Toivottavasti käyttävät sitä paskaa IFKn hiekottamiseen.Onnittelut SaiPalle! Parempi voitti ja vei jatkopelit ja paskatkin Artukaisten pelloilta.
Näin kirjoittelin ennen sarjan alkua ja kuinkas kävikään…. Harmittaa ettei tullut lyötyä kivitaloa tälle. Nooo… hieno sarja ja parempi jatkoon.Veikkaan että tää menee samalla tavalla miten SaiPa on tottunut nyt muutamassa pelissä aloittamaan. Eli annetaan kaverille 2 eteen ja tullaan lopussa tasoihin ja ohi. Eli 3-2 Keltamustalle tämä sarja.
Olin juuri tulossa sanomaan samaa. Vittuilu loppuu sarjan jälkeen, varsinkin kun foorumilla ja kaukalossa oli rehtiä menoa. Huonon häviäjän ymmärtää muttei huonoa voittajaa.Nämä ovat niin vitun väsyneitä. Toivottavasti osaat hävetä. Epäilen ettet.
Teidän sarjan sitten taas koko kauden itkevä valmentaja vei.Tästä sarjasta teki mieli sanoa jotakin alussa mutta olin hiljaa. Katsoin koutsien haastattelut pelien jälkeen ja ekan jälkeen Miettinen höpisi "että jälkikäteen kurinpito arvioi tms". Silloin tuli vahva tunne että itkevä osapuoli ei tätä sarjaa vie.
Kyllä TPS:llä oli kolme ottelupalloa. Ei tässä vaadita mitään kahden pisteen eroa kuten tenniksessä, joten tämä viimeinen peli oli TPS:n kolmas ja SaiPan ensimmäinen ottelupallo.TPS:llä oli kaksi ottelupalloa. Kävi kuten usein tenniksessä eli omat ottelupallot jäi käyttämättä ja vastustaja SaiPa käytti omansa…
Aika paljon löytyy näitä SaiPan kannattajien keskuudesta. Noloa porukkaa.Hienoa voittamisen kulttuuria lyödä lyötyä, hienosti.
Noh, sanoin vain että tuota sarjaa ei itkevä valmentaja vie. Jonkun muun sarjan voi viedä...Teidän sarjan sitten taas koko kauden itkevä valmentaja vei.
Melkoista tahatonta komiikkaa kun Tapparan leiristä kuittaillaan valmentajan itkemisestä. Nimimerkillä Petmannien omat säännöt.Teidän sarjan sitten taas koko kauden itkevä valmentaja vei.
Kolme olen laittanut merkille. Tänään yhden kun ne kaksi muuta kärsivät pelikieltoa.Aika paljon löytyy näitä SaiPan kannattajien keskuudesta. Noloa porukkaa.
Ja yksi taisi lentää jo pihalle.Kolme olen laittanut merkille. Tänään yhden kun ne kaksi muuta kärsivät pelikieltoa.
Olihan tuo Max Lindrothin sairastuminen harmillinen takaisku kuten myös Casimir Jürgensin loukkaantuminen. Pitää kuitenkin muistaa, että tällaiset vastoinkäymiset kuuluvat lajiin ja Tepsin kapea materiaali oli ihan itse otettu tietoinen riski, joten minkäänlaiseksi tekosyyksi häviölle pelaajien poissaolot eivät käy. Ei SaiPakaan ymmärtääkseni ihan parhaalla kokoonpanollaan päässyt pelaamaan. Tässä vaiheessa kautta poissaoloja on yleensä kaikilla joukkueilla, vaikka kaikki kynnelle kykenevät raahataankin kaukaloon.Kiitos Turkuun sarjasta! Harmi homma että Lindrothin kaltainen hieno pelaaja oli aivan puolikuntoisena mukana, eikä taida siellä ilmeisesti olla jatkamassa.