Itse en ainakaan välittänyt noista takaliipasimista uusinta F1-peliä pelatessa. Lähti aika nopeasti ominaisuus pois käytöstä ja palasin tutumman ja turvalliseman tuntuisiin liipasimiin.Millainenhan lie on ajopelin tuntuma...
Itse en ainakaan välittänyt noista takaliipasimista uusinta F1-peliä pelatessa. Lähti aika nopeasti ominaisuus pois käytöstä ja palasin tutumman ja turvalliseman tuntuisiin liipasimiin.Millainenhan lie on ajopelin tuntuma...
Oletko kokeillut "pack-in"-pelin kanssa eli Astro's Playroom? (ilmainen lataus, tulee konsolin mukana) Siinä oikein toimivaa. Myös Returnal. Mutta joo, vaatii varmaan että pelkästään PS5-peli että tuetaan kunnolla, joten ajopelien suhteen Gran Turismo 7 (menee ensi vuoden puolelle) lienee ensimmäinen joka tukee "oikeasti".Millainenhan lie on ajopelin tuntuma... Vähän toki kun olen muutosta vastustava ja vanhaan tukeutuva luolamies, niin tällä hetkellä tuntuu, että nuo takaliipaisimet on samaa gimmick-hommaa tärinätoiminnon, motion sensen ja tuon kosketuslevyn kanssa. Mutta varmastikin joka pelin kohdalla tulen antamaan uuden mahdollisuuden rikastaa kokemusta.
HobbyHallilta irtoo 909 euron hintaan.Onko nettisivu ps5suomessa.com tuttu? Jos haluaa, niin tuolla voi ilmoittautua postituslistalle. Seuraavat noita suurimpia myyjiä (Gigantti, power, verkkokauppa jne) ja kun koneita tulee myyntiin niin laittavat infoa postituslistalle ilmoittautuneille.
Nyt olisi taas tarjolla Prismassa täällä.
Tulipa laitettua nyt tilaukseen, vaikka aluksi mietin että jättäisin ostamatta kun on sen verran tehokas PC alla tällä hetkellä, ettei tarvitse laitetta muuhun, kuin NHL-pelaamiseen.
Taisi juuri poistua. Eiköhän tuota kohta taas saa lisää.
Vaikka pelkästään PS5:lle olevien pelien valikoima kieltämättä on aika suppea toistaiseksi (joukossa toki helmiä kuten Returnal), niin itse näkisin kaksi etua: a) PS4-pelit pyörivät paljon paremmin, oli päivitystä tai ei, ja b) paria kertaluokkaa hiljaisempi. Jälkimmäinen tekee itselle todella paljon - kyllähän sitä tottui alkuperäisen/Pro:n suihkumoottoria muistuttavaan huminaan, mutta onhan se mukavampaa ettei tunne asuvansa lentokentän vieressä.Jos yhtään helpottaa odotusta, niin itse sain PS5:n jo tuossa alkuvuodesta, mutta eipä tuo ole käytännössä vielä muuttanut oikein mitään
Vaikka pelkästään PS5:lle olevien pelien valikoima kieltämättä on aika suppea toistaiseksi (joukossa toki helmiä kuten Returnal), niin itse näkisin kaksi etua: a) PS4-pelit pyörivät paljon paremmin, oli päivitystä tai ei, ja b) paria kertaluokkaa hiljaisempi. Jälkimmäinen tekee itselle todella paljon - kyllähän sitä tottui alkuperäisen/Pro:n suihkumoottoria muistuttavaan huminaan, mutta onhan se mukavampaa ettei tunne asuvansa lentokentän vieressä.
Oliko vitoselle tarjolla vielä se alun Ps4 pelipaketti jota silloin julkaisun jälkeen tarjoiltiin vähän kuin hyvitykseksi siitä ettei pelejä kauheasti vielä vitoselle ollut?
Juu pitääpä ottaa vitonen laatikosta ja tsekata. Jälkikasvulle annan sen joululahjaksi vasta niin vaatii oikean välin toteutukselle. Plussa löytyy aina kyllä. Kiitos infosta @Kulkija !Oli mielestäni vielä viime viikolla. Toki tuo vaatii voimassa olevan playstation plus jäsenyyden.
Tuli laitettua PS5 tilaukseen Prismasta. Nyt heräsi kysymys, mikä on varmasti aikaisemmin käsitelty, mutta kysytään nyt kuitenkin. Vitosella pystyy ilmeisesti pelaamaan nelosen pelejä, mutta toimivatko esimerkiksi tallennukset jotka on tehty nelosella?
Spitfiren kysymyksen kylkeen muistan lukeneeni että ps5 pyörittäisi myös ps3:n pelejä joten pitääkö se paikkaansa?
Mulla kolme viimeistä viestiä alle 10 minuutissa auki, viimeisin minuutissa ja aina myyty ei oota.