Kuulostaa aivan Virtasen JYPiltä.Kyllä mä olen pelaajiin tyytyväinen, ei se yrityksestä jäänyt kiinni ja jäi olo, että enemmän oltaisiin ansaittu. Pelilliset asiat sitten erikseen, mutta pelaajisto löi kaiken peliin ja näin kävi nyt.
No itse olen sitä mieltä, että pelillinen vastuu on valmennustiimin kokonaisuudessaan. Kahteen kauteen yv-peliä ei ole saatu edes säälittävälle tasolle ja sille ollaan pisin Suomea keväisin naurettu.Aikanaan yllätyin siitä, että Lukon tasoinen organisaatio päätyi palkkaamaan Virran jälkeen Virtasen. Toivottavasti vaihdatte ensi kaudeksi valmentajaa.
Ja kehitysvammaisuus liittyy tähän miten?Pitäisi saada pelata poikittaisella kaverin purukalustoa vai? Mistä vitusta näitä kehareita sikiää.
No, ei se meilläkään nyt kovin hyvin näytä kulkevan kun tämän illan Peltosen antikiekkoa ihmeteltiin 53 minuuttia.Aikanaan yllätyin siitä, että Lukon tasoinen organisaatio päätyi palkkaamaan Virran jälkeen Virtasen. Toivottavasti vaihdatte ensi kaudeksi valmentajaa.
Ei tainnut tosin päävalmentajalla olla, mitä tuota lehdistötilaisuutta kuuntelee, "oliko pitkä kiekko", ja "mitä tapahtui siinä maalissa, en tiedä..."Kiitos Raumalle. Kova taistelu tuli ja Lukolla oli selkäranka ratakiskoa!
Toisaalta Tappara ei pelaa noin aktiivista peliä kuin Lukko, joten ei liene tarpeen noin isoa trappia rakentaa. Ylivoimasta olen huolissani, sillä Tappara kyllä käyttää omat ylivoimansa hyväksi Lehterän johdolla.Saa nähdä keksiikö Peltonen jotain uutta? Pelkällä trapilla, Taposella ja yksilötaidolla ei Tapparalta yhtä voittoa enempää oteta.
Siinä Koivistoisen maalissa oli sitä jotakin, jolla Tappara voisi kaatua. Vaikka peli eninmäkseen menee päin vittuja Peltosen suunnitelmien mukaan, niin tunne ja määrätietoisuus, yksilötaito ja noi hetket voi riittää.
Onnea voitosta ja onnea myös tulevaan sarjaa. Siitä tulee meille mieluisa vastustaja joka tapauksessa, jos vaan itse jatkoon selvittäisiin.
Mikä tuo ongelma tuossa IFK:n voittomaalissa oli? Lukon maalivahti pyörii ympyrää eikä löydä kiekkoa, niin sen takiako peli olisi pitänyt keskeyttää? Sen jälkeenhän kiekko näkyy ja on pelattavissa patjojen edessä/välissä, jonka jälkeen Lukon oma pakki alkaa työntää kiekkoa maaliin. En ymmärrä studion tai Lukon valmentajan taivastelua, että peli olisi pitänyt keskeyttää jne.