Aika voimattomaksi tässä alkaa itsensä tuntemaan asian kanssa jo, mutta muutama sananen lisää. Nyt myös toinen sukulainen, joka tilasi meistä viimeisenä on saamassa omansa ja pitkin nettiä tutkiessa sieltä ihmiset, jotka ovat tilanneet samalla toimitustavalla (nouto), kuin minä ja samasta paikasta (helsinki) kuin minä ovat jo saaneet noutaa omansa, kun omasta ei kuulu mitään.
"Onneksi" muita kohtalotovereita löytyy, mutta nämä ovat sellaisia, jotka ovat kellonajallisesti siinä haarukassa joille on varmaksi luvattu. Mua ei odottaminen haittaa, sitä on tehty niin pitkään jo. Mua haittaa tämä toimintatapa, jossa sillä sun paikallasi jonossa ei ole mitään merkitystä, kun vasemmalta ja oikealta otetaan siihen jätskikiskan jonoon ohi ihan hihasta vetämällä samalla kun et voi olla mitenkään varma saatko omaasi.
Tälläinen touhu saa kyllä lopettamaan asiakkuuden kyseisen kataisten puulaakipuljujen kanssa ja niin teenkin välittömästi mikäli sen omani saan. Jos mulla on viis telkkaria, joihin otan tilaukset, niin en mä sille viidenneksi tilanneelle toimita sitä ensin sen takia että se on tilannut sen kotiin, kun sijat 1, 2 ja 4 on noutamassa.
Eli mitä yritän sanoa: jos vaan löytyy muu mahdollisuus hommata masiina, niin älkää jättäkö välistä. Verkkokauppaan pystyy luottamaan vähemmän kuin trokariin.
Edit. Lisätään vielä, että olin eilen puhelimitse yhteyksissä heidän aspaansa ja siellä toisteltiin sitä samaa sisältöä, mitä tuossa "sori tiedotettiin väärin"-viestissä ja valehdeltiin kivenkovaa, että jonoa ei ole rikottu. Vaikka nyt kävisikin niin, että sattuisin omani saamaan, niin onhan se perkele rikottu ja monesta kohtaa jos myöhemmin tilanneet saavat ennemmin kuin sellaisetkin, joille on luvattu se varmaksi.