Ok, olkoon jokaisella joukkueella oma katsomokulttuurinsa, mutta voisiko Oulussa edes harkita sitä, että jätettäisiin ne läpsyttimet kokonaan pois. Se olisi palvelus muiden joukkueiden faneille, liigalle, Suomelle, Euroopalle ja koko maapallon hyvinvoinnille.
No worries, en vain ajatellut että joku voisi sitä itse korostusta vittuiluksi luullakaan kun se on niin selkeästi ja nimenomaan omien tukemiseen, kuten olit ihan oikein arvellutkin. 2005 finaaleissa Jokereita vastaan alkoi siis tämä perinne, tietämättömille tiedoksi.Niin tai sitten kirjoitetaan niitä viestejä selkeämmin, jos halutaan välttää väärinymmärrykset. Olen aika varma, että monilla ei ollut hajuakaan tuosta tarinasta, mistä tämä lähti liikkeelle. Mikään kohta viestissäsi ei viitannut siihen, että kyse oli vastavedosta toisten vittuilulle.
Ei ole off topic.Toinen esimerkki on jo klassikoksi muodostunut Satakunnan Laulun (lauletaan ennen Ässät-Lukko -otteluita) kolmannen säkeistön loppu, jossa nykyään Isomäki oikein odottaa, että esiintyjä pääsee kohtaan "karhun kämmen lyö", joka tulee hallissa kyllä selkeästi korostaen.
Pahoittelut, jos off topic. Mielestäni sopinee tänne.
Poistakaa nyt herranen aika jo tämä ketju!
Poistakaa nyt herranen aika jo tämä ketju!
Keskustelupalsta on väärä osoite hiljaisuudelle.Poistakaa nyt herranen aika jo tämä ketju!
Aika kulunut alkaa jo olla ja vois jo keksiä jotain muuta.
Jos te ootte tuota nyt 15 vuotta vetänyt, niin mitäs jos nyt seitsemän mestaruutta myöhemmin vaihtaisitte levyä ja alkaisitte korostaan "..,soi sana KULTAINEN"...
Minkä tahansa joukkueen kannattajat käyttäisivät 100% varmasti ilolla vastaavan tilaisuuden hyväkseen, jos Maamme- laulu heille jonkun sopivan sanan tarjoaisi, joten turha arvostella liikaa
Kuluu? Siis mitä? Eihän perinteet kulu, pikemminkin juurtuvat syvemmälle aikojen saatossa.Kuuluhan tuo juttu toki vuosien saatossa
Olen ollut paikalla, kun tämä perinne alkoi. Virtasen parhailta paikoilta kajahti niin, että kuuluu. Se tunne jäi elämään ja perinne oli syntynyt. Nyt ollaan tässä pisteessä.
Paljon on tässä välissä tapahtunut ja uutta kannattajasukupolvea syntynyt. Sukupolvea, joka on elänyt vain aikaa, kun näin on laulettu. Perinne juuttuu yhä syvemmälle ja syvemmälle pohjoisen ja Kärppien fanikulttuuriin.
Todella hienolta on aina tuntunut olla osana jotain näin ainutlaatuista ilmiötä. Se yhteisöllisyys ja tuki joukkueelle, mikä tästä välittyy. Jokainen playoffs-peli lähtee liikkeelle POHJOISESTA.
Toki myös paidattomista valkoisista valaista voidaan avata oma puu. Hienoa olla osana myös sitä ainutlaatuista perinnettä. Olin paikalla myös sen perinteen syntyessä. Se tapahtui Pietarissa 2005.
Onneksi tässä näkyy hienosti se kunnioitus muita kohtaan!Kysymys on kunnioituksesta muita kohtaan, mutta sitä te juntit ette tajua.
Onneksi tässä näkyy hienosti se kunnioitus muita kohtaan!