Playoffs 2023 puolivälierät: Lukko (3.) – HIFK (6.)

  • 85 173
  • 872

F#21

Jäsen
Kiitos Lukko ja raumalaiset. Ei nyt ollut järin huippusarja, mutta pleijarjihenkeä tässäkin. Harmi, että muutama ylilyönti poikkareineen tuli matkan varrella, mutta eiköhän noista oteta opiksi jatkoa varten.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Tää sarja olisi voinut mennä ihan kummalle vaan. HIFK ilman Jääskää on kyllä huomattavasti heikompi ryhmä. Väänänen jos saa pelikiellon, niin senttereitä ei oikein ole.
 

RedBeast

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyi. Ei vanhan miehen sydän meinaa kestää. Myönnän että usko oli koetuksella. 3-0 johto sarjassa ei ollut ansaittu. Paras 7 sarjassa aina parempi menee jatkoon, kuulemma... Ehkä? Välillä molemmat oli aivan paskoja ja välillä toisen joukkueen pyörittäessä peliä näytti siltä et hei, toi jengi voi haastaa kenet vaan.

Moni Lukon jengistä meni ihon alle: Zagi, Hakulinen, Repo, Saarela... "Ilmaveivi-mies" (copyright Saukkonen)... Mutta se johtu vaan siitä että perkele oli kovia pelimiehiä!
Kiitos sarjasta kaikille
 

Zapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT, Suur-Lukko
Kiitos sarjasta ja suurimmalta osin tasokkasta keskustelusta!

Minä toivon kans et Hakulinen ei voita urallaan yhtään mitään.
Outo näkökulma, mutta mielipiteisiin kai kaikilla on oikeus vaikka se olisi kuinka huono.

Onnittelen niitä, jotka osaavat voittaa. Ei lopulta kestänyt Lukon kantti vaikka näytti jo niin hyvältä. Kitkerä tappio, kaiken sen nousun jälkeen. Todennäköisyys lopulta otti meidät kiinni.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Isossa kuvassa sarja ei tarjonnut yllätyksiä, mutta sarjan sisällä sitten sattuikin vaikka mitä.

Molemmat joukkueet toki paskaa ja vähemmän huono meni jatkoon, neljä-muna Tapsua vastaan kuten olisi Lukollakin ollut.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Jaahas, ei tarvittu 7. ottelua vaan Hifk jatkoon 4-2 voitoin ja seuraavaksi Tapparan kaatoon. Sarja ei noussut klassikoksi, mutta kyllä tähän Lukon parin voiton myötä tuli vähän keväistä värinää. Numerot ei valehtele, vaan ihan ansaitusti Helsinkiläiset tästä jatkoon menivät.

HIFK, hieno perinteinen seura, jolla on ainakin Rauman reissuilla ollut hienot vierasfanit. Nauttikaa jatkopeleistä ja menkää pitkälle, me mennään fantasioimaan ensi kauden rosterista (ja valmennuksesta)!
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ensin sulaa Lukko, sitten sulaa HIFK, sitten sulaakin Lukko... Kumman sulaminen jää viimeiseksi?

Oli kyllä aikamoinen sulamiskilpailu päällä läpi sarjan. Voitto tuntuu tietenkin hienolta, mutta vähän on sellainen fiilis, ettei ihan ansaittu voittoa. Ratkaisumaalistakin voi olla montaa mieltä, tällä kertaa hyväksyttiin. Mielestäni tässä sarjassa kohtasivat kaksi aika keskikertaista joukkuetta. Ihmeitä saa tapahtua, että Tappara kaatuu.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
IFK:n orastava sulaminen on sellainen performanssi ettei ole taas hetkeen kotimaisessa Liigassa nähty. Mulla on sellanen kutina että Lukko raapustaa nimensä historiankirjoihin Sm-liigan/Liigan toisena joukkueena joka nousee 0-3 sillasta sarjan voittoon. Niin aneeminen on tällä hetkellä IFK. Sarjan momentum on 100% Lukon hyppysissä.
Tämä viesti vanheni hienosti.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos Lukolle ja osalle palstalaisia. Kaksi minuuttia varsinaisella ja jatkoerä riitti tämän sarjan viimeistelyyn. Sydämen rytmihäiriöt ja korkea verenpaine on hoidettavissa lääkkeillä, mutta sen aiheuttajaan ei lääkkeet auta. Vittu huhhuh.
 

Kimmo_Ahteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oli IFK:n onni että Lukko heräsi vähän myöhään tähän sarjaan. Ihan kuin Lukko alkoi hyödyntämään potenttiaaliansa, mutta se jäi kuitenkin täysin lunastamatta. Onneksi oli kolme voittoa edessä, jos nyt sarja olisi alkanut alusta, ei välttämättä olisi hyvä heilunut.

Ja kas kummaa, IFK tiputti runkosarjassa paremmin sijoittuneen joukkueen. Milloin viimeksi?
 

Sipilpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos raumalaisille upeasta sarjasta. Saatte olla ylpeitä jengistä.
 

Zapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT, Suur-Lukko
Kaudesta vajaa 45 peliä runkosarjan kärkipaikalla, kunnes loppu kausi joulun jälkeen sulattiin hitaasti mutta varmasti. Ensin pelillisesti ja sitten tuloksellisesti.

Olen aivan kaikkea muuta kuin ylpeä tosta jengistä.
Kyllä mä olen pelaajiin tyytyväinen, ei se yrityksestä jäänyt kiinni ja jäi olo, että enemmän oltaisiin ansaittu. Pelilliset asiat sitten erikseen, mutta pelaajisto löi kaiken peliin ja näin kävi nyt.
 

Sipilpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä mä olen pelaajiin tyytyväinen, ei se yrityksestä jäänyt kiinni ja jäi olo, että enemmän oltaisiin ansaittu. Pelilliset asiat sitten erikseen, mutta pelaajisto löi kaiken peliin ja näin kävi nyt.
Aikanaan yllätyin siitä, että Lukon tasoinen organisaatio päätyi palkkaamaan Virran jälkeen Virtasen. Toivottavasti vaihdatte ensi kaudeksi valmentajaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös