Toki Kollenin MM-kisat -25 tuossa välissä ja siellä bravuurimatka 15km pertsan väliaikalähtö, jossa vain yksi tavoite.
10 km on matka jatkossa.
Toki Kollenin MM-kisat -25 tuossa välissä ja siellä bravuurimatka 15km pertsan väliaikalähtö, jossa vain yksi tavoite.
Ai, arvokisojenkin osalta on menty näköjään suhmuroimaan näin. Priceless.10 km on matka jatkossa.
Kun ihan kylmä fakta on, että pitkillä matkoilla yhteislähtökilpailuissa ensimmäiset kierrokset menevät järjestään alkulämmittelyksi.
Poromaa olisi tullut ohi, ellei ratavalinnan suhteen olisi tullut loppusuoran alussa häslinkiä.En kyllä täysin osta tuota Iivon omaa versiota.
Jos Iivolla olisi ollut oikeasti paukkuja niin paljon kun hän sanoo, niin kyllähän hän olisi vedon aloittanut aiemmin. Totuus lienee, että Iivo ei uskonut pääsevänsä irti pahimmista kilpakumppaneista ja pelkäsi vain ajavansa itsensä piippuun ennen loppuotatusta.
Mulle tuli tästä mieleen vähän sellainen turhautuneen miehen ” en mä oikeasti olisi noille hävinnyt, jos olisin hiihtänyt fiksummin” - tyylinen purkaus.
Mutta yhtä kaikki, Iivolta hieno hiihto ja nyt löytyi vaan parempia ukkoja eteen. Luulen, että yhteislähdöissä Iivon mitskut alkaa olla nähty, mutta väliaikalähdöissä on edelleen pertsalla vaikea lyötävä seuraavatkin vuodet.
Hienoa, että Kläbö taipui kerrankin loppukirissä. Lähellä oli, ettei Poromaakin tullut lopussa ohi.
...
Hienoa, että Kläbö taipui kerrankin loppukirissä. Lähellä oli, ettei Poromaakin tullut lopussa ohi.
Itse asiassa Poromaa blokkasi parikin kertaa Callen nousun, eka kertaa viimeisen kumpareen päällä ka vielä kerran loppusuoralla. Eka kerta näytti aika rumalta, mutta toisessa sai toki valita ladun etummaisena.Poromaa olisi tullut ohi, ellei ratavalinnan suhteen olisi tullut loppusuoran alussa häslinkiä.
Laturetki, jossa mukana Norjan maajoukkue ja muun maailman kakkos - tai kolmoskorin miehet. Katsookohan tuota Norjan ulkopuolella joku? Surullista.Kyllä FIS tekee kaikkensa pilatakseen tämän hienon lajin. Siellä pitäisi olla yksi vuoden kohokohdista käynnistä, mutta mun telkkarissa näkyy vain laturetkeilyä.
Älä muuta sano. Tämä on kyllä kaikkien aikojen pitkäveteisin Kollenin 50 km.Kyllä FIS tekee kaikkensa pilatakseen tämän hienon lajin. Siellä pitäisi olla yksi vuoden kohokohdista käynnistä, mutta mun telkkarissa näkyy vain laturetkeilyä.
En muista muutenkaan, että maastohiihto olisi lajina koskaan kokenut tällaista inflaatiota kuin viimeisten vuosien aikana. Tai rajummin sanottuna viimeisen vuoden. Surkeaa.Laturetki, jossa mukana Norjan maajoukkue ja muun maailman kakkos - tai kolmoskorin miehet. Katsookohan tuota Norjan ulkopuolella joku? Surullista.
Niin, tuo hiihtomatkojen muuttaminen on myös ihan uskomatonta spedeilyä, jota en voi käsittää. Olisivat sitten vaikka muuttaneet niin, että hiihtävät samat matkat naiset ja miehet, mutta pitäneet silti ne matkojen pituudet entisellään. Ihan helvetin käsittämätöntä, kun melkein kaikki hiihtäjätkin vastustivat tuota muutosta. No, itsehän he tämän lajin pilaavat ja ei tarvitse ihmetellä kun kiinnostus vähenee jatkuvasti.Ja enemmän vain Kläbon pussiin pelataan, mikäli väliaikalähtö lyhenee 10 kilometriin ja skiathlon 20 kilometriin myös arvokisoissa. Käsittämätöntä toimintaa kestävyysurheilussa.
Eurooppalainen yleisö ei vaan jaksa kattoa sellaista (tyyliin ralli) vaan haluaa porukassa ajoa (tyyliin formulat)Ihan sama, vaikka olis top 20 norskeja tässä. Kukaan näistä ei pärjää Iivolle pertsan väliaikalähdössä. Se on miesten matka, ei mikään ryhmähali.
Never forget 11.3. 2023Olipa jännä kisa. Not. Kymmenen ensimmäistä sijaa Norjaan. Milloin viimeksi?
Ikävä kyllä näin.Eurooppalainen yleisö ei vaan jaksa kattoa sellaista (tyyliin ralli) vaan haluaa porukassa ajoa (tyyliin formulat)
Eurooppalainen yleisö ei vaan jaksa kattoa sellaista (tyyliin ralli) vaan haluaa porukassa ajoa (tyyliin formulat)
Niin ja se brittikin on asunut Norjassa jo vuosikausia, eli on käytännössä norjalainen.Olipa jännä kisa. Not. Kymmenen ensimmäistä sijaa Norjaan. Milloin viimeksi?
Paras ei-norjalainen on britti, toiseksi paras japanilainen. Erikoista sekin.