

Jonossa sun edessä kääkkäjätkä ja kassalla söpö neito. Sinä toteat: "sinä Tarzan, sinä Jane, minä Cheetah"

Siinä sitten 2-1 koko illan
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Kaveri päätti eilen pokata hieman keskivertoa fiksumman naisen ja päätti testata tulevan ex-vaimon yleistietoutta tiedustelemalla onko kyseisellä naisihmisellä käsitystä millaista on vompatin paska?

Hämmentävää. Ei ollut tietoa ainakaan Le Bonkissa.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Varmasti nämä kaksi taikojen alustajaa täältäkin löytyy, mutta tarjotaan oma panos silti tännekin.

Murkkuiän jälkeen iski vuonna 2005 sitten mulkkuikä(wau18wee) ja ensimmäisessä tapauksessa olin baarissa ja juonut jonkin maailmanlopun jokinorsun varsin viehättävän näköiseksi. No tässä kohtaa tuli kehuttua silmiä toteamalla "Silmänne ovat kuin tähdet, yhtä kaukana toisistaan". Hieman hämmentäen sain vastaukseksi kiitoksen. Peli ei edennyt kuitenkaan jatkoajalle.

Toisessa tapauksessa olin kehunut ryyppykavereilleni baarissa erään hameväen edustajan persettä jonkin tovin. No kaverini käskivät sitten ehdottomasti mennä ja ilmoittaa tämä asia tavaran omistajalle. No siinä sitten menin tämän neidon luo ja ilmoitin "Kuulet tätä varmaan usein, mutta sulla on oikeesti erittäin ensiluokkainen perse. On vain Jumalalla vissiin ollut väärät koordinaatit kun on sen keskelle naamaa sijoittanut".

Ja luonnollisesti "painu nyt vittuun" -kommenttiin oli sitten helppo vielä jakaa nerouttaan "niin oli tarkoituskin".

Tuolloin tuo oli kovinkin hauskaa, mutta nyt kirjoittaessa ei enää. Olen juntti.
 

Karpalovodka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kabinetti KooKoo
Huikea ketju ei voi muuta sanoa. Kaverini on vähän räväkämpi sanoistaan ja kerran istuttiin iltaa kuppilassa ja kyseinen kaveri päätti kysyä ihan suoraan "saanko pillua" ei toiminut, mutta kyseinen neito räjäytti potin sanomalle takaisin "persettä saat jos haluat". Kaveri meni täysin lukkoon ja ei uskaltanut lähtä mukaan.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Lukioaikainen kaveri päätti sopivassa tuiterissa mennä baaritiskillä olevalle blondille sanomaan "Anna pillua mä tiedän et sul on".
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kaveri, joka on nähnyt hevosia korkeintaan lännenfilmeissä koitti heppatytölle seuraavaa: "Hevoset on ollut aina lähellä mun sydäntä..." ei toiminut.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hello. this is meitsi calling. puhutko sä soome keelt? okei, daa-daa. ööö... girl... sex... vagina, ja anal pliis. ai höh, njet njet, oukei oukei. mut hei tarviiks mun maksaa ku mä oon niin komeeki? ai höh, oukei oukei. mut saanks mä vähä alennusta ku säkin voisit tykätä siitä? ai höh, oukei oukei. njet njet hundra, daa foorti evros. varim kiik you know. daa-daa. Mahtra striit. i come. but wait, föörst i need to skriva to jatkoaika that meitsi saa pillua and lälläslää.
 

SimBLi

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Sain todistaa muutama viikko sitten suoria iskuyrityksiä muutaman kappaleen, kun erittäin vahvassa kunnossa ollut kaverini kävi tanssiaskelien lomassa kysymässä neitokaiselta: "Oliskos se mitenkään pois suljettua, että mä tulisin tänään sun naamalles?"

Ilta päättyi sitten sammumiseen baarin eteen, yksin. Toivottavasti kukaan neitokaisista ei jäänyt odottelemaan.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaveri näki varsin rintavan naisen baaritiskillä ja meni suu auki niitä ihmeitä sitten toljottamaan. Hetken niitä ihasteltuaan sai sen verran sanottua että "lyö mua korville noilla..." Ei sitten lyöny...
 

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Kaveri näki varsin rintavan naisen baaritiskillä ja meni suu auki niitä ihmeitä sitten toljottamaan. Hetken niitä ihasteltuaan sai sen verran sanottua että "lyö mua korville noilla..." Ei sitten lyöny...

No toihan oli uus juttu! Normaalistihan olisi vain jatkettu rintoihin tuijottamista ja kysytty: "Käyttekste usein täällä?"
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Huikea ketju ei voi muuta sanoa. Kaverini on vähän räväkämpi sanoistaan ja kerran istuttiin iltaa kuppilassa ja kyseinen kaveri päätti kysyä ihan suoraan "saanko pillua" ei toiminut, mutta kyseinen neito räjäytti potin sanomalle takaisin "persettä saat jos haluat". Kaveri meni täysin lukkoon ja ei uskaltanut lähtä mukaan.

Mä tiedän kaverin, joka on muutamia vuosia sitten puskenut sisälle Kampin Mäkkärin ovista puoli viiden aikaan la-su-yönä ja huutanut kovaan ääneen: Saisko jostakin pillua?!


Tämä heppu todella myös sai sitä, joltain itseään 25 vuotta vanhemmalta naiselta.

Hämmentävää, millaisia juttuja osa porukasta kehtaa kännissä huudella. :)
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hämmentävää, millaisia juttuja osa porukasta kehtaa kännissä huudella. :)

Todella. Tämän ketjun otsikko on kyllä nykymuodossaan väärin. Näiden juttujeen perusteella otsikko voisi olla esimerkiksi "Urpoimmat ja moukkamaisimmat jutut, joita minä tai kaverini olemme kännissä heittäneet naisille."

Mutta eipä mitään. Jatkakaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös