Mistä löysit tämän?Jos ohjainta on vailla niin näyttäisi useammassa paikassa olevan siinä 49 euron kieppeillä. Täytyy itse iskeä ainakin kiinni.
Taisi olla Citymarketissa plussa-kortilla tuohon 49€ hintaan.Mistä löysit tämän?
VPD:ssa tällainen tarjous vilahti ohjaimista, mutta nyt nostaneet takaisin tuonne 65 euroon. Gigantissa 55€.
Toistaiseksi itsellä harkinnassa tuo Gigantin ohjain + FC24 89€.
Verkkokauppa.comilla on mielestäni toistaiseksi paras tarjous konsoli + ohjain paketista eli 400€.
En itse uskonut ostaessani pari kk sitten 499€ hintaan, että satasen alas tulee. Melkein kaduttaa aiempi ostopäätös, mutta onneksi vaan melkein.
Ainakin Telialla näkyy olevan.Mistä löysit tämän?
VPD:ssa tällainen tarjous vilahti ohjaimista, mutta nyt nostaneet takaisin tuonne 65 euroon. Gigantissa 55€.
Toistaiseksi itsellä harkinnassa tuo Gigantin ohjain + FC24 89€.
Verkkokauppa.comilla on mielestäni toistaiseksi paras tarjous konsoli + ohjain paketista eli 400€.
En itse uskonut ostaessani pari kk sitten 499€ hintaan, että satasen alas tulee. Melkein kaduttaa aiempi ostopäätös, mutta onneksi vaan melkein.
Onko porukalla kokemuksia kovalevyistä PS5:lle? Vakavasti mietin sellaisen hankkimista, koska onhan tuo konsolin oma tallennustila melko pieni. Olisi nopeampi siirtää pelejä kovalevyltä konsolille verrattuna siihen että aina poistaa ja lataa uudelleen.
Ilmeisesti on jotain SSD-kovalevyjä joka ruuvataan sinne konsolin sisälle, mutta vissiin myös vähän isompia ulkoisiakin. Sanotaanko että omat kädentaidot on sellaiset että joku mahdollisimman simppeli ratkaisu kiinnostaa.
Laitetaan tämä oma kokemus lainaukseen. Suhteellisen helppo operaatio. Ulkoiset kovalevyt eivät toistaiseksi tue PS5-pelejä, mutta PS4-pelejä sinne voi toki tallentaa. Ainoa vaihtoehtosi PS5-peleille on siis tällä hetkellä sisäinen palikka.Onko porukalla kokemuksia kovalevyistä PS5:lle? Vakavasti mietin sellaisen hankkimista, koska onhan tuo konsolin oma tallennustila melko pieni. Olisi nopeampi siirtää pelejä kovalevyltä konsolille verrattuna siihen että aina poistaa ja lataa uudelleen.
Ilmeisesti on jotain SSD-kovalevyjä joka ruuvataan sinne konsolin sisälle, mutta vissiin myös vähän isompia ulkoisiakin. Sanotaanko että omat kädentaidot on sellaiset että joku mahdollisimman simppeli ratkaisu kiinnostaa.
Laitoin konsoliini viime talvena Corsairin teran kokoisen muistipalikan, jonka tilasin Elisalta. Tällä hetkellä tuolla samaisella palikalla näyttäisi olevan hintaa n. sata euroa. 2-terainen irtoaa 180 eurolla ja 4-terainen kustantaakin sitten jo konsolin hinnan verran (500 €).
Omalla kohdalla tuo terainen lisämuisti on riittänyt vallan mainiosti. En tosin ole mikään HC-pelaaja ja kesällä pelaaminen on muutenkin aika vähäistä. Noita pelejähän voi siirrellä konsolin ja lisäpalikan muistien välillä todella nopeasti. Lisäksi Storesta ostettuja pelejä voi poistaa ja latailla uudelleen tarpeen mukaan. Kymmeniä pelejä siis on aika turhaa pitää samaan aikaan tilaa viemässä.
Alla vielä ohjeet muistipalikan asentamiseen. Minulta operaatio vei aikaa kymmenisen minuuttia.
Muoks: Ja jos joltain löytyy kokemuksia ohjaimen käytöstä pc:llä niin kokemuksia jakoon.
Tatit taitaa olla tehdasasetuksena ainakin kaikissa rikki. Itsellä 5 kapulaa ja kaikki alkanut driftaamaan vasemmalle ihan normikäytön jälkeen. Toki näitä voisi Sonyn takuuseen lykkiä, jos jaksaisi, mutta vaikutti sekin aika raskaalta prosessilta ja jonkun tattivikaisen sieltäkin saisi tilalle.Onkos nuo PS5 ohjainet miten pitkäikäisiä? Onko joku saanut ihan käytössä rikki? Mietin ostaisiko varastoon yhden kun kerrankin saa alta viidenkympin, vai onko ihan rahanhukkaa.
En tiedä mistä olet PS5 konsolisi ostanut, mutta itse olen ainakin vienyt hajonneet ohjaimet suoraan ostopaikkaan ja olen saanut joka kerta saman tien uuden ohjaimen takuun piikkiin.Tatit taitaa olla tehdasasetuksena ainakin kaikissa rikki. Itsellä 5 kapulaa ja kaikki alkanut driftaamaan vasemmalle ihan normikäytön jälkeen. Toki näitä voisi Sonyn takuuseen lykkiä, jos jaksaisi, mutta vaikutti sekin aika raskaalta prosessilta ja jonkun tattivikaisen sieltäkin saisi tilalle.
Jostain syystä olin käsityksessä, että ohjaisivat tuonne Sonyn puoleen olemaan yhteydessä näissä, niin enpä sitten ole käynyt edes kokeilemassa. Olinko jopa tältä palstalta lukenut tälläisestä käytännöstä jonkun kohdalla.En tiedä mistä olet PS5 konsolisi ostanut, mutta itse olen ainakin vienyt hajonneet ohjaimet suoraan ostopaikkaan ja olen saanut joka kerta saman tien uuden ohjaimen takuun piikkiin.
Itse lataan ohjaimen puhelimen laturilla, ei tarvitse pitää pleikkaria päällä.Pleikkarin pitäminen valmiustilassa ohjaimen lataamisen vuoksi on tuntunut hieman epäkätevältä, niin pääsisi siinäkin tavasta eroon.
Lataustelakka on toki ihan kätevä, mutta ei ohjainta tartte ladata konsolin kautta, mikä hyvänsä USB-portti toimii oikealla piuhalla (eli perus-USB-C toisessa päässä, ei mitään sen fiininpää). Itse yleensä lykkään läppärin kylkeen kiinni jos ei jaksa nousta sohvalta telakalle asti.Pleikkarin pitäminen valmiustilassa ohjaimen lataamisen vuoksi on tuntunut hieman epäkätevältä, niin pääsisi siinäkin tavasta eroon.
Itsellä ainakin katosi toistaiseksi juuri noin. Painoi tattia kämmenellä ja siitä sitten jatkoi edelleen painaen tattia kämmenellä tatin pyörittämistä reunoja pitkin myötä- ja vastapäivään. Tosin useaan eri otteeseen niitä piti pyöritellä, mutta nyt on tovin jo pelittänyt taas normaalisti. Tai ei ainakaan pelaamissani peleissä ole näkynyt.Syy taitaa olla juuri siinä liassa mikä sinne alle menee ja laite on sille todella herkkä. Paras (hetkellinen) korjaus on ollut se, että painaa tatteja ja sitten pyörittelee niitä myötä- ja vastapäivään. Ehkä toimii, ehkä ei.
Systeri kysyy:
PS5 storessa näkyy PS3 pelejä. Jos PS3 pelin ostaa, niin pystyykö sitä pelaamaan myös PS5?
Itse olen Xbox-miehiä niin en osannut suoraan vastata.