Outo näkökulma, mutta mielipiteisiin kai kaikilla on oikeus vaikka se olisi kuinka huono.Kiitos sarjasta ja suurimmalta osin tasokkasta keskustelusta!
Minä toivon kans et Hakulinen ei voita urallaan yhtään mitään.
Ensin sulaa Lukko, sitten sulaa HIFK, sitten sulaakin Lukko... Kumman sulaminen jää viimeiseksi?
Tämä viesti vanheni hienosti.IFK:n orastava sulaminen on sellainen performanssi ettei ole taas hetkeen kotimaisessa Liigassa nähty. Mulla on sellanen kutina että Lukko raapustaa nimensä historiankirjoihin Sm-liigan/Liigan toisena joukkueena joka nousee 0-3 sillasta sarjan voittoon. Niin aneeminen on tällä hetkellä IFK. Sarjan momentum on 100% Lukon hyppysissä.
Jos näin todella on, niin Velaksi on vain velaksi.Valavuori kuulemma veti livevedossa mottipäisellä panoksella Lukolle sarjan voittoa 5 min ennen 3. erän loppua..
2018 ainakin ja oliko 2019 myös?Ja kas kummaa, IFK tiputti runkosarjassa paremmin sijoittuneen joukkueen. Milloin viimeksi?
Kaudesta vajaa 45 peliä runkosarjan kärkipaikalla, kunnes loppukausi joulun jälkeen sulattiin hitaasti mutta varmasti. Ensin pelillisesti ja sitten tuloksellisesti.Saatte olla ylpeitä jengistä.
Kyllä mä olen pelaajiin tyytyväinen, ei se yrityksestä jäänyt kiinni ja jäi olo, että enemmän oltaisiin ansaittu. Pelilliset asiat sitten erikseen, mutta pelaajisto löi kaiken peliin ja näin kävi nyt.Kaudesta vajaa 45 peliä runkosarjan kärkipaikalla, kunnes loppu kausi joulun jälkeen sulattiin hitaasti mutta varmasti. Ensin pelillisesti ja sitten tuloksellisesti.
Olen aivan kaikkea muuta kuin ylpeä tosta jengistä.
Aikanaan yllätyin siitä, että Lukon tasoinen organisaatio päätyi palkkaamaan Virran jälkeen Virtasen. Toivottavasti vaihdatte ensi kaudeksi valmentajaa.Kyllä mä olen pelaajiin tyytyväinen, ei se yrityksestä jäänyt kiinni ja jäi olo, että enemmän oltaisiin ansaittu. Pelilliset asiat sitten erikseen, mutta pelaajisto löi kaiken peliin ja näin kävi nyt.