Hys hys. Ei kannata huudella näistä ympäriinsä, sillä siinä vain huonontaa omia mahdollisuuksiansa saada konsoli. Tosin tuskinpa suurin uhka tulee jatkoajalta, vaan eiköhän siellä trokarit ole tavalla tai toisella nuo konsolit ostaneet jo ennen kymmentä.Huomenna 10.00 Gigantissa alkaa myynti levyasemalliselle konsolille.
No mä nyt huutelen näistä vähän kaikkialle. Siinähän huonontaa sitten.Hys hys. Ei kannata huudella näistä ympäriinsä, sillä siinä vain huonontaa omia mahdollisuuksiansa saada konsoli. Tosin tuskinpa suurin uhka tulee jatkoajalta, vaan eiköhän siellä trokarit ole tavalla tai toisella nuo konsolit ostaneet jo ennen kymmentä.
Hyvin huudeltu. Nyt tätä ei saanut varmaan kukaan koko Suomessa.No mä nyt huutelen näistä vähän kaikkialle. Siinähän huonontaa sitten.
Huomenna 10.00 Gigantissa alkaa myynti levyasemalliselle konsolille.
Korjaan edelliseen. Olet @lake79 aivan kuningas ja maailman kovin jätkä ja paras jannu. Noin 40 minuutin rämppäämisen jälkeen se tuli sieltä! WTF?Hyvin huudeltu. Nyt tätä ei saanut varmaan kukaan koko Suomessa.
Kuulemma vituttaa kuin pientä oravaa, Ice Agen nähneille terveisiä.
...
Plussalaisille tulee parinkymmenen kappaleen kirjasto vanhoja pelejä ladattavaksi, kuten God of War, The Last Of Us ja Crash Bandicootin remaster -trilogia.
...
Toistaiseksi olen boikotoinut plussan ostamista, koska koen sen olevan törkeää rahastamista. Minulla ollut siis PS5 nyt noin kuukauden käytössä ja sitä ennen oli PS3.
Jees. Ilmeisen hyvin jää kyllä voitolle. Ja PS Plus taitaa olla jaettavissa perheelle, eikä kaikilla tileillä tarvita omaa tilausta?Törkeää rahastamista? Maksaa n. 3€ kuussa ja verkkopelaamisen lisäksi saat joka kuukausi ilmaisia pelejä, jotka usein ovat vielä varsin hyviä. Toki eivät sitä uusinta uutta, mutta pari vuotta vanhoja laatupelejä.
Varsin hyvä diili tuo omasta mielestäni on, harvoin tulee edes pelejä ostettua, vaan tyytyväisenä pelailen noita ilmaispelejä.
Osaatkos sanoa, että tuleeko nuo pelit ladattavaksi myös jos ostaa nyt uuden plus-jäsenyyden? Toistaiseksi olen boikotoinut plussan ostamista, koska koen sen olevan törkeää rahastamista. Minulla ollut siis PS5 nyt noin kuukauden käytössä ja sitä ennen oli PS3.
Juu toki. Ohjeita täältä: https://www.playstation.com/en-us/support/account/playstation-family-account-set-up/Ja PS Plus taitaa olla jaettavissa perheelle, eikä kaikilla tileillä tarvita omaa tilausta?
Eli tota. Ilmeisesti tuo ensimmäinen rivi postista on ihan väärä, eli konsolini on vasta nyt matkalla sinne huoltokeskukseen. Tai sitten seurantasivu ei ole lainkaan ajan tasalla ja tuo on oikeasti jo huollettu, mutta jotenkin veikkaan että siitä ei kyse, varsinkin kun seurantasivu osaa kertoa että "PlayStation -tuotteiden korjausprosessissa on tällä hetkellä viivästyksiä". Eikä siinä, korona ja kaikkea joo. Mutta kyllä tuo spostin eka rivi kävi vituttamaan aika urakalla, kun tajusi mistä oikeasti tod näk on kyse.PlayStation tuotteesi on lähtenyt huoltokeskuksestamme ja se on matkalla sinulle.
Tuotepalautuksen viitenumero: xxxxx
Seurantanumero: xxxxx
Sarjanumero: xxxxx
Lähetämme sinulle uuden sähköpostiviestin, kun konsolisi on korjattu tai vaihdettu ja se on valmis palautettavaksi sinulle.
Ja nyt uusi viesti aspan janarilta: "Järjestelmävirhe, konsolit toimitetaan ajallaan". Mitä helvettiä Gigantti?Myöhästyminenhän sieltä sitten tuli. "Täysin puskista" Gigantin chätin mukaan ja kyselyissäni lupailivat että kyllä se 10.3. nyt pitäisi olla se toimituspäivä sitten oikeasti. Toimituskulut sain hyvitettynä takaisin.
Ja nyt uusi viesti aspan janarilta: "Järjestelmävirhe, konsolit toimitetaan ajallaan". Mitä helvettiä Gigantti?
Mitenkäs se nyt muuten menee, että kun ensi viikolla koneen saatuani sitten aktivoin PS4:lla olleen käyttäjätunnukseni, niin onko minulla PS5:lla pelioikeus nille nelosen peleille, jotka olen ostanus PS-storesta?